Hup, die rechterarm de lucht in voor de nepmof.quote:
Stapel 8 pizzas op elkaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:18 schreef Saind het volgende:
Jongens help eens.
ik heb een lomp gerecht nodig, niveautje epicmealtime. Vorig jaar hebben we twee hamburgers van vijf kilo t stuk gemaakt maar we hebben weinig inspiratie nu. We willen eigenlijk een varken roosteren maar de oven is te klein.
Vlieg even naar de USA en bezoek een Heart Attack Grill. Erger dan dat kan niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:18 schreef Saind het volgende:
Jongens help eens.
ik heb een lomp gerecht nodig, niveautje epicmealtime. Vorig jaar hebben we twee hamburgers van vijf kilo t stuk gemaakt maar we hebben weinig inspiratie nu. We willen eigenlijk een varken roosteren maar de oven is te klein.
Meatship:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:18 schreef Saind het volgende:
Jongens help eens.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Meatship:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.supersizedmeal(...)080212-The_Meat_Ship
Dat is toch wel het smerigste land waar ik geweest benquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moslims in Bangladesh die naar het offerfeest willen.
geen toevoeging aan de sc dus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moslims in Bangladesh die naar het offerfeest willen.
Stel je niet zo aan manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geen toevoeging aan de sc dus.
ik denk dat drizzt je nu een dm of pm gaat sturen.
pas op.
klopt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij had er helemaal zin in las ik
Hij is toch een halve Pool?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij had er helemaal zin in las ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |