quote:
Genieten dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Morgen waarschijnlijk nieuwe episode wel in het engels weer
Ik stond 3-0 voor werd uiteindelijk 3-3 in de 90e min, maar echte goeie gamers geven niet op.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:16 schreef Nickskuh het volgende:
Wat ga ik toch steeds meer een schijthekel aan dit spel krijgen4-0 voorstaan tot de 64e minuut en 4-4 eindstand.
Zekers hopelijk ontwikkeld mijn engels zich snel zodat ik niet meer hoef voor te lezenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Genieten dus.
Dat herinnert mij aan het feit dat ik morgen een Engelse toets heb met alleen maar woordjes die ik niet heb geleerd.
Je Nederlands is nog niet echt ontwikkeld.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zekers hopelijk ontwikkeld mijn engels zich snel zodat ik niet meer hoef voor te lezen
Daar gaat het dan ook niet overquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je Nederlands is nog niet echt ontwikkeld.
Wanneer iemand jou aanvalt is de wereld te klein maar je pest wel anderequote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je Nederlands is nog niet echt ontwikkeld.
Ik maak dan ook niet zulke fouten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wanneer iemand jou aanvalt is de wereld te klein maar je pest wel andere
Update je pack counter eens. Ik kan hier echt niet tegen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wanneer iemand jou aanvalt is de wereld te klein maar je pest wel andere
moet je ook snellere spelers kopenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:24 schreef Downstar het volgende:
wat word ik schijtziek van die team die alleen opgesteld zijn uit gasten met een pace van >85 ofzo
ik word er aan alle kanten uit gelopen en kan niks beginnen![]()
![]()
Die missiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:25 schreef Roypsv het volgende:
[..]
moet je ook snellere spelers kopen
Haha, baas he.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
FUT IN HET NEDERLANDS
RECHTER VERDEDIGER
ok.. heb je verder nog iets te melden of ben je hier alleen om te showen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij staat er dan RA; RechtsAchter?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
FUT IN HET NEDERLANDS
RECHTER VERDEDIGER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |