quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee grapje. Natte neuzen is klaar ik ben weg.
Morgen neem ik het showbizznieuws weer op mij Niels.
1366x768 is een laptop resolutie, die zie je naar mijn weten nooit op een tv, omdat je dan iets moet gaan upscalen vanuit een 720p bron en dat geeft vanwege de slechte verhoudingen in beeldlijnen vaag beeld. Zelfs als dat zo was, dat is dus 720p. Een heel stuk onder de kwaliteit van 1080p en dus ook een heel stuk minder pixels (ongeveer de helft) dan het beeldscherm van LR. Levert je dus ook de helft van het overzicht op. Alleen zijn je pixels dus wat groter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik op 1366 x 768 met een Oled-scherm van LG maar goed jij hebt het nu over het hele technische aspect de responsetijd is voor veel mensen wel lager als je via de pc werkt .
Daarbij spelen de meeste mensen games voor ontspanning en de lol dus lijkt het me wel zo relaxt dat je op de bank kan liggen als je speelt.
Het was ook niet denigrerend bedoeld ik had alleen meer verwacht van Littlerabbit.
sorry,quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NeeAch een beetje uitstel kan geen kwaad. Het is ook mijn probleem/schuld niet. Kennelijk staat mijn naam achteraan het lijstje. Ik doe dan ook wel een debiele studie uiteraard.
Bedankt hiervoorIk ga depressief naar bed.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:59 schreef Adames het volgende:
oh 1366x768 tv's bestaan dus wel. Al kijk je daar alsnog liever met zwarte randen op als je native 720p content kijkt. Bij SD kwaliteit boeit het niet.
Ik vind dit twee enigszins warrige posts.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:01 schreef Adames het volgende:
En er zijn nog geen betaalbare OLED schermen voor tv's. Zelfs AMOLED, wat je nu wel al genoeg in smartphones ziet, zijn te duur voor een TV. al kan het wel bron
LED tv kan wel, maar dan zijn de LEDs slechts als achtergrondverlichting, daar waar eerst een soort TLbuis techniek werd gebruikt.
ik laat me weer eens gaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit twee enigszins warrige posts.
dus, niks mis met pc gamenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:08 schreef Elan het volgende:
Hij heeft er wel verstand van ik durf in ieder geval niet meer.
nog niet eens, al voel ik me wel dronken na deze kleine euforie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zit weer aan het bier zeker?
Welke euforie? Ik drink nu Heineken. Ik vind het niet lekker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:09 schreef Adames het volgende:
[..]
nog niet eens, al voel ik me wel dronken na deze kleine euforie.
Heineken is wel jammer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke euforie? Ik drink nu Heineken. Ik vind het niet lekker.
ah kut, je hebt mequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Behalve dat je een eeuwigheid moet wachten voor je GTA V kan spelen.
Ik denk dat hij gewoon op vakantie is.quote:
Hij gaf vorige week aan dat hij een poosje weg zou gaan uit deze slowchat. Natuurlijk heeft iedereen hem direct gesmeekt dat alsjeblieft niet te doen waardoor hij waarschijnlijk nu de daad bij het woord gevoegd heeft.quote:
Zijn die er ook indoor?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Pretparkje vandaag. Herfstvakantie hè. Hartstikke leuk.
Nieuw speciaalbiercafe in Eindhoven waar ze hun eigen bier brouwenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Pretparkje vandaag. Herfstvakantie hè. Hartstikke leuk.
Toverland. Compleet overdekt. En buiten ook een en ander.quote:
Klinkt goed. Naam en rugnummer, por favor. Schenken ze alleen eigen gebrouwd bier?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Nieuw speciaalbiercafe in Eindhoven waar ze hun eigen bier brouwenOpen sinds vrijdag
They'll never know what hit 'm
Heb je al iets gehoord van de test?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klinkt goed. Naam en rugnummer, por favor. Schenken ze alleen eigen gebrouwd bier?
81% gescoord op het verbale gedeelte. 75% op het numerieke. Très goed dus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je al iets gehoord van de test?
Ik heb daar ook niets mee. Al vind ik Innuendo wel een aardige plaat. Killer Queen ook wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gadver queen. Ik heb daar he-le-maal niks mee.
Dat jullie het even weten.
En weet je al wat dat betekent voor je sollicitatie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
81% gescoord op het verbale gedeelte. 75% op het numerieke. Très goed dus.
Ik kan er niet te veel over loslaten. Ook voor jouw veiligheid. Mijn hele familie loopt namelijk gevaar,quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En weet je al wat dat betekent voor je sollicitatie?
3fm?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
queen is voor homo'squote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
welk?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Nieuw speciaalbiercafe in Eindhoven waar ze hun eigen bier brouwenOpen sinds vrijdag
They'll never know what hit 'm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |