VBL / [Centraal] Geweld op de amateurveldenquote:Op woensdag 6 november 2013 09:58 schreef tong80 het volgende:
Kan het algemene amateurgeweld topic niet vinden.
Past dit bericht in :
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)-en-leider-aan.dhtml
Ik dank u.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [Centraal] Geweld op de amateurvelden
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [BIER Slowkrat] #2792 bitte #2792, [BIERSC] mag blijven.
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [BIER Slowkrat] #2792 bitte #2792, [BIERSC] mag blijven.
Je zou eens moeten weten wat ik over me heen krijg. Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:02 schreef Alan_Bastard het volgende:
Het is niet heel anders dan in het stadion natuurlijk, maar daar zitten meer mensen dezelfde kant op te denken qua club en frustratie
Niet.quote:Op zondag 10 november 2013 14:50 schreef Elan het volgende:
Hoi modjes,
Mag je nu eigenlijk wel of niet met kanker schelden in VBL? Of ligt het aan de context?
Soms lijkt het namelijk wel getolereerd te worden en het volgende moment krijgt iemand weer een ban vanwege excessief dat woord gebruiken.
Bvd
Lees anders een paar topics terug en dan met name wat posts van Happel.quote:Op zondag 10 november 2013 16:19 schreef GGMM het volgende:
Mwa, het is al een tijdje duidelijk geloof ik. Maar als ze dat excuus willen opvoeren dan moeten ze dat doen.
Happel ja. De volksmenner.quote:Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees anders een paar topics terug en dan met name wat posts van Happel.
Niet dat het mij boeit in die hoedanigheid of mensen het gebruiken, maar je komt het elk topic minstens 3x tegen dus zo rechtlijnig werd er niet op gemodereerd.
Als ik het zie haal ik het altijd weg, maar de sc gaat zo hard dat het zomaar kan dat ik wel eens wat mis,ja.quote:Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees anders een paar topics terug en dan met name wat posts van Happel.
Niet dat het mij boeit in die hoedanigheid of mensen het gebruiken, maar je komt het elk topic minstens 3x tegen dus zo rechtlijnig werd er niet op gemodereerd.
Die SC is idd niet bij te houden.quote:Op zondag 10 november 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik het zie haal ik het altijd weg, maar de sc gaat zo hard dat het zomaar kan dat ik wel eens wat mis,ja.
Happel heeft het zelfs met enige regelmaat rechtstreeks tegen jou gezegd man, als je wil kan ik de quotes er bij halenquote:Op zondag 10 november 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik het zie haal ik het altijd weg, maar de sc gaat zo hard dat het zomaar kan dat ik wel eens wat mis,ja.
Kan zijn dat ik ze alsnog genote heb hoor, weet de context niet echt van hetgeen waar je het nu over hebt. Maar het mag iig sowieso niet.quote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Happel heeft het zelfs met enige regelmaat rechtstreeks tegen jou gezegd man, als je wil kan ik de quotes er bij halen.
Tegen mij ook. Laat het er dan bij zitten. Te zielig voor woorden.quote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Happel heeft het zelfs met enige regelmaat rechtstreeks tegen jou gezegd man, als je wil kan ik de quotes er bij halen.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik ze alsnog genote heb hoor, weet de context niet echt van hetgeen waar je het nu over hebt. Maar het mag iig sowieso niet.
Die post dus o.a..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |