Heb hem direct gerapporteerd. Kutkneus!quote:Op woensdag 6 november 2013 01:41 schreef RensAjacied het volgende:
Vieze teringdebiel!
Ik hoop voor je dat je een ban krijgt. Niemand komt aan ons topic!
Dit is pas humor.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:42 schreef Dagoduck het volgende:
VBL SC verneukt:
VBL / [BIER Slowchat] #1
Oh, wat een humor heb ik weer
Gaat een beetje lastig via een netwerk. Maar je bent van harte welkomquote:Op woensdag 6 november 2013 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Uh, oké
Ik houd wel van een verfrissende wind al wil ik nu wel het beloofde bier.
Hier kan ik dus niks mee he. Naam en rugnummer a.u.b, morgen ben ik toch vrij.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig via een netwerk. Maar je bent van harte welkom
Andere SC's? Wat zijn andere SC'squote:Op woensdag 6 november 2013 01:46 schreef Elan het volgende:
Andere SC's verkloten staat een ban op. Ik hoop dat je genoten hebt Dagodrol.
Dat is wel echt kwalijk ja. Ik had mijzelf net weten te overtuigen richting bed te gaan... Nu wil ik bier.quote:
KLB SC.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Andere SC's? Wat zijn andere SC'sIk heb helemaal geen vaste SC hoe kan ik dan een andere hebben
Lekker boeiend. Dat je hun OP nu een keer aanpast is vanzelfsprekend maar wat maakt dit nou uitquote:Op woensdag 6 november 2013 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
Laf hoor om dit te doen als bijna iedereen al slaapt.
Ik stel voor dat we de stok van die jongens jatten. Als ze die hebben tenminste, maar daar ga ik wel van uit.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Dat je hun OP nu een keer aanpast is vanzelfsprekend maar wat maakt dit nou uit
Ik heb weer een Fok! onbegrip momentje, tijd voor bed.
Daar post ik net 4 delenquote:
Nee maar hij weet voor hij reacties hij krijgt als sommige user hier zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Dat je hun OP nu een keer aanpast is vanzelfsprekend maar wat maakt dit nou uit
Ik heb weer een Fok! onbegrip momentje, tijd voor bed.
Verstoppen heeft vrij weinig zin want HMF weet jou toch wel te vinden.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar post ik net 4 delenEn over een topic of 2 ben ik daar mogelijk weer weg. Ga ik weer naar Radio 49 of KSC ofzo..
quote:Op woensdag 6 november 2013 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Verstoppen heeft vrij weinig zin want HMF weet jou toch wel te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |