Spelen nog wel een paar hoorquote:
Daar gaat je baanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik was zaterdag tegen zoon van directeur.
Finaal weggespeeld
Xbox controller voor de PC. Werkt perfect.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Spelen nog wel een paar hoor.
Maar serieus, waarom pc. Speelt toch helemaal niet lekker met je toetsenbord.
Maar op zo,n klein scherm speelt het toch helemaal niet lekker man.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Xbox controller voor de PC. Werkt perfect.
je kunt ook gewoon een 52 inch scherm aan je pc hangen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar op zo,n klein scherm speelt het toch helemaal niet lekker man.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij was zo'n tricker.
Ik telkens l1 + driehoekje
Niet dat het argument opgaat voor een 21 inch scherm. Wat maakt dat nou weer uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon een 52 inch scherm aan je pc hangen?
Je bedoelt dat je je pc aan je 52 inch scherm kan hangen. Ja dat kan zeker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon een 52 inch scherm aan je pc hangen?
Geen idee, vind het zelf fijner om games die ik serieus en intensief speel op een kleiner scherm te spelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dat het argument opgaat voor een 21 inch scherm. Wat maakt dat nou weer uit.
oke manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je pc aan je 52 inch scherm kan hangen. Ja dat kan zeker.
Alleen de vraag is of het er dan mooi uit zal zien aangezien de meeste videokaarten zulke resoluties niet ondersteunen.
1 woord, overzicht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dat het argument opgaat voor een 21 inch scherm. Wat maakt dat nou weer uit.
Door een breder zichtveld, terwijl het met een kleiner scherm juist compacter is? Ik geloof dat mijn computerscherm 22 inch of zo is en dat is meer dan genoeg.quote:
Resolutie van een tv blijft 1080p, dus dat boeit niet. Alleen heb je joekels van pixels op een korte kijkafstandquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je pc aan je 52 inch scherm kan hangen. Ja dat kan zeker.
Alleen de vraag is of het er dan mooi uit zal zien aangezien de meeste videokaarten zulke resoluties niet ondersteunen.
inderdaad prima. Een tv voor een console heb je omdat je ook 6 meter van zo'n ding af zit. Vanachter je bureau of 2 meter afstand is 22-24 gewoon goed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door een breder zichtveld, terwijl het met een kleiner scherm juist compacter is? Ik geloof dat mijn computerscherm 22 inch of zo is en dat is meer dan genoeg.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]hatelijk zulke mensen.
Net als mensen die met idioot snelle gasten de flanken opzoeken en dan 2 overpowerd koppers in het midden zetten. Valt niet tegen te verdedigen omdat je geen backs hebt met 93 snelheid. .
je hebt het nooit geprobeerd manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:33 schreef Elan het volgende:
Lijkt mij gewoon niks.
Alleen al het feit dat je verplicht moet zitten en niet lekker onderuit kan hangen zou mij mateloos irriteren.
Prima ieder zijn ding.
Wel.quote:
volgens mij mis je t punt, maar goed, hier komen we toch niet uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel.
En het was kut met peren.
Einde bericht.
P.s.
Sowieso dat je al een controller moet kopen die lijk of identiek is aan die van de Xbox wtf koop dan gewoon gelijk een Xbox trieste shit.
De resolutie van mijn tv is sowieso hoger dan de meest waarschijnlijke maximale output van jouw videokaart (1920 x 1080) .quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:38 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij mis je t punt, maar goed, hier komen we toch niet uit.
sowieso al moeilijk om met iemand in discussie te gaan die denkt dat een grote tv direct betekent dat deze ook een hoge resolutie heeft.
hahahquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:33 schreef Adames het volgende:
mijn lumia is kapot, dus nu wil ik alsnog een nieuw toestel LR nadat ik jou overtuigde om hem te houden
Wil je de mijne kopen? 100 euro, en ik laat de zelf naaktfoto's erop staan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:33 schreef Adames het volgende:
mijn lumia is kapot, dus nu wil ik alsnog een nieuw toestel LR nadat ik jou overtuigde om hem te houden
Van deze post kan ik niet meer dan "Uh, oké" maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel.
En het was kut met peren.
Einde bericht.
P.s.
Sowieso dat je al een controller moet kopen die lijk of identiek is aan die van de Xbox wtf koop dan gewoon gelijk een Xbox trieste shit.
een videokaart ondersteunt sowieso veel hogere resoluties, hoe wil je anders alleen al dubbel of triple scherm kunnen aansluiten. Is al heel wat jaren zo, ook met onboards. De videokaart output is namelijk nooit de limiterende factor geweest in de techniek. Dat diezelfde kaart niet altijd snel gegevens kan renderen is een ander punt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
De resolutie van mijn tv is sowieso hoger dan de meest waarschijnlijke maximale output van jouw videokaart (1920 x 1080) .
Dus of je hebt een beest van een computer of je mist zelf het punt.
Die had ik je in vertrouwen gestuurd, krijgen we dit weer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil je de mijne kopen? 100 euro, en ik laat de zelf naaktfoto's erop staan.
ga hem opsturen. Nabijheidssensor detecteert constant positief. Dus ik kan een gesprek niet meer ophangen bij een gesprek. Heb wel al een workaround gevonden. Door hard in de bovenhoek van het scherm te duwen, detecteert de sensor weer goed, dan kan ik wel ophangen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil je de mijne kopen? 100 euro, en ik laat de zelf naaktfoto's erop staan.
Je had dus geen opdracht, gewoon angst voor Nielsparovquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had ik je in vertrouwen gestuurd, krijgen we dit weer.
Ik was als kind idolaat van Natte Neuzen, maar sinds zijn vernietigende kritiek aan het adres van Ceasar Milan is de liefde over.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:46 schreef AFCNiels het volgende:
Leuk dat geneuzel over pixels, het grote leed op de aarde kan mij toch meer boeien.
[ afbeelding ]
wat een apaatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:46 schreef AFCNiels het volgende:
Leuk dat geneuzel over pixels, het grote leed op de aarde kan mij toch meer boeien.
[ afbeelding ]
Ik wilde dit filmpje net postenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was als kind idolaat van Natte Neuzen, maar sinds zijn vernietigende kritiek aan het adres van Ceasar Milan is de liefde over.
Hij heeft wel de hond op de kaart gezet in Nederland.quote:
Jawel hoor, maar de deadline is 10.00 dus ik doe rustig aan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je had dus geen opdracht, gewoon angst voor Nielsparov
bij nader inzien, 2 voor de prijs van 1 is altijd goed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had ik je in vertrouwen gestuurd, krijgen we dit weer.
Ik had zelfs een trui met een hond erop. Ik ga uit nostalgische gevoelens je filmpje afkijken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde dit filmpje net posten
Ik wilde onze hond ook trainen dat hij agility baantjes kon lopen, maar het lukte niet.
Te vroeg inleveren is ook niet goed, dan zien ze je als een strebertje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar de deadline is 10.00 dus ik doe rustig aan.
heb je nu stage?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had zelfs een trui met een hond erop. Ik ga uit nostalgische gevoelens je filmpje afkijken.
Mijn wekker gaat toch pas over minder dan 6 uur.
De vorige keer had ik 'm keurig om 9.59quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Te vroeg inleveren is ook niet goed, dan zien ze je als een strebertje.
Volgens mij zit ik op 1366 x 768 met een Oled-scherm van LG maar goed jij hebt het nu over het hele technische aspect de responsetijd is voor veel mensen wel lager als je via de pc werkt .quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:46 schreef Adames het volgende:
[..]
een videokaart ondersteunt sowieso veel hogere resoluties, hoe wil je anders alleen al dubbel of triple scherm kunnen aansluiten. Is al heel wat jaren zo, ook met onboards. De videokaart output is namelijk nooit de limiterende factor geweest in de techniek. Dat diezelfde kaart niet altijd snel gegevens kan renderen is een ander punt.
Juist tv's met een resolutie hoger dan de 1920x1080 zijn niet goed te krijgen. Je hebt een tijd geleden de 21:9 tv's met een resolutie van 2560x1080 gehad, maar die sloegen voor geen meter aan, ook veel te duur. En de nieuwe hoge resolutie standaard, Ultra-HD, begint pas mondjesmaat te komen. Tenzij je geld te veel hebt, geloof ik niet dat jij die hebt.
Neequote:
Laatst gedaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Te vroeg inleveren is ook niet goed, dan zien ze je als een strebertje.
Dat is de perfecte timing.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De vorige keer had ik 'm keurig om 9.59
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee grapje. Natte neuzen is klaar ik ben weg.
Morgen neem ik het showbizznieuws weer op mij Niels.
1366x768 is een laptop resolutie, die zie je naar mijn weten nooit op een tv, omdat je dan iets moet gaan upscalen vanuit een 720p bron en dat geeft vanwege de slechte verhoudingen in beeldlijnen vaag beeld. Zelfs als dat zo was, dat is dus 720p. Een heel stuk onder de kwaliteit van 1080p en dus ook een heel stuk minder pixels (ongeveer de helft) dan het beeldscherm van LR. Levert je dus ook de helft van het overzicht op. Alleen zijn je pixels dus wat groter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik op 1366 x 768 met een Oled-scherm van LG maar goed jij hebt het nu over het hele technische aspect de responsetijd is voor veel mensen wel lager als je via de pc werkt .
Daarbij spelen de meeste mensen games voor ontspanning en de lol dus lijkt het me wel zo relaxt dat je op de bank kan liggen als je speelt.
Het was ook niet denigrerend bedoeld ik had alleen meer verwacht van Littlerabbit.
sorry,quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NeeAch een beetje uitstel kan geen kwaad. Het is ook mijn probleem/schuld niet. Kennelijk staat mijn naam achteraan het lijstje. Ik doe dan ook wel een debiele studie uiteraard.
Bedankt hiervoorIk ga depressief naar bed.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:59 schreef Adames het volgende:
oh 1366x768 tv's bestaan dus wel. Al kijk je daar alsnog liever met zwarte randen op als je native 720p content kijkt. Bij SD kwaliteit boeit het niet.
Ik vind dit twee enigszins warrige posts.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:01 schreef Adames het volgende:
En er zijn nog geen betaalbare OLED schermen voor tv's. Zelfs AMOLED, wat je nu wel al genoeg in smartphones ziet, zijn te duur voor een TV. al kan het wel bron
LED tv kan wel, maar dan zijn de LEDs slechts als achtergrondverlichting, daar waar eerst een soort TLbuis techniek werd gebruikt.
ik laat me weer eens gaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit twee enigszins warrige posts.
dus, niks mis met pc gamenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:08 schreef Elan het volgende:
Hij heeft er wel verstand van ik durf in ieder geval niet meer.
nog niet eens, al voel ik me wel dronken na deze kleine euforie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zit weer aan het bier zeker?
Welke euforie? Ik drink nu Heineken. Ik vind het niet lekker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:09 schreef Adames het volgende:
[..]
nog niet eens, al voel ik me wel dronken na deze kleine euforie.
Heineken is wel jammer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke euforie? Ik drink nu Heineken. Ik vind het niet lekker.
ah kut, je hebt mequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Behalve dat je een eeuwigheid moet wachten voor je GTA V kan spelen.
Ik denk dat hij gewoon op vakantie is.quote:
Hij gaf vorige week aan dat hij een poosje weg zou gaan uit deze slowchat. Natuurlijk heeft iedereen hem direct gesmeekt dat alsjeblieft niet te doen waardoor hij waarschijnlijk nu de daad bij het woord gevoegd heeft.quote:
Zijn die er ook indoor?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Pretparkje vandaag. Herfstvakantie hè. Hartstikke leuk.
Nieuw speciaalbiercafe in Eindhoven waar ze hun eigen bier brouwenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Pretparkje vandaag. Herfstvakantie hè. Hartstikke leuk.
Toverland. Compleet overdekt. En buiten ook een en ander.quote:
Klinkt goed. Naam en rugnummer, por favor. Schenken ze alleen eigen gebrouwd bier?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Nieuw speciaalbiercafe in Eindhoven waar ze hun eigen bier brouwenOpen sinds vrijdag
They'll never know what hit 'm
Heb je al iets gehoord van de test?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klinkt goed. Naam en rugnummer, por favor. Schenken ze alleen eigen gebrouwd bier?
81% gescoord op het verbale gedeelte. 75% op het numerieke. Très goed dus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je al iets gehoord van de test?
Ik heb daar ook niets mee. Al vind ik Innuendo wel een aardige plaat. Killer Queen ook wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gadver queen. Ik heb daar he-le-maal niks mee.
Dat jullie het even weten.
En weet je al wat dat betekent voor je sollicitatie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
81% gescoord op het verbale gedeelte. 75% op het numerieke. Très goed dus.
Ik kan er niet te veel over loslaten. Ook voor jouw veiligheid. Mijn hele familie loopt namelijk gevaar,quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En weet je al wat dat betekent voor je sollicitatie?
3fm?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
queen is voor homo'squote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
welk?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Nieuw speciaalbiercafe in Eindhoven waar ze hun eigen bier brouwenOpen sinds vrijdag
They'll never know what hit 'm
altijd goed ja. en anders heb je nog altijd iets als kinderstadquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toverland. Compleet overdekt. En buiten ook een en ander.
Debiel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Terecht. Alleen vrouwen en homo's hebben iets met Queen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zet vaak i want to break free aan tijdens het stofzuigen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terecht. Alleen vrouwen en homo's hebben iets met Queen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2013 09:52:03 ]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zet vaak i want to break free aan tijdens het stofzuigen.
Pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Heb jij al kinderen danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:46 schreef Adames het volgende:
[..]
altijd goed ja. en anders heb je nog altijd iets als kinderstad
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb daar ook niets mee. Al vind ik Innuendo wel een aardige plaat. Killer Queen ook wel.
nee, maar toverland ken ik wel vrij goed. kinderstad vaker geweest met de scouting, dan wel als begeleider.quote:
Nee ook ander spul.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klinkt goed. Naam en rugnummer, por favor. Schenken ze alleen eigen gebrouwd bier?
Ik vind Sheer Heart Attack wel een fijn album.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe is het brouwen bij jou gegaan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee ook ander spul.
http://vanmolleindhoven.nl/
kom eraan kutquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feest mensen. Feest.
Ging best goed, beetje gekut met missende ingrediënten in de bestelling maar is wel een lekker bier geworden denken we. Over anderhalve maand weet ik het zeker. Al kunnen we over twee weken ook al aardig proeven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe is het brouwen bij jou gegaan?Ik moet dat ook eens proberen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feest mensen. Feest.
Beetje vroeg wel ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:19 schreef Adames het volgende:
net een uur in de keuken gestaan om stamppot te maken. wat een rare dinsdagochtend
Hoeveel ben je kwijt per liter?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ging best goed, beetje gekut met missende ingrediënten in de bestelling maar is wel een lekker bier geworden denken we. Over anderhalve maand weet ik het zeker. Al kunnen we over twee weken ook al aardig proeven.
Wel veel werk, uur of 9 voor 31 liter
je hebt gelijk, we gaan hardquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Feest gewoon mee Adames. Je hebt uitnodiging.
Pfff uhhhh, 3 a 4 euro ofzo aan ingredientenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel ben je kwijt per liter?
Best prijzig wel dan, brouwspul ben je ook wel wat aan kwijt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Pfff uhhhh, 3 a 4 euro ofzo aan ingredienten
Hebben we kunnen lenen maar opstartkosten zit je toch wel rond de 3/400 euroquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best prijzig wel dan, brouwspul ben je ook wel wat aan kwijt?
Die starterspakketjes van 50-100 euro heb je niks aan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:44 schreef Saind het volgende:
Als je het goed wilt doen, met een hoop emmers en een grote pan kom je er ook wel. Huhm trouwens een moutschroter heb je wel echt nodig
Dan krijg je moutextract ipv gewoon mout, kan allemaal wel maar je krijgt waar je voor betaalt hèquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die starterspakketjes van 50-100 euro heb je niks aan?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feest mensen. Feest.
Hmm, staat een moutmolen voor 25 e op marktplaats maar gereserveerd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan krijg je moutextract ipv gewoon mout, kan allemaal wel maar je krijgt waar je voor betaalt hè
Goed zo. Yvonne is lief.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:42 schreef Saind het volgende:
Nooit meer een onvertogen woord over mijn lippen over Yvonne
DM maar, ik heb geen idee...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een bepaalde kanjeruser heeft oneindige VBL-ban
zoeken op schrootmolenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, staat een moutmolen voor 25 e op marktplaats maar gereserveerd.
Dát heb ik niet gemist.quote:
Ja, als een stel doorgeslagen voetbalhooligans zich gaan ergeren aan een 16 jarig meisje dan wordt het wel heel treurig hoor.quote:
Niveau zal nu weer met sprongen omhoog gaan, let maar op.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als een stel doorgeslagen voetbalhooligans zich gaan ergeren aan een 16 jarig meisje dan wordt het wel heel treurig hoor.
Dat komt door jouw overdreven makkelijke persoonlijkheid. Volgens mij kan jij nog een gezellig gesprek voeren als je met Stalin, Mao en Hitler in 1 kamer wordt opgesloten.quote:
Doe eens rustugquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat komt door jouw overdreven makkelijke persoonlijkheid. Volgens mij kan jij nog een gezellig gesprek voeren als je met Stalin, Mao en Hitler in 1 kamer wordt opgesloten.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat komt door jouw overdreven makkelijke persoonlijkheid. Volgens mij kan jij nog een gezellig gesprek voeren als je met Stalin, Mao en Hitler in 1 kamer wordt opgesloten.
Niet van mij. Ik vind zo'n kloon makkelijk scoren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Different topic: van wie is strootgod een kloon? Hij is hinderlijk.
Mikey.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Different topic: van wie is strootgod een kloon? Hij is hinderlijk.
Huh? Jij rost iemand op z'n bek en de rest flipt omdat er lenzen gedragen werden?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:42 schreef DonRaja het volgende:
Ik zeg in het ogen topic o.a. dat ik iemand heb gedjoekt, maar ze vallen over het feit dat ze kleurlenzen droeg...
Raja, heb je een tip voor Surinaams eten wat makkelijk thuis te maken is?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:42 schreef DonRaja het volgende:
Ik zeg in het ogen topic o.a. dat ik iemand heb gedjoekt, maar ze vallen over het feit dat ze kleurlenzen droeg...
Bami?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Raja, heb je een tip voor Surinaams eten wat makkelijk thuis te maken is?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:48 schreef Tjacka het volgende:
kk flikkers wat hebben jullie met cachet gedaan
wollig ik sweer
1-tje maar. Ik merk dat ik littlerabbit's dramaqueen neigingen begin over te nemen..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Huh? Jij rost iemand op z'n bek en de rest flipt omdat er lenzen gedragen werden?
wollig ik sweer
Ja. Ook, moet je het in kasripo maken met droge garnalen erdoor heen. Google maar op surinaamse bami.quote:
wollig ik sweer
http://surinaams-eten.blo(...)es-met-broccoli.htmlquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja. Ook, moet je het in kasripo maken met droge garnalen erdoor heen. Google maar op surinaamse bami.
VBL banquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:08 schreef Smoofie het volgende:
Is ze gebanned, weg uit de SC of suicide?
Wat heeft ze gedaan dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
VBL ban
Eigenlijk zouden alle vrouwen die gewoon moeten krijgen. Met een eventuele mogelijkheid tot unban.
Ok. Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://surinaams-eten.blo(...)es-met-broccoli.html
Ik ga deze proberen vanavond.
Oke. Jammer man. RIP.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken maar vertrouw me maar; het was meer dan terecht.
Hup, die rechterarm de lucht in voor de nepmof.quote:
Stapel 8 pizzas op elkaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:18 schreef Saind het volgende:
Jongens help eens.
ik heb een lomp gerecht nodig, niveautje epicmealtime. Vorig jaar hebben we twee hamburgers van vijf kilo t stuk gemaakt maar we hebben weinig inspiratie nu. We willen eigenlijk een varken roosteren maar de oven is te klein.
Vlieg even naar de USA en bezoek een Heart Attack Grill. Erger dan dat kan niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:18 schreef Saind het volgende:
Jongens help eens.
ik heb een lomp gerecht nodig, niveautje epicmealtime. Vorig jaar hebben we twee hamburgers van vijf kilo t stuk gemaakt maar we hebben weinig inspiratie nu. We willen eigenlijk een varken roosteren maar de oven is te klein.
Meatship:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:18 schreef Saind het volgende:
Jongens help eens.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Meatship:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.supersizedmeal(...)080212-The_Meat_Ship
Dat is toch wel het smerigste land waar ik geweest benquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moslims in Bangladesh die naar het offerfeest willen.
geen toevoeging aan de sc dus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moslims in Bangladesh die naar het offerfeest willen.
Stel je niet zo aan manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geen toevoeging aan de sc dus.
ik denk dat drizzt je nu een dm of pm gaat sturen.
pas op.
klopt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij had er helemaal zin in las ik
Hij is toch een halve Pool?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij had er helemaal zin in las ik
quote:FOX Voetbal met Toine van Peperstraten en Jan van Halst geeft de concurrentiestrijd met Voetbal International op. Vanaf volgende week maandag staat het programma niet langer recht tegenover de kijkcijferhit van RTL7 met Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp. Dat meldt het AD vandaag.
Vorige week maandag keken 786.000 mensen naar VI en 47.000 mensen naar FOX Voetbal. Vanaf volgende week starten Van Peperstraten en Van Halst om 22.00 uur, als bij RTL7 de aftiteling loopt.
Hadden ze vanaf het begin moeten doen.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:42 schreef Elan het volgende:
Wanneer komt xcachet weer wat zijn dit voor praktijken.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:42 schreef Elan het volgende:
Wanneer komt xcachet weer wat zijn dit voor praktijken.
Jup.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hadden ze vanaf het begin moeten doen.
Studio Voetbal zonder Hugo Borst is geen Studio Voetbal.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Jup.
Enige die kan concurreren met VI is Studio Voetbal maar die zitten niet op hetzelfde tijdstip. Met de WK of EK moesten ze het ook afleggen tegen VI trouwens.
Huhm die is wel tofquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Meatship:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is al zolang weg man.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Studio Voetbal zonder Hugo Borst is geen Studio Voetbal.
Gewoon helemaal niet doen, waarom niet MOTD kopieren op de zondagavond, uur of 9.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hadden ze vanaf het begin moeten doen.
Klopt.quote:
Hij voegde wel wat toe, al was hij ook vaak vervelendquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt.
Zo lang is het ook al kut.
Hij was in ieder geval 100 keer beter dan die Jan Mulder. Wat een kwal is dat zeg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij voegde wel wat toe, al was hij ook vaak vervelend
Lachen man en je kunt zelf vleessoorten kiezen natuurlijk.quote:
Ik krijg echt spontaan een hartverzakking bij het bekijken van die site...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Meatship:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PICS van eindresultaat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Lachen man en je kunt zelf vleessoorten kiezen natuurlijk.
Wat je alleen absoluut niet moet vergeten (het geheel moet bijna 3 uur in de oven) om die stokjes echt van te voren een paar uur in het water te leggen.
Wij hadden ze alleen effies vochtig gemaakt waardoor ze na anderhalf uur brand vlogen.
Kanjervadsig natuurlijk maar hey met een grote pot bier en een paar vrienden best tof om in elkaar te flansen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik krijg echt spontaan een hartverzakking bij het bekijken van die site...
Dit was de vorige van onsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van ons was niet zo mooi stokjes hebben we er maar uitgehaald en toen alles gaar was opnieuw er in gezet .
Ziet er niet lekker uitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van ons was niet zo mooi stokjes hebben we er maar uitgehaald en toen alles gaar was opnieuw er in gezet .
Geniaal.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit was de vorige van ons
[ afbeelding ]
Gadverquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is altijd.quote:
Welke hamburgertent?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:01 schreef Elan het volgende:
Knut heb jij dat filmpje nog met die Japanse hamburgertent ?
Is het ook niet het is gewoon een vette bak vlees en verder niks.quote:
In Japan. een heel klein zaakje die maakte hele toffe hamburgers bestaande uit tal van lagen en ingrediënten.quote:
Staat het zeker niet toe.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het ook niet het is gewoon een vette bak vlees en verder niks.
Zou zelf kreeft maken voor een groep mensen als het budget dat tenminste toestaat.
Kan je niet buiten roosteren? Varken is lekker uit de rookoven manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Staat het zeker niet toe.
We hebben net bedacht dat we ff naar de Sligro en de Hanos gaan en gewoon veel vlees gaan kopen. Speenvarken voor in de oven ofzo
Nooit gezien. Kan me ook niet herinneren dat het langs is gekomen bij Anthony Bourdain.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
In Japan. een heel klein zaakje die maakte hele toffe hamburgers bestaande uit tal van lagen en ingrediënten.
En zo'n Amerikaan die kwam daar en ging ze dan proberen, echt alle soorten en ook alles op te eten.
Doe dat staartstuk van Tarado, dat ziet er nog wel gaaf uit ook.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Staat het zeker niet toe.
We hebben net bedacht dat we ff naar de Sligro en de Hanos gaan en gewoon veel vlees gaan kopen. Speenvarken voor in de oven ofzo
Zat ik ook al aan te denken ja, maar we zijn met 8 man ofzoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dat staartstuk van Tarado, dat ziet er nog wel gaaf uit ook.
Moeten we nog een olievat gaan organiseren voor vrijdag en er een rookoven van maken, denk niet dat dat luktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je niet buiten roosteren? Varken is lekker uit de rookoven man.
Doe je er 2 toch.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken ja, maar we zijn met 8 man ofzo
Hoi Kano.quote:
Dude da's nooit genoegquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe je er 2 toch.
[..]
Hoi Kano.
Een volle kilo per persoon??quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:11 schreef Saind het volgende:
[..]
naja 9 man, heb je toch al 9 kilo vlees nodig, dat krijgen we niet gaar in de oven denk ik
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:11 schreef Saind het volgende:
[..]
naja 9 man, heb je toch al 9 kilo vlees nodig, dat krijgen we niet gaar in de oven denk ik
Huhm da's ook wel geinig ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Doe als thema koe en ga alle ongebruikelijke stukken koe bakken. Zwezerik (), tong, staartstuk, etc.
Kilo de man? dat is fors, ik had bij de Sligro varkensnek gehaald, die zijn 2 - 2,5 kgquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:11 schreef Saind het volgende:
[..]
We gaan overcompenseren omdat een vriend van ons een week terug is uit Denemarken waar hij een half jaar studeert, dus even compleet los.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kilo de man? dat is fors, ik had bij de Sligro varkensnek gehaald, die zijn 2 - 2,5 kg
Is wel betaalbaar, vorige week was het een aanbieding 5euro/kg, nu 7 geloof ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:17 schreef Saind het volgende:
[..]
We gaan overcompenseren omdat een vriend van ons een week terug is uit Denemarken waar hij een half jaar studeert, dus even compleet los.
De vorige keer lagen we om 2 uur smiddags straalbezopen van de whisky probleemwijken te kijken waarna we ook ongeveer zoveel zijn gaan eten
Wij voetballers eten iedere avond zoveel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
Is er een VBL vleesvreetmeet op komst?
Da's geen geld inderdaad, goeie wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel betaalbaar, vorige week was het een aanbieding 5euro/kg, nu 7 geloof ik
picsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat vinden jullie van de tetten van de vriendin van Kano?
Ik zeg niet slecht.
In Amsterdam zijn ze wel vergelijkbaar hoor, ik weet niet hoe dat elders ligtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Da's geen geld inderdaad, goeie wel.
De Hanos heeft een grotere vleesafdeling dan de Sligro toch?
doe dmquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is makkelijk te vinden man.
Enorme jetsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |