Spelen nog wel een paar hoorquote:
Daar gaat je baanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik was zaterdag tegen zoon van directeur.
Finaal weggespeeld
Xbox controller voor de PC. Werkt perfect.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Spelen nog wel een paar hoor.
Maar serieus, waarom pc. Speelt toch helemaal niet lekker met je toetsenbord.
Maar op zo,n klein scherm speelt het toch helemaal niet lekker man.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Xbox controller voor de PC. Werkt perfect.
je kunt ook gewoon een 52 inch scherm aan je pc hangen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar op zo,n klein scherm speelt het toch helemaal niet lekker man.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij was zo'n tricker.
Ik telkens l1 + driehoekje
Niet dat het argument opgaat voor een 21 inch scherm. Wat maakt dat nou weer uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon een 52 inch scherm aan je pc hangen?
Je bedoelt dat je je pc aan je 52 inch scherm kan hangen. Ja dat kan zeker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon een 52 inch scherm aan je pc hangen?
Geen idee, vind het zelf fijner om games die ik serieus en intensief speel op een kleiner scherm te spelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dat het argument opgaat voor een 21 inch scherm. Wat maakt dat nou weer uit.
oke manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je pc aan je 52 inch scherm kan hangen. Ja dat kan zeker.
Alleen de vraag is of het er dan mooi uit zal zien aangezien de meeste videokaarten zulke resoluties niet ondersteunen.
1 woord, overzicht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dat het argument opgaat voor een 21 inch scherm. Wat maakt dat nou weer uit.
Door een breder zichtveld, terwijl het met een kleiner scherm juist compacter is? Ik geloof dat mijn computerscherm 22 inch of zo is en dat is meer dan genoeg.quote:
Resolutie van een tv blijft 1080p, dus dat boeit niet. Alleen heb je joekels van pixels op een korte kijkafstandquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je pc aan je 52 inch scherm kan hangen. Ja dat kan zeker.
Alleen de vraag is of het er dan mooi uit zal zien aangezien de meeste videokaarten zulke resoluties niet ondersteunen.
inderdaad prima. Een tv voor een console heb je omdat je ook 6 meter van zo'n ding af zit. Vanachter je bureau of 2 meter afstand is 22-24 gewoon goed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door een breder zichtveld, terwijl het met een kleiner scherm juist compacter is? Ik geloof dat mijn computerscherm 22 inch of zo is en dat is meer dan genoeg.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]hatelijk zulke mensen.
Net als mensen die met idioot snelle gasten de flanken opzoeken en dan 2 overpowerd koppers in het midden zetten. Valt niet tegen te verdedigen omdat je geen backs hebt met 93 snelheid. .
je hebt het nooit geprobeerd manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:33 schreef Elan het volgende:
Lijkt mij gewoon niks.
Alleen al het feit dat je verplicht moet zitten en niet lekker onderuit kan hangen zou mij mateloos irriteren.
Prima ieder zijn ding.
Wel.quote:
volgens mij mis je t punt, maar goed, hier komen we toch niet uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel.
En het was kut met peren.
Einde bericht.
P.s.
Sowieso dat je al een controller moet kopen die lijk of identiek is aan die van de Xbox wtf koop dan gewoon gelijk een Xbox trieste shit.
De resolutie van mijn tv is sowieso hoger dan de meest waarschijnlijke maximale output van jouw videokaart (1920 x 1080) .quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:38 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij mis je t punt, maar goed, hier komen we toch niet uit.
sowieso al moeilijk om met iemand in discussie te gaan die denkt dat een grote tv direct betekent dat deze ook een hoge resolutie heeft.
hahahquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:33 schreef Adames het volgende:
mijn lumia is kapot, dus nu wil ik alsnog een nieuw toestel LR nadat ik jou overtuigde om hem te houden
Wil je de mijne kopen? 100 euro, en ik laat de zelf naaktfoto's erop staan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:33 schreef Adames het volgende:
mijn lumia is kapot, dus nu wil ik alsnog een nieuw toestel LR nadat ik jou overtuigde om hem te houden
Van deze post kan ik niet meer dan "Uh, oké" maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel.
En het was kut met peren.
Einde bericht.
P.s.
Sowieso dat je al een controller moet kopen die lijk of identiek is aan die van de Xbox wtf koop dan gewoon gelijk een Xbox trieste shit.
een videokaart ondersteunt sowieso veel hogere resoluties, hoe wil je anders alleen al dubbel of triple scherm kunnen aansluiten. Is al heel wat jaren zo, ook met onboards. De videokaart output is namelijk nooit de limiterende factor geweest in de techniek. Dat diezelfde kaart niet altijd snel gegevens kan renderen is een ander punt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
De resolutie van mijn tv is sowieso hoger dan de meest waarschijnlijke maximale output van jouw videokaart (1920 x 1080) .
Dus of je hebt een beest van een computer of je mist zelf het punt.
Die had ik je in vertrouwen gestuurd, krijgen we dit weer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil je de mijne kopen? 100 euro, en ik laat de zelf naaktfoto's erop staan.
ga hem opsturen. Nabijheidssensor detecteert constant positief. Dus ik kan een gesprek niet meer ophangen bij een gesprek. Heb wel al een workaround gevonden. Door hard in de bovenhoek van het scherm te duwen, detecteert de sensor weer goed, dan kan ik wel ophangen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil je de mijne kopen? 100 euro, en ik laat de zelf naaktfoto's erop staan.
Je had dus geen opdracht, gewoon angst voor Nielsparovquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had ik je in vertrouwen gestuurd, krijgen we dit weer.
Ik was als kind idolaat van Natte Neuzen, maar sinds zijn vernietigende kritiek aan het adres van Ceasar Milan is de liefde over.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:46 schreef AFCNiels het volgende:
Leuk dat geneuzel over pixels, het grote leed op de aarde kan mij toch meer boeien.
[ afbeelding ]
wat een apaatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:46 schreef AFCNiels het volgende:
Leuk dat geneuzel over pixels, het grote leed op de aarde kan mij toch meer boeien.
[ afbeelding ]
Ik wilde dit filmpje net postenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was als kind idolaat van Natte Neuzen, maar sinds zijn vernietigende kritiek aan het adres van Ceasar Milan is de liefde over.
Hij heeft wel de hond op de kaart gezet in Nederland.quote:
Jawel hoor, maar de deadline is 10.00 dus ik doe rustig aan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je had dus geen opdracht, gewoon angst voor Nielsparov
bij nader inzien, 2 voor de prijs van 1 is altijd goed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had ik je in vertrouwen gestuurd, krijgen we dit weer.
Ik had zelfs een trui met een hond erop. Ik ga uit nostalgische gevoelens je filmpje afkijken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde dit filmpje net posten
Ik wilde onze hond ook trainen dat hij agility baantjes kon lopen, maar het lukte niet.
Te vroeg inleveren is ook niet goed, dan zien ze je als een strebertje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar de deadline is 10.00 dus ik doe rustig aan.
heb je nu stage?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had zelfs een trui met een hond erop. Ik ga uit nostalgische gevoelens je filmpje afkijken.
Mijn wekker gaat toch pas over minder dan 6 uur.
De vorige keer had ik 'm keurig om 9.59quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Te vroeg inleveren is ook niet goed, dan zien ze je als een strebertje.
Volgens mij zit ik op 1366 x 768 met een Oled-scherm van LG maar goed jij hebt het nu over het hele technische aspect de responsetijd is voor veel mensen wel lager als je via de pc werkt .quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:46 schreef Adames het volgende:
[..]
een videokaart ondersteunt sowieso veel hogere resoluties, hoe wil je anders alleen al dubbel of triple scherm kunnen aansluiten. Is al heel wat jaren zo, ook met onboards. De videokaart output is namelijk nooit de limiterende factor geweest in de techniek. Dat diezelfde kaart niet altijd snel gegevens kan renderen is een ander punt.
Juist tv's met een resolutie hoger dan de 1920x1080 zijn niet goed te krijgen. Je hebt een tijd geleden de 21:9 tv's met een resolutie van 2560x1080 gehad, maar die sloegen voor geen meter aan, ook veel te duur. En de nieuwe hoge resolutie standaard, Ultra-HD, begint pas mondjesmaat te komen. Tenzij je geld te veel hebt, geloof ik niet dat jij die hebt.
Neequote:
Laatst gedaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Te vroeg inleveren is ook niet goed, dan zien ze je als een strebertje.
Dat is de perfecte timing.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De vorige keer had ik 'm keurig om 9.59
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |