altijd goed ja. en anders heb je nog altijd iets als kinderstadquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toverland. Compleet overdekt. En buiten ook een en ander.
Debiel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gadver queen. Ik heb daar he-le-maal niks mee.
Dat jullie het even weten.
Terecht. Alleen vrouwen en homo's hebben iets met Queen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zet vaak i want to break free aan tijdens het stofzuigen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terecht. Alleen vrouwen en homo's hebben iets met Queen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2013 09:52:03 ]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zet vaak i want to break free aan tijdens het stofzuigen.
Pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Heb jij al kinderen danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:46 schreef Adames het volgende:
[..]
altijd goed ja. en anders heb je nog altijd iets als kinderstad
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb daar ook niets mee. Al vind ik Innuendo wel een aardige plaat. Killer Queen ook wel.
nee, maar toverland ken ik wel vrij goed. kinderstad vaker geweest met de scouting, dan wel als begeleider.quote:
Nee ook ander spul.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klinkt goed. Naam en rugnummer, por favor. Schenken ze alleen eigen gebrouwd bier?
Ik vind Sheer Heart Attack wel een fijn album.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe is het brouwen bij jou gegaan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee ook ander spul.
http://vanmolleindhoven.nl/
kom eraan kutquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feest mensen. Feest.
Ging best goed, beetje gekut met missende ingrediėnten in de bestelling maar is wel een lekker bier geworden denken we. Over anderhalve maand weet ik het zeker. Al kunnen we over twee weken ook al aardig proeven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe is het brouwen bij jou gegaan?Ik moet dat ook eens proberen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feest mensen. Feest.
| Forum Opties | |