Een volle kilo per persoon??quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:11 schreef Saind het volgende:
[..]
naja 9 man, heb je toch al 9 kilo vlees nodig, dat krijgen we niet gaar in de oven denk ik
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:11 schreef Saind het volgende:
[..]
naja 9 man, heb je toch al 9 kilo vlees nodig, dat krijgen we niet gaar in de oven denk ik
Huhm da's ook wel geinig ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Doe als thema koe en ga alle ongebruikelijke stukken koe bakken. Zwezerik (), tong, staartstuk, etc.
Kilo de man? dat is fors, ik had bij de Sligro varkensnek gehaald, die zijn 2 - 2,5 kgquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:11 schreef Saind het volgende:
[..]
We gaan overcompenseren omdat een vriend van ons een week terug is uit Denemarken waar hij een half jaar studeert, dus even compleet los.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kilo de man? dat is fors, ik had bij de Sligro varkensnek gehaald, die zijn 2 - 2,5 kg
Is wel betaalbaar, vorige week was het een aanbieding 5euro/kg, nu 7 geloof ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:17 schreef Saind het volgende:
[..]
We gaan overcompenseren omdat een vriend van ons een week terug is uit Denemarken waar hij een half jaar studeert, dus even compleet los.
De vorige keer lagen we om 2 uur smiddags straalbezopen van de whisky probleemwijken te kijken waarna we ook ongeveer zoveel zijn gaan eten
Wij voetballers eten iedere avond zoveel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
Is er een VBL vleesvreetmeet op komst?
Da's geen geld inderdaad, goeie wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel betaalbaar, vorige week was het een aanbieding 5euro/kg, nu 7 geloof ik
picsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat vinden jullie van de tetten van de vriendin van Kano?
Ik zeg niet slecht.
In Amsterdam zijn ze wel vergelijkbaar hoor, ik weet niet hoe dat elders ligtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Da's geen geld inderdaad, goeie wel.
De Hanos heeft een grotere vleesafdeling dan de Sligro toch?
doe dmquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is makkelijk te vinden man.
Enorme jetsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |