Hij gaf vorige week aan dat hij een poosje weg zou gaan uit deze slowchat. Natuurlijk heeft iedereen hem direct gesmeekt dat alsjeblieft niet te doen waardoor hij waarschijnlijk nu de daad bij het woord gevoegd heeft.quote:
Zijn die er ook indoor?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Pretparkje vandaag. Herfstvakantie hè. Hartstikke leuk.
Nieuw speciaalbiercafe in Eindhoven waar ze hun eigen bier brouwenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Pretparkje vandaag. Herfstvakantie hè. Hartstikke leuk.
Toverland. Compleet overdekt. En buiten ook een en ander.quote:
Klinkt goed. Naam en rugnummer, por favor. Schenken ze alleen eigen gebrouwd bier?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Nieuw speciaalbiercafe in Eindhoven waar ze hun eigen bier brouwenOpen sinds vrijdag
They'll never know what hit 'm
Heb je al iets gehoord van de test?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klinkt goed. Naam en rugnummer, por favor. Schenken ze alleen eigen gebrouwd bier?
81% gescoord op het verbale gedeelte. 75% op het numerieke. Très goed dus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je al iets gehoord van de test?
Ik heb daar ook niets mee. Al vind ik Innuendo wel een aardige plaat. Killer Queen ook wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gadver queen. Ik heb daar he-le-maal niks mee.
Dat jullie het even weten.
En weet je al wat dat betekent voor je sollicitatie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
81% gescoord op het verbale gedeelte. 75% op het numerieke. Très goed dus.
Ik kan er niet te veel over loslaten. Ook voor jouw veiligheid. Mijn hele familie loopt namelijk gevaar,quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En weet je al wat dat betekent voor je sollicitatie?
3fm?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
queen is voor homo'squote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
welk?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Nieuw speciaalbiercafe in Eindhoven waar ze hun eigen bier brouwenOpen sinds vrijdag
They'll never know what hit 'm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |