JERRY JERRYquote:
Die ga ik eerst kijken, en daarna deze topshow.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
Vanavond op Best24 die met dat mens dat liever dood gaat dan een tuinhekje bij de buren door moet, die ga ik opnemen
Ik kijk darts vanavond, neem ze beiden op. Dat is de luxe van 4 PVR's hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die ga ik eerst kijken, en daarna deze topshow.
Ik heb jou ook gemist Ceequote:
Reclames kijken/luisterenquote:
Soms denk ik dat je een kloon van me bentquote:
Hij is ook een kloon, alleen geeft hij niet toe.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je een kloon van me bent
Wat een slechte laptop heb je dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
Tweede scherm: http://live.ncrv.nl/#
Ik zet het weer uit, want mijn laptop liep vast daardoor.
ok, goede tip danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
Tweede scherm: http://live.ncrv.nl/#
Ik zet het weer uit, want mijn laptop liep vast daardoor.
Maar niet van mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is ook een kloon, alleen geeft hij niet toe.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je een kloon van me bent
Ergeren is fijn. Dat is het succes van 80% van de tv programma's.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Reclames kijken/luisteren![]()
Er zit een MUTE-knop op je AB, lekker stil, gewon even wat anders doen tot het begint
Ik kijk al jaren geen enkele reclame meer
Meer oud dan slechtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een slechte laptop heb je dan.
VInd ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarnaast is Mansjester een leuke user, boeiend of ie een kloon is of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |