Waser en Drg te koop!quote:
Niemand komt hier nog ooit shoppen.quote:
Ik wel, wil wel 'n vrizer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand komt hier nog ooit shoppen.
Klopt. Hij is online gegaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand komt hier nog ooit shoppen.
van 2 m. naar 50 cm.quote:
Ja maar dat was vorige week ook al, en dat was stiekem echt een matige show.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:29 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Vond de baard wel trend waardig.
Tja, maar dr staat al in die wet genoemd dat er met een verordening of plaatselijke gewoonte van af mag worden geweken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:27 schreef Snoepje5 het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokje.
Het is toch gewoon ronduit belachelijk dat een of andere gemeente wettelijk mag afwijken van de wettelijke afstand tussen boom en erfgrens?
Van 2 m naar 0.5cm..
Vraag me ook af wat er eerder stond, de boom of het pand. Die muur zag er niet uit als 40 jaar oud.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:42 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Tja, maar dr staat al in die wet genoemd dat er met een verordening of plaatselijke gewoonte van af mag worden geweken.
http://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-5/artikel42
Ik zit altijd chips te eten voor de tv. Maar vorige week en deze week kwamen mn chips er weer uit door het zien van nekbaard.quote:
Dat is ook altijd wel geinig volgens mij, al haalt het het niet bij de RR.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:29 schreef dl3b het volgende:
[..]
In plaats van de RR dinsdag, een nieuwe serie "De Rechtbank".
Klopt, maar toch wel vermakelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:37 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat is ook altijd wel geinig volgens mij, al haalt het het niet bij de RR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |