Stoer zeg!quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:05 schreef wickedmen het volgende:
Voetbalegte mannensport
Zaterdag nog bijna een dwerg voor zijn neus geslagen, gelukkig bedacht ik me en heeft hij nu vast nog last van zijn verrekte enkelbanden.
Ik heb al een schijthekel aan pinda's maar het waren die pinda's dus?quote:
Niet direct, wel heb ik iets tegen clubs die zich op bepaalde groepen richten. Geeft bijna altijd gedonder. Voetbal zou moeten verbroederen en helpen integreren ipv ze de mogelijkheid geven om zich af te zetten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb al een schijthekel aan pinda's maar het waren die pinda's dus?
Allen pinda's terug naar pindaland!
Eens. Ik heb ook een hekel aan die clubs waar alleen studenten zich mogen inschrijvenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:29 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Niet direct, wel heb ik iets tegen clubs die zich op bepaalde groepen richten. Geeft bijna altijd gedonder. Voetbal zou moeten verbroederen en helpen integreren ipv ze de mogelijkheid geven om zich af te zetten.
Totdat de rechtsbuiten van de tegenstander een huppelende hockeybal met lang haar is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Ik heb ook een hekel aan die clubs waar alleen studenten zich mogen inschrijven
Klopt. Voor de Roderickjes van deze wereld heb ik altijd een speciaal setje pinnen bij die hier en daar wat scherper zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Totdat de rechtsbuiten van de tegenstander een huppelende hockeybal met lang haar is.
Hekel? Dus jij stampt lui van dat soort clubs maar wat graag in elkaar hè. Jij als voetballiefhebber en dus tevens primaat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Ik heb ook een hekel aan die clubs waar alleen studenten zich mogen inschrijven
Kom dan vechten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hekel? Dus jij stampt lui van dat soort clubs maar wat graag in elkaar hè. Jij als voetballiefhebber en dus tevens primaat.
Net een item in het ontbijtprogramma op NED-1quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:16 schreef wickedmen het volgende:
Incidentje, doorlopen mensen.
Oh wacht geen licht getinte medelanders, oh dan kan het wel.
Dat had je al in het begin van de eerste zin kunnen lezen. Overdrijven is keihip en Geenstijl en powned hebben dat grapje tot een kunst verhevenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net een item in het ontbijtprogramma op NED-1
Uit een ander FOK!-topic :
Vorig voetbalseizoen werd gekenmerkt door dode grensrechters, oproep tot respect en totaal onvermogen bij de KNVB om geweld op het voetbalveld echt hard aan te pakken. Daar gaan we dit seizoen gewoon vrolijk mee verder. Het duel tussen WV-HEDW 8 en Overamstel 2 liep gisteren compleet uit de hand. Het bekende verhaal in de onderknuppelklasse als onvermogen gecompenseerd moet worden met agressie. Overamstel 2 kwam tekort en liep dus de hele wedstrijd te ouwetiefushoeren op de scheids. Toen deze scheids in de laatste minuten een penalty gaf aan WV-HEDW, besloot de keeper van Overamstel de scheids een karatetrap in de rug te geven. De spelers van WV-HEDW deden hun best de scheids in bescherming te nemen tegen de losgeslagen randdebielen van Overamstel 2 en kregen dus ook klappen. Zelfs wanneer ze op de grond lagen. Chapeau voor de mannen van WV-HEDW, die het wel snappen. Die gasten van Overamstel moeten ze de rest van hun leven verbannen van elk grasveld dat we hebben. Gelukkig zijn er al drie gearresteerd. Dat het bestuur van Overamstel vervolgens geen commentaar wil geven, zegt al genoeg. Opheffen, die club, die voor dit incident al een beruchte naam hadden, aldus lui op Twitter. Voorbeeld stellen. Als de KNVB ballen heeft, laat ze dit seizoen vanaf het begin af aan zien dat het menens is. Zonder respect geen voetbal? Handhaaf dat dan ook, KNVB.
Artikel van geenstijl trouwens zie ik nu.
malukuboys zijn geen pindas. Dat zijn echte indos, zoals ik. En je zal een indo nooit herrie horen schoppen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb al een schijthekel aan pinda's maar het waren die pinda's dus?
Allen pinda's terug naar pindaland!
Ik vind het ook niks. Kom er nooit. Zag dit net in NWS. Ze heten terecht geenstijl. Schrijven kunnen ze niet en ze proppen hun mening rectaal in je anus.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat had je al in het begin van de eerste zin kunnen lezen. Overdrijven is keihip en Geenstijl en powned hebben dat grapje tot een kunst verheven
Jullie zijn allemaal 1 pot nat manquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
malukuboys zijn geen pindas. Dat zijn echte indos, zoals ik. En je zal een indo nooit herrie horen schoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |