Is niet gebroken toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
Dat kan van de top 10 spelers ook alleen Berdych overkomen hè..in de openingsgame gebroken worden door Dr Ivo
Oh flashscores faalt en dus faal ik..nvmquote:
Ligt eraan wat de concurrentie deze (en ook volgende) week doet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef Anonymousz het volgende:
hoe ver moet wawrinka komen in parijs als hij mee wil doen met de wtf?
Flashscore had het balletje verkeerd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh flashscores faalt en dus faal ik..nvm
Hangt inderdaad van de concurrentie af. Kan wel zeggen dat er een grote kans is dat een R16 genoeg is, dan moet Tsonga de halve finale halen om hem in te halen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef Anonymousz het volgende:
hoe ver moet wawrinka komen in parijs als hij mee wil doen met de wtf?
Dramatisch record in Basel zoals ik al zei. 3 potjes gewonnen in 6 deelnames nu.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:31 schreef Norrage het volgende:
Lekker bezig Berdych, lekker verliezen tegen Ivo
HELD!quote:
Lekker mollen, Dr. Ivo. Die haas kan je hebben!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Dit. Volgende ronde wellicht tegen onze krullenbol
.
SHITTT het is al begonnen?! Ik dacht pas vanaf 14u!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:27 schreef Rosario het volgende:
Wat is Gulbis toch een heerlijke gast. Zegt gewoon tegen een gozer in het publiek dat-ie lekker moet gaan zitten.
Basel begint om 14u, Valencia al om 12.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:52 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
SHITTT het is al begonnen?! Ik dacht pas vanaf 14u!
Ik teken ervoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:46 schreef Tim86 het volgende:
Raonic wint volgende week gewoon en pakt het laatste ticket. Easy.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:53 schreef Rosario het volgende:
Gasquet
Wawrinka
Wat doen jullie me aan?
In ieders huidige vorm wordt het één van de slechtste WTFs in jaren. Geen Murray, Nadal indoor, Ferrer die de helft van de tijd de bal in het net parkeert, Federer die geen pepernoot raakt met z'n backhand, Del Potro die waarschijnlijk wel weer een blessure krijgt en z'n backhand alleen maar slicet, Berdych die loopt te miepen en liever meteen al Davis Cup speelt, Wawrinka die geen eerste service in krijgt, of Tsonga met z'n knie en z'n error fest fore- en backhand, of Raonic die als een servebot z'n wedstrijden afgaat, of Gasquet die alleen maar loopt te tanken en aan het begin van elke wedstrijd al moegestreden de baan op strompelt.![]()
En wie is de lachende achtste? Juist. Gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:46 schreef Tim86 het volgende:
Raonic wint volgende week gewoon en pakt het laatste ticket. Easy.
Djokoquote:
Het zal een waardige afsluiter zijn van dit absolute drama-jaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:53 schreef Rosario het volgende:
Gasquet
Wawrinka
Wat doen jullie me aan?
In ieders huidige vorm wordt het één van de slechtste WTFs in jaren. Geen Murray, Nadal indoor, Ferrer die de helft van de tijd de bal in het net parkeert, Federer die geen pepernoot raakt met z'n backhand, Del Potro die waarschijnlijk wel weer een blessure krijgt en z'n backhand alleen maar slicet, Berdych die loopt te miepen en liever meteen al Davis Cup speelt, Wawrinka die geen eerste service in krijgt, of Tsonga met z'n knie en z'n error fest fore- en backhand, of Raonic die als een servebot z'n wedstrijden afgaat, of Gasquet die alleen maar loopt te tanken en aan het begin van elke wedstrijd al moegestreden de baan op strompelt.![]()
En wie is de lachende achtste? Juist. Gefeliciteerd!
Prima jaar, alleen de toppers falen een beetje. Mja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het zal een waardige afsluiter zijn van dit absolute drama-jaar
Nee, iedereen faalt. Dit is echt het slechtste jaar ooit, sinds ik tennis kijk. Echt, de leuke wedstrijden zijn echt op 1 hand te tellenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:36 schreef Rosario het volgende:
[..]
Prima jaar, alleen de toppers falen een beetje. Mja.
quote:GRIGOR DIMITROV EN MILOS RAONIC NAAR 41E ABN AMRO WORLD TENNIS TOURNAMENT
Vandaag heeft toernooidirecteur Richard Krajicek de deelname van Grigor Dimitrov en Milos Raonic aan het 41e ABN AMRO World Tennis Tournament bekend gemaakt. Het toernooi, waaraan ook Juan Martin Del Potro en Jo-Wilfried Tsonga zullen deelnemen, wordt gehouden van 10 t/m 16 februari 2014 in Ahoy Rotterdam.
De talentvolle Dimitrov en Raonic, beiden 22 jaar oud, worden door velen gezien als de nieuwe generatie toptennissers. Steeds nadrukkelijker weten ze aansluiting te vinden bij de absolute top. Dimitrov verkeert op dit moment in uitstekende vorm en wist vorige week het ATP-toernooi van Stockholm op zijn naam te schrijven. Raonic heeft reeds vijf ATP-titels op zak en staat momenteel 11e op de ATP Rankings. Het lijkt slechts een kwestie van tijd voordat beiden zich definitief vestigen in de top 10.
Richard Krajicek over de deelname van Dimitrov en Raonic: “Milos Raonic debuteert in Ahoy Rotterdam. Gezien zijn eerdere prestaties op hardcourt verwacht ik dat de Canadese debutant hoge ogen zal gooien op het ABN AMRO World Tennis Tournament. De attractieve Grigor Dimitrov neemt voor de vierde keer deel. Vorig jaar strandde hij in de halve finale, maar zijn meest memorabele optreden in Rotterdam was toch wel de wedstrijd tegen Rafael Nadal in 2009 waarin hij na drie spannende sets uiteindelijk aan het kortste eind trok.”
Lekker voor het publiek (en dus mezelf) denk ik dan.quote:
Isner en Raonic zijn beide één van mijn favoriete tennissers. Isner afgelopen zomer in Atlanta gezien en dat was echt een hele mooie ervaring.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:19 schreef Rosario het volgende:
[..]
Lekker voor het publiek (en dus mezelf) denk ik dan.
Op TV is het nog wel te harden maar voor een wedstrijd met Raonic/Isner/Karlovic ga je toch geen kaartje kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zit je in Ahoy natuurlijk niet zo dicht bij de baan maar ik vind het wel heel leuk om Raonic een keer in actie te zien.Daarnaast heb ik dit jaar een hele leuke wedstrijd van Dimi gezien in Ahoy. Hij speelt natuurlijk ook heel attractief tennis dus dat is zeker geen straf om naar te kijken.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Isner en Raonic zijn beide één van mijn favoriete tennissers. Isner afgelopen zomer in Atlanta gezien en dat was echt een hele mooie ervaring.Ik heb Isner gezien in Rosmalen dit jaar. Dat was 3 games leuk, omdat het zo spectaculair is, maar verder echt het meest saaie tennis dat ik ooit gezien heb (live). Raonic zal niet veel anders zijn, met het enige verschil dat Raonic een zaadje is en Isner een baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zit je in Ahoy natuurlijk niet zo dicht bij de baan maar ik vind het wel heel leuk om Raonic een keer in actie te zien.Daarnaast heb ik dit jaar een hele leuke wedstrijd van Dimi gezien in Ahoy. Hij speelt natuurlijk ook heel attractief tennis dus dat is zeker geen straf om naar te kijken.
Dimi daarentegen, wat een fantastische tennisser. Is denk ik ook vele malen populairder dan Raonic, en terecht. Maar goed. Dimi deed dit jaar al mee, dus zo bijzonder is het niet dat ie nu meedoet."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Isner en Raonic zijn beide één van mijn favoriete tennissers. Isner afgelopen zomer in Atlanta gezien en dat was echt een hele mooie ervaring.Ik vind Isner ook vet, en hem in de VS zien spelen is waarschijnlijk heel leuk (bij elke ace juichen, hoezzaa), maar er is toch heel weinig zuivere speeltijd. Isner - Anderson bijvoorbeeld hebben twee keer driemaal een tiebreak gespeeld in een wedstrijd die 2,5 uur plus duurde en de bal schijnt iets van negentien minuten in het spel te zijn geweest.. Verder is het denk ik vooral wat Norrage zegt, spectaculair aan het begin, maar op een gegeven moment zitje maar naar die tiebreak te smachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zit je in Ahoy natuurlijk niet zo dicht bij de baan maar ik vind het wel heel leuk om Raonic een keer in actie te zien.Daarnaast heb ik dit jaar een hele leuke wedstrijd van Dimi gezien in Ahoy. Hij speelt natuurlijk ook heel attractief tennis dus dat is zeker geen straf om naar te kijken.
quote:
Dimi en Raonic zijn voor mij de nieuwe generatie. Ben van beide echt fan. Dimi al een paar keer gezien, en Raonic komend jaar dan. Laat mij lekker blij zijn joh.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb Isner gezien in Rosmalen dit jaar. Dat was 3 games leuk, omdat het zo spectaculair is, maar verder echt het meest saaie tennis dat ik ooit gezien heb (live). Raonic zal niet veel anders zijn, met het enige verschil dat Raonic een zaadje is en Isner een baas.
Dimi daarentegen, wat een fantastische tennisser. Is denk ik ook vele malen populairder dan Raonic, en terecht. Maar goed. Dimi deed dit jaar al mee, dus zo bijzonder is het niet dat ie nu meedoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |