Ik weet het niet. Het zal vast niet zo'n ongemakkelijk gesprek geweest zijn, als die keer dat ik tegen mijn ouders over mijn recreatief drugsgebruik begon.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Had hij zijn ouders trouwens verteld dat het internet het wel deed na half en ook na 1 uur?
Wij hebben ook van die gangsters op school.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het zal vast niet zo'n ongemakkelijk gesprek geweest zijn, als die keer dat ik tegen mijn ouders over mijn recreatief drugsgebruik begon.
Welkomquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:51 schreef Diamond3d het volgende:
Sinds kort voor het eerst kennis gemaakt met FUT.
Waar dienen de trainers voor? Conditietrainer, keeperstrainer etc.
Ik heb begrepen dat je skills dan met een x% omhoog gaan wanneer je zo'n trainingskaart gebruikt?
Dus schieten is +10, trainer die traint op schieten staat op +15, eerstvolgende wedstrijd (bij gebruik van kaart) is schieten +25?
Wie kan dit bevestigen/aanpassen?
Ik heb gewoon niks gezegd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het zal vast niet zo'n ongemakkelijk gesprek geweest zijn, als die keer dat ik tegen mijn ouders over mijn recreatief drugsgebruik begon.
Pff hoe oud zijn jullie hier? Iedereen nog op school?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij hebben ook van die gangsters op school.
Morgen gaan we naar walibi en willen ze daar stoned gaan
Er zijn er een aantal qua leeftijd rond de 16 (maar ook een aantal mentaal onder de 10). Veel ook boven de 20 hier. Zoals ik zelf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:02 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Pff hoe oud zijn jullie hier? Iedereen nog op school?
Ik ben hier een van de jongste hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:02 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
2 vmbo jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:02 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:03 schreef FCsuarez het volgende:
KUT!!!
verkopen verkopen verkopen
ik sta onder djeetje in de profit ranking
Blowen is voor kleine kinderen manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij hebben ook van die gangsters op school.
Morgen gaan we naar walibi en willen ze daar stoned gaan
Waarom zou je ook?quote:
Ach joh ik lach ze toch alleen maar uitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blowen is voor kleine kinderen manKei hard snuiven joh, dat is het echte werk!
[..]
Waarom zou je ook?
Ik weet niet hoor, maar daar klopt echt geen reet van.... Namelijk alles wat je inkoopt, gaat er niet vanaf. Dus het is eigenlijk geen Trade Profit, maar Trade Revenue.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:03 schreef FCsuarez het volgende:
KUT!!!
verkopen verkopen verkopen
ik sta onder djeetje in de profit ranking
heb nog een paar spelers in me club staan die full profit mee tellen voor mijn trading omdat ik ze niet op dit account gekocht hebquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wacht maar af tot dat de chem styles stijgen
als jij het inkoopt voor 40K en voor 50 verkoopt komt er 7.5K bij. is volgens mij gewoon netjes je trade profit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar daar klopt echt geen reet van.... Namelijk alles wat je inkoopt, gaat er niet vanaf. Dus het is eigenlijk geen Trade Profit, maar Trade Revenue.
Blowen heb ik een tijdje best wel veel gedaan. Dagelijks. Nu blow ik echt bijna nooit meer, hooguit na een feest waar ik aan de XTC heb gezeten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ach joh ik lach ze toch alleen maar uit
Zaterdag zei mijn moeder nog 'je hebt nu voor het eerst langer internet' terwijl het al 3 dagen achter elkaar niet uit was gevallen. Ze hadden dus ook niks door.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blowen is voor kleine kinderen manKei hard snuiven joh, dat is het echte werk!
[..]
Waarom zou je ook?
Mijn tijd komt nog welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb nog een paar spelers in me club staan die full profit mee tellen voor mijn trading omdat ik ze niet op dit account gekocht heb
Ik heb het nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blowen heb ik een tijdje best wel veel gedaan. Dagelijks. Nu blow ik echt bijna nooit meer, hooguit na een feest waar ik aan de XTC heb gezeten.
doe er alles aan om je voor te blijvenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog wel![]()
Misschien volgende week al
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als jij het inkoopt voor 40K en voor 50 verkoopt komt er 7.5K bij. is volgens mij gewoon netjes je trade profit.
Ik ook niet. Geen behoefte aan ook trouwens. Bier werkt prima.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan.
Komt nog wel eens op zijn tijd.
Als de chem styles naar 4k gaan heb ik al 2mquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doe er alles aan om je voor te blijvengaat me lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |