Ik zie Tsjechië gewoon winnen hoor van Servië, zou niet weten wie er roet in het eten moet gooien van Tsjechië. Stepanek speelt de laatste tijd behoorlijk en Berdych is gewoon de beste van die twee landen samen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als Tipsarevic zijn niveau/gezondheid niet een beetje op kan krikken wordt het nog heel moeilijk tegen Tsjechië.
Federer zo meteen op de baan, trouwens.
Gewoon minder titels dan Haasequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:07 schreef Anonymousz het volgende:
![]()
Gefeliciteerd Dimitrov met je 1e ATP prijs
![]()
![]()
Well done
Weet je dat heel zeker?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zie Tsjechië gewoon winnen hoor van Servië, zou niet weten wie er roet in het eten moet gooien van Tsjechië. Stepanek speelt de laatste tijd behoorlijk en Berdych is gewoon de beste van die twee landen samen.
quote:
Op die leeftijd had Haase nog geen enkele titel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Gewoon minder titels dan Haase![]()
quote:
Godverdommequote:
ZImonjic heeft vandaag ook weer goed gefaald in de dubbel met Benneteau..quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zonder een Tipsarevic in redelijke vorm zal het inderdaad moeilijk worden voor Servië. Misschien als Djokovic en Zimonjic een beetje klikken maken ze wel kans voor de dubbel. Nole zijn netspel is wat verbeterd de afgelopen jaren en samen met Wawa ging het goed, dus wie weet... Stepanek-Berdych zijn wel een heel sterk bewezen dubbelteam in DC.
Schitterend juist, zeldzame klasse.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
![]()
![]()
Ik zie iedereen kneiterhard lachen en ik dacht ineens: Djoko.
Hahahaha, moeilijk dom
Dat was de eerste set dacht ik?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:44 schreef HulkHeld het volgende:
Waat??
Ik heb Fognini - Klizan een beetje zitten volgen via Livescore, en er stond toch echt op meerdere sites dat Klizan in de derde set een 4-2 voorsprong had genomen, het is 0-6 geworden, wtf klopt hier niet?
Nee, ik weet zeker van niet. Klizan stond volgens Livescore en Flashscore met 4-2 voor in de derde set. Ik loop een kwartier later weg, zet de tv aan en kijk op Teletext wat het uiteindelijk is geworden: 6-0. Weet niet wat ze aan het doen waren dan.. heel vreemd. En geen grap Norragequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat was de eerste set dacht ik?
2 kwartfinalesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wat moet Federer nog presteren om de WTF te halen?
Tsja, fedfan maakt vaak domme opmerkingen en dan zegt ie dat het een grap wasquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker van niet. Klizan stond volgens Livescore en Flashscore met 4-2 voor in de derde set. Ik loop een kwartier later weg, zet de tv aan en kijk op Teletext wat het uiteindelijk is geworden: 6-0. Weet niet wat ze aan het doen waren dan.. heel vreemd. En geen grap Norrage
Nee hoor, ik maak genoeg domme opmerkingen maar dan erken ik dat gewoon. Maar ik geef toe dat mijn domme opmerkingen nauwelijks te onderscheiden zijn van mijn grappen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, fedfan maakt vaak domme opmerkingen en dan zegt ie dat het een grap was
Hij zit gewoon lekker Challengers in Zuid-Amerika te spelen. Eeuwige gravelrukkersquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:32 schreef Norrage het volgende:
Die Bellucci is ook volledig van de aardbodem verdwenen he
Was ook zo'n prospect, beetje op dezelfde manier doorgebroken als Thiemo. Maar ook op dezelfde manier aan het falen als Thiemo nu
NO!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:38 schreef TheArt het volgende:
Tering Baggy, scheer je eens man
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |