je zit in de muur?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha ik lig echt in een scheur hier
ja maar dat wil niet zeggen dat je dan de gemeente maar aansprakelijk kunt stellenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:57 schreef ddx het volgende:
In zaak 3 ga ik hem wel gelijk geven hoor, boom op 50cm is wel heel dicht bij je huis.
Vraag is trouwens van wanneer die regel van 50cm is ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dat wil niet zeggen dat je dan de gemeente maar aansprakelijk kunt stellen
en al helemaal niet voor schade die niet van de boom komt
Sommige mensen denken dat TV het leven is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:57 schreef trovey het volgende:
Halsbaard is echt verslaafd aan het verschijnen bij de Rijdende Rechter.
dat maakt volgens mij helemaal niet uitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef ddx het volgende:
[..]
Vraag is trouwens van wanneer die regel van 50cm is ?
Zo'n boom heeft ook geen enkele functie meer lijkt me, behalve emessioneel..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:57 schreef ddx het volgende:
In zaak 3 ga ik hem wel gelijk geven hoor, boom op 50cm is wel heel dicht bij je huis.
Sinds ik niet meer neuk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef ddx het volgende:
[..]
Vraag is trouwens van wanneer die regel van 50cm is ?
Met je eens. Leuk dat de gemeente de wet heeft veranderd maar daar had wel bij gemoeten: mits er geen bebouwing staat binnen een meter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:57 schreef ddx het volgende:
Pas op hoor.. Een boom in Nederland heeft meer rechten dan een mens...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Met je eens. Leuk dat de gemeente de wet heeft veranderd maar daar had wel bij gemoeten: mits er geen bebouwing staat binnen een meter.
Die 2 staan over 2 jaar weer voor de rechter en dan moet hij alsnog plat .
Waser en Drg te koop!quote:
Niemand komt hier nog ooit shoppen.quote:
Ik wel, wil wel 'n vrizer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand komt hier nog ooit shoppen.
Klopt. Hij is online gegaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand komt hier nog ooit shoppen.
van 2 m. naar 50 cm.quote:
Ja maar dat was vorige week ook al, en dat was stiekem echt een matige show.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:29 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Vond de baard wel trend waardig.
Tja, maar dr staat al in die wet genoemd dat er met een verordening of plaatselijke gewoonte van af mag worden geweken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:27 schreef Snoepje5 het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokje.
Het is toch gewoon ronduit belachelijk dat een of andere gemeente wettelijk mag afwijken van de wettelijke afstand tussen boom en erfgrens?
Van 2 m naar 0.5cm..
Vraag me ook af wat er eerder stond, de boom of het pand. Die muur zag er niet uit als 40 jaar oud.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:42 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Tja, maar dr staat al in die wet genoemd dat er met een verordening of plaatselijke gewoonte van af mag worden geweken.
http://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-5/artikel42
Ik zit altijd chips te eten voor de tv. Maar vorige week en deze week kwamen mn chips er weer uit door het zien van nekbaard.quote:
Dat is ook altijd wel geinig volgens mij, al haalt het het niet bij de RR.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:29 schreef dl3b het volgende:
[..]
In plaats van de RR dinsdag, een nieuwe serie "De Rechtbank".
Klopt, maar toch wel vermakelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:37 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat is ook altijd wel geinig volgens mij, al haalt het het niet bij de RR.
http://www.eerstehulpbijrecht.nl/quote:Op 7 januari begint De Rijdende Rechter weer. Hij is dan terug met een reeks van maar liefst 16 afleveringen.
Ik doe niet aan usenet, maar toch bedankt voor de tipquote:Op donderdag 17 oktober 2013 05:45 schreef dl3b het volgende:
[..]
Klopt, maar toch wel vermakelijk.
Je zou, als je de mogelijkheid hebt, op usenet eens moeten zoeken op "de rechtbank flemish", de Belgische uitvoering is dat, en dan met name S01Exx en S02Exx, daar zitten me toch pareltjes tussen echt hilarisch.
"Ik veroordeel U tot een boete van 50 euro........... maal 5.5".
"U mag beschikken!"
Mooi!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.eerstehulpbijrecht.nl/
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:40 schreef BlueMage het volgende:
http://www.eerstehulpbijr(...)rlast-onderbuurvrouw
Ah 'n ouwe bekende.![]()
![]()
Laat m alsjeblieft bij de RR komen. *duimtquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:40 schreef BlueMage het volgende:
Ah 'n ouwe bekende.![]()
![]()
Hij.quote:
Vooral bij deze zin lag ik dubbel.quote:Zij stalkt mij ook vaak met carvavals en kerstliederen midden in de nacht
rond 00:35 uur.
Het zou wel echt briljant zijn, en qua situatie is het ook wel TV-kijkcijfer-goedquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:40 schreef BlueMage het volgende:
Ah 'n ouwe bekende.![]()
![]()
Laten we met heel FOK! gaan vragen bij de rijdende rechter om alsjeblieft zijn zaak in behandeling te nemen. Is ook wel 'n case voor dat programma sowieso want om heel eerlijk te zijn lijkt me die onderbuurvrouw ook niet één van de makkelijkste mensen dan kan het nog wel eens boeiend worden wie hier nu gelijk heeft.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het zou wel echt briljant zijn, en qua situatie is het ook wel TV-kijkcijfer-goed
Ah, dank je. Ik dacht dat het ging om een voormalige RR deelnemer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Hij.
Leesvoer:
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlast
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlast deel 2
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlast deel 3
WGR / Hoe nu verder? In afwachting reactie woningbouwvereniging
Ik ookquote:Op woensdag 18 december 2013 14:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ah, dank je. Ik dacht dat het ging om een voormalige RR deelnemer.
Oh zo'n aflevering wordt zoveel winnen!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:40 schreef BlueMage het volgende:
Ah 'n ouwe bekende.![]()
![]()
Blijven doorlezen, er komt steeds meer "boven water" zeg maar.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ookDit mag wat mij betreft wel een RR aflevering worden! En ben nog in deel 1
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:12 schreef E.T. het volgende:
Vanmiddag opnames op m'n werk (uitzending in april).. gister alle kerstversiering weggehaald, straks alles weer ophangen
Geen idee waar de zaak over gaat.. een geschil tussen buren is alles wat ik weet..
Iemand die een handtekening wil?
Wat een briljante reeksquote:Op woensdag 18 december 2013 17:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Blijven doorlezen, er komt steeds meer "boven water" zeg maar.
quote:In de eerste aflevering gaat mr. Visser langs in Sliedrecht, bij de buren Bons en Leeuwenstein. Zij houden het niet meer uit met elkaar. Een jaar geleden liepen ze nog de deur bij elkaar plat en hielpen elkaar waar nodig. Ze wonen in een kort straatje met allemaal kleine dijkhuisjes.
Met de komst van een zoontje voor de familie Leeuwenstein willen de ouders de boel afsluiten voor zíjn veiligheid. Met een hek. En dat is het begin van een oneindige reeks verwijten, ergernissen en getreiter. Zo erg dat ze elkaar met de dood bedreigen. Meester Visser maakt korte metten met de uit de hand gelopen burenruzie.
Ook dit seizoen behandelt mr. Frank Visser weer zeer spraakmakende zaken waar mensen zelf niet uitkomen. Voordat hij zijn uitspraak doet, trekt hij het land in om de situatie met eigen ogen te bekijken.
We mogen weerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef djkoelkast het volgende:
Vanavond weer nieuwe afleveringen op Nederland 1
Tegelijkertijd oude afleveringen op Best24. Zelfde tijdstip, dat is wel een beetje stom![]()
Ik neem ze op, want misschien zitten er klassiekers tussen. Onlangs was er eentje uit 2007, die met meneer Annen die zijn mond niet kon houden en recht van overpad wilde behouden, maar het pad niet zelf wilde snoeien. In plaats daar van trok hij gewoon takken uit de boom en gooide ze in de naastgelegen sloot.
[ afbeelding ]
Misschien maar even popcorn inslaan straks.quote:
Dit seizoen zouden er toch juist méér komen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:40 schreef Haaibaaike het volgende:
6 afleveringen maar! Niet veel maarja
6 afleveringen tot de Olympische Spelen. Dan stopt WIDM ook eventjes.....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:40 schreef Haaibaaike het volgende:
6 afleveringen maar! Niet veel maarja
Staat in mijn nieuwe Vara gids ! Wie weet wel na de OWS dat ze dan met nieuwe afleveringen komen!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
Dit seizoen zouden er toch juist méér komen?
Dat denk ik wel, want wat ze op mijn werk hebben opgenomen wordt 17 of 18 maart (geloof ik) uitgezondenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Staat in mijn nieuwe Vara gids ! Wie weet wel na de OWS dat ze dan met nieuwe afleveringen komen!
Oei op jouw werkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:46 schreef E.T. het volgende:
Dat denk ik wel, want wat ze op mijn werk hebben opgenomen wordt 17 of 18 maart (geloof ik) uitgezonden
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:26 schreef themole het volgende:
6 afleveringen tot de Olympische Spelen. Dan stopt WIDM ook eventjes.....
Zou die vent nog leven, vraag je je dan af. En was dat geruzie om een paar takken alle stress waard op z'n ouwe dag?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef djkoelkast het volgende:
Vanavond weer nieuwe afleveringen op Nederland 1
Tegelijkertijd oude afleveringen op Best24. Zelfde tijdstip, dat is wel een beetje stom![]()
Ik neem ze op, want misschien zitten er klassiekers tussen. Onlangs was er eentje uit 2007, die met meneer Annen die zijn mond niet kon houden en recht van overpad wilde behouden, maar het pad niet zelf wilde snoeien. In plaats daar van trok hij gewoon takken uit de boom en gooide ze in de naastgelegen sloot.
[ afbeelding ]
Weer een ordinaire burenruzie met onverstaanbare provincialenquote:
JERRY JERRYquote:
Die ga ik eerst kijken, en daarna deze topshow.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
Vanavond op Best24 die met dat mens dat liever dood gaat dan een tuinhekje bij de buren door moet, die ga ik opnemen
Ik kijk darts vanavond, neem ze beiden op. Dat is de luxe van 4 PVR's hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die ga ik eerst kijken, en daarna deze topshow.
Ik heb jou ook gemist Ceequote:
Reclames kijken/luisterenquote:
Soms denk ik dat je een kloon van me bentquote:
Hij is ook een kloon, alleen geeft hij niet toe.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je een kloon van me bent
Wat een slechte laptop heb je dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
Tweede scherm: http://live.ncrv.nl/#
Ik zet het weer uit, want mijn laptop liep vast daardoor.
ok, goede tip danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
Tweede scherm: http://live.ncrv.nl/#
Ik zet het weer uit, want mijn laptop liep vast daardoor.
Maar niet van mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is ook een kloon, alleen geeft hij niet toe.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je een kloon van me bent
Ergeren is fijn. Dat is het succes van 80% van de tv programma's.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Reclames kijken/luisteren![]()
Er zit een MUTE-knop op je AB, lekker stil, gewon even wat anders doen tot het begint
Ik kijk al jaren geen enkele reclame meer
Meer oud dan slechtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een slechte laptop heb je dan.
VInd ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarnaast is Mansjester een leuke user, boeiend of ie een kloon is of niet.
Dat hoor ik wel vaker jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik zie jou ook werkelijk waar overal3fm/sport/willekeurige tv programma's
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
helemaal niet, Remzz, die is pas leuk!
Daar zal ik je ook wel weer tegenkomen danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hier snellejelle, OWS beginnen bijna weer
Klopt net als dit, de rijdende rechter is ook prachtig 50% door FOKquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker jaBen de laatste dagen mn postgedrag wel aan het minderen maar DWDD en RR zijn gewoon echt veel minder zonder FOK!
Maak me gek!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
Flinke tieten die kerel. En ze hangen ook nog.
Prachtig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef StephanL het volgende:
Altijd meteen dar vingertje bij die ouderen
RR is natuurlijk de rijdende rechterquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt net als dit, de rijdende rechter is ook prachtig 50% door FOK
waarsschijnlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Gaat het om het geluid van het hek dichtgooien?
Het hek is van de dam!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
Kan iemand dit toelichten, snap er niets van
Ze gooien hekken dichtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
Kan iemand dit toelichten, snap er niets van
Oh...ik dacht, dat begrijp ik vast verkeerdquote:
Als dat hekje der komt dan memme ze me direct wegbrengen!quote:
Ik wel...het helpt niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |