quote:
Genieten dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Morgen waarschijnlijk nieuwe episode wel in het engels weer
Ik stond 3-0 voor werd uiteindelijk 3-3 in de 90e min, maar echte goeie gamers geven niet op.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:16 schreef Nickskuh het volgende:
Wat ga ik toch steeds meer een schijthekel aan dit spel krijgen4-0 voorstaan tot de 64e minuut en 4-4 eindstand.
Zekers hopelijk ontwikkeld mijn engels zich snel zodat ik niet meer hoef voor te lezenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Genieten dus.
Dat herinnert mij aan het feit dat ik morgen een Engelse toets heb met alleen maar woordjes die ik niet heb geleerd.
Je Nederlands is nog niet echt ontwikkeld.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zekers hopelijk ontwikkeld mijn engels zich snel zodat ik niet meer hoef voor te lezen
Daar gaat het dan ook niet overquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je Nederlands is nog niet echt ontwikkeld.
Wanneer iemand jou aanvalt is de wereld te klein maar je pest wel anderequote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je Nederlands is nog niet echt ontwikkeld.
Ik maak dan ook niet zulke fouten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wanneer iemand jou aanvalt is de wereld te klein maar je pest wel andere
Update je pack counter eens. Ik kan hier echt niet tegen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wanneer iemand jou aanvalt is de wereld te klein maar je pest wel andere
moet je ook snellere spelers kopenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:24 schreef Downstar het volgende:
wat word ik schijtziek van die team die alleen opgesteld zijn uit gasten met een pace van >85 ofzo
ik word er aan alle kanten uit gelopen en kan niks beginnen![]()
![]()
Die missiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:25 schreef Roypsv het volgende:
[..]
moet je ook snellere spelers kopen
Haha, baas he.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
FUT IN HET NEDERLANDS
RECHTER VERDEDIGER
ok.. heb je verder nog iets te melden of ben je hier alleen om te showen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij staat er dan RA; RechtsAchter?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
FUT IN HET NEDERLANDS
RECHTER VERDEDIGER
ja joh, dat helpt..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:25 schreef Roypsv het volgende:
[..]
moet je ook snellere spelers kopen
1 seconde voor de shutdownquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgenochtend weer vroeg naar school.. ik neem waarschijnlijk mijn laptop mee. gr gr :
w
quote:
later MAootttquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:18 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga maar eens naar bed... Welterusten allemaal.
quote:
Inderdaad, nooit opgeven. Zeker niet bij Fifa.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik stond 3-0 voor werd uiteindelijk 3-3 in de 90e min, maar echte goeie gamers geven niet op.
Meteen vanaf de aftrap de 4-3 gescoord
Tja.. economie, crisis etc. :-)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:16 schreef Djeetje het volgende:
Goedemorgen
Hebben jullie ook het gevoel dat handelen moeizamer gaat dan vorig jaar ?
Wie ben jij eigenlijk ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:17 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Tja.. economie, crisis etc. :-)
Je broertje zal hier ook maar opzitten en je weet daarvanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Post hier niet zo vaak, maar ken wel z'n broertje uit BF-topic
Wie ben jij dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Post hier niet zo vaak, maar ken wel z'n broertje uit BF-topic
Diamond.. ;-)quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je broertje zal hier ook maar opzitten en je weet daarvan
Niemand hoeft te weten dat ik hier op zit die ik ken.
Dan denken ze helemaal dat ik niet buiten kom.
Mooi toch, buiten is het eng en gevaarlijk, beter binnen blijven achter je computertje jongeman.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je broertje zal hier ook maar opzitten en je weet daarvan
Niemand hoeft te weten dat ik hier op zit die ik ken.
Dan denken ze helemaal dat ik niet buiten kom.
Als je PS3 speelt is dat een goed idee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:22 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Diamond.. ;-)
Keer kennismaken met een potje tikkie tak voetbal? ;-)
Ik lees hier vooral, zo af en toe reageer ik eens.
Ahhh vandaarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Lolinn op xbox, heb wel eens clubs met je gedaan
Jammer, xbox.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je PS3 speelt is dat een goed idee.
Als je hier vooral voetbal leest is het niet goed denk ik met je
Gaat hier vaker over andere dingen dan over FIFA/FUT
Ik maak minder winst per speler maar ik ben nog wel constant.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:16 schreef Djeetje het volgende:
Goedemorgen
Hebben jullie ook het gevoel dat handelen moeizamer gaat dan vorig jaar ?
Constant aan het handelen bedoel je?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maak minder winst per speler maar ik ben nog wel constant.
Nee, ik ben zo constant als Constant.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Constant aan het handelen bedoel je?
Potsiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Constant aan het handelen bedoel je?
Daar maak je toch tijd voor ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:42 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Potsie![]()
Nog wel tijd om af en toe FIFA te spelen?
van de week ook maar eens gedaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vanochtend maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt wat goedkope managers in te slaan. Ik heb op zich genoeg contracten, maar nu ben ik met mijn staff modifier van 15% naar 52% gegaan. Alle beetjes helpen
Hihaho nog wat verdient gister met TOTW ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
van de week ook maar eens gedaanscheelt toch weer. alleen jammer dat je met die 99 contracten geen 150 contracten krijgt
![]()
gister de fout gemaakt om 60K aan packs uit te geven![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:42 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Potsie![]()
Nog wel tijd om af en toe FIFA te spelen?
Haha, maar toch minder dan gebruikelijkquote:
nou ja eerst 25K verdient aan lahm en kroos. daarna 60K uit gegevenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hihaho nog wat verdient gister met TOTW ?
Klopt. Niet +10, maar +10% overigens (dus 70 shooting gaat naar 77 shooting). Trainingcards zijn maar voor 1 wedstrijd van toepassing.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:51 schreef Diamond3d het volgende:
Sinds kort voor het eerst kennis gemaakt met FUT.
Waar dienen de trainers voor? Conditietrainer, keeperstrainer etc.
Ik heb begrepen dat je skills dan met een x% omhoog gaan wanneer je zo'n trainingskaart gebruikt?
Dus schieten is +10, trainer die traint op schieten staat op +15, eerstvolgende wedstrijd (bij gebruik van kaart) is schieten +25?
Wie kan dit bevestigen/aanpassen?
Ik had een kleine 15-20k gemaakt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Haha, maar toch minder dan gebruikelijk
Spelen gaat al een stukkie beter dan pakweg een week terug, ik heb het idee dat ik het onder de knie begin te krijgen (heb nu een streak van 6/7 gewonnen wedstrijden op rij)
Oke thnx! Vrij nutteloos dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Niet +10, maar +10% overigens (dus 70 shooting gaat naar 77 shooting). Trainingcards zijn maar voor 1 wedstrijd van toepassing.
Ik gebruik het nooit, vind het overdreven. Ik spaar alleen wat managers, omdat dat je weer contracten scheelt
Begovic al geprobeerd ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:54 schreef Thorb het volgende:
Cech/Hart/Lloris, zeg het maar jongens!
Lloris. Maar niet uit eigen ervaring, vooral hear-say.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:54 schreef Thorb het volgende:
Cech/Hart/Lloris, zeg het maar jongens!
Oh zie dat die geen long throw heeft, dan probeer ik eerst even Cech.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lloris. Maar niet uit eigen ervaring, vooral hear-say.
Er zijn mensen die hun teams proberen te boosten met die cards, maar ik gebruik ze nooit. Bij mij staan ze te verwelken in mijn club...eigenlijk kun je ze dan net zo goed gebruiken. Maar ik zou ze nooit specifiek gaan kopen voor gebruik.quote:
Ik weet het niet. Het zal vast niet zo'n ongemakkelijk gesprek geweest zijn, als die keer dat ik tegen mijn ouders over mijn recreatief drugsgebruik begon.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Had hij zijn ouders trouwens verteld dat het internet het wel deed na half en ook na 1 uur?
Wij hebben ook van die gangsters op school.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het zal vast niet zo'n ongemakkelijk gesprek geweest zijn, als die keer dat ik tegen mijn ouders over mijn recreatief drugsgebruik begon.
Welkomquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:51 schreef Diamond3d het volgende:
Sinds kort voor het eerst kennis gemaakt met FUT.
Waar dienen de trainers voor? Conditietrainer, keeperstrainer etc.
Ik heb begrepen dat je skills dan met een x% omhoog gaan wanneer je zo'n trainingskaart gebruikt?
Dus schieten is +10, trainer die traint op schieten staat op +15, eerstvolgende wedstrijd (bij gebruik van kaart) is schieten +25?
Wie kan dit bevestigen/aanpassen?
Ik heb gewoon niks gezegd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het zal vast niet zo'n ongemakkelijk gesprek geweest zijn, als die keer dat ik tegen mijn ouders over mijn recreatief drugsgebruik begon.
Pff hoe oud zijn jullie hier? Iedereen nog op school?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij hebben ook van die gangsters op school.
Morgen gaan we naar walibi en willen ze daar stoned gaan
Er zijn er een aantal qua leeftijd rond de 16 (maar ook een aantal mentaal onder de 10). Veel ook boven de 20 hier. Zoals ik zelf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:02 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Pff hoe oud zijn jullie hier? Iedereen nog op school?
Ik ben hier een van de jongste hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:02 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
2 vmbo jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:02 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:03 schreef FCsuarez het volgende:
KUT!!!
verkopen verkopen verkopen
ik sta onder djeetje in de profit ranking
Blowen is voor kleine kinderen manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij hebben ook van die gangsters op school.
Morgen gaan we naar walibi en willen ze daar stoned gaan
Waarom zou je ook?quote:
Ach joh ik lach ze toch alleen maar uitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blowen is voor kleine kinderen manKei hard snuiven joh, dat is het echte werk!
[..]
Waarom zou je ook?
Ik weet niet hoor, maar daar klopt echt geen reet van.... Namelijk alles wat je inkoopt, gaat er niet vanaf. Dus het is eigenlijk geen Trade Profit, maar Trade Revenue.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:03 schreef FCsuarez het volgende:
KUT!!!
verkopen verkopen verkopen
ik sta onder djeetje in de profit ranking
heb nog een paar spelers in me club staan die full profit mee tellen voor mijn trading omdat ik ze niet op dit account gekocht hebquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wacht maar af tot dat de chem styles stijgen
als jij het inkoopt voor 40K en voor 50 verkoopt komt er 7.5K bij. is volgens mij gewoon netjes je trade profit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar daar klopt echt geen reet van.... Namelijk alles wat je inkoopt, gaat er niet vanaf. Dus het is eigenlijk geen Trade Profit, maar Trade Revenue.
Blowen heb ik een tijdje best wel veel gedaan. Dagelijks. Nu blow ik echt bijna nooit meer, hooguit na een feest waar ik aan de XTC heb gezeten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ach joh ik lach ze toch alleen maar uit
Zaterdag zei mijn moeder nog 'je hebt nu voor het eerst langer internet' terwijl het al 3 dagen achter elkaar niet uit was gevallen. Ze hadden dus ook niks door.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blowen is voor kleine kinderen manKei hard snuiven joh, dat is het echte werk!
[..]
Waarom zou je ook?
Mijn tijd komt nog welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb nog een paar spelers in me club staan die full profit mee tellen voor mijn trading omdat ik ze niet op dit account gekocht heb
Ik heb het nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blowen heb ik een tijdje best wel veel gedaan. Dagelijks. Nu blow ik echt bijna nooit meer, hooguit na een feest waar ik aan de XTC heb gezeten.
doe er alles aan om je voor te blijvenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog wel![]()
Misschien volgende week al
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als jij het inkoopt voor 40K en voor 50 verkoopt komt er 7.5K bij. is volgens mij gewoon netjes je trade profit.
Ik ook niet. Geen behoefte aan ook trouwens. Bier werkt prima.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan.
Komt nog wel eens op zijn tijd.
Als de chem styles naar 4k gaan heb ik al 2mquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doe er alles aan om je voor te blijvengaat me lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |