René was weer veel te druk met zijn weddenschap dan krijg je dit soort absurditeit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
Watskeburt met de SC? Geen topicnummers en OP is weg?
Caland wilde de OP graag weg hebben, vandaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
Watskeburt met de SC? Geen topicnummers en OP is weg?
Nogmaals; sinds wanneer is het een criterium hoeveel mensen het er mee eens zijn?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:04 schreef tompsv18 het volgende:
Graag de TT van het PSV-topic veranderen, aangemaakt door iemand die het topic aan het hunten was en voor Ajax is.
Niemand is het eens met de TT, maar GGMM is blijkbaar niet van plan het te wijzigen. Daarom maar via deze weg.
Dat waren 3 mensen. Normaal is dat wel een criterium, maar nu natuurlijk weer niet. Is goed joh.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; sinds wanneer is het een criterium hoeveel mensen het er mee eens zijn?
En er werden met witte zakdoekjes gezwaaid, dus zie niet in waarom een dergelijke TT niet kan.
Dat is nooit een criterium. TT blijft gewoon staan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat waren 3 mensen. Normaal is dat wel een criterium, maar nu natuurlijk weer niet. Is goed joh.
Jawel, want als de meeste mensen die in het topic komen het er niet mee eens is, wijzig jij hem altijd. Dus ga nou niet opeens dingen verzinnen joh. Is gewoon weer een troll TTquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nooit een criterium. TT blijft gewoon staan.
Wanneer dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jawel, want als de meeste mensen die in het topic komen het er niet mee eens is, wijzig jij hem altijd.
Nogmaals; er werden met witte zakdoekjes gezwaaid, waarom is dit dan een troll-TT?quote:
Dat waren 3 mensen zeg ik toch net. Er is geen PSV'er die vindt dat Cocu weg moet. Waarom zou je het dan laten staan? Puur trollend en dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer dan?
[..]
Nogmaals; er werden met witte zakdoekjes gezwaaid, waarom is dit dan een troll-TT?Kan toch gewoon besproken wroden?
Ik zou mij als psvfan het minste druk maken over een TT nu.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
Drizzt haalt hem weg en GGMM zet hem weer terug. Triest hoor. Echt zo triest
Wat een teringkneus ben je toch ook
Is gewoon triest, weet jij ook wel. Over het spel maak ik me al druk genoeg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zou mij als psvfan het minste druk maken over een TT nu.
Ik maak mij sowieso niet druk om een TT.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is gewoon triest, weet jij ook wel. Over het spel maak ik me al druk genoeg.
Dus?? Dan zijn er dus blijkbaar wel degelijk PSVers die zo denken. Als jeje hier al sip over voelt is het wel heel erg treurig gesteld hoor.quote:
Dus het feit dat een stel imbecielen in het stadion met hun snotlap wappert, bepaalt dus het criterium wat hier op het forum wel of niet als TT kan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; sinds wanneer is het een criterium hoeveel mensen het er mee eens zijn?
En er werden met witte zakdoekjes gezwaaid, dus zie niet in waarom een dergelijke TT niet kan.
Er waren wel degelijk witte zakdoekjes pannenkoek heb je überhaupt gekeken?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
Drizzt haalt hem weg en GGMM zet hem weer terug. Triest hoor. Echt zo triest
Wat een teringkneus ben je toch ook
Haha, het is goed man. Drizzt vindt gewoon dat het gewijzigd moet worden en doet dat ook, maar jij zet het weer terug? Lekkere collega's ben je dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus?? Dan zijn er dus blijkbaar wel degelijk PSVers die zo denken. Als jeje hier al sip over voelt is het wel heel erg treurig gesteld hoor.
Ik zeg toch 3 mensen. Lees gewoon joh.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Er waren wel degelijk witte zakdoekjes pannenkoek heb je überhaupt gekeken?
Nee, dat bewijst dat de TT enigszins relevant is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef tja77 het volgende:
Dus het feit dat een stel imbecielen in het stadion met hun snotlap wappert, bepaalt dus het criterium wat hier op het forum wel of niet als TT kan?
Dat kan. Dat betekent niet dat er over gevallen moet worden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef tja77 het volgende:
Ik geloof niet dat de huidige TT representatief is voor hetgeen veel PSV'ers denken.
Het was een heel vak dat stond te wapperen kneus.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zeg toch 3 mensen. Lees gewoon joh.
Haha is goed man. Ga Feyenoord kijken. Staat nog 0-0 hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was een heel vak dat stond te wapperen kneus.
1-0. Echt 5 seconde na deze reactie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha is goed man. Ga Feyenoord kijken. Staat nog 0-0 hoor
Niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha is goed man. Ga Feyenoord kijken. Staat nog 0-0 hoor
Reageer op mijn post over Drizzt dan. Doe eens dan. Maar daar heb je niets over te zeggen hequote:
Had hij toch gelijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
1-0. Echt 5 seconde na deze reactie.
Nou nou, niet schelden graag.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Reageer op mijn post over Drizzt dan. Doe eens dan. Maar daar heb je niets over te zeggen he
Debiel dat je bent. Schande voor de mods hahahahha
Klopt, ik lachte gewoon omdat hij zo ongelukkig timed.quote:
Dus als in het stadion gezongen wordt "Maher is een kut Marokkaan" dan zou dat als TT niet misstaan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat bewijst dat de TT enigszins relevant is.
[..]
Dat kan. Dat betekent niet dat er over gevallen moet worden.
Link?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hoezo is ajacied442 nog niet geband met zijn doodsverwensingeng.
Begrijpend lezen is je ding niet he?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus als in het stadion gezongen wordt "Maher is een kut Marokkaan" dan zou dat als TT niet misstaan?
Ik hoorde anders niks.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik lachte gewoon omdat hij zo ongelukkig timed.
Net zo min als consequent zijn niet jouw ding is knakker....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Link?
[..]
Begrijpend lezen is je ding niet he?
Link??quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik word door Adames uitgemaakt als jodenhater en landsverrader en iemand die Hitler alse en icoon ziet.
Dat was één post waar de dingen die jij noemde niet in stonden. Geef gewoon gelijk een link voortaan. Dit soort loze kreten kan ik niks mee.quote:
Nsber houd in wat ik net zei.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was één post waar de dingen die jij noemde niet in stonden. Geef gewoon gelijk een link voortaan. Dit soort loze kreten kan ik niks mee.
Neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
VBL / [FAQ en FB] #126: Met GGMM, Beter dan FIFA en UEFA.
Kan de TT gewijzigd worden naar [Tom's huilhoekje]#126: Met GGMM, Beter dan FIFA en UEFA. ?
Ze had de discussie nog niet gelezen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:37 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb Karina gevraagd de TT te veranderen, heeft ze net als Drizzt gedaan, maar nu zet GGMM het voor de tweede maal terug. Dit kan toch gewoon niet?
Waarom vraag je het nog een keer nadat GGMM al antwoord had gegeven. Klinkt een beetje als om een snoepje vragen bij je vader nadat je moeder nee heeft gezegd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:37 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb Karina gevraagd de TT te veranderen, heeft ze net als Drizzt gedaan, maar nu zet GGMM het voor de tweede maal terug. Dit kan toch gewoon niet?
Waarom wil je perse je eigen mening er door krijgen, als 2 van de 3 mods, en alle PSV'ers die vaak in het topic komen, het er ook niet mee eens zijn? Beetje eng is dat hoor. Eigenlijk heel eng. Maar dan weten we nu dus ook weer dat jij hier de dictator bent en de andere mods slechts hulpjes van je zijn zonder enige inspraak. Wel fijn die duidelijkheid.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze had de discussie nog niet gelezen.
Wilde de mening peilen bij de andere mods, die wilden het wel gewoon veranderen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom vraag je het nog een keer nadat GGMM al antwoord had gegeven. Klinkt een beetje als om een snoepje vragen bij je vader nadat je moeder nee heeft gezegd.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wilde de mening peilen bij de andere mods, die wilden het wel gewoon veranderen.
Maar had je ze ook verteld dat GGMM het niet wilde veranderen? Of vroeg je ze gewoon alleen of de TT gewijzigd kon worden?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wilde de mening peilen bij de andere mods, die wilden het wel gewoon veranderen.
Nou nee, die boeit het gewoon weinig, maar je hebt je antwoord nu, hopelijk, eindelijk. Dit is wel klaar nu.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom wil je perse je eigen mening er door krijgen, als 2 van de 3 mods, en alle PSV'ers die vaak in het topic komen, het er ook niet mee eens zijn? Beetje eng is dat hoor. Eigenlijk heel eng. Maar dan weten we nu dus ook weer dat jij hier de dictator bent en de andere mods slechts hulpjes van je zijn zonder enige inspraak. Wel fijn die duidelijkheid.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[..]
Maar had je ze ook verteld dat GGMM het niet wilde veranderen?
Door er zo spastisch op te reageren maak je er alleen maar een principekwestie van voor GGMM.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zat tv te kijken en stream dus had de discussie niet meegekregen verder en heb het daarna terug veranderd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[..]
Maar had je ze ook verteld dat GGMM het niet wilde veranderen? Of vroeg je ze gewoon alleen of de TT gewijzigd kon worden?
Ik moet je bekennen dat dit niet als een verrassing komt.quote:
Ik heb gezegd dat GGMM het niet wilde omdat ie het trollen in het PSV-topic wel leuk vindt en dat hij het na de wijziging van Drizzt, gewoon weer heeft teruggezet. Karina heeft het toen gewoon weer weggehaald.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[..]
Maar had je ze ook verteld dat GGMM het niet wilde veranderen? Of vroeg je ze gewoon alleen of de TT gewijzigd kon worden?
Dat is de uitspraak en daar zul je het mee moeten doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat GGMM het niet wilde omdat ie het trollen in het PSV-topic wel leuk vindt en dat hij het na de wijziging van Drizzt, gewoon weer heeft teruggezet. Karina heeft het toen gewoon weer weggehaald.
Ik had eerst even deze FB moeten lezen, joh zo erg is het nou toch ook weer niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat GGMM het niet wilde omdat ie het trollen in het PSV-topic wel leuk vindt en dat hij het na de wijziging van Drizzt, gewoon weer heeft teruggezet. Karina heeft het toen gewoon weer weggehaald.
Is gewoon een principekwestie he. Gewoon triest dat een iemand het hier totaal voor het zeggen heeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had eerst even deze FB moeten lezen, joh zo erg is het nou toch ook weer niet?
Ja, maar Danny is het dan ook begonnenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:47 schreef tompsv18 het volgende:
Gewoon triest dat een iemand het hier totaal voor het zeggen heeft.
Boehoehoequote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is gewoon een principekwestie he. Gewoon triest dat een iemand het hier totaal voor het zeggen heeft.
Als je de discussie hierboven had gelezen, of de wedstrijd had gezien, had je geweten dat er met witte zakdoekjes gezwaaid werd. Wat je zegt is dus niet waar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is niet de mening van een PSV-supporter, het is de mening van niemand niet.
Ik snap het ook niet, er werd niet getrolled in het topic. Je sluit toch ook niet het Feyenoord topicquote:Op maandag 4 november 2013 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is het BeNeLiga topic dicht? Een forum is toch om te discussiëren?
Dit vind ik een goed idee.quote:Op maandag 4 november 2013 15:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, er werd niet getrolled in het topic. Je sluit toch ook niet het Feyenoord topic
In ONZ? Open jij het topic?quote:Op maandag 4 november 2013 15:17 schreef Tjacka het volgende:
Nu kunnen we toch in elk ander forum over de beneliga praten.
okequote:Op maandag 4 november 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In ONZ? Open jij het topic?
Ik kickte juist een oud topic omdat er al 5 van zijn? Kick anders de reeks eens die jij actief wilt zien.quote:Op maandag 4 november 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
Er is ergens een reeks van 2 topics, kick die maar als je iets nieuws te vermelden hebt.
En vermeld dan ook iets nieuws, ga niet het hele riedeltje van vooraf aan weer beginnen.
Ik wil geen reeks actief zien. Gebruik zelf de zoekfunctie maar als je die reeks wil kicken.quote:Op maandag 4 november 2013 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kickte juist een oud topic omdat er al 5 van zijn? Kick anders de reeks eens die jij actief wilt zien.
quote:Op woensdag 6 november 2013 01:39 schreef Elan het volgende:
VBL / [BIER Slowchat] #1
Kan een modje deze in orde maken?
VBL / [Centraal] Geweld op de amateurveldenquote:Op woensdag 6 november 2013 09:58 schreef tong80 het volgende:
Kan het algemene amateurgeweld topic niet vinden.
Past dit bericht in :
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)-en-leider-aan.dhtml
Ik dank u.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [Centraal] Geweld op de amateurvelden
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [BIER Slowkrat] #2792 bitte #2792, [BIERSC] mag blijven.
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [BIER Slowkrat] #2792 bitte #2792, [BIERSC] mag blijven.
Je zou eens moeten weten wat ik over me heen krijg. Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:02 schreef Alan_Bastard het volgende:
Het is niet heel anders dan in het stadion natuurlijk, maar daar zitten meer mensen dezelfde kant op te denken qua club en frustratie
Niet.quote:Op zondag 10 november 2013 14:50 schreef Elan het volgende:
Hoi modjes,
Mag je nu eigenlijk wel of niet met kanker schelden in VBL? Of ligt het aan de context?
Soms lijkt het namelijk wel getolereerd te worden en het volgende moment krijgt iemand weer een ban vanwege excessief dat woord gebruiken.
Bvd
Lees anders een paar topics terug en dan met name wat posts van Happel.quote:Op zondag 10 november 2013 16:19 schreef GGMM het volgende:
Mwa, het is al een tijdje duidelijk geloof ik. Maar als ze dat excuus willen opvoeren dan moeten ze dat doen.
Happel ja. De volksmenner.quote:Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees anders een paar topics terug en dan met name wat posts van Happel.
Niet dat het mij boeit in die hoedanigheid of mensen het gebruiken, maar je komt het elk topic minstens 3x tegen dus zo rechtlijnig werd er niet op gemodereerd.
Als ik het zie haal ik het altijd weg, maar de sc gaat zo hard dat het zomaar kan dat ik wel eens wat mis,ja.quote:Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees anders een paar topics terug en dan met name wat posts van Happel.
Niet dat het mij boeit in die hoedanigheid of mensen het gebruiken, maar je komt het elk topic minstens 3x tegen dus zo rechtlijnig werd er niet op gemodereerd.
Die SC is idd niet bij te houden.quote:Op zondag 10 november 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik het zie haal ik het altijd weg, maar de sc gaat zo hard dat het zomaar kan dat ik wel eens wat mis,ja.
Happel heeft het zelfs met enige regelmaat rechtstreeks tegen jou gezegd man, als je wil kan ik de quotes er bij halenquote:Op zondag 10 november 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik het zie haal ik het altijd weg, maar de sc gaat zo hard dat het zomaar kan dat ik wel eens wat mis,ja.
Kan zijn dat ik ze alsnog genote heb hoor, weet de context niet echt van hetgeen waar je het nu over hebt. Maar het mag iig sowieso niet.quote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Happel heeft het zelfs met enige regelmaat rechtstreeks tegen jou gezegd man, als je wil kan ik de quotes er bij halen.
Tegen mij ook. Laat het er dan bij zitten. Te zielig voor woorden.quote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Happel heeft het zelfs met enige regelmaat rechtstreeks tegen jou gezegd man, als je wil kan ik de quotes er bij halen.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik ze alsnog genote heb hoor, weet de context niet echt van hetgeen waar je het nu over hebt. Maar het mag iig sowieso niet.
Die post dus o.a..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |