Geen idee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 03:21 schreef Tim86 het volgende:
Sinds wanneer loopt de klok gewoon door bij een inworp? Valt me nu pas voor het eerst op omdat iemand er als een gek mee ging tijdrekken..duurt 5 minuten ofzo per inworp![]()
![]()
tuurlijk wel je hebt voor om en na bij de 180K aan waarde gekocht in je club staan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt toch niet joh
Is dat niet gewoon afwachten (zodat je hem niet snel ingooit)?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen idee.
Brengt me wel op een andere vraag: hoe wissel je van speler bij een inworp? Ik zie de tegenstander dat vaak doen (dus de bal neerleggen en iemand anders hem laten nemen), maar hoe ?
Automatisch gaat datquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen idee.
Brengt me wel op een andere vraag: hoe wissel je van speler bij een inworp? Ik zie de tegenstander dat vaak doen (dus de bal neerleggen en iemand anders hem laten nemen), maar hoe ?
Ik merk dat als de bal uitgaat vlakbij de RW, dat als je dan gewoon even wacht, komt bij mij Willems de bal daar ingooien, omdat hij Giant Throw In trait heeftquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen idee.
Willems komt dus helemaal over van de LB-positie naar RW? Lijkt me niet echt handig...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik merk dat als de bal uitgaat vlakbij de RW, dat als je dan gewoon even wacht, komt bij mij Willems de bal daar ingooien, omdat hij Giant Throw In trait heeft
Dat zou best kunnen, maar dan klopt toch alsnog de berekening niet. Jij zegt dus, dat als ik nu een speler (10k gekocht) zou verkopen voor 20k, dat er dan niet 19k bij komt, maar 9k?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tuurlijk wel je hebt voor om en na bij de 180K aan waarde gekocht in je club staan.
Ja niet heel ideaal inderdaad, maar heb er niet op gelet of zijn positie dan wordt overgenomen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Willems komt dus helemaal over van de LB-positie naar RW? Lijkt me niet echt handig...
vorig jaar deed hij inderdaad gewoon weer de 20K erbij dus als jij maar flink wat spelers door de club heen haalde was je trade profit altijd groot.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dan klopt toch alsnog de berekening niet. Jij zegt dus, dat als ik nu een speler (10k gekocht) zou verkopen voor 20k, dat er dan niet 19k bij komt, maar 9k?
Dat zou een kromme redenatie zijn, want hoe kan je winst maken als je alleen maar inkoopt van je matchcoins?
Neem je die ingooi dan ook echt ver? Ik gooi echt altijd naar 1 van de 2 mannetjes die dichtbij vrij staatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja niet heel ideaal inderdaad, maar heb er niet op gelet of zijn positie dan wordt overgenomen.
Willems gooit hem helemaal naar de penaltystip. Wynne ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neem je die ingooi dan ook echt ver? Ik gooi echt altijd naar 1 van de 2 mannetjes die dichtbij vrij staat
coins over gezet naar een ander accountquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:14 schreef Thorb het volgende:
1.7 miljoen tradeprofit met 2k coins en geen spelers van waarde in de club
Een halve corner dus? Ik heb nog geen tegenstanders gehad die dat ook echt doen. Scoor je daar wel eens uit dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Willems gooit hem helemaal naar de penaltystip. Wynne ook
Dan krijg ik toch wel een natte plek in mijn broekjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Glorieus moment als je 2000 intikt, je op search drukt en er niks gevonden wordt
Hmm paar honderd k maxquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
coins over gezet naar een ander account
en voor die andere paar 100K consumables in de club staan zekerquote:
Neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en voor die andere paar 100K consumables in de club staan zeker
Ik nog niet maar het is wel mogelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een halve corner dus? Ik heb nog geen tegenstanders gehad die dat ook echt doen. Scoor je daar wel eens uit dan?
dan weet ik het ook niet meerquote:
Naar de andere kant van het veld johquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neem je die ingooi dan ook echt ver? Ik gooi echt altijd naar 1 van de 2 mannetjes die dichtbij vrij staat
Ik vind het maar raar. Ik heb juist het gevoel dat het nu vertekend is. Want als jij zegt dat ik voor 180k in mijn club heb. En ik verkoop dat, dan stijgt mijn trade profit toch nóg meer? Dan heb ik 17k matchcoins, 300k coins en 500k trade profit. Klopt nog steeds niet hoor. Zeker als je nagaat dat ik nog consumables gekocht en gebruikt heb, waarvan ik de coins nooit meer terug kan zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vorig jaar deed hij inderdaad gewoon weer de 20K erbij dus als jij maar flink wat spelers door de club heen haalde was je trade profit altijd groot.
dit jaar stijgt hij idd niet als je niet handelt.
zit dit jaar best goed in elkaar hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |