Dát heb ik niet gemist.quote:
Ja, als een stel doorgeslagen voetbalhooligans zich gaan ergeren aan een 16 jarig meisje dan wordt het wel heel treurig hoor.quote:
Niveau zal nu weer met sprongen omhoog gaan, let maar op.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als een stel doorgeslagen voetbalhooligans zich gaan ergeren aan een 16 jarig meisje dan wordt het wel heel treurig hoor.
Dat komt door jouw overdreven makkelijke persoonlijkheid. Volgens mij kan jij nog een gezellig gesprek voeren als je met Stalin, Mao en Hitler in 1 kamer wordt opgesloten.quote:
Doe eens rustugquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat komt door jouw overdreven makkelijke persoonlijkheid. Volgens mij kan jij nog een gezellig gesprek voeren als je met Stalin, Mao en Hitler in 1 kamer wordt opgesloten.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat komt door jouw overdreven makkelijke persoonlijkheid. Volgens mij kan jij nog een gezellig gesprek voeren als je met Stalin, Mao en Hitler in 1 kamer wordt opgesloten.
Niet van mij. Ik vind zo'n kloon makkelijk scoren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Different topic: van wie is strootgod een kloon? Hij is hinderlijk.
Mikey.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Different topic: van wie is strootgod een kloon? Hij is hinderlijk.
Huh? Jij rost iemand op z'n bek en de rest flipt omdat er lenzen gedragen werden?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:42 schreef DonRaja het volgende:
Ik zeg in het ogen topic o.a. dat ik iemand heb gedjoekt, maar ze vallen over het feit dat ze kleurlenzen droeg...
Raja, heb je een tip voor Surinaams eten wat makkelijk thuis te maken is?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:42 schreef DonRaja het volgende:
Ik zeg in het ogen topic o.a. dat ik iemand heb gedjoekt, maar ze vallen over het feit dat ze kleurlenzen droeg...
Bami?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Raja, heb je een tip voor Surinaams eten wat makkelijk thuis te maken is?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:48 schreef Tjacka het volgende:
kk flikkers wat hebben jullie met cachet gedaan
wollig ik sweer
1-tje maar. Ik merk dat ik littlerabbit's dramaqueen neigingen begin over te nemen..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Huh? Jij rost iemand op z'n bek en de rest flipt omdat er lenzen gedragen werden?
wollig ik sweer
Ja. Ook, moet je het in kasripo maken met droge garnalen erdoor heen. Google maar op surinaamse bami.quote:
wollig ik sweer
http://surinaams-eten.blo(...)es-met-broccoli.htmlquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja. Ook, moet je het in kasripo maken met droge garnalen erdoor heen. Google maar op surinaamse bami.
VBL banquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:08 schreef Smoofie het volgende:
Is ze gebanned, weg uit de SC of suicide?
Wat heeft ze gedaan dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
VBL ban
Eigenlijk zouden alle vrouwen die gewoon moeten krijgen. Met een eventuele mogelijkheid tot unban.
Ok. Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://surinaams-eten.blo(...)es-met-broccoli.html
Ik ga deze proberen vanavond.
Oke. Jammer man. RIP.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken maar vertrouw me maar; het was meer dan terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |