René was weer veel te druk met zijn weddenschap dan krijg je dit soort absurditeit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
Watskeburt met de SC? Geen topicnummers en OP is weg?
Caland wilde de OP graag weg hebben, vandaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
Watskeburt met de SC? Geen topicnummers en OP is weg?
Nogmaals; sinds wanneer is het een criterium hoeveel mensen het er mee eens zijn?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:04 schreef tompsv18 het volgende:
Graag de TT van het PSV-topic veranderen, aangemaakt door iemand die het topic aan het hunten was en voor Ajax is.
Niemand is het eens met de TT, maar GGMM is blijkbaar niet van plan het te wijzigen. Daarom maar via deze weg.
Dat waren 3 mensen. Normaal is dat wel een criterium, maar nu natuurlijk weer niet. Is goed joh.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; sinds wanneer is het een criterium hoeveel mensen het er mee eens zijn?
En er werden met witte zakdoekjes gezwaaid, dus zie niet in waarom een dergelijke TT niet kan.
Dat is nooit een criterium. TT blijft gewoon staan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat waren 3 mensen. Normaal is dat wel een criterium, maar nu natuurlijk weer niet. Is goed joh.
Jawel, want als de meeste mensen die in het topic komen het er niet mee eens is, wijzig jij hem altijd. Dus ga nou niet opeens dingen verzinnen joh. Is gewoon weer een troll TTquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nooit een criterium. TT blijft gewoon staan.
Wanneer dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jawel, want als de meeste mensen die in het topic komen het er niet mee eens is, wijzig jij hem altijd.
Nogmaals; er werden met witte zakdoekjes gezwaaid, waarom is dit dan een troll-TT?quote:
Dat waren 3 mensen zeg ik toch net. Er is geen PSV'er die vindt dat Cocu weg moet. Waarom zou je het dan laten staan? Puur trollend en dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer dan?
[..]
Nogmaals; er werden met witte zakdoekjes gezwaaid, waarom is dit dan een troll-TT?Kan toch gewoon besproken wroden?
Ik zou mij als psvfan het minste druk maken over een TT nu.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
Drizzt haalt hem weg en GGMM zet hem weer terug. Triest hoor. Echt zo triest
Wat een teringkneus ben je toch ook
Is gewoon triest, weet jij ook wel. Over het spel maak ik me al druk genoeg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zou mij als psvfan het minste druk maken over een TT nu.
Ik maak mij sowieso niet druk om een TT.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is gewoon triest, weet jij ook wel. Over het spel maak ik me al druk genoeg.
Dus?? Dan zijn er dus blijkbaar wel degelijk PSVers die zo denken. Als jeje hier al sip over voelt is het wel heel erg treurig gesteld hoor.quote:
Dus het feit dat een stel imbecielen in het stadion met hun snotlap wappert, bepaalt dus het criterium wat hier op het forum wel of niet als TT kan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; sinds wanneer is het een criterium hoeveel mensen het er mee eens zijn?
En er werden met witte zakdoekjes gezwaaid, dus zie niet in waarom een dergelijke TT niet kan.
Er waren wel degelijk witte zakdoekjes pannenkoek heb je überhaupt gekeken?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
Drizzt haalt hem weg en GGMM zet hem weer terug. Triest hoor. Echt zo triest
Wat een teringkneus ben je toch ook
Haha, het is goed man. Drizzt vindt gewoon dat het gewijzigd moet worden en doet dat ook, maar jij zet het weer terug? Lekkere collega's ben je dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus?? Dan zijn er dus blijkbaar wel degelijk PSVers die zo denken. Als jeje hier al sip over voelt is het wel heel erg treurig gesteld hoor.
Ik zeg toch 3 mensen. Lees gewoon joh.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Er waren wel degelijk witte zakdoekjes pannenkoek heb je überhaupt gekeken?
Nee, dat bewijst dat de TT enigszins relevant is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef tja77 het volgende:
Dus het feit dat een stel imbecielen in het stadion met hun snotlap wappert, bepaalt dus het criterium wat hier op het forum wel of niet als TT kan?
Dat kan. Dat betekent niet dat er over gevallen moet worden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef tja77 het volgende:
Ik geloof niet dat de huidige TT representatief is voor hetgeen veel PSV'ers denken.
Het was een heel vak dat stond te wapperen kneus.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zeg toch 3 mensen. Lees gewoon joh.
Haha is goed man. Ga Feyenoord kijken. Staat nog 0-0 hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was een heel vak dat stond te wapperen kneus.
1-0. Echt 5 seconde na deze reactie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha is goed man. Ga Feyenoord kijken. Staat nog 0-0 hoor
Niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha is goed man. Ga Feyenoord kijken. Staat nog 0-0 hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |