Nou nee, die boeit het gewoon weinig, maar je hebt je antwoord nu, hopelijk, eindelijk. Dit is wel klaar nu.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom wil je perse je eigen mening er door krijgen, als 2 van de 3 mods, en alle PSV'ers die vaak in het topic komen, het er ook niet mee eens zijn? Beetje eng is dat hoor. Eigenlijk heel eng. Maar dan weten we nu dus ook weer dat jij hier de dictator bent en de andere mods slechts hulpjes van je zijn zonder enige inspraak. Wel fijn die duidelijkheid.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[..]
Maar had je ze ook verteld dat GGMM het niet wilde veranderen?
Door er zo spastisch op te reageren maak je er alleen maar een principekwestie van voor GGMM.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wilde de mening peilen bij de andere mods, die wilden het wel gewoon veranderen.
Ik zat tv te kijken en stream dus had de discussie niet meegekregen verder en heb het daarna terug veranderd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[..]
Maar had je ze ook verteld dat GGMM het niet wilde veranderen? Of vroeg je ze gewoon alleen of de TT gewijzigd kon worden?
Ik moet je bekennen dat dit niet als een verrassing komt.quote:
Ik heb gezegd dat GGMM het niet wilde omdat ie het trollen in het PSV-topic wel leuk vindt en dat hij het na de wijziging van Drizzt, gewoon weer heeft teruggezet. Karina heeft het toen gewoon weer weggehaald.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[..]
Maar had je ze ook verteld dat GGMM het niet wilde veranderen? Of vroeg je ze gewoon alleen of de TT gewijzigd kon worden?
Dat is de uitspraak en daar zul je het mee moeten doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat GGMM het niet wilde omdat ie het trollen in het PSV-topic wel leuk vindt en dat hij het na de wijziging van Drizzt, gewoon weer heeft teruggezet. Karina heeft het toen gewoon weer weggehaald.
Ik had eerst even deze FB moeten lezen, joh zo erg is het nou toch ook weer niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat GGMM het niet wilde omdat ie het trollen in het PSV-topic wel leuk vindt en dat hij het na de wijziging van Drizzt, gewoon weer heeft teruggezet. Karina heeft het toen gewoon weer weggehaald.
Is gewoon een principekwestie he. Gewoon triest dat een iemand het hier totaal voor het zeggen heeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had eerst even deze FB moeten lezen, joh zo erg is het nou toch ook weer niet?
Ja, maar Danny is het dan ook begonnenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:47 schreef tompsv18 het volgende:
Gewoon triest dat een iemand het hier totaal voor het zeggen heeft.
Boehoehoequote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is gewoon een principekwestie he. Gewoon triest dat een iemand het hier totaal voor het zeggen heeft.
Als je de discussie hierboven had gelezen, of de wedstrijd had gezien, had je geweten dat er met witte zakdoekjes gezwaaid werd. Wat je zegt is dus niet waar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is niet de mening van een PSV-supporter, het is de mening van niemand niet.
Ik snap het ook niet, er werd niet getrolled in het topic. Je sluit toch ook niet het Feyenoord topicquote:Op maandag 4 november 2013 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is het BeNeLiga topic dicht? Een forum is toch om te discussiëren?
Dit vind ik een goed idee.quote:Op maandag 4 november 2013 15:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, er werd niet getrolled in het topic. Je sluit toch ook niet het Feyenoord topic
In ONZ? Open jij het topic?quote:Op maandag 4 november 2013 15:17 schreef Tjacka het volgende:
Nu kunnen we toch in elk ander forum over de beneliga praten.
okequote:Op maandag 4 november 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In ONZ? Open jij het topic?
Ik kickte juist een oud topic omdat er al 5 van zijn? Kick anders de reeks eens die jij actief wilt zien.quote:Op maandag 4 november 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
Er is ergens een reeks van 2 topics, kick die maar als je iets nieuws te vermelden hebt.
En vermeld dan ook iets nieuws, ga niet het hele riedeltje van vooraf aan weer beginnen.
Ik wil geen reeks actief zien. Gebruik zelf de zoekfunctie maar als je die reeks wil kicken.quote:Op maandag 4 november 2013 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kickte juist een oud topic omdat er al 5 van zijn? Kick anders de reeks eens die jij actief wilt zien.
quote:Op woensdag 6 november 2013 01:39 schreef Elan het volgende:
VBL / [BIER Slowchat] #1
Kan een modje deze in orde maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |