Soms een beetje té flexibel lijkt wel. Hij lijkt menig maal gewoon door te vouwen, om te vallen en zijn racket te verliezenquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ongelovelijk hoe hij beweegt halve splits niet normaal![]()
zo flexibel
Dit hoop ik van ganser harte! Moet wel lukken als Djokovic er net zo met de pet naar gooit als vorig jaar. Toen verloor hij van Querryquote:
Mooi interview waarbij Rafa zegt dat wat er gister gebeurde misschien wel het beste was waar hij ooit tegenover heeft gestaan!quote:Juan Martin del Potro def. R. Nadal 6-2, 6-4
THE MODERATOR: Questions, please.
Q. Have you ever faced such a brutal, consistent display of tennis as you faced tonight? Del Potro was on fire.
RAFAEL NADAL: Yes, he played amazing. Just congratulate him.
Very few times I played against a player with a level like today I played against. Nothing to say on me. I felt that I could serve better than what I did talking about me. At the end you have to analyze what you can do better.
That return on the 1 0, 30 40, that can go in. But at the end I played against a player who served 80% of first serves, who hit every ball as hard as he can I think, and with no mistakes.
So I go home with the calm that I did all what I had to do and I played today against a player that was better than me tonight. That’s all. Is fair to say that.
Q. Since Juan Martin won the US Open in 2009, only four players have won Grand Slam titles since then. Do you think he is the player most likely to break back into that top group of players?
RAFAEL NADAL: If he plays like he did this afternoon, of course, yeah. But is true that after the injury that he had, that is very tough to come back after injuries. Is true it was tough for him to find, well, the level of tonight. I don’t know if he found before, but to find close to this level.
If he plays similar to this level, for sure he’s one of the biggest candidates to win a Grand Slam tournaments. He’s able to do it. I’m sure he will win more.
It is true that the last three years he played well, but he didn’t arrive to this level. So is great to see him play again at this very, very high level. At the end is good to have players who have the potential to play at this unbelievable level.
Q. You’ve been saying all week that the court surface here is faster than Beijing. Is that almost perfect conditions for Juan Martin, the way he hits the ball hard and low?
RAFAEL NADAL: Well, is perfect if you are playing the way that he is playing at the end. I like to play on fast surfaces. But a little bit slower I will have a chance to change a little bit the dynamic of the game. But the only chance to change the dynamic of the game was to hit hard, closer to the lines.
I really go home with the feeling that I didn’t play bad. That’s the real thing. Is fair to say that. I am enough humble to say that, that I played well, and I lost 6 2, 6 4.
Is true, in my opinion, that I never talk about luck. But lot of important points that he played at the limit, and he was able to keep touching lines, keep playing as hard as he can, and no mistakes in that important moments. That’s it.
Is true that the conditions were good for him. But in my opinion were good for me, too if he don’t play at that level.
Q. We all know the last time Del Potro beat you was 2009 US Open semifinal. How different has he become as a player since then, in your opinion?
RAFAEL NADAL: In that match I had 26 millimeters abdominal break. So we cannot count about that match. I lost 6 2, 6 2, 6 2. For me it was miracle to be in that semifinals, because I started the US Open with six millimeters tear, the abdominal. When I arrived after the semifinals I had 26. Being in the semifinal was one of the greatest results I had because of my conditions and no possibility to play with my condition to play against a player like Juan Martin in those moments.
In my opinion, he played much better tonight than he did in that match.
Q. Two weeks ago you came to China with the No. 2 ranking and the perfect record on hard courts. Now you go back to Europe with No. 1 ranking and two defeats on hard court. Can you sum up your experience in Asia for the two weeks.
RAFAEL NADAL: Two tough tournaments. I played two tournaments that best players are here in the conditions that these ones I liked, last one the ball was too difficult for me. I didn’t like the ball. Two positive results. In the end final and semifinals.
The problem is always the same: when you are winning a lot, like what we are doing, last couple years, other players, seems like semifinals is nothing. The perspective, my view, my perspective is completely different at the end. Semifinals are positive result.
At the end I played this year seven Masters 1000s. I played six finals, five victories, one semifinals. You cannot expect to be in the final in every week that you are playing and in every week that the best players are there.
So is normal that you play against players like today that they are decided to attack, they are decided to take all the risk possible that you can risk in the tennis court. The inspiration is completely there.
Today was one of these days. The positive thing is I fight during the whole match with the right attitude, in my opinion. If he went down little bit, I going to be there fighting for the match.
When days like this, only thing you can do is congratulate opponent, keep working the same way. I am in the right way. I enjoyed playing this week. I am very happy the way that I played this week, even if I lost in semifinals.
I consider my level this week very high. Yesterday was a great victory for me. If I am able to keep playing at this level, I am confident that I will keep having positive results. Not everybody going to play like he did tonight.
Q. You still have an opportunity to win six Masters this year with Paris coming up. We know that tournament is always a difficult one because of where it sits in the calendar. Is the idea of getting that sixth Masters of the year going to play into your decision to play that one?
RAFAEL NADAL: Win six Masters in one year is a joke. Is too much. Is very difficult to do that, no? Played already seven finals. That’s much more than what I ever thought.
Is something that I never think about. But I going to go to Paris with motivation to keep playing well, keep enjoying the season. At the end, the rest of the season is to enjoy what I had.
What happened to me this season is just very emotional and fantastic. So what remains on the season is to play with the right attitude, positive, try to keep playing well, try to arrive to the last tournament of the year with better feelings than what I had in the past, and try to give me an opportunity.
Op dit moment maar twee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het was Delpo gelukt in Californie, maar ja...van een big 4 bestaan er 4
Huh, dat zie ik hem niet zeggen? Zou het er ook niet mee eens zijn, trouwens.quote:Mooi interview waarbij Rafa zegt dat wat er gister gebeurde misschien wel het beste was waar hij ooit tegenover heeft gestaan!
Uuh,quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Op dit moment maar twee.
[..]
Huh, dat zie ik hem niet zeggen? Zou het er ook niet mee eens zijn, trouwens.
En later zegt ie zelfs nog dat ie vond dat hij zelf goed speelde. En dat ie toch hard verloor...Tsja...quote:Very few times I played against a player with a level like today I played against. Nothing to say on me. I felt that I could serve better than what I did talking about me. At the end you have to analyze what you can do better.
Je mierenneukt echt, want ik zeg ook "misschien wel het beste"quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Very few times impliceerd dus wel af en toe. Beetje mierenneuken, maar wel waar.
Ik vind ook dat hij zijn eigen niveau deze wedstrijd nogal overschat. Hij was niet zeker slecht, maar zoveel ballen vielen zo kort, op een gegeven moment sloeg hij zo'n beetje alles in de middelste hoek van de serviceboxen en niet allemaal door de druk die Del Potro zeker wel op hem zette. Heb hem veel beter zien spelen (ook in wedstrijden die hij verloor). Maar ja, het is een postverlieswedstrijd van een nummer 1 met een fantastisch jaar, dus vooral je tegenstander prijzen is wel classy.
Maar goed, zeker een goede en knappe winst van Del Potro, die zeker ook mentaal sterk was (6/6 BP geredt, bijvoorbeeld), en al die nietsballen van Nadal afstrafte.
Die gozer lult altijd zoveel.quote:
Godverdommequote:
awkwardquote:
quote:
Echt te bizar voor woorden die gamequote:
quote:
Ik vind Sijsling een leuke vent, maar ik mag lijden dat Gulbis hem helemaal van de veld veegt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
6-4 6-2. Nu tegen de winnaar van Chardy-Gulbis. Op zich geen makkelijke tegenstanders, maar wel onberekenbaar.
Hoe heb jij die speciale tekens in de namen van Djokovic en Nadal gekregen in de OP?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:00 schreef Norrage het volgende:
Jesse heeft ook geen pot meer gewonnen sinds ie in de top 100 staat he
Volgens mij is dat hem alle andere keren dat ie zijn hoogste ratings ooit haalde ook overkomen
Met stift.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe heb jij die speciale tekens in de namen van Djokovic en Nadal gekregen in de OP?
Haha, erg leuk.quote:
Ja bijzonder he. Dat is 1337 taalquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Haha, erg leuk.Nee, het is blijkbaar een soort code ofzo maar ik zie gewoon niet helemaal hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen.
Zegt me niks.quote:
Een verwijzing naar één van de meest tumulteuze gebeurtenissen uit het jaar 1337:quote:
Bjorkman heb ik heel vaak zien spelen. Was af en toe ook goed in de single. Geloof een keer halvefinalist op Wimbledon?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:11 schreef Rosario het volgende:
Twee Zweden maken een (waarschijnlijk eenmalige) comeback in Stockholm, Jonas Björkman (in de dubbels met Lindstedt) en Joachim Johansson (won al zijn wedstrijden in de quali's in straights). Iemand die zich deze heren nog herinnert? Björkman won blijkbaar de Aussie Open met Eltingh.
Ik zat inderdaad ook met bewondering te kijken naar die Johanssonquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haha die Falla. Ga je er even met 1-6, 2-6 af tegen iemand die voor de leuk weer even een weekje meedoet op de ATP Tour
Basel alleen Rafa, dus volgende toernooi samen is Bercy.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:57 schreef HulkHeld het volgende:
Weet iemand wat het volgende toernooi wordt waaraan Djoko en Rafa etc meedoen?
zal wel door al zijn blessures komenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad ook met bewondering te kijken naar die Johansson![]()
Waarom speelt hij nooit meer op ATP niveau dan?
Misschien is was er hetzelfde met 'm aan de hand als waarvoor vriendje Troicki recentelijk gepakt is, maar waartegen Tipsy op tijd z'n maatregelen heeft genomen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:31 schreef HulkHeld het volgende:
Wat is er de laatste tijd met die Tipsarevic gebeurd dan? Die gozer staat zo zwaar beroerd te spelen, tegen wie dan ook.
Zo werkt het niet. Als je enigszins goed doopt wordt je gewoon niet gepakt, daar hoef je doorgaans niet tijdig maatregelen voor te nemen (in Januari al...?), tenzij je een paar tests hebt "gemist", dan moet je (even) op gaan letten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Misschien is was er hetzelfde met 'm aan de hand als waarvoor vriendje Troicki recentelijk gepakt is, maar waartegen Tipsy op tijd z'n maatregelen heeft genomen?![]()
Die J. Pospisil doet mee omdat Matosevic heeft afgezegd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:24 schreef 1239758715981 het volgende:
Valt me nu pas op dat er twee Pospisils meedoen aan dat toernooi.
2 meter lang en een big ass serve, dat soort gasten zijn op een goede dag altijd gevaarlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef Rosario het volgende:
Khachanov heeft overigens al twee keer eerder een ATP-wedstrijd gewonnen, van Hanescu in St. Petersburg en hier van Ramos.
Haha, deze is heel goed!quote:
7 punten op rij in de tiebreak. Baasequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:00 schreef Rosario het volgende:
Van *3-0 Pospisil naar *6-3 Haase. Je moet het maar kunnen!
Overrule? Nee joh, dat was de bekende oerkreet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:27 schreef 1239758715981 het volgende:
S&V voor de winst!![]()
![]()
edit: wtf overrule![]()
Toch blijf ik het opvallend vinden dat Djokovic en Tipsarevic precies op hetzelfde moment een enorme stap in hun prestaties hebben gezet. Iedereen mag er het zijne van denken natuurlijk. In het wielrennen weet je bij zo'n verbetering zo goed als zeker dat er doping in het spel is, bij tennis ligt dat wel wat complexer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Als je enigszins goed doopt wordt je gewoon niet gepakt, daar hoef je doorgaans niet tijdig maatregelen voor te nemen (in Januari al...?), tenzij je een paar tests hebt "gemist", dan moet je (even) op gaan letten.
De Troicki situatie is dusdanig raar dat ik eigenlijk vermoedt dat het inderdaad een fout van de instantie en niet van Troicki was. Wat niet betekend dat Troicki niet doopt of gedoopt heeft, maar gezien hoe makkelijk het zou zijn niet gepakt te worden tijdens een toernooi vind ik Troicki's verhaal overtuigender dan dat van de dopingsinstantie.
Khachanov is er ééntje om (een beetje) in de gaten te houden. Dimitrov is de laatste die voor zijn 18de een wedstrijd op atp niveau won die ik me kan herinneren, en hoewel daar nog weinig mee gebeurd is, is het op zich opmerkelijk.
7-0 final set tiebreakquote:
Dat is op zich een makkelijke loting, maar ik benijd spelers die deze week spelen om vervolgens Basel en Parijs te spelen in de hoop Londen te halen niet. Dat is een hoop tennis waarbij je ver moet komen. Zelfs als Gasquet wint staat hij nog net achter Federer/Wawrinka.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Rosario het volgende:
Gasquet heeft het wel makkelijk in Moskou. Dolgopolov er nu ook uit, blijft over.. Seppi? Als hij van Donskoy wint moet-ie daarna langs Gabashvilli, Khachanov/Karlovic, en dan Golubev/Kukushkin/Seppi/Roger-Vasselin. Lijken me goedkope punten!
Klopt, Tsonga neemt verstandig een weekje rust om te kunnen pieken voor Parijs en eventueel London.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:20 schreef PimFR het volgende:
Speelt Tsonga volgende week niet? Ik zie hem niet staan bij de spelerslijsten van Basel en Valencia..
Mayer is geen fucking Sock.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]Die vent ging er vorige x ook al kansloos af tegen Mayer.
Oh sorry hoor meneer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:06 schreef Rosario het volgende:
[..]
Mayer is geen fucking Sock.
Waar is de oude Ferrer, de grinder, die met hart en ziel voor elke bal ging?
Ik denk ook zoiets ja. Ga jij ze tellen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:48 schreef TheArt het volgende:
Hoeveel rally's (langer dan 3 slagen) zullen er komen? Ik verwacht misschien 5 in de hele wedstrijd.
Ik zit toch al op 2 na 4 gamesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:49 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik denk ook zoiets ja. Ga jij ze tellen?
QFs Wimbledon is ook prima hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Op een respectabele US Open na heeft Ferrer ook geen tennisbal meer goed geraakt sinds de FO...
Het is een geen constante speler.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:07 schreef 1239758715981 het volgende:
3 dubbele fouten in één game. Janowicz wat doe je me aan
En de Federer-fanclub haalt opgelucht adem....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:29 schreef Gruisman het volgende:
Nadal zegt overigens af voor Basel. Mocht Djoko dus in Parijs winnen(wat ik wel zie gebeuren) en Nadal valt daar tegen dan wisselen ze weer van plek lijkt me.
Rare wedstrijd..moet wel een blessure ofzo zijn als je denken. Tot 4-4 niks aan de hand en toen won hij geen game meer..en dat met zijn big serve.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:15 schreef Rosario het volgende:
Die Khachanov wordt dus gewoon gebageld door de minste tennisser van alle tegenstanders die hij gehad heeft.
Deze racketbreuk is wel mooi typerend voor Gulbis mentale ineenstorting.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:58 schreef TheArt het volgende:
Als je het doet, dan gelijk maar goed:
[ afbeelding ]
Speelt toch niet slecht hoor tegen Gasquet, break voor. 15-30 nu.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:59 schreef Rosario het volgende:
[..]
Wat is er nou weer "" aan Kukushkin?
Ik vind 't maar zuur, Gasquet moet naar de WTF.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Speelt toch niet slecht hoor tegen Gasquet, break voor. 15-30 nu.
Mehh. Doe mij maar Wawa, Fed en Tsonga. Evt. Raonic er nog bij omdat ik fanboy ben, maar die hoort er eigenlijk echt niet tussenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:02 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik vind 't maar zuur, Gasquet moet naar de WTF.
Wawa en Gasquet wil ik, Tsonga gaat daar in deze vorm geen potten breken, Federer moet motivatie krijgen om volgend jaar beter te spelen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mehh. Doe mij maar Wawa, Fed en Tsonga. Evt. Raonic er nog bij omdat ik fanboy ben, maar die hoort er eigenlijk echt niet tussen
Ik zeg doping. Dit is z'n achtste wedstrijd in een week.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:18 schreef Tim86 het volgende:
In 2010 had Kuku ook al zo'n zieke run ineens..toen in St. Petersburg...en toen won hij het toernooi.
6-4 Kuku nu.
Nou nou nou, dat zeggen we toch ook niet over jouquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:32 schreef suus21 het volgende:
Die haase is ook echt niet om aan te zien
Depressieve zooi daarquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:24 schreef Tim86 het volgende:
We zitten allemaal hier
SPT / Robin Haase #32 - Haas - Haase
Dat maakt die topics zo mooiquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Blabla hier de break voor Haas en dan set met 6-4 naar Haas, altijd zo lekker negatief
Hij heeft er al een..quote:
9. Waarvan 2 dit jaar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:35 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn![]()
Hoeveel heeft Gasquet er gewonnen eigenlijk?
Zie het nu... Sint Petersburg en Moskouquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:18 schreef Tim86 het volgende:
In 2010 had Kuku ook al zo'n zieke run ineens..toen in St. Petersburg...en toen won hij het toernooi.
6-4 Kuku nu.
Gasquet kan inderdaad beter tanken, hij zat er een beetje doorheen in Moskou leek het wel. Had ook een MTO in de derde set.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tsonga-Gasquet-Federer-Wawrinka allemaal binnen honderd punten van elkaar.![]()
Tsonga speelt Basel niet dus heeft een diepe run in Bercy nodig, waarschijnlijk minimaal een semifinale. Gasquet speelt Bercy wel maar moet een finale halen om punten te winnen en zit in het kwart van Del Potro, die kan beter tanken.
Zwitsers staan er beter voor met een kleine puntvoorsprong en voor Wawrinka zijn er punten te halen met een semi+ en voor Federer telt elk puntje dat hij wint mee.
Raonic-Haas maken eigenlijk nauwelijks kans meer.
Dat gaat verdomd spannend worden de komende weken!quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tsonga-Gasquet-Federer-Wawrinka allemaal binnen honderd punten van elkaar.![]()
Tsonga speelt Basel niet dus heeft een diepe run in Bercy nodig, waarschijnlijk minimaal een semifinale. Gasquet speelt Basel wel maar moet een finale halen om punten te winnen en zit in het kwart van Del Potro, die kan beter tanken.
Zwitsers staan er beter voor met een kleine puntvoorsprong en voor Wawrinka zijn er punten te halen met een semi+ en voor Federer telt elk puntje dat hij wint mee.
Ik zie Tsjechië gewoon winnen hoor van Servië, zou niet weten wie er roet in het eten moet gooien van Tsjechië. Stepanek speelt de laatste tijd behoorlijk en Berdych is gewoon de beste van die twee landen samen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als Tipsarevic zijn niveau/gezondheid niet een beetje op kan krikken wordt het nog heel moeilijk tegen Tsjechië.
Federer zo meteen op de baan, trouwens.
Gewoon minder titels dan Haasequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:07 schreef Anonymousz het volgende:
![]()
Gefeliciteerd Dimitrov met je 1e ATP prijs
![]()
![]()
Well done
Weet je dat heel zeker?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zie Tsjechië gewoon winnen hoor van Servië, zou niet weten wie er roet in het eten moet gooien van Tsjechië. Stepanek speelt de laatste tijd behoorlijk en Berdych is gewoon de beste van die twee landen samen.
quote:
Op die leeftijd had Haase nog geen enkele titel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Gewoon minder titels dan Haase![]()
quote:
Godverdommequote:
ZImonjic heeft vandaag ook weer goed gefaald in de dubbel met Benneteau..quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zonder een Tipsarevic in redelijke vorm zal het inderdaad moeilijk worden voor Servië. Misschien als Djokovic en Zimonjic een beetje klikken maken ze wel kans voor de dubbel. Nole zijn netspel is wat verbeterd de afgelopen jaren en samen met Wawa ging het goed, dus wie weet... Stepanek-Berdych zijn wel een heel sterk bewezen dubbelteam in DC.
Schitterend juist, zeldzame klasse.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
![]()
![]()
Ik zie iedereen kneiterhard lachen en ik dacht ineens: Djoko.
Hahahaha, moeilijk dom
Dat was de eerste set dacht ik?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:44 schreef HulkHeld het volgende:
Waat??
Ik heb Fognini - Klizan een beetje zitten volgen via Livescore, en er stond toch echt op meerdere sites dat Klizan in de derde set een 4-2 voorsprong had genomen, het is 0-6 geworden, wtf klopt hier niet?
Nee, ik weet zeker van niet. Klizan stond volgens Livescore en Flashscore met 4-2 voor in de derde set. Ik loop een kwartier later weg, zet de tv aan en kijk op Teletext wat het uiteindelijk is geworden: 6-0. Weet niet wat ze aan het doen waren dan.. heel vreemd. En geen grap Norragequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat was de eerste set dacht ik?
2 kwartfinalesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wat moet Federer nog presteren om de WTF te halen?
Tsja, fedfan maakt vaak domme opmerkingen en dan zegt ie dat het een grap wasquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker van niet. Klizan stond volgens Livescore en Flashscore met 4-2 voor in de derde set. Ik loop een kwartier later weg, zet de tv aan en kijk op Teletext wat het uiteindelijk is geworden: 6-0. Weet niet wat ze aan het doen waren dan.. heel vreemd. En geen grap Norrage
Nee hoor, ik maak genoeg domme opmerkingen maar dan erken ik dat gewoon. Maar ik geef toe dat mijn domme opmerkingen nauwelijks te onderscheiden zijn van mijn grappen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, fedfan maakt vaak domme opmerkingen en dan zegt ie dat het een grap was
Hij zit gewoon lekker Challengers in Zuid-Amerika te spelen. Eeuwige gravelrukkersquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:32 schreef Norrage het volgende:
Die Bellucci is ook volledig van de aardbodem verdwenen he
Was ook zo'n prospect, beetje op dezelfde manier doorgebroken als Thiemo. Maar ook op dezelfde manier aan het falen als Thiemo nu
NO!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:38 schreef TheArt het volgende:
Tering Baggy, scheer je eens man
[ afbeelding ]
Is niet gebroken toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
Dat kan van de top 10 spelers ook alleen Berdych overkomen hè..in de openingsgame gebroken worden door Dr Ivo
Oh flashscores faalt en dus faal ik..nvmquote:
Ligt eraan wat de concurrentie deze (en ook volgende) week doet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef Anonymousz het volgende:
hoe ver moet wawrinka komen in parijs als hij mee wil doen met de wtf?
Flashscore had het balletje verkeerd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh flashscores faalt en dus faal ik..nvm
Hangt inderdaad van de concurrentie af. Kan wel zeggen dat er een grote kans is dat een R16 genoeg is, dan moet Tsonga de halve finale halen om hem in te halen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef Anonymousz het volgende:
hoe ver moet wawrinka komen in parijs als hij mee wil doen met de wtf?
Dramatisch record in Basel zoals ik al zei. 3 potjes gewonnen in 6 deelnames nu.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:31 schreef Norrage het volgende:
Lekker bezig Berdych, lekker verliezen tegen Ivo
HELD!quote:
Lekker mollen, Dr. Ivo. Die haas kan je hebben!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Dit. Volgende ronde wellicht tegen onze krullenbol
.
SHITTT het is al begonnen?! Ik dacht pas vanaf 14u!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:27 schreef Rosario het volgende:
Wat is Gulbis toch een heerlijke gast. Zegt gewoon tegen een gozer in het publiek dat-ie lekker moet gaan zitten.
Basel begint om 14u, Valencia al om 12.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:52 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
SHITTT het is al begonnen?! Ik dacht pas vanaf 14u!
Ik teken ervoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:46 schreef Tim86 het volgende:
Raonic wint volgende week gewoon en pakt het laatste ticket. Easy.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:53 schreef Rosario het volgende:
Gasquet
Wawrinka
Wat doen jullie me aan?
In ieders huidige vorm wordt het één van de slechtste WTFs in jaren. Geen Murray, Nadal indoor, Ferrer die de helft van de tijd de bal in het net parkeert, Federer die geen pepernoot raakt met z'n backhand, Del Potro die waarschijnlijk wel weer een blessure krijgt en z'n backhand alleen maar slicet, Berdych die loopt te miepen en liever meteen al Davis Cup speelt, Wawrinka die geen eerste service in krijgt, of Tsonga met z'n knie en z'n error fest fore- en backhand, of Raonic die als een servebot z'n wedstrijden afgaat, of Gasquet die alleen maar loopt te tanken en aan het begin van elke wedstrijd al moegestreden de baan op strompelt.![]()
En wie is de lachende achtste? Juist. Gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:46 schreef Tim86 het volgende:
Raonic wint volgende week gewoon en pakt het laatste ticket. Easy.
Djokoquote:
Het zal een waardige afsluiter zijn van dit absolute drama-jaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:53 schreef Rosario het volgende:
Gasquet
Wawrinka
Wat doen jullie me aan?
In ieders huidige vorm wordt het één van de slechtste WTFs in jaren. Geen Murray, Nadal indoor, Ferrer die de helft van de tijd de bal in het net parkeert, Federer die geen pepernoot raakt met z'n backhand, Del Potro die waarschijnlijk wel weer een blessure krijgt en z'n backhand alleen maar slicet, Berdych die loopt te miepen en liever meteen al Davis Cup speelt, Wawrinka die geen eerste service in krijgt, of Tsonga met z'n knie en z'n error fest fore- en backhand, of Raonic die als een servebot z'n wedstrijden afgaat, of Gasquet die alleen maar loopt te tanken en aan het begin van elke wedstrijd al moegestreden de baan op strompelt.![]()
En wie is de lachende achtste? Juist. Gefeliciteerd!
Prima jaar, alleen de toppers falen een beetje. Mja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het zal een waardige afsluiter zijn van dit absolute drama-jaar
Nee, iedereen faalt. Dit is echt het slechtste jaar ooit, sinds ik tennis kijk. Echt, de leuke wedstrijden zijn echt op 1 hand te tellenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:36 schreef Rosario het volgende:
[..]
Prima jaar, alleen de toppers falen een beetje. Mja.
quote:GRIGOR DIMITROV EN MILOS RAONIC NAAR 41E ABN AMRO WORLD TENNIS TOURNAMENT
Vandaag heeft toernooidirecteur Richard Krajicek de deelname van Grigor Dimitrov en Milos Raonic aan het 41e ABN AMRO World Tennis Tournament bekend gemaakt. Het toernooi, waaraan ook Juan Martin Del Potro en Jo-Wilfried Tsonga zullen deelnemen, wordt gehouden van 10 t/m 16 februari 2014 in Ahoy Rotterdam.
De talentvolle Dimitrov en Raonic, beiden 22 jaar oud, worden door velen gezien als de nieuwe generatie toptennissers. Steeds nadrukkelijker weten ze aansluiting te vinden bij de absolute top. Dimitrov verkeert op dit moment in uitstekende vorm en wist vorige week het ATP-toernooi van Stockholm op zijn naam te schrijven. Raonic heeft reeds vijf ATP-titels op zak en staat momenteel 11e op de ATP Rankings. Het lijkt slechts een kwestie van tijd voordat beiden zich definitief vestigen in de top 10.
Richard Krajicek over de deelname van Dimitrov en Raonic: “Milos Raonic debuteert in Ahoy Rotterdam. Gezien zijn eerdere prestaties op hardcourt verwacht ik dat de Canadese debutant hoge ogen zal gooien op het ABN AMRO World Tennis Tournament. De attractieve Grigor Dimitrov neemt voor de vierde keer deel. Vorig jaar strandde hij in de halve finale, maar zijn meest memorabele optreden in Rotterdam was toch wel de wedstrijd tegen Rafael Nadal in 2009 waarin hij na drie spannende sets uiteindelijk aan het kortste eind trok.”
Lekker voor het publiek (en dus mezelf) denk ik dan.quote:
Isner en Raonic zijn beide één van mijn favoriete tennissers. Isner afgelopen zomer in Atlanta gezien en dat was echt een hele mooie ervaring.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:19 schreef Rosario het volgende:
[..]
Lekker voor het publiek (en dus mezelf) denk ik dan.
Op TV is het nog wel te harden maar voor een wedstrijd met Raonic/Isner/Karlovic ga je toch geen kaartje kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zit je in Ahoy natuurlijk niet zo dicht bij de baan maar ik vind het wel heel leuk om Raonic een keer in actie te zien.Daarnaast heb ik dit jaar een hele leuke wedstrijd van Dimi gezien in Ahoy. Hij speelt natuurlijk ook heel attractief tennis dus dat is zeker geen straf om naar te kijken.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Isner en Raonic zijn beide één van mijn favoriete tennissers. Isner afgelopen zomer in Atlanta gezien en dat was echt een hele mooie ervaring.Ik heb Isner gezien in Rosmalen dit jaar. Dat was 3 games leuk, omdat het zo spectaculair is, maar verder echt het meest saaie tennis dat ik ooit gezien heb (live). Raonic zal niet veel anders zijn, met het enige verschil dat Raonic een zaadje is en Isner een baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zit je in Ahoy natuurlijk niet zo dicht bij de baan maar ik vind het wel heel leuk om Raonic een keer in actie te zien.Daarnaast heb ik dit jaar een hele leuke wedstrijd van Dimi gezien in Ahoy. Hij speelt natuurlijk ook heel attractief tennis dus dat is zeker geen straf om naar te kijken.
Dimi daarentegen, wat een fantastische tennisser. Is denk ik ook vele malen populairder dan Raonic, en terecht. Maar goed. Dimi deed dit jaar al mee, dus zo bijzonder is het niet dat ie nu meedoet."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Isner en Raonic zijn beide één van mijn favoriete tennissers. Isner afgelopen zomer in Atlanta gezien en dat was echt een hele mooie ervaring.Ik vind Isner ook vet, en hem in de VS zien spelen is waarschijnlijk heel leuk (bij elke ace juichen, hoezzaa), maar er is toch heel weinig zuivere speeltijd. Isner - Anderson bijvoorbeeld hebben twee keer driemaal een tiebreak gespeeld in een wedstrijd die 2,5 uur plus duurde en de bal schijnt iets van negentien minuten in het spel te zijn geweest.. Verder is het denk ik vooral wat Norrage zegt, spectaculair aan het begin, maar op een gegeven moment zitje maar naar die tiebreak te smachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zit je in Ahoy natuurlijk niet zo dicht bij de baan maar ik vind het wel heel leuk om Raonic een keer in actie te zien.Daarnaast heb ik dit jaar een hele leuke wedstrijd van Dimi gezien in Ahoy. Hij speelt natuurlijk ook heel attractief tennis dus dat is zeker geen straf om naar te kijken.
quote:
Dimi en Raonic zijn voor mij de nieuwe generatie. Ben van beide echt fan. Dimi al een paar keer gezien, en Raonic komend jaar dan. Laat mij lekker blij zijn joh.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb Isner gezien in Rosmalen dit jaar. Dat was 3 games leuk, omdat het zo spectaculair is, maar verder echt het meest saaie tennis dat ik ooit gezien heb (live). Raonic zal niet veel anders zijn, met het enige verschil dat Raonic een zaadje is en Isner een baas.
Dimi daarentegen, wat een fantastische tennisser. Is denk ik ook vele malen populairder dan Raonic, en terecht. Maar goed. Dimi deed dit jaar al mee, dus zo bijzonder is het niet dat ie nu meedoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |