abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132053436
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_132053469
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:29 schreef Zeester het volgende:
En DE, ik heb denk ik nooit radicchio gehad, maar dat is toch zo'n bittere rode slasoort? Geen aanrader dus.
Het is een witlof-achtige. Nou, witlof kan wat bitter zijn maar dit. Uch wat vies :X
pi_132053779
Ok, ik heb besloten, morgen eet ik deze: http://www.ah.nl/allerhan(...)q=stamppot+courgette, want dat is een succes recept. Behalve dat m'n huisgenootje per ongeluk m'n stamppot stamper naar d'r nieuwe huis heeft meeverhuisd en ik die volgende week pas terug krijg, maar goed, komt vast wel goed met een vork en wilskracht :P. En de goede parmazaan rasp was ook van haar, dus ik heb morgen vast spijt als ik met de kutrasp die ik heb 50 gram parm moet raspen ;)!

Hopelijk keert na deze beslissing de inspiratie terug.
pi_132054073
quote:
17s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:35 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Het is een witlof-achtige. Nou, witlof kan wat bitter zijn maar dit. Uch wat vies :X
Trouwens, doe het jezelf niet aan dat je dat morgen weer gaat eten, als het echt zo vies is. Dan maar een x een blik soep met een broodje, dat is altijd beter dan de hele dag bedenken dat je iets smerigs moet eten. Wilskracht om niet buiten de lijntjes te kleuren komt niet vanzelf, en je niet op je eten kunnen verheugen (of erger, balen van je eten) is wel echt een recipe for disaster.
pi_132054233
Zeester wat jij morgen eet ziet er echt goed uit!
Ik ben vandaag ook veel online aan het zoeken geweest naar gerechten, ben ook een beetje inspiratieloos. Nu wel wat dingen gevonden en ideeen opgedaan.
Net lekker geaquarobict was weer een pittig lesje maar ik vind het zo fijn om te doen! Had deze week nog helemaal niet veel bewogen en voelde maar daar wel slecht over al weet ik dat het overmacht was (ziek kind, ik kon haar echt niet in de wagen zetten en meenemen voor een flinke wandeling..)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_132054469
Ik had een keurige dag!

En eigenlijk ook wel gewoon een keurige week.

*O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_132054500
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef Zeester het volgende:

[..]

Trouwens, doe het jezelf niet aan dat je dat morgen weer gaat eten, als het echt zo vies is. Dan maar een x een blik soep met een broodje, dat is altijd beter dan de hele dag bedenken dat je iets smerigs moet eten. Wilskracht om niet buiten de lijntjes te kleuren komt niet vanzelf, en je niet op je eten kunnen verheugen (of erger, balen van je eten) is wel echt een recipe for disaster.
Er ligt nog een bak vreselijk lekkere pompoensoep in mn vriezer.... :D denk dat dat een betere optie is. Morgen een drukke werkdag, daarna nog hardlopen dus lekker voer is wel prettig inderdaad.
En jouw recept opgeslagen. Heb nog courgette in huis.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 23:09:28 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132054837
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 23:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had een keurige dag!

*O*
Nice! *O*
pi_132054915
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 23:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had een keurige dag!

*O*
*O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_132054956
Hallo ik laat ook weer eens wat van me horen. Dieettechnisch is het momenteel wat rommelig ivm onregelmatige werktijden e.d.
Qua sporten gaat het wel heel goed. Nog steeds 3x in de week fanatiek hockeyen en ga ook steeds vaker op de fiets naar t werk (7 km enkele reis)
My salvation lies in your love..
pi_132054961
Ik heb ook al zo'n goede week gehad *O* Maar nu ligt hier cake op het werk en ik ben echt heel erg moe (slecht geslapen vandaag), dus al een plak op en de rest breng ik straks maar ver bij me vandaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132054997
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 23:12 schreef BananaPancake het volgende:
Hallo ik laat ook weer eens wat van me horen. Dieettechnisch is het momenteel wat rommelig ivm onregelmatige werktijden e.d.
Qua sporten gaat het wel heel goed. Nog steeds 3x in de week fanatiek hockeyen en ga ook steeds vaker op de fiets naar t werk (7 km enkele reis)
Maar nog wel op een stabiel gewicht? Fietsen naar je werk is super O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 10 oktober 2013 @ 23:16:10 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132055110
Hier was de weegschaal dramatisch net. Wel nu eindelijk echt ongesteld, terwijl dat 5 dagen geleden al met geprut begon. :X Dus dat helpt niet mee, maar toch... Spineless bitch moi. -O-
Nu maar weer eens kijken of ik eat-stop-eat er weer wat in krijg. 2 dagen in de week 'vasten' op 1 lichte maaltijd na. Daar ben ik vorig jaar december 4kg mee kwijt geraakt en het werkte bij mij heel goed als detox.
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 oktober 2013 @ 23:24:19 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132055411
Ik (over)leef op dropjes, paracetamol en thee met honing op het moment :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_132055529
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
Hier was de weegschaal dramatisch net. Wel nu eindelijk echt ongesteld, terwijl dat 5 dagen geleden al met geprut begon. :X Dus dat helpt niet mee, maar toch... Spineless bitch moi. -O-
Nu maar weer eens kijken of ik eat-stop-eat er weer wat in krijg. 2 dagen in de week 'vasten' op 1 lichte maaltijd na. Daar ben ik vorig jaar december 4kg mee kwijt geraakt en het werkte bij mij heel goed als detox.
Dat lijkt me echt verschrikkelijk heftig en niet goed voor je humeur! Maar als het werkt...
pi_132059158
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 23:24 schreef Sjeen het volgende:
Ik (over)leef op dropjes, paracetamol en thee met honing op het moment :')
Beterschap!

In het donker 's ochtends naar buiten moeten blijft een hel.het voelt alsof het nog midden in de nacht is.
pi_132059185
God nou CC, ik zat gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer in het donker in de auto en ik realiseerde me dat ik in no time weer ALLEEN maar in het donker in de auto zou zitten en ik wilde mezelf bijna tegen de tunnelwand rammen :o
pi_132059218
Ik voel jullie pijn. Word ook elke dag chagrijnig van het donker.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_132059226
Ja donker :r nog een paar weken en dan gewoon lekker op vakantie naar zon O+
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 oktober 2013 @ 07:23:52 #20
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132059233
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 07:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik voel jullie pijn. Word ook elke dag chagrijnig van het donker.
ik ook, kan er maar slecht aan wennen... *grijpt naar vitamine D
pi_132059258
Oh ja dat is ook nog een optie. Doen we erbij.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_132059280
Ik ben vreemd, vind het juist heerlijk om in het donker op te staan en dat het weer vroeg donker is
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:02:26 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132059468
Ik vind het ook lekker hoor Sarabi. Niet het hele jaar door, maar ik ben echt fan van die wisseling. Kan er echt naar uitkijken, zowel najaar als voorjaar. :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 23:27 schreef Zeester het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt verschrikkelijk heftig en niet goed voor je humeur! Maar als het werkt...
Dat doet echt helemaal niets voor mijn humeur. :N Sterker nog, ik (en anderen ook) word er juist scherper van. :Y
pi_132060031
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 07:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben vreemd, vind het juist heerlijk om in het donker op te staan en dat het weer vroeg donker is
Ik vind het s avonds ook heerlijk, maar vind het zo jammer dat mijn lichaam zo slecht tegen die wisseling kan. Het betekent dat ik gewoon een paar weken kwakkel met verkoudheid, keelpijn etc.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_132060590
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 07:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
God nou CC, ik zat gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer in het donker in de auto en ik realiseerde me dat ik in no time weer ALLEEN maar in het donker in de auto zou zitten en ik wilde mezelf bijna tegen de tunnelwand rammen :o
in een tunnel is 't niet zo raar dat 't donker is... Toch?
Ja doei.
pi_132060655
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 23:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar nog wel op een stabiel gewicht? Fietsen naar je werk is super O+
Ja ik sta een beetje stil. Fijn dat er niks bijkomt maar wil er zeker nog wat af.
  Moderator vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:41:40 #27
5428 crew  miss_sly
pi_132060732
Ik heb geen idee, de batterijen van de weegschaal waren leeg en de bestelling van de nieuwe is nog niet binnen. Voor het eerst in lange tijd dat ik al een paar dagen niet op de weegschaal heb gestaan.
Ik heb wel netjes gegeten, gesport en naar mijn werk gefietst, dus op zich zou ik in ieder geval niet aangekomen moeten zijn :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_132060754
'S avonds doet het me niets, vind ik het juist wel gezellig, maar 's ochtends word ik er ook licht suīcidaal van ja. Daarnaast wens ik degene die heeft bedacht dat een dagdienst om 07.30 uur begint tyfus toe.

Laistje:

O: brinta, banaan
T: 2 sneetjes mueslinoten met gebraden kalfsgehakt
L: kop soep (als het een lekkere is), tomaatkomkommersalade (gisteravond klaargemaakt en in m'n tas gestopt. Ik geloof mezelf niet :o )
T: 2 rijstwafels
D: kipprut, bloemkool, zilvervliesrijst

Zilvervliesrijst is best te doen, zolang er een sausje bij zit. Al haalt het het natuurlijk niet bij O+ basmati O+.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2013 09:43:57 ]
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:44:15 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132060789
Heb je wel werk weer dan Clums?
pi_132060867
Ik kan af en toe een dienstje doen op een andere locatie, waar ik eigenlijk in september zou stoppen maar waar ze zieken hebben. Dat gaat tot nu toe goed, dus ik hoop dat vast te kunnen houden maar ben wel verder aan het kijken.
pi_132060929
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

in een tunnel is 't niet zo raar dat 't donker is... Toch?
Whihih dat bedacht ik me ook toen ik op send drukte :')
pi_132060959
- 0,6 (en dat met het feit dat ik over paar dagen weer ongesteld moet worden :{ ) maakt het totaal nu op -5.2. Ben nu week of 7 bezig.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_132060962
Ik word ook mega-depri van al dat donker, maar ik vind het ook wel weer gezellig rond deze tijd van het jaar. In december, als de kortste dag is geweest maar het nog 3/4 maanden duurt voor eindelijk mooi weer (afgelopen jaar was de eerste terras pas eind april!) dan word ik echt heel erg depri.

Ik begon vorig jaar zo rond november opeens zoet te craven ipv hartig, ben benieuwd of die wisseling dit jaar ook weer plaatsvindt.
pi_132061079
Ik hoop dat ik voor de kerst de -10 kan aantikken, gelukkig mag ik bijna weer sporten *O*
pi_132061138
Als het aan mij zou liggen zou ik het huis al in kerstmodus zetten.
pi_132061166
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Het ligt toch aan jou, volgens mij woon je toch alleen?
pi_132061442
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:59 schreef clumsy_clown het volgende:
6 november gaan hier de kerstverlichtingen/-versieringen al aan O+
Ja doei.
pi_132061842
Ik zit een beetje te balen van de regen. Ik wil eigenlijk elke dag naar mijn werk lopen, maar 3,5 km door de regen is zelfs met een grote paraplu geen pretje.

123,9 kg vanochtend trouwens.
  Moderator vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:35:32 #39
5428 crew  miss_sly
pi_132061962
Mijn ervaring met regen: het lijkt erger dan het is en het is een heel gemakkelijk excuus om niet te fietsen of te wandelen. Ik ben vanmorgen ongeveer een half uur door de regen gefietst, en ja, dan word je een tikje nat, maar dat droogt ook erg snel. En zeker met een paraplu valt het erg mee.

Ik merkte dat ik nog steeds hetzelfde uitstelgedrag heb als toen ik als tiener naar school fietste: niet willen stoppen om iets van regenkleding aan te doen, want ik wordt vast niet heel erg nat :D
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:46:03 #40
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132062196
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:42 schreef clumsy_clown het volgende:
'S avonds doet het me niets, vind ik het juist wel gezellig, maar 's ochtends word ik er ook licht suīcidaal van ja. Daarnaast wens ik degene die heeft bedacht dat een dagdienst om 07.30 uur begint tyfus toe.

Laistje:

O: brinta, banaan
T: 2 sneetjes mueslinoten met gebraden kalfsgehakt
L: kop soep (als het een lekkere is), tomaatkomkommersalade (gisteravond klaargemaakt en in m'n tas gestopt. Ik geloof mezelf niet :o )
T: 2 rijstwafels
D: kipprut, bloemkool, zilvervliesrijst

Zilvervliesrijst is best te doen, zolang er een sausje bij zit. Al haalt het het natuurlijk niet bij O+ basmati O+.
Ik vind zilvervlies veel lekker dan Basmati. Basmati smaakt voor mij te zoetig ofzo...

En wat eet je als er geen lekkere soep is? Alleen tomaatkomkommersalade is een beetje weinig...

Ik heb een half ongeplande dag:
O: 4 volkoren met ardenner, corned beef en 30+kaas. De yoghurt was op en er waren geen eieren in huis...
T: Crackertjes.
L: 4 volkoren. 2 ardenner, 2 30+kaas.
S: Op en neer naar de Bruna rennen voor leuke dingetjes voor zusjelief.
T: Banaan.
D: Geen idee, direct uit m'n werk naar Limburg om zusjelief een dikke knuffel te geven. Gisteravond lukte niet meer i.c.m. heel vroeg op voor mijn werk, lange reistijd en de operatie die ook pas om 20:00 uur begonnen is. Denk dat het iets bij mam thuis wordt. Kan net zo goed afhaalfriet als iets gezonds zijn. Ligt er ook aan of zusjelief al naar huis mag en hoe dat dan allemaal gaat lopen. Ze mag iig niet lopen de komende zes weken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_132062299
Maar de operatie is dus wel geslaagd Tink? Kan je zusje beneden blijven in het huis van je moeder, of moet er daar ook vanalles geregeld worden zodat ze de trap niet ophoeft? Veel sterkte!
pi_132062737
Vanmorgen nog steeds stabiel, ondanks menstruatie dus ik ben blij.
Vanavond is meestal mijn 'snack'avond maar weet nog niet of ik daar echt behoefte aan heb *O*
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:37:23 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132063309
Jemig, 6 weken niet lopen! :o

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

6 november gaan hier de kerstverlichtingen/-versieringen al aan O+
Bij mij in de buurt staat een mega boom met blauwe kaarsjes en die branden al weer hoor. :X ;(

Nog over dat vasten, dat klinkt heftiger dan het is hoor. Gisterenavond gewoon gegeten, was half 8. Sindsdien dus niets, maar straks een salade van 600kcal en dan dus vanavond om half 8 avondeten.
Dat is prima vol te houden. :Y
pi_132063394
Over ongeveer een weekje naar Rome, moet alleen nog even een eet strategie bedenken _O-
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:44:54 #45
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132063461
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:50 schreef Zeester het volgende:
Maar de operatie is dus wel geslaagd Tink? Kan je zusje beneden blijven in het huis van je moeder, of moet er daar ook vanalles geregeld worden zodat ze de trap niet ophoeft? Veel sterkte!
Mijn moeder woont in een klein huis, dus een bed beneden plaatsen is niet zomaar te realiseren. Ze slaapt zelf in een hoogslaper, dus er moet dan sowieso een bed geregeld worden. Idealiter iets wat op te klappen is ofzo, zodat mijn moeder haar huis nog in en uit kan...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_132066547
De regen was echt even te erg. Ik ben na een halte op de tram gestapt. Volgens buien radar is het straks droog dus terug kan ik dan wel lopen
pi_132066676
Ik zou graag een sport op muziek gaan doen maar ik heb geen conditie
iemand daar ervaring mee?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132068231
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou graag een sport op muziek gaan doen maar ik heb geen conditie
iemand daar ervaring mee?
Bedoel je groepslessen of hardlopen oid?

en ik had medjool dadels nodig voor een recept en ik wist dat zo'n grote doos een ramp zou zijn, maar ze hadden echt geen kleinere hoeveelheid :X
pi_132068290
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:46 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik vind zilvervlies veel lekker dan Basmati. Basmati smaakt voor mij te zoetig ofzo...

En wat eet je als er geen lekkere soep is? Alleen tomaatkomkommersalade is een beetje weinig...

Ik heb een half ongeplande dag:
O: 4 volkoren met ardenner, corned beef en 30+kaas. De yoghurt was op en er waren geen eieren in huis...
T: Crackertjes.
L: 4 volkoren. 2 ardenner, 2 30+kaas.
S: Op en neer naar de Bruna rennen voor leuke dingetjes voor zusjelief.
T: Banaan.
D: Geen idee, direct uit m'n werk naar Limburg om zusjelief een dikke knuffel te geven. Gisteravond lukte niet meer i.c.m. heel vroeg op voor mijn werk, lange reistijd en de operatie die ook pas om 20:00 uur begonnen is. Denk dat het iets bij mam thuis wordt. Kan net zo goed afhaalfriet als iets gezonds zijn. Ligt er ook aan of zusjelief al naar huis mag en hoe dat dan allemaal gaat lopen. Ze mag iig niet lopen de komende zes weken.
Ik had er ook twee boterhammen bij, vergeten te melden!

Arm zusje... Knuffel haar maar flink inderdaad.
pi_132068298
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

en ik had medjool dadels nodig voor een recept en ik wist dat zo'n grote doos een ramp zou zijn, maar ze hadden echt geen kleinere hoeveelheid :X
Hier bij de Dirk hebben ze al tijden zo'n grote doos voor 7 euro. Iedere keer kijk ik er met een schuin oog naar, maar ik heb ze nog niet gekocht.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_132068401
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:25 schreef Lonaa het volgende:

Hier bij de Dirk hebben ze al tijden zo'n grote doos voor 7 euro. Iedere keer kijk ik er met een schuin oog naar, maar ik heb ze nog niet gekocht.
Ze zijn goddelijk lekker (als je van die zachte kleffe zoete smaak houdt) en dat is dus tevens het probleem :') Maar ik weiger dadels te kopen die vies en keihard zijn (de normale verpakkingen).
pi_132068540
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

groepslessen
en dat is juist het probleem
nogal vervelend als ik 80% van de tijd uit sta te hijgen aan de kant :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132068763
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze zijn goddelijk lekker (als je van die zachte kleffe zoete smaak houdt) en dat is dus tevens het probleem :') Maar ik weiger dadels te kopen die vies en keihard zijn (de normale verpakkingen).
Daarom durf ik ze niet te kopen. :') Ik ga ze allemaal opvreten, in heel kort.
pi_132069003
Dacht ik nog crackers te hebben, ligt er een lege verpakking in de kast...grrr mannen
Dan maar griekse yoghurt als lunch.
pi_132069017
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

groepslessen
Aquafit/Swimba/hoe het dan ook heet bij jou in het zwembad een optie?
Spoilers!
pi_132069076
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

groepslessen
Iedereen moet ergens beginnen dus gewoon gaan *O*
Er zijn altijd wel meer mensen die nog niet helemaal mee kunnen komen.
pi_132069127
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Aquafit/Swimba/hoe het dan ook heet bij jou in het zwembad een optie?
ja dat deed ik een tijdje maar dat is maar 1 avond per week en die avond kan ik precies niet
dat ging wel lekker inderdaad

mijn grote plan was dat een jaartje te doen en dan een andere groepsles
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132069545
Doe anders eerst een paar lesjes Evy ofzo. Of ga thuis aan de slag met Leslie. Na een paar weekjes voel je je vast een stuk beter over je conditie.
Spoilers!
pi_132069622
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Doe anders eerst een paar lesjes Evy ofzo. Of ga thuis aan de slag met Leslie. Na een paar weekjes voel je je vast een stuk beter over je conditie.
ik mag niet hardlopen vanwege een oude blessure
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132069826
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

-O- Dan is mijn enige tip nog Leslie. Dat is niet hardlopen maar een soort snelwandelen met wat pasjes. Wel goed om je conditie op te bouwen.
Spoilers!
pi_132069898
Ik kreeg vorig jaar een kilo dadels van een vriend van me vanwege verkeerd geleverd op zijn werk en als gezonde snack. Was heerlijk, maar wel echt teveel voor 1 iemand, dus heb ze toen meegenomen naar een feestje, met light roomkaas gevuld en uitgedeeld. Was groot succes!
pi_132069918
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Conditie opbouwen kost tijd... ga gewoon ergens mee beginnen wat je leuk vind, dat je uit staat te hijgen gaat vanzelf minder worden.
pi_132069934
rhubarbje wat zie je zelf als optie?
Wandelen kan bijvoorbeeld ook.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:18:36 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_132069972
bijna gelukt een werkdag niet te fokken!
SOOO CLOSE!

Rhub, ga je conditie ook opkrikken met de fiets en banen zwemmen! Dat gaat haske snel!
disclaimer
pi_132070004
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:17 schreef Sarabi het volgende:
rhubarbje wat zie je zelf als optie?
Wandelen kan bijvoorbeeld ook.
oh ik doe wel sporten hoor
ik ga zo zwemmen
vorig jaar deed ik yoga en fitness
en verder doe ik alles te voet of op de fiets

maar ik mis dansen, dat heb ik jaren gedaan
echt dansen kan niet (vanwege die blessure)
maar ik hoopte dat iemand ervaring had met een soort van lichte vorm van bewegen op muziek waardoor ik 1. mee kan doen en 2. geen last krijg van die blessure
mijn sportcentrum bied heel veel van die lessen aan maar ik weet gewoon niet welke het meest geschikt is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:20:14 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_132070028
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oh ik doe wel sporten hoor
ik ga zo zwemmen
vorig jaar deed ik yoga en fitness
en verder doe ik alles te voet of op de fiets

maar ik mis dansen, dat heb ik jaren gedaan
echt dansen kan niet (vanwege die blessure)
maar ik hoopte dat iemand ervaring had met een soort van lichte vorm van bewegen op muziek waardoor ik 1. mee kan doen en 2. geen last krijg van die blessure
Dan kun je onmogelijk 0.0 conditie hebben :P
disclaimer
pi_132070057
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat dus.

Als je het leuk vind gewoon mee gaan doen aan groepslessen :Y er zijn mensen die een stuk minder sporten tijdens die lessen hoor.
pi_132070073
Zumba
Shbam (?)
Gewoon BOM
dat soort dingen
pi_132070074
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou ik heb de hele zomer niks gedaan :D dus het is nu echt ruk

maar goed was hij nooit hoor
niet goed genoeg om zo'n hele les uit te dansen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:22:47 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_132070099
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:21 schreef Sarabi het volgende:
Zumba
Shbam (?)
Gewoon BOM
dat soort dingen
gewoon BOM?
Oh dat staat toch niet voor Bewegen Op Muziek? Dat klinkt echt als een dagactiviteit in het gehandicaptencentrum :')
disclaimer
pi_132070114
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gewoon BOM?
Oh dat staat toch niet voor Bewegen Op Muziek? Dat klinkt echt als een dagactiviteit in het gehandicaptencentrum :')
Gymles op de middelbare school. :')
pi_132070115
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou ik heb de hele zomer niks gedaan :D dus het is nu echt ruk

maar goed was hij nooit hoor
niet goed genoeg om zo'n hele les uit te dansen
Maar waarom perse een hele les willen uitdansen?
Je begint toch ook niet met een marathon als je gaat hardlopen.

Wil je sporten? Vind je dansen leuk?
Begin dan!
pi_132070124
Ik had heel veel zin in mosterdsoep, maar hij is niet lekker. ;(
pi_132070129
quote:

[..]

gewoon BOM?
Yes :) was nogal een hit op onze uni, moest er ook steeds om lachen.
Maar goed beweging = beweging = goed.
pi_132070157
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar waarom perse een hele les willen uitdansen?
Je begint toch ook niet met een marathon als je gaat hardlopen.

Wil je sporten? Vind je dansen leuk?
Begin dan!
omdat ik bij het studentensportcentrum zit waar alleen maar dunne studentes van 18 sporten zonder te zweten en hun haar in de war te maken :@

En ik wil niet enorm af gaan als dikke bijna-dertiger zonder conditie met enorm veel zweet :@
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132070183
Die 18-jarigen zijn toch alleen maar met zichzelf bezig joh
Spoilers!
pi_132070280
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

omdat ik bij het studentensportcentrum zit waar alleen maar dunne studentes van 18 sporten zonder te zweten en hun haar in de war te maken :@

En ik wil niet enorm af gaan als dikke bijna-dertiger zonder conditie met enorm veel zweet :@
Er zijn ook dikke (juist veel) studenten.
Dus de andere optie is om thuis te blijven, niet sporten en dikker te worden?
pi_132070376
quote:

gewoon BOM?
:D ja! Maar bij mij op de uni kon je dat dus ook doen en dat was heel zwaar en heel erg leuk *O*
pi_132070533
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Er zijn ook dikke (juist veel) studenten.
Dus de andere optie is om thuis te blijven, niet sporten en dikker te worden?
nee de andere optie is gewoon het fitness centrum, yoga, zwemmen, aquarobics, squash en af en toe een potje tennis
wat ik vorig jaar ook deed dus

het leek me alleen wel leuk om wat nieuws uit te proberen, ik weet alleen niet wat het beste past
net zat ik te kijken naar boxen (alleen ik wil niet dat iemand mij slaat :') )
maar goed, misschien kan ik het beter bij het sportcentrum zelf vragen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132070542
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D ja! Maar bij mij op de uni kon je dat dus ook doen en dat was heel zwaar en heel erg leuk *O*
Grappig dat het zo veel gegeven wordt bij uni's. Verder hoor ik het nooit.
pi_132070924
Ik zou echt best wel graag willen kickboksen, maar dat durf ik ook niet vanwege m'n gewicht :@.
pi_132070949
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou echt best wel graag willen kickboksen, maar dat durf ik ook niet vanwege m'n gewicht :@.
Ik heb me (ook bij de uni) ooit opgegeven voor een bokscursus, maar helaas werd ik niet ingeloot :{ Leek me tof!
pi_132071069
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
bij ons hebben ze blijkbaar iets dat heet boxfitness
waarbij je dus alleen de training zeg maar doet en het hupsen en slaan maar niet echt vechten

dit weekend maar even langs voor advies
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132071237
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

bij ons hebben ze blijkbaar iets dat heet boxfitness
waarbij je dus alleen de training zeg maar doet en het hupsen en slaan maar niet echt vechten

dit weekend maar even langs voor advies
Mij lijkt dat hupsen dan weer niets, ik wil het stoere werk :P. Vanavond toch maar eens googlen.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:17:40 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132071756
quote:

[..]

gewoon BOM?
:D _O-

Mijn zak spitskool ontdooide echt heel ranzig :X Zou het werken als je dat dan bevroren verwerkt? Nou ja goed, vlgde keer maar gewoon niet te veel kopen.
Nu worden het vanavond vegetarische enchilada's. :9
pi_132072253
Heeft er iemand een lekker recept voor coleslaw? En watvoor kool heb ik daar voor nodig? Ik heb voor een ander recept witte kool of spitskool nodig, kan ik dat ook voor de coleslaw gebruiken?

Be, ik ontdooi voorgesneden groenten nooit eigenlijk maar gooi het zo de pan in. Op hoog vuur bak je het vocht er uit, dan is het wel te doen. Gisteren nog een prima halve zak Mexicaanse wokgroenten uit de vriezer in mijn gehaktputje gegooid.
Spoilers!
pi_132072289
Ik zit in de bieb naar een dikkig meisje te kijken en ik realiseer me dat ik echt geen flauw idee heb of ik dikker, dunner of whatever ben. We hebben wel een beetje hetzelfde figuur en vetverdeling. Het doet er eigenlijk ook niet toe, maar tot zo ver een realistisch zelfbeeld, ik heb het niet ;).

Heb weleens een test gezien in zo'n programma waarbij vrouwen zichzelf in een rijtje moesten plaatsen wat op gewicht gesorteerd was, en dan keihard faalden. Dat ben ik.
pi_132072344
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:35 schreef Zeester het volgende:
Ik zit in de bieb naar een dikkig meisje te kijken en ik realiseer me dat ik echt geen flauw idee heb of ik dikker, dunner of whatever ben. We hebben wel een beetje hetzelfde figuur en vetverdeling. Het doet er eigenlijk ook niet toe, maar tot zo ver een realistisch zelfbeeld, ik heb het niet ;).

Heb weleens een test gezien in zo'n programma waarbij vrouwen zichzelf in een rijtje moesten plaatsen wat op gewicht gesorteerd was, en dan keihard faalden. Dat ben ik.
Raar is dat he.
Ik kan dat ook zo slecht, ook niet op foto's.
pi_132072465
quote:

Ja, hoi. Maar ik denk dat heel veel mensen dat hebben.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:42:11 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_132072493
Alleen schatten de meesten zichzelf te dik in.

Ik daarentegen heb dat exact andersom. Dat is ook erg confronterend soms :')
disclaimer
pi_132072531
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen schatten de meesten zichzelf te dik in.

Ik daarentegen heb dat exact andersom. Dat is ook erg confronterend soms :')
Jij bent ook gewoon raar hoor.
Spoilers!
pi_132072547
Ik heb het vooral met foto's, dan is m'n reet toch altijd wel erg confronterend. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132072557
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb het vooral met foto's, dan is m'n reet toch altijd wel erg confronterend. :')
Moet je ook niet met je rug naar de fotograaf gaan staan :P
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:44:48 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_132072573
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jij bent ook gewoon raar hoor.
ja, vind je? ;(
disclaimer
pi_132072601
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Moet je ook niet met je rug naar de fotograaf gaan staan :P
Geniepige lui, zomaar me besluipen en foto's maken. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132072613
Ik heb het ook wel eerder andersom. Kan me nog herinneren dat ik met een vriendin in een tramhokje zag en een lelijke Engelse toeriste met een enorme reet over het Leidseplein zag lopen in een veel te strakke broek en toen vroeg ik grappend 'is mijn kont ook ongeveer zo dik?' Waarop die vriendin zei 'ja, denk het wel zo'n beetje'
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:46:56 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_132072629
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:46 schreef Zeester het volgende:
Ik heb het ook wel eerder andersom. Kan me nog herinneren dat ik met een vriendin in een tramhokje zag en een lelijke Engelse toeriste met een enorme reet over het Leidseplein zag lopen in een veel te strakke broek en toen vroeg ik grappend 'is mijn kont ook ongeveer zo dik?' Waarop die vriendin zei 'ja, denk het wel zo'n beetje'
Auw :')
disclaimer
pi_132072684
De allerergste au was toen iemand op m'n voormalige werk die bij andere vestiging werkt vroeg of ik het zusje van onze manager was. En die manager was zo dik en lelijk dat ik een maand later op dieet ging ;)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:50:16 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_132072714
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:49 schreef Zeester het volgende:
De allerergste au was toen iemand op m'n voormalige werk die bij andere vestiging werkt vroeg of ik het zusje van onze manager was. En die manager was zo dik en lelijk dat ik een maand later op dieet ging ;)
OMG!!
Maar goed, het heeft je wel weel goeds gebracht :7 #positivethinking
disclaimer
pi_132072788
Klopt. Soms heb je duwtje nodig.
pi_132072831
quote:
Oef :').

Nee ik zie mezelf ook dikker dan ik ben. Of nou ja. Op de weegschaal ben ik echt dik, maar heb een redelijk gunstige vetverdeling, waardoor het op het zicht ietsje minder erg lijkt. M'n beste vriend wijst regelmatig mensen aan waarvan hij vindt dat ze veel dikker zijn. Ik zie dat zelf niet.
pi_132072869
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft er iemand een lekker recept voor coleslaw? En watvoor kool heb ik daar voor nodig? Ik heb voor een ander recept witte kool of spitskool nodig, kan ik dat ook voor de coleslaw gebruiken?

Be, ik ontdooi voorgesneden groenten nooit eigenlijk maar gooi het zo de pan in. Op hoog vuur bak je het vocht er uit, dan is het wel te doen. Gisteren nog een prima halve zak Mexicaanse wokgroenten uit de vriezer in mijn gehaktputje gegooid.
ja ik! Maar thuis. Zit nu mobiel te wachten op het zwemuurtje

help me er even aan herinneren vanavond of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132072889
quote:

download beaucoup de app :Y
doet wonderen voor je zelfbeeld
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:56:09 #104
5428 crew  miss_sly
pi_132072894
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

Volgens mij zag ik een lekker recept van Jamie daarvoor! Zal eens kijken.
http://www.saladesenzo.nl/276/jamies-coleslaw/
pi_132072897
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, vind je? ;(
Maar wel lekker :9
Spoilers!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:58:02 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_132072931
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Maar wel lekker :9
Batsen? :@
disclaimer
pi_132072941
Kayotic kitchen heeft ook een coleslaw recept trouwens, en haar recepten zijn *altijd* lekker.
pi_132072946
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Batsen? :@
Gaarne!
Spoilers!
  Moderator vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:58:37 #109
5428 crew  miss_sly
pi_132072950
Pfff, ik heb echt last van de omslag van het weer. Ik heb veel meer behoefte aan eten. Ik probeer het maar op te vangen met wat extra fruit en extra crackertjes, maar ik wil die behoefte helemaal niet hebben. Het is puur de kou en het donkere, de regen. Ik moet er even doorheen, dan gaat het wel weer over.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:00:14 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_132072993
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, ik heb echt last van de omslag van het weer. Ik heb veel meer behoefte aan eten. Ik probeer het maar op te vangen met wat extra fruit en extra crackertjes, maar ik wil die behoefte helemaal niet hebben. Het is puur de kou en het donkere, de regen. Ik moet er even doorheen, dan gaat het wel weer over.
Je lichaam heeft ook meer energie nodig nu.
Ik zie wel weer uit naar stoofpotten en stampschotels :9
disclaimer
pi_132073030
Vervelend dat je die behoefte voelt, maar wees trots dat je het zo oplost ^O^
pi_132073073
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je lichaam heeft ook meer energie nodig nu.
Ik zie wel weer uit naar stoofpotten en stampschotels :9
wij hadden deze week al een heerlijke vega stoofschotel :9
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132073102
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Kayotic kitchen heeft ook een coleslaw recept trouwens, en haar recepten zijn *altijd* lekker.
Zal eens kijken straks.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:05:11 #114
5428 crew  miss_sly
pi_132073124
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat is zeker waar, dat ze altijd lekker zijn!
pi_132074019
Jamie heeft in 15 minute meals een coleslaw inderdaad, volgens mij gebruikt hij daar magere yoghurt ipv mayo. Die zag er echt heerlijk uit. Ik ga dat kookboek denk ik voor m´n verjaardag vragen.

Volgens google zijn dit de ingredienten:

Coleslaw

1/2 small white and red cabbage (roughly 200g of each)
1/2 a red onion
4 heaped tbs fat-free natural yoghurt
1 heaped tsp wholegrain mustard

Ow, en koriander en sap van 1/2 tot hele citroen!
  Moderator vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:42:37 #116
5428 crew  miss_sly
pi_132074090
Ik ga het ook vragen in december, Zeester! Wij aten laatst bijvoorbeeld de kedgeree en die was ook zoo zalig :9~
pi_132074100
Een spitskool is overigens een soort witte kool, maar dan in spitse vorm :+ Je kan beiden prima gebruiken.
pi_132074186
Kutzwembad :') ik moet nu in de cafetaria, tussen de friet etende mensen, wachten tot ik mag zwemmen

je mag ook pas om 6 uur er in
hoe kun je dan een uur zwemmen als je nog moet omkleden?

Vorig jaar mocht je met je studentenpas dan gewoon door want het kon ook zijn dat je gewoon kwam zwemmen voor de leuk ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132074210
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
Kutzwembad :') ik moet nu in de cafetaria, tussen de friet etende mensen, wachten tot ik mag zwemmen

je mag ook pas om 6 uur er in
hoe kun je dan een uur zwemmen als je nog moet omkleden?

Vorig jaar mocht je met je studentenpas dan gewoon door want het kon ook zijn dat je gewoon kwam zwemmen voor de leuk ;(
Je kunt ook gewoon buiten in de een plas zwemmen. Dat besloot mijn fiets ook te doen, en toen zat er allemaal blubber aan het zadel, wat ik met mijn regenjas niet weg kon vegen :(
pi_132074278
Hmm, ik heb een hele coole kickboksschool gevonden... Ze geven er ook 1 op 1 trainingen gericht op afvallen, maar die kosten 160 euro per maand :')
pi_132074326
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, ik heb een hele coole kickboksschool gevonden... Ze geven er ook 1 op 1 trainingen gericht op afvallen, maar die kosten 160 euro per maand :')
ooeeh duur! Maar klinkt wel cool
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132074476
Wat een hectische werkdag zeg, mn pieper bleef maar afgaan... ik sla mn Evy even over en doe hem morgen wel, ik kan amper meer op mn voeten staan. Pfff. Was ook wel te merken aan mn lijstje, want ondanks alles mee en goede planning amper tijd gehad om te eten.

Lijstje:
O 2 volkorenknackebrod kaas, 1 pindakaas. mok rijstmelk
T -
Lunch ergens tussendoor in 10 minuten: 2 volkoren met kaas, stuk komkommer en een paar wortels
T1 banaan, T2 2 mandarijnen, T3 een evergreen van collega omdat bijna omvallen...
D: pompoensoep met stokbrood
T: griekse yoghurt met wat honing. .
pi_132074753
Ik ga de coleslaw van Kayotic maken, die klinkt erg lekker. Die van Jamie trouwens ook maar voor nu hoeft het niet low fat te zijn. Het is voor de spareribs party voor J's verjaardag.
Spoilers!
pi_132074906
Phew, ondanks het feit dat de weersvoorspelling (wat voor nut heeft die eigenlijk als ze niet eens de komende uren kunnen inschatten) er vet naast zat en het nog steeds regent ben ik toch terug gelopen naar huis. 3,5 km.
pi_132075225
quote:
Auw inderdaad.

Ik heb 't zelfde ooit gehad met m'n vriend. Aangezien ik niet bruin word en daar best wel onzeker over was (nu niet meer) op 't strand vroeg ik steeds of ik witter was dan die vrouw die bijvoorbeeld langs liep. Liep er iemand langs die gewoon blauw uitsloeg en toen zei hij dat ik nog witter was (wat gewoon eerlijk was). :'( Ik heb de hele dag gewoon stil gelegen zodat niemand anders m'n witheid zou zien. :') Doei zelfvertrouwen.

____
Na SynDROOM terug te hebben gekeken weet ik het zeker. Ik ga vrijwilligerswerk doen. Dacht er al een tijd over na vanwege de vrije tijd die ik nu zoveel heb maar dat haalde me echt over de drempel.

+ Ik heb een opleiding gevonden wat ik wil gaan doen. Dus in september volgend jaar ga ik weer naar school. Het is een opleiding die voordelig is voor de politie (kun je een soms je opleiding bij de politie een jaar verkorten) of voor mijn back-up plan bij de marechaussee is het ook ideaal. Heb er weer helemaal zin in! :D

Qua eten gaat alles goed al heb ik na 't werken (wat helemaal niet zwaar ofzo is) wel steeds honger, dus 2/2,5 uur er na. Terwijl als ik normaal ontbijt kan er wel 3/3,5 uur tussen zitten en heb ik helemaal geen honger. Heel vreemd dus ga daar nog even een oplossing voor zoeken.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:02:57 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132077929
SynDROOM staat ook hoog op mijn te-kijken lijst. :Y

Mijn vasten ging goed! :Y Had vanmiddag even honger en overwoog wat kwark of een eitje, maar het was over voor ik er iets aan gedaan had. :D
Nu mijn buikje rond en klaar. :s)
pi_132078179
Mijn dinnerdate is laat :')

Ik sterf van de honger!
pi_132078685
Mijn eten was heerlijk. Maar ik had hele hobbelige aardappels, dus met schillen verloor ik een hele hoop aardappel. Dus de verhouding aardappel groente was erg ten voordeel van de groente, erg gezond, maar het was duidelijk geen 4 porties. Heb een flink bord vol genomen, en heb volgens mij nog een vergelijkbare hoeveelheid over voor morgen.

Maar, superlekkere maaltijd, ga hem weer op het vaste roulatie repertoire zetten!
pi_132078732
De coleslaw
http://allrecipes.com/recipe/apple-cole-slaw/

ik weet niet meer wie hem wou, maar goed
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132084743
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
De coleslaw
http://allrecipes.com/recipe/apple-cole-slaw/

ik weet niet meer wie hem wou, maar goed
Dat was ik :s) Thanks, hij klinkt erg lekker. Voor mijn vriends feestje hou ik het bij de Kayotic coleslaw, mijn vriends familie houdt niet van fruit bij het diner. Maar ik sla m op.
Spoilers!
pi_132084809
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:19 schreef Zeester het volgende:
Mijn eten was heerlijk. Maar ik had hele hobbelige aardappels, dus met schillen verloor ik een hele hoop aardappel. Dus de verhouding aardappel groente was erg ten voordeel van de groente, erg gezond, maar het was duidelijk geen 4 porties. Heb een flink bord vol genomen, en heb volgens mij nog een vergelijkbare hoeveelheid over voor morgen.

Maar, superlekkere maaltijd, ga hem weer op het vaste roulatie repertoire zetten!
Dat was die courgette stamppot toch? Die staat voor volgende week hier ook op de planning.
Spoilers!
pi_132084921
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat was die courgette stamppot toch? Die staat voor volgende week hier ook op de planning.
Ja, die! Maar ik had dus een kilootje kruimige aardappels, waar volgens mij zo'n beetje een pond aan schil vanaf kwam, dus misschien iets meer aardappels dan het recept vraagt. Of iets grotere dan de mijne, want dit was echt karige opbrengst.
pi_132085175
Ik had pas een restje aardappels die heel klein waren. Ook zo irritant.
Spoilers!
pi_132085875
Aargh, ik wil m'n dag even in de eetmeter gooien om te kijken of ik vandaag ok heb gegeten, maar die site is superlaggy :(!
pi_132086307
Oh ik vind dat coleslaw echt niet zonder appel kan
het zorgt voor frisheid
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:34:40 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132088367
Ietwat slechtere aaf voor mij. 2 bananen, 1 blokje pure chocolade en een mueslireep als extra gehad. Ik krijg van migraine altijd vreetbuien :{
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_132093050
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:30 schreef Zeester het volgende:
Aargh, ik wil m'n dag even in de eetmeter gooien om te kijken of ik vandaag ok heb gegeten, maar die site is superlaggy :(!
Dat wisselt heel erg op die site. Als hij zo achterlijk lagt ga ik altijd maar even wat anders doen en probeer het later weer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:34 schreef Qwea het volgende:
Ietwat slechtere aaf voor mij. 2 bananen, 1 blokje pure chocolade en een mueslireep als extra gehad. Ik krijg van migraine altijd vreetbuien :{
Chocolade kan migraine opwekken, ik neem aan dat dat bij jou niet het geval is?
Verder kan ik me wel voorstellen dat je troosteten zoekt als je je zo ellendig voelt :*
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 08:46:21 #138
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132093480
Nope, migraine komt bij mij vanuit mijn nek. En ik dacht dat chocolade zou helpen, maar helaas.

Eens kijken of ik ga sporten of dat ik dat morgen doe.
pi_132093773
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had pas een restje aardappels die heel klein waren. Ook zo irritant.
Daar maak ik dan meestal aardappels uit de oven van. Ik haat kleine aardappels schillen.

Vroeger vroeg ik de aardappelman ook altijd om alleen grote aardappels. :@
pi_132093853
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 08:46 schreef Qwea het volgende:
Nope, migraine komt bij mij vanuit mijn nek. En ik dacht dat chocolade zou helpen, maar helaas.

Eens kijken of ik ga sporten of dat ik dat morgen doe.
Bij mij komt hij ook vanuit mijn nek,zit dan vaak een knoop in een spier. Doe dan een warmtepleister erop (moet wel bijna kotsen van die geur) en probeer dan een paar uur te slapen op mn speciale kussen. Dan is het over O+ en zie ik eruit als een spook.

Nu even ontbijten, zo rondje hardlopen :s)
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:54:41 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132094091
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 09:31 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Bij mij komt hij ook vanuit mijn nek,zit dan vaak een knoop in een spier. Doe dan een warmtepleister erop (moet wel bijna kotsen van die geur) en probeer dan een paar uur te slapen op mn speciale kussen. Dan is het over O+ en zie ik eruit als een spook.

Nu even ontbijten, zo rondje hardlopen :s)
Ik heb instabiele nekwervels :P als de fysio het manipuleert gaat het altijd wel weer.

Ben maar rustig bezig in de sportschool. Langzaam wat fietsen en niet te hard want mijn kop bonkt :')

Loop ze!
pi_132094114
123.4 vandaag. Maar nu komt een wat lastigere periode; ik ga een week naar Istanbul en ik kan het daar in principe wel bijhouden, maar er zijn meer verleidingen waar ik weerstand aan moet gaan bieden. Hier in Amsterdam ligt er nooit een zak chips te wachten voor het geval dat. Maar daar dus wel.

De eetmeter vertelt me trouwens dat ik iets meer eiwit moet eten, dat is het enige gebrek dat steeds wordt aangegeven (afgezien van calorieën, maar dat lijkt me logisch voor iemand die moet afvallen).

[ Bericht 26% gewijzigd door HiZ op 12-10-2013 10:04:25 ]
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:15:36 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132094298
Meer kwark, gekookt eitje, griekse yoghurt, ect.
pi_132094550
Inspiratieloos wb koken komende week. :{
pi_132094563
Yay! Mijn eerste goede dag geeft meteen resultaat op de weegschaal O+

Alle credits gaan naar mijn nieuwe app!
En naar mij natuurlijk :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132094583
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
Yay! Mijn eerste goede dag geeft meteen resultaat op de weegschaal O+

Alle credits gaan naar mijn nieuwe app!
En naar mij natuurlijk :P
Welke app?
pi_132094590
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 10:35 schreef Lonaa het volgende:
Inspiratieloos wb koken komende week. :{
Foodgawkers checken! Een dagje online surfen en dan een lekkere weeklijst maken :9
Heb ik gisteren ook gedaan:
Zo: zelfgemaakte pizza
Ma: paella
Di: Thaise groene curry
Woe: AGV
Do: romige kalfragout
Vrij: tortellini maaltijdsoep
pi_132094623
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 10:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Foodgawkers checken! Een dagje online surfen en dan een lekkere weeklijst maken :9
Heb ik gisteren ook gedaan:
Zo: zelfgemaakte pizza
Ma: paella
Di: Thaise groene curry
Woe: AGV
Do: romige kalfragout
Vrij: tortellini maaltijdsoep
Dat is meestal ook wat ik doe ja. :')

En soms is er hier iemand met een geniaal recept.
pi_132094666
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 10:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Welke app?
oh gewoon zo'n cal. teller
shape up club
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132094688
Even denken wat hebben wij ook al weer deze week?
Aardappelpreisoep
nasi
broodje vegaburger
een ovenschotel met aardappel en spinazie
pasta
en quessadillas
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132094713
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
Even denken wat hebben wij ook al weer deze week?
Aardappelpreisoep
nasi
broodje vegaburger
een ovenschotel met aardappel en spinazie
pasta
en quessadillas
Ik moest quessediallas googlen. Toen kwam ik op wiki: "Letterlijk betekent het woord 'kaasdingetje'."

:')

Is dat lekker? Wat doe je er in/tussen?
pi_132094798
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 10:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik moest quessediallas googlen. Toen kwam ik op wiki: "Letterlijk betekent het woord 'kaasdingetje'."

:')

Is dat lekker? Wat doe je er in/tussen?
dat heb ik nog niet helemaal besloten
ik denk ui, bonen, tomaat en mais
en voor mijn lief flink wat koriander
owja en veeel peper natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132094807
Misschien paprika als ik die nog heb
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132097991
Het is weer weekend hoor :')

Ondanks etentje gisteren en feestontbijt, wel iets kwijt. Maar ja. Dan is het vandaag weer faalterdag :')
pi_132098044
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:34 schreef Qwea het volgende:
Whehehe, 2 bananen, 1 blokje chocola en een mueslireep een vreetbui noemen toont wel aan; you've come a long way baby *O*
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:32:08 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132099195
Hier ook.
Ik snap mezelf ook gewoon niet. Gisteren gewoon niets buiten wat ik van plan was, want ik zou vasten. En nu is niks veilig. :?
pi_132099378
Nasi is een goed idee! Dt ga ik deze week ook maken. En dan m'n eigen versie met ketjap en een eitje erdoor gebakken ipv de echte Indische versie van m'n oude huisgenootje. Dat was ook heerlijk, maar ik hou ook enorm van m'n slechte B-versie
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:47:22 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132104551
Mijn weekmenu ergens :

Vandaag :
MikeyMo Stoofperen met ijs en een schnitzel. Ik sperziebonen met aardappelen, varkenshaas en jus.
Morgen :
Spitskool
Maandag :
Ik broccoli, MikeyMo spruiten
Dinsdag :
Hutspot
Woensdag :
Sla
Donderdag :
Bloemkool
pi_132104591
Ik eet vandaag stamppot deel 2, en heb wat tomaten en komkommer voor erbij gehaald. En morgen ga ik dan lekker nasi maken, dat zal ik maandag dan ook nog wel eten.
pi_132105648
Wij hadden bruchetta en daarna aardappelprei soep :9

lekker en maar 577 cal :9
ik ben trots op mezelf!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132106416
Bruchetta zijn zo heerlijk! Ik krijg dinsdag een vriendin te eten, en denk dat dat ons voorafje wordt. Wat heb jij ervoor gebruikt?
pi_132106452
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:02 schreef Zeester het volgende:
Bruchetta zijn zo heerlijk! Ik krijg dinsdag een vriendin te eten, en denk dat dat ons voorafje wordt. Wat heb jij ervoor gebruikt?
tomaat (duh :P ) 1 eetl olijfolie, een theelepel balsamicoazijn, wat basilicum, 2 teentjes knoflook, zout en peper

owja op sneetjes ciabatta

soms vind ik een moderne versie ook lekker: met een uitje en wat pittige kaas
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132106629
Mmm, ik doe er altijd wel ui in eigenlijk. Maar ga even kijken, is wel goed idee om te maken.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:14:58 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132106678
Wij gingen vanavond wokken (2e keer in mijn leven en daaar blijft het wrsch bij :') ) en hoorde een tienjarig meisje tegen haar moeder zeggen 'nee mam, ik wil vanavond sowieso niet zoveel eten'. Vervolgens bleek even later waar de opmerking vandaan kwam, ze bestelde chocomel waarop haar moeder commentaar leverde: Dat zou ik nou niet doen, zo drink je jezelf dik. ;(
pi_132106691
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wij gingen vanavond wokken (2e keer in mijn leven en daaar blijft het wrsch bij :') ) en hoorde een tienjarig meisje tegen haar moeder zeggen 'nee mam, ik wil vanavond sowieso niet zoveel eten'. Vervolgens bleek even later waar de opmerking vandaan kwam, ze bestelde chocomel waarop haar moeder commentaar leverde: Dat zou ik nou niet doen, zo drink je jezelf dik. ;(
-O-
pi_132106715
quote:
nou die zien we over een jaar of 8 hier wel terug dan he
;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132106914
quote:
Zielige dikke meisjes verhalen onder spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het heel ingewikkeld hoe je met kinderen en eten moet omgaan. Ik heb geen kinderen, maar hoop wel ze ooit te krijgen, en het lijkt me echt verdomd lastig. Hoe doe jij dat, BE?
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:27:26 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132106991
Het andere uiterste is natuulk je kind van alles laten vreten. Mijn nichtje mag gewoon alles wat ze wil 989x per dag. Het is dan ook best een propje.
pi_132107088
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:27 schreef Qwea het volgende:
Het andere uiterste is natuulk je kind van alles laten vreten. Mijn nichtje mag gewoon alles wat ze wil 989x per dag. Het is dan ook best een propje.
Och, mijn nichtje mocht helemaal niets en moest van haar moeder constant op dieet (vanaf een jaar of 8 :{ ) en die heeft net een gastric bypass gekregen.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:31:07 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132107094
Ik doe het eigenlijk heel relaxed en iig weten ze niet dat ik af probeer te vallen. Ik maak af en toe nog wel een grapje over dat mama te dikke billen krijgt als ik bijv niet een hapje van een gebakje proef.

Gelukkig lusten mijn beide heren prima fruit, eten ze hun borden over het algmeen goed leeg en mijn jongste zegt sws de helft van de nee tegen snoepjes of koekjes. :Y
Mijn oudste is vrij skinny en die probeer ik af en toe wat bij te voeden met een extra boterham met zoetigheid erop omdat die nou eenmaal makkelijker naar binnen glijdt. ;) Maar goed, die knauwde van de week ook drie appels achter elkaar op zonder dat ik het door had. 'Ze waren zo lekker mama'. :o

Mijn diet-queen collega vertelt er thuis wel over, maar zij volgt ook echt dieten etc. en haar (14-jarige) zoon zei laatst 'Mam, why don't you start your chicken-diet again if you feel so fat'. :o :D
Ze heeft een 11-jarige dochter die wat stevig is en die probeert ze wel wat meer te laten bewegen maar zonder het ook maar op dieet of wat dan ook te laten lijken.
pi_132107160
Ik mocht uiteindelijk altijd best veel snoepen. Denk dat het verradelijke een beetje was dat ik tot mijn 10e/11e gewoon heel normaal slank meisje was, en dat ik toen de puberteit begon binnen no time heel veel aankwam. En toen zaten de eet-gewoontes er al in.

Maar ik zou ook geen moeder willen zijn die altijd alles verbiedt. Of nooit een x naar de McDonald's.

En goede insteek dat je het er niet met ze over hebt. Dat het geen ding is.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:50:12 #172
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132107556
Wokken! O+
Heerlijk gezond met alle groente en magere producten die mje maar kan bedenken! Ook salades. Je kan het zo heerlijk maken wat je zelf wil/

Tip, wokken met veel knoflook met vooral tauge, kool, paksoi en andere groente wat snel slinkt.
Heerlijke smaak, de meeste olie gaat er af door het vocht van de groente en je hebt echt alles zo vreselijk lekker... *honger krijgt*

Mijn moeder is een lieve moeder en wil het lekker doen.
Vroeger kregen we in de avond vaak een halve kip , een dikke gebraden ribkarbonade, 6 kipvleigeltjes ofzo... Heerlijk, dat wel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:55:02 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132107687
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Wokken! O+
Heerlijk gezond met alle groente en magere producten die mje maar kan bedenken! Ook salades. Je kan het zo heerlijk maken wat je zelf wil/

Tip, wokken met veel knoflook met vooral tauge, kool, paksoi en andere groente wat snel slinkt.
Heerlijke smaak, de meeste olie gaat er af door het vocht van de groente en je hebt echt alles zo vreselijk lekker... *honger krijgt*

Mijn moeder is een lieve moeder en wil het lekker doen.
Vroeger kregen we in de avond vaak een halve kip , een dikke gebraden ribkarbonade, 6 kipvleigeltjes ofzo... Heerlijk, dat wel
Ik moest aan jou denken idd omdat ik je er best vaak over hoor en het eten was op zich prima, ik waande me even terug in Singapore met de Kong Bao saus :9 maar manmanman... Wat een treurnis aan lopendebandvreetschuur-sfeer. :@ :o Echt, ik ben niet de grootste snob die er is, maar ik hoop dat niemand me daar naar binnen heeft zien gaan. :D

En ik vind het idee dus heel raar dat al dat eten in dezelfde bakken water gepleurd wordt. Vlees, vis, kip, groente... :? :X
pi_132107775
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:55 schreef Brighteyes het volgende:
En ik vind het idee dus heel raar dat al dat eten in dezelfde bakken water gepleurd wordt. Vlees, vis, kip, groente...
Ik heb wel eens gedacht: je kan hier echt nooooit eten als vegetariër of iemand met een voedselallergie _O-
pi_132107946
Ik heb 1 x bij zo'n wokrestaurant gegeten, en ik vond het ook niet echt je-van-het. Ik heb afgelopen jaar wel een x bij een all you can eat formule wat meer een soort la place achtige toestand was gegeten, en dat vond ik wél heel erg leuk en lekker. Maar goed, ik ben ook fan van all inclusive vakanties dus het past wel in mijn straatje (nu heb ik zin in crepes voor m'n ontbijt morgen).
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:09:03 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132108045
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gedacht: je kan hier echt nooooit eten als vegetariër of iemand met een voedselallergie _O-
Nou ja, dat dus.
Hoewel ik inmiddels een klein beetje twijfel aan de ernst van mijn garnalen allergie (kleine beetjes lijken wel te kunnen), maar stel nou dat, hoe zouden ze dat dan doen?
pi_132108055
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:09 schreef Brighteyes het volgende:

Nou ja, dat dus.
Hoewel ik inmiddels een klein beetje twijfel aan de ernst van mijn garnalen allergie (kleine beetjes lijken wel te kunnen), maar stel nou dat, hoe zouden ze dat dan doen?
Ja, niet volgens mij. Dan heb je pech.
pi_132108185
Wij hadden laatst ook een x iemand die een ernstige glutenallergie had in onze broodjeszaak. De moeder van het kindje had zelf brood meegenomen en vroeg of wij daar een broodje mee wilden maken. We hadden het heel rustig, dus hebben gewoon uit allemaal dichte bakjes de producten genomen, maar toen ik erover nadacht bleek er in elk bakje kaas/tomaat/enz wel een beetje broodkruim te liggen (kruimels vliegen rond als je broodjes opensnijdt). Niet erg qua hygiene, want we hebben hele hoge doorloopsnelheid enzo, maar wel lastig met zo'n heftige allergie.
pi_132109098
Ik ging ook al op mijn 10de op mijn eerste dieet :')
en ik heb dat 'kauwen maar niet doorslikken' truucje van mijn moeder geleerd :')

het heeft allemaal niks geholpen natuurlijk
alleen maar voor ellende gezorgd
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132111463
Ik werd gewoon consequent De Dikke genoemd thuis, of ik nou een gezond gewicht had of niet.

Kutdag verder, faalterdag inderdaad. Tot 16 uur in bed liggen rotten, toen een shnitzel en friet besteld. Net wel hardgelopen in de stromende regen, so it's something, I guess.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:56:43 #181
5428 crew  miss_sly
pi_132112364
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:23 schreef Zeester het volgende:

[..]

Zielige dikke meisjes verhalen onder spoiler
SPOILER
Ik vind het heel ingewikkeld hoe je met kinderen en eten moet omgaan. Ik heb geen kinderen, maar hoop wel ze ooit te krijgen, en het lijkt me echt verdomd lastig. Hoe doe jij dat, BE?
Wij doen heel gewoon over eten. Eten moeten we, want dat heeft ons lichaam nodig. Daarnaast vinden we het fijn om lekker te eten. Dus eten we gezond en lekker, en soms eens ongezond en lekker. Ze weet wel dat sommige dingen (de Mac) niet gezond zijn en we dat dus niet vaak kunnen eten. En dat groenten en fruit en visjes wel gezond zijn en dat we dat dus vaker kunnen eten. Een en ander niet zozeer n relatie tot dik worden, hoewel ik dat ook wel eens heb gezegd want het is u eenmaal zo, maar vooral ook in relatie tot wat je lichaam fijn vindt en waar je tandjes niet van kapot gaan.

Als je daar normaal over doet, krijgt een kind er ook een normaal idee over.
  zondag 13 oktober 2013 @ 08:46:11 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132116600
Niet meer eten na 20u 's avonds is regelrechte bullshit, toch?
  Moderator zondag 13 oktober 2013 @ 08:53:22 #183
5428 crew  miss_sly
pi_132116652
Ik denk dat het vooral belangrijk is wat je eet. Wat groente of een handje noten of wat fruit zal niet veel kwaad kunnen, een zak chips is minder goed ;)

Ik was gisteren een dagje naar de sauna. De lunch was derhalve koffie met appeltaart met slagroom, en het was zalig. Het diner was een heerlijke salade met fruit, gerookte forel, gerookte zalm, rivierkreeftjes en ei. Er zat ook wat krabsalade bij, maar daar zat teveel mayo door. Heerlijke combi wel, met al dat vis en fruit!
  zondag 13 oktober 2013 @ 08:57:45 #184
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132116688
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 08:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat het vooral belangrijk is wat je eet. Wat groente of een handje noten of wat fruit zal niet veel kwaad kunnen, een zak chips is minder goed ;)
Ja, precies. Oke...

quote:
Ik was gisteren een dagje naar de sauna. De lunch was derhalve koffie met appeltaart met slagroom, en het was zalig. Het diner was een heerlijke salade met fruit, gerookte forel, gerookte zalm, rivierkreeftjes en ei. Er zat ook wat krabsalade bij, maar daar zat teveel mayo door. Heerlijke combi wel, met al dat vis en fruit!
Omnomnom :D :9

Ander vraagje. Ik sta al weken stil. 74,6, soms 74,4. Niet zo erg, maar ik wil miss toch nog wel 1 of 2 kilo kwijt...

http://www.telegraaf.nl/v(...)n_dieet_volg___.html

Is dat plausibel? M.a.w is mijn lichaam gewend en moet ik wat anders proberen?
pi_132116716
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 08:46 schreef Qwea het volgende:
Niet meer eten na 20u 's avonds is regelrechte bullshit, toch?
Ik vind van wel. iig, als ik 's avonds ruim een uur heb gesport gaat er echt nog wel een bakje kwark in, al is het alleen maar omdat mn lijf het nodig heeft.

En geen idee Q, of dat artikel waarheid is... T is ook nogal onduidelijk om wat voor dieet het gaat :P

Gisteren schoot er tijdens t hardlopen een spier in mn knie vast... hij zit nu weer gelukkig los en ik hoop dat het zo even blijft, want laatste fittest/training van mn 8weeks bootcamp :o. En dat houd in dat ik over 5 op vakantie ga O+
  zondag 13 oktober 2013 @ 09:05:33 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132116751
quote:
17s.gif Op zondag 13 oktober 2013 09:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik vind van wel. iig, als ik 's avonds ruim een uur heb gesport gaat er echt nog wel een bakje kwark in, al is het alleen maar omdat mn lijf het nodig heeft.

En geen idee Q, of dat artikel waarheid is... T is ook nogal onduidelijk om wat voor dieet het gaat :P

Gisteren schoot er tijdens t hardlopen een spier in mn knie vast... hij zit nu weer gelukkig los en ik hoop dat het zo even blijft, want laatste fittest/training van mn 8weeks bootcamp :o. En dat houd in dat ik over 5 op vakantie ga O+
Ja, true. En ik zie het zelf ook niet zo zitten om naar 1700kcal te gaan met 4x per week sporten. Er hoeft ook niet perse wat af... maar ik zou toch wel graag nog wat vet op mijn benen kwijt willen. En ik weet wel dat dat ook kan met krachttraining, maar 74,6 is zo frustrerend :P

Waar ga je heen op vakantie? :o
pi_132117071
+0,1 had meer verwacht dus ben wel tevrede. Deze week gewoon niet aan voldoende beweging toe gekomen, hopelijk lukt het komende week wel weer, maar dat denk ik wel want mijn dochter is weer beter.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_132118159
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 09:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, true. En ik zie het zelf ook niet zo zitten om naar 1700kcal te gaan met 4x per week sporten. Er hoeft ook niet perse wat af... maar ik zou toch wel graag nog wat vet op mijn benen kwijt willen. En ik weet wel dat dat ook kan met krachttraining, maar 74,6 is zo frustrerend :P

Waar ga je heen op vakantie? :o
Denk dat je met krachttraining meer zult bereiken dan focus op je gewicht houden ;)

Nepal *O*

Net een uur in de stromende regen afsluiting van bootcamp gehad inclusief fittest. Mijn hemel, wat is het KOUDDDDDDD. Net lang onder de warme douche gestaan O+ Mn knie was wel weer vervelend aan het doen dus deze week niet sporten. Mweh.
pi_132118649
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 08:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, precies. Oke...

[..]

Omnomnom :D :9

Ander vraagje. Ik sta al weken stil. 74,6, soms 74,4. Niet zo erg, maar ik wil miss toch nog wel 1 of 2 kilo kwijt...

http://www.telegraaf.nl/v(...)n_dieet_volg___.html

Is dat plausibel? M.a.w is mijn lichaam gewend en moet ik wat anders proberen?
Qwea, toch nog een beetje geduld hebben. Jouw lijf is in zo'n rap tempo zoveel afgevallen, dat je het echt ff tijd moet geven.
  zondag 13 oktober 2013 @ 11:42:30 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132118749
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:37 schreef Zeester het volgende:

[..]

Qwea, toch nog een beetje geduld hebben. Jouw lijf is in zo'n rap tempo zoveel afgevallen, dat je het echt ff tijd moet geven.
Ik hoop dat dat het is idd :Y

En ik ben er ook veel te obsessief mee bezig.

Ik durf amper wat anders te eten dan groente :') Dus, ik ga straks zelf lekker pizza maken. Wel pizza met groente, maar dat is omdat ik dat erg lekker vind.

Alleen, nu heb ik dus 1x eerder pizza gemaakt, vierkant :') Niet te vreten. Uit zo'n pakje. Nu wil ik zelf de bodem maken, liefst volkoren maar hoeft niet. En het liefst rond. Dus, vragen :

a) Iemand een recept voor de bodem? :')
b) Hoe in godsnaam krijg je de bodem rond? :')
  zondag 13 oktober 2013 @ 11:43:25 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132118768
quote:
17s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:12 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Denk dat je met krachttraining meer zult bereiken dan focus op je gewicht houden ;)

Nepal *O*

Net een uur in de stromende regen afsluiting van bootcamp gehad inclusief fittest. Mijn hemel, wat is het KOUDDDDDDD. Net lang onder de warme douche gestaan O+ Mn knie was wel weer vervelend aan het doen dus deze week niet sporten. Mweh.
Ooooh nice!!!!!!!
Niet sporten zuigt :{ Wij gingen zwemmen, want nieuw zwembad en vast cool... Ja, not so much :') we zijn 25 min geweest en toen gingen we weer :+
pi_132118777
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat het is idd :Y

En ik ben er ook veel te obsessief mee bezig.

Ik durf amper wat anders te eten dan groente :') Dus, ik ga straks zelf lekker pizza maken. Wel pizza met groente, maar dat is omdat ik dat erg lekker vind.

Alleen, nu heb ik dus 1x eerder pizza gemaakt, vierkant :') Niet te vreten. Uit zo'n pakje. Nu wil ik zelf de bodem maken, liefst volkoren maar hoeft niet. En het liefst rond. Dus, vragen :

a) Iemand een recept voor de bodem? :')
b) Hoe in godsnaam krijg je de bodem rond? :')
Ja, dan is misschien dé oplossing 1 die je niet wilt horen, ff een week of 2 niet op de weegschaal. Dan moet je het wel loslaten.
  zondag 13 oktober 2013 @ 11:49:35 #193
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132118901
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:43 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ja, dan is misschien dé oplossing 1 die je niet wilt horen, ff een week of 2 niet op de weegschaal. Dan moet je het wel loslaten.
Ja, goed punt...

Ooh en tomatensaus recepten zijn ook welkom /kookkneus
pi_132119075
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooooh nice!!!!!!!
Niet sporten zuigt :{ Wij gingen zwemmen, want nieuw zwembad en vast cool... Ja, not so much :') we zijn 25 min geweest en toen gingen we weer :+
Jeah heb er ook zin in :)
En even niet sporten zuigt inderdaad, moet even een paar dagen rust nemen en de komende week iig niet hardlopen. Was ik ook niet van plan, ik hoop donderdag iig wel weer mee te kunnen doen met bootcamp...
  zondag 13 oktober 2013 @ 11:57:38 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132119128
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, goed punt...

Ooh en tomatensaus recepten zijn ook welkom /kookkneus
CUL / [Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #18
In de OP staat een goed basisrecept voor de bodem.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132119396
Gisteren filmmarathon bij vrienden gehad en ik heb zoveel netter gegeten/gedronken dan ik normaal op een zaterdag thuis zou doen *O* trots
pi_132119429
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 11:57 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

CUL / [Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #18
In de OP staat een goed basisrecept voor de bodem.
Daar staan ook tips over het vormen :Y
Maar rond(achtig) is juist zoveel makkelijker dan vierkant :D

Hier staat het deeg al 2 uur te rusten :9
Vanavond BBQ chicken pizza
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:28:49 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132119863
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daar staan ook tips over het vormen :Y
Maar rond(achtig) is juist zoveel makkelijker dan vierkant :D

Hier staat het deeg al 2 uur te rusten :9
Vanavond BBQ chicken pizza
Ik ga dat eens even doorlezen! Ik zie bloem staan, maar kan ik ook volkorenmeel nemen bv? Of is dat niet te vreten?
pi_132119911
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ga dat eens even doorlezen! Ik zie bloem staan, maar kan ik ook volkorenmeel nemen bv? Of is dat niet te vreten?
Ik vind volkorenmeel goed te doen :Y
Je merkt dan ook echt dat je eerder vol zit.
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:32:34 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132119955
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind volkorenmeel goed te doen :Y
Je merkt dan ook echt dat je eerder vol zit.
Dus ipv gewoon meel / bloem neem ik dan volkoren? En verder gewoon het recept volgen dus? Ja sorry maar ik ben echt een kneus met dit soort dingen :')
pi_132119985
Ja of bijvoorbeeld een deel bloem en een deel volkorenmeel.
En verder is het altijd kijken hoeveel water je nodig hebt dat is bij elk merk bloem/meel weer anders.
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:37:16 #202
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132120078
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:33 schreef Sarabi het volgende:
Ja of bijvoorbeeld een deel bloem en een deel volkorenmeel.
En verder is het altijd kijken hoeveel water je nodig hebt dat is bij elk merk bloem/meel weer anders.
Ja oke. En ja dat van die deel volkoren deel bloem zag ik. Maar heb liever helemaal volkoren.

Zal zo eens boodschappen gaan doen dan maar.

Had bedacht pizza met champignons, paprika, rode ui, spinazie en kipfilet :9 Ooh en een beetje 20+ kaas geraspt.
pi_132120144
Helemaal volkoren kan ook :Y
Niet de gist vergeten, zo'n beetje het belangrijkste.

Champignons en ui zijn altijd goed :9
Vanavond heb ik: kip, rode ui, paprika en mais (en BBQsaus).
pi_132121107
Let wel op dat met 100% volkorenmeel deeg anders rijst. Minder luchtig iig. Misschien minder belangrijk met een pizzabodem, maar met brood best tricky :P
pi_132121269
quote:
17s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:11 schreef douche-eendje het volgende:
Let wel op dat met 100% volkorenmeel deeg anders rijst. Minder luchtig iig. Misschien minder belangrijk met een pizzabodem, maar met brood best tricky :P
Klopt, maar daardoor vond ik het niet minder smakelijk (toen ik het gezonder wilde doen).
Op dit moment gebruik ik pizzabloem van de molen.
pi_132121474
Qwea, je doel is toch vooral om vet kwijt te raken, getuige het streven van jou en je fysiotherapeut waar je het laatst over had? Ik houd in een Excelbestand mijn gewicht bij, mijn vetpercentage en de hoeveelheid vet in kilo's. Het aardige daarvan is dat ik het laatste getal vaak zie dalen als het eerste getal stijgt en het tweede getal daalt. Dan hoef je je niet zo op dat getal op de weegschaal te richten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_132121584
Oooh ik had het al gezegd he maar ik ben gek op mijn app O+
Eindelijk weer in het gareel
al 1.6 kilo kwijt deze week *O*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132121846
Zo richting High Tea, maar licht ontbeten vanochtend (gekookt eitje en een schaaltje yoghurt met fruit) en voor vanavond staat nog een soepje op menu. Hoop zo de schade beetje te beperken.
pi_132122008
-1.2 in twee weken, ondanks de slipper gisteren.

Zou fijn zijn als het even zou stoppen met keihard regenen, zodat ik boodschappen kan doen, maar het ziet er niet naar uit dat dat gaat gebeuren :o.
pi_132122088
quote:
2s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
-1.2 in twee weken, ondanks de slipper gisteren.

[ afbeelding ]

Zou fijn zijn als het even zou stoppen met keihard regenen, zodat ik boodschappen kan doen, maar het ziet er niet naar uit dat dat gaat gebeuren :o.
ik zit ook steeds op mijn regen app te kijken want ik wou een stukje wandelen vandaag

maar ik denk dat ik beter een binnenactiviteit verzin
alleen mijn vriend heeft nachtdiensten dus het moet wel een heeeeel rustige binnenactiviteit zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132122243
Mietjes. Ik heb een uur in de stromende regen buiten gesport. En ja, ik ga zo ook nog boodschappen doen.
pi_132122460
Hockeywedstrijd is afgelast :(
pi_132122528
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:00 schreef BananaPancake het volgende:
Hockeywedstrijd is afgelast :(
hier zie je! binnen blijf weer
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132122898
Boek -> bed. Dat is de enige juiste activiteit vandaag. De AH is tot 20.00 uur open dus als het dan nog regent trotseer ik het tegen die tijd wel B-).
pi_132124096
Wat is trouwens de juiste termijn om een ring te laten verkleinen bij afvallen? Ik heb een ring die ik voor mijn 18e van mijn inmiddels overleden opa heb gekregen, dus enorm dierbaar, maar hij zit echt losjes nu, hij draait heel vaak om, wat heel irritant is, en als ik m'n hand hard beweeg voel ik hem schuiven. Hij heeft nog geen afval-risico, maar dat duurt volgens mij niet lang meer. Moet ik hem dan strakjes als hij af gaat vallen maar niet meer dragen tot ik gestabiliseerd ben? Vind ik een beetje een kutoplossing, want ik heb hem echt al sinds m'n 18e continu om (op hier en daar een dag na :()
pi_132124137
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:58 schreef Zeester het volgende:
Wat is trouwens de juiste termijn om een ring te laten verkleinen bij afvallen? Ik heb een ring die ik voor mijn 18e van mijn inmiddels overleden opa heb gekregen, dus enorm dierbaar, maar hij zit echt losjes nu, hij draait heel vaak om, wat heel irritant is, en als ik m'n hand hard beweeg voel ik hem schuiven. Hij heeft nog geen afval-risico, maar dat duurt volgens mij niet lang meer. Moet ik hem dan strakjes als hij af gaat vallen maar niet meer dragen tot ik gestabiliseerd ben? Vind ik een beetje een kutoplossing, want ik heb hem echt al sinds m'n 18e continu om (op hier en daar een dag na :()
Voorlopig aan een kettinkje om je hals? Is dat een optie?
pi_132124180
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voorlopig aan een kettinkje om je hals? Is dat een optie?
Niet echt, want het is een zegelring, en die zijn best lomp dus dat staat niet echt charmant.

Hoeveel vallen vingers eigenlijk af? Als ik hem binnenkort laat verkleinen, moet dat over 15 kilo dan nog een x? Tink, heb jij hier ervaring mee?
pi_132124210
Ik denk niet dat je nog heel erg veel afvalt van je vingers, maar waarschijnlijk nog wel een beetje in 15 kg tijd. Maar ik zou hem ook niet te lang meer dragen, want als je hem wel per ongeluk kwijt raakt dan ben je voor altijd een beetje boos op jezelf :P
pi_132124240
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat je nog heel erg veel afvalt van je vingers, maar waarschijnlijk nog wel een beetje in 15 kg tijd. Maar ik zou hem ook niet te lang meer dragen, want als je hem wel per ongeluk kwijt raakt dan ben je voor altijd een beetje boos op jezelf :P
Ik zit hier nu heel erg hard te schudden met mijn hand en hij gaat echt nog niet afvallen, want mijn vingers hebben nog steeds soort vet-kussentjes, waar de ring overheen moet. Maar een maat of 2 kleiner kan wel, want als ik hem omdoe kan ik die kussentjes natuurlijk induwen.
pi_132124607
Zeester, ik zou zelf wachten tot je echt op streefgewicht bent. Een ring kleiner maken maakt de ring ook weer kwetsbaarder voor beschadigingen later, want er komt een zwakkere plek in. Dat wil je dan niet te vaak doen...

Ik had mn fittestdingen nog niet gepost en mn boekje is nu droog :+ Aantal x in een minuut. T ging alleen niet superlekker vandaag, iets met heel veel regen :')

Datum 25/8 - 22/9 - 13/10

Jumping jacks 57 > 63 > 70
Crunch 29 > 44 > 44
Squats 30 > 38 > 38
Spiderman 44 > 45 > 50
Tricep Dips 38 > 46 > 50
Bend & Thrust 14 > 17 > Burpee *O*, 13
Push up 30 op knie > 40 op knie > 26 op tenen *O*
Globe jumps 12 > 15 > 18

Dinsdag lichaamsmeting en nu hopen dat mn knie snel normaal doet zodat ik donderdag of zondag weer kan bootcampen.
pi_132125140
De vorige keer dat ik afgevallen ben, heb ik wel een ring kleiner laten maken.
Maar dan is ie inderdaad wel kwetsbaarder op dat punt.
  zondag 13 oktober 2013 @ 15:59:33 #222
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_132125906
Ik heb ook een zegelring van mijn opa O+ Ik kreeg heb van mijn oma, opa is al overleden toen ik 2 was. We hebben dezelfde initialen dus dat maakt de zegelring extra speciaal.
Spoilers!
pi_132126101
Ik heb de trouwringen van mn overgrootopa&oma aan een ketting van mn oma O+, trouwdatum ergens in 1924. Het echte erfstuk wat ik zou krijgen op mn 18e was helaas gestolen door de thuiszorgmedewerkster ;(
pi_132126295
Mijn opa vond het heel fijn om al zijn kleinkinderen zegelringen te schenken, zo erg dat hij in zijn testament speciaal had laten opnemen dat er een bedrag apart moest worden gezet om mijn enige nog <18 neefje ook een zegelring te laten krijgen van zijn kosten. Mede daarom hecht ik er ook zo aan, omdat ik weet dat hij dat ook heel erg belangrijk vond.

Goed om te horen van jullie ervaringen met ringen kleiner maken. Dan wacht ik nog eventjes, wie weet wordt hij wel nooit zoveel te groot dat ik hem echt af moet doen. Vind het sowieso wel iets 'engs' want het is toch iets wat je definitief laat doen, dan is er geen weg terug. Als ik dan weer aankom ga ik die ring niet opeens weer uit laten nemen ofzo. Maar misschien wel goede stok achter de deur.

En DE, wat erg dat iemand zulke dingen jat! En wat een goede verbeteringen in 8 weken tijd (toch?)! *O*
pi_132127173
Mooi dat je zo'n herinnering hebt zeester, zou ik ook heel zuinig op zijn :Y

Naast dat het erg is dat iemand juist zulke dingen jat, was het vooral naar voor mn oma. Ze dacht toen echt dat ze in de war was omdat ze ineens dingen niet meer kon vinden...

En ja, 8 weken tijd. 15 uur trainen *O* Heb als enige alle trainingen gedaan, heb er nog 1 over omdat de eerste keer de intake bleek te zijn. Dus ik hoop echt dat ik donderdag of zondag weer kan sporten, misschien dat ik een deze dagen even aan een collega vraag of hij mn knie los kan maken.
pi_132127885
Wel uitkijken d-e je bent verder van huis als je knie echt kapot gaat en je maanden niet kan trainen.
pi_132128095
Volgens mij gaat mn maandagochtend weegmoment ongepland en onverdiend heel erg meevallen *O*
pi_132130008
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:53 schreef Sarabi het volgende:
Wel uitkijken d-e je bent verder van huis als je knie echt kapot gaat en je maanden niet kan trainen.
Ik doe ook rustig aan. Mag van mn trainster iig deze week niet hardlopen en goed naar mn lijf luisteren, of donderdagavond sporten alweer verstandig is zie ik donderdagmiddag wel :).
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij gaat mn maandagochtend weegmoment ongepland en onverdiend heel erg meevallen *O*
Fijn *O*
  zondag 13 oktober 2013 @ 18:13:08 #229
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132130089
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Qwea, je doel is toch vooral om vet kwijt te raken, getuige het streven van jou en je fysiotherapeut waar je het laatst over had? Ik houd in een Excelbestand mijn gewicht bij, mijn vetpercentage en de hoeveelheid vet in kilo's. Het aardige daarvan is dat ik het laatste getal vaak zie dalen als het eerste getal stijgt en het tweede getal daalt. Dan hoef je je niet zo op dat getal op de weegschaal te richten.
Uhu. Ik doe 1x per 2 a 3 weken een vetmeting. Handmatig en electronisch. Ik ga dat idd ook maar eens in excel invoeren morgen.
  zondag 13 oktober 2013 @ 18:15:38 #230
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132130163
quote:
17s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:19 schreef douche-eendje het volgende:
Zeester, ik zou zelf wachten tot je echt op streefgewicht bent. Een ring kleiner maken maakt de ring ook weer kwetsbaarder voor beschadigingen later, want er komt een zwakkere plek in. Dat wil je dan niet te vaak doen...

Ik had mn fittestdingen nog niet gepost en mn boekje is nu droog :+ Aantal x in een minuut. T ging alleen niet superlekker vandaag, iets met heel veel regen :')

Datum 25/8 - 22/9 - 13/10

Jumping jacks 57 > 63 > 70
Crunch 29 > 44 > 44
Squats 30 > 38 > 38
Spiderman 44 > 45 > 50
Tricep Dips 38 > 46 > 50
Bend & Thrust 14 > 17 > Burpee *O*, 13
Push up 30 op knie > 40 op knie > 26 op tenen *O*
Globe jumps 12 > 15 > 18

Dinsdag lichaamsmeting en nu hopen dat mn knie snel normaal doet zodat ik donderdag of zondag weer kan bootcampen.
Ooh ja, ik moest nog die burpees en die push-up oefenen :') Sit-ups had de fysio op 3x 20 gesteld. Heb vanmorgen 3x 25 gedaan en ik kan easy as hell 3x 40 of 3x 50. Ga ik morgen maar eens mee beginnen.

Ik vind het wel tof van je dat je gewoon lekker bootcampt! :D Hoeveel kcal eet jij eigenlijk?
  zondag 13 oktober 2013 @ 18:17:33 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132130220
quote:
17s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:09 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik doe ook rustig aan. Mag van mn trainster iig deze week niet hardlopen en goed naar mn lijf luisteren, of donderdagavond sporten alweer verstandig is zie ik donderdagmiddag wel :).

[..]

Fijn *O*
En als je wel gaat sporten, knal er een brace om?

Mijn knie loopt momenteel ook te bitchen als een mofo. Kan de trap niet eens op :{

Morgen sporten _O-
pi_132130405
Blegh :( Vreselijk down op het moment :'(
Ging gegeven moment over afvallen, lief is nu kilo of 11 kwijt en dat is goed te zien. Hij zei toen dat ik er 5 kwijt was.. werd ik door schoonzus van top tot teen bekeken met de opmerking dat er bij mij niks van te zien is en vervolgens ook nog de opmerking dat wanneer zij 5 kilo zou afvallen er niks meer van haar over zou zijn..

Nou en bedankt :(
pi_132130529
quote:
13s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef roos85 het volgende:
Ging gegeven moment over afvallen, lief is nu kilo of 11 kwijt en dat is goed te zien. Hij zei toen dat ik er 5 kwijt was.. werd ik door schoonzus van top tot teen bekeken met de opmerking dat er bij mij niks van te zien is en vervolgens ook nog de opmerking dat wanneer zij 5 kilo zou afvallen er niks meer van haar over zou zijn..

Bah wat een zielig persoon.
pi_132130552
quote:

Simpel, zij maakt een krengige opmerking en dat heeft niets met jou te maken maar alles met haar. Jij geeft het de kans zo gemeen te zijn als je het je zo aantrekt en daarom voel je je down. Sta er boven, wees trots dat je al 5 kilo bent afgevallen en lach om het feit dat je schoonzus blijkbaar rotopmerkingen moet maken om zichzelf waarschijnlijk superieur te voelen.
pi_132130597
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

En als je wel gaat sporten, knal er een brace om?

Mijn knie loopt momenteel ook te bitchen als een mofo. Kan de trap niet eens op :{

Morgen sporten _O-
Ik weet niet of een brace gaat werken hierbij. Als ik zelf zo voel is het gewoon weer eens een spiertje dat even vervelend doet, alsof er een knoopje in zit. Die heb ik wel vaker, voorheen was het altijd ergens in mn heup. Of mn nek. Of mn voet :'). Kijk het wel even aan hoe het gaat, heb zo wel mn personen mocht ie even losgemaakt moeten worden :9
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh ja, ik moest nog die burpees en die push-up oefenen :') Sit-ups had de fysio op 3x 20 gesteld. Heb vanmorgen 3x 25 gedaan en ik kan easy as hell 3x 40 of 3x 50. Ga ik morgen maar eens mee beginnen.

Ik vind het wel tof van je dat je gewoon lekker bootcampt! :D Hoeveel kcal eet jij eigenlijk?
Die burpees zijn echt zwaar kut zeg :'). Ik heb echt geen idee hoeveel kcal ik eet, zou ik ook eens wat meer op moeten letten maar ik vind mn lijstjes momenteel we een prima leidraad.
quote:
ik er 5 kwijt was
Je bent 5 kg afgevallen, super! *O* (jammer dat ik je pi niet kan aanpassen naar een ^O^ )
pi_132130835
quote:

Joh je kan er niets aan doen dat mensen debiel zijn. Je kunt er wel iets aan doen dat jij je iets aantrekt van de mening/opmerkingen van debielen.
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:01:17 #237
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132131499
quote:
17s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:30 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik weet niet of een brace gaat werken hierbij. Als ik zelf zo voel is het gewoon weer eens een spiertje dat even vervelend doet, alsof er een knoopje in zit. Die heb ik wel vaker, voorheen was het altijd ergens in mn heup. Of mn nek. Of mn voet :'). Kijk het wel even aan hoe het gaat, heb zo wel mn personen mocht ie even losgemaakt moeten worden :9

[..]

Die burpees zijn echt zwaar kut zeg :'). Ik heb echt geen idee hoeveel kcal ik eet, zou ik ook eens wat meer op moeten letten maar ik vind mn lijstjes momenteel we een prima leidraad.

[..]

Je bent 5 kg afgevallen, super! *O* (jammer dat ik je pi niet kan aanpassen naar een ^O^ )
Als je triggerpoints hebt wil dry needling wel eens helpen. En idd, omfg die burpees :')
pi_132131512
Kweetje, pas je een beetje op met obsessief gedrag?
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:01:46 #239
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132131515
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Joh je kan er niets aan doen dat mensen debiel zijn. Je kunt er wel iets aan doen dat jij je iets aantrekt van de mening/opmerkingen van debielen.
Jah maar ik snap het ergens wel. Ik zou ook best pissed zijn :')
pi_132131539
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jah maar ik snap het ergens wel. Ik zou ook best pissed zijn :')
Ik zou dr echt de :') geven. (En vervolgens, when she least expects it de burn van dr leven geven. Gewoon omdat het kan. Omdat ik het kan. Goed :D )
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:03:27 #241
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132131564
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
:Y :Y

Om daarvan af te stappen / te voorkomen (Ik weet namelijk zoooooo hoe dat gaat bij me) heb ik een extra tussendoortje genomen. Oprotten met dat perse vasthouden aan 1900 :{w

:*
pi_132131578
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

:Y :Y

Om daarvan af te stappen / te voorkomen (Ik weet namelijk zoooooo hoe dat gaat bij me) heb ik een extra tussendoortje genomen. Oprotten met dat perse vasthouden aan 1900 :{w

:*
*O*
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:05:18 #243
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132131625
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zou dr echt de :') geven. (En vervolgens, when she least expects it de burn van dr leven geven. Gewoon omdat het kan. Omdat ik het kan. Goed :D )
Ik zou gewoon heel fucking blunt zeggen dat ze een kutsnol is en dat ze het blijkbaar nodig heeft in haar kutleven om anderen af te zeiken. Met de vraag daarna of ze niet beter iets aan haar sneue zelf kan doen alvorens mensen te gaan affikken die wel de discipline hebben iets aan zichzelf te doen.

En dan zou ik er nog een "stinksnol" achteraan gooien ws ook :') /tokkie
pi_132131658
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

:') /tokkie
IF you got it. flaunt it!

:') *O*
pi_132131694
quote:

Ik zou gewoon heel fucking blunt zeggen dat ze een kutsnol is en dat ze het blijkbaar nodig heeft in haar kutleven om anderen af te zeiken. Met de vraag daarna of ze niet beter iets aan haar sneue zelf kan doen alvorens mensen te gaan affikken die wel de discipline hebben iets aan zichzelf te doen.

Ik zou hetzelfde...denken 8-)
pi_132131714
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Als je triggerpoints hebt wil dry needling wel eens helpen. En idd, omfg die burpees :')
Acupunctuur met electroschokjes in een vastzittende spier :9 Collega van mij is zo'n TCM (chinees medisch gebeuren) die heeft mij al vaker weer los weten te maken ;)

En als burpees nog niet gaan, doe dan eerst de bend & thrust. Dan stap je hem uit ipv springen.
pi_132131917
Een stinkende snol indeed. Niks van aantrekken roos. Je bent goed bezig!

Ik heb vandaag maar een grote schoonmaak gehouden als ik toch niet kon hockeyen en nu lekker op de bank met wat kaarsjes en dan lekker de regengeluiden O+
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:19:43 #248
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132132021
quote:
17s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:08 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Acupunctuur met electroschokjes in een vastzittende spier :9 Collega van mij is zo'n TCM (chinees medisch gebeuren) die heeft mij al vaker weer los weten te maken ;)

En als burpees nog niet gaan, doe dan eerst de bend & thrust. Dan stap je hem uit ipv springen.
Oeh, die ga ik ff googlen.

Opdrukken gaat bij mij gewoon echt niet :{ Wat is dat zwaaaar
pi_132132038
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:15 schreef BananaPancake het volgende:
Een stinkende snol indeed. Niks van aantrekken roos. Je bent goed bezig!

Ik heb vandaag maar een grote schoonmaak gehouden als ik toch niet kon hockeyen en nu lekker op de bank met wat kaarsjes en dan lekker de regengeluiden O+
http://www.rainymood.com/ ?

Hier geen regen :+
pi_132132235
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oeh, die ga ik ff googlen.

Opdrukken gaat bij mij gewoon echt niet :{ Wat is dat zwaaaar
Bij opdrukken, doe het eerst op je knieen. Wat bij mijn trainingen ook erg heeft geholpen is 5-10 seconden in opdrukpositie (hoog) staan, dan 2x opdrukken en dat herhalen. Kracht opbouwen, oefening goed uitvoeren en op je houding letten is het belangrijkste. Ook bij je burpees :P

En die burpees... nou ja, zoiets lukt mij dus echt niet hoor; niet dat tempo iig :P
Bij de bend&trust stap je het uit ipv springen.
pi_132132362
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

http://www.rainymood.com/ ?

Hier geen regen :+
Hier regent t nog steeds :P
pi_132132882
Zeester die stamppot die je laatst postte :9 Ben blij dat ik voor 2 dagen heb gemaakt O+ Toscaanse carre erbij van tivall en heerlijk avondeten.
pi_132133257
quote:

[..]

Q :D _O_

Ik dacht het alleen :P

Edit: Tnx iedereen :) Weet ook wel dat het meer over haar zegt dan over mij. Mijn wraak zal zoet zijn met straks een stunning body :P
pi_132133785
Ja dan ben jij slank en zij nog steeds een snol
pi_132135050
Blij dat de stamppot een succes was! Mijn nasi gelukkig ook. Alleen note to self, na het snijden van peper eerst handen wassen en dán pas aan je neus kriebelen!
  zondag 13 oktober 2013 @ 20:51:05 #256
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132135495
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:10 schreef BananaPancake het volgende:
Ja dan ben jij slank en zij nog steeds een snol
Kutsnol.
  zondag 13 oktober 2013 @ 20:51:45 #257
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132135528
We hadden visite net en eettechnisch was dat kut. Nu heb ik nog een gekookt ei, 2 beschuit met muisjes en een bak kwark over :9 En 100kcal _O-
pi_132135730
Ja dat samen eten is wel gezellig maar bijhouden wat je eet is lastig
pi_132136227
Zo. Ik ga weer beginnen. 40 kilo moet eraf. En dit keer gaat het gewoon gebeuren ook!

Iemand een link naar een goede site over gezonde voeding, waar je bijvoorbeeld weekmenu's kan samenstellen etc? Ik krijg alleen maar van die baggersites..

[ Bericht 49% gewijzigd door PatriQue89 op 13-10-2013 21:12:15 ]
pi_132136627
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. Ik ga weer beginnen. 40 kilo moet eraf. En dit keer gaat het gewoon gebeuren ook!

Iemand een link naar een goede site over gezonde voeding, waar je bijvoorbeeld weekmenu's kan samenstellen etc? Ik krijg alleen maar van die baggersites..
Pat O+

Ik ben bezig met Weight Watchers en bevalt mij erg goed!
pi_132136663
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:13 schreef roos85 het volgende:

[..]

Pat O+

Ik ben bezig met Weight Watchers en bevalt mij erg goed!
Hmm, been there, done that :P Net als sonja, cambridge, ziekenhuis etc etc etc.

Met WW wel een keer 12 kg afgevallen in 10 of 12 weken, bij zo'n clubje, waarbij je geld moest inleggen en de nr 1 2 en 3 een geldbedrag wonnen. Waar ik eerste werd, want geld is een goede trigger :P
pi_132136777
Welkom terug Pat!
Wat is je plan?
pi_132136881
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Hmm, been there, done that :P Net als sonja, cambridge, ziekenhuis etc etc etc.
Oke :)
quote:
Met WW wel een keer 12 kg afgevallen in 10 of 12 weken, bij zo'n clubje, waarbij je geld moest inleggen en de nr 1 2 en 3 een geldbedrag wonnen. Waar ik eerste werd, want geld is een goede trigger :P
Das wel een goede :D
pi_132136964
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:15 schreef Sarabi het volgende:
Welkom terug Pat!
Wat is je plan?
Nou, stipt op 1: Gezond eten. Daarnaast bewegen, bewegen, bewegen.
pi_132137054
Ik ga direct even een half uurtje hardlopen. Joe!
  Licht Ontvlambaar zondag 13 oktober 2013 @ 21:56:44 #266
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132139186
quote:
Als het Belgen waren, die bedoelen daarmee dat ze vol zitten... Mijn schoonzusje zegt aan tafel regelmatig 'ik ben dik' en bedoelt daarmee dat ze genoeg (teveel) gegeten heeft. Ik keek de eerste keer heel raar, ze weegt nl. een kilo of vijftig ;)
pi_132139332
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:56 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Als het Belgen waren, die bedoelen daarmee dat ze vol zitten... Mijn schoonzusje zegt aan tafel regelmatig 'ik ben dik' en bedoelt daarmee dat ze genoeg (teveel) gegeten heeft. Ik keek de eerste keer heel raar, ze weegt nl. een kilo of vijftig ;)
Gekke belgen!
  maandag 14 oktober 2013 @ 09:15:47 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132148462
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:56 schreef Sjeen het volgende:

[..]

:D Er was heel weinig Belgisch aan. :+

Hier weer een vast-dag vandaag met alleen een salade tussen de middag. :s)
Morgen weer hardlopen. Ik was van plan gisteren te gaan, maar hoewel ik lopen in de regen juist wel lekker vind vond ik het gisteren echt net even een tikkie té. :D
pi_132148473
Zo, ik heb alweer 35 minuutjes gelopen. Mijn auto moet gekeurd worden vandaag dus ik ben terug gelopen vanaf de garage. Nu een paar uur meubels verven en dan mijn auto ophalen.
Spoilers!
pi_132148822
Gisteravond zou ik boodschappen doen, maar we kregen het nieuws dat m'n oma is overleden dus toen ben ik snel naar m'n moeder gegaan en hebben we onderweg maar Mac gehaald... (Ze is 81 geworden, was al lang ziek, dus het is haar gegund hoor, ti's alleen voor m'n moeder zo sneu, want ze kan ook niet naar de begrafenis vanwege haar eigen gezondheid). Nu heb ik voor op het werk ook niets bij me, dus het wordt een snaaidag. Ik ga vanavond wel proberen hard te lopen.
pi_132148907
Gecondoleerd en heel veel sterkte CC :*
pi_132149014
Sterkte en gecondoleerd CC
Spoilers!
  maandag 14 oktober 2013 @ 09:53:30 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132149041
Gecondoleerd Clums :*
pi_132149206
Gecondoleerd clumsy.

Hier echt een hele hele slechte nacht slaap. Gelukkig hoefde ik er pas om 9 uit, maar als je het 4 uur hebt zien worden is dat een schrale troost. En tijdens mijn snooze moment tussen half 9 en 9 was de automatische waterbak van m'n kat leeg wat een enorm kut geluid maakt!
pi_132149797
Gecontroleerd clums!

Blij met de weegschaal! *O*
pi_132149841
Gecondoleerd en sterkte CC
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132150254
Gecondoleerd cc :*

Er gaat morgen even iemand met mn knie en waarschijnlijk ook met mn enkels aan de slag. Better safe than sorry :+
pi_132151408
Bah vaatwasser kapot -O- eens kijken of we hem nog kunnen laten maken, maar dat zal wel duurder worden dan een nieuwe.
Of voorlopig afwassen....
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:00:59 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132151575
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:54 schreef Sarabi het volgende:
Bah vaatwasser kapot -O- eens kijken of we hem nog kunnen laten maken, maar dat zal wel duurder worden dan een nieuwe.
Of voorlopig afwassen....
Hoeveel kcal zou dat verbranden?
pi_132151600
quote:
6s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Niet zo heel veel ben ik bang :D
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:09:16 #281
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132151741
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:01 schreef Zeester het volgende:

Hoeveel vallen vingers eigenlijk af? Als ik hem binnenkort laat verkleinen, moet dat over 15 kilo dan nog een x? Tink, heb jij hier ervaring mee?
Mijn ring is na 44 kilo wel echt te groot, maar mijn knokkels voorkomen dattie af valt...

Gecondoleerd CC!

Ik leef nog en ben inmiddels echt verhuisd! Heel veel gesleept, gesjouwd, gelopen en ook veel gesnoept. Ga morgenvroeg de schade opnemen. Vanavond de kledingkast in elkaar zetten, maar eerst even naar Ikea en de bouwmarkt. Morgen het oude huis echt helemaal leeg maken en poetsen en woe weer werken. Wat een week!

Ben btw vrijdag nog bij zusjelief geweest. Ze mag zes weken niet belasten, maar was iig thuis, incl rolstoel en een bed in de woonkamer.
pi_132153959
quote:
6s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Te weinig om de O+ vaatwasser O+ voor op te geven.

Thanks allemaal!
pi_132155527
Gecondoleerd cc :*
pi_132160785
Ik denk dat ik een veel betere huisvrouw zou zijn met een vaatwasser. Ik vind afwassen zo stom, dat ik vaak bij het idee ervan al besluit dan maar helemaal niets te doen. Al verbrandde het duizend calorieen per keer ;)!
pi_132160857
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef Zeester het volgende:
Ik denk dat ik een veel betere huisvrouw zou zijn met een vaatwasser. Ik vind afwassen zo stom, dat ik vaak bij het idee ervan al besluit dan maar helemaal niets te doen. Al verbrandde het duizend calorieen per keer ;)!
Het is zonder enige twijfel het favoriete object in m'n nieuwe huis.
pi_132160878
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Gisteravond zou ik boodschappen doen, maar we kregen het nieuws dat m'n oma is overleden dus toen ben ik snel naar m'n moeder gegaan en hebben we onderweg maar Mac gehaald... (Ze is 81 geworden, was al lang ziek, dus het is haar gegund hoor, ti's alleen voor m'n moeder zo sneu, want ze kan ook niet naar de begrafenis vanwege haar eigen gezondheid). Nu heb ik voor op het werk ook niets bij me, dus het wordt een snaaidag. Ik ga vanavond wel proberen hard te lopen.
Gecondoleerd Clums :*
pi_132162238
Voor 1000 calorieën zou ik elke maaltijd apart afwassen :D

God, het was weer een hindernisbaan, maar vandaag weer alle kantoorverleidingen weten te weerstaan *O*
pi_132163443
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het is zonder enige twijfel het favoriete object in m'n nieuwe huis.
De maanden voor de verhuuzing naar dit huis telde ik bij elk afwasje af. En toen we verhuisd waren bleek de vaatwasser kapot :')
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar maandag 14 oktober 2013 @ 19:22:55 #289
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132164314
Clums :*
pi_132181152
Stil hier! Dat is meestal een slecht teken.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:23:00 #291
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_132181170
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 09:21 schreef Claudia_x het volgende:
Stil hier! Dat is meestal een slecht teken.
Ik ben nog 100 gram gezakt ondanks dat ik bijna niet buiten kwam en 2 avonden nootjes at :9

Edit: en gecondoleerd c_c :(
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_132181249
Hier ook een ons ondanks dat ik bijna niet buiten kwam en geen nootjes at.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:39:12 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_132181426
Gecondoleerd C_C :*

En hier gaat het goed! Heb vrijdag wel biertjes gehapt (veel.) maar weinig randgesnaaid en zaterdag gecompensatiewandeld, zaterdag bij vrienden gegeten met een bier of vier maar uiteindelijk pluste ik gisteren slechts 100 gram t.o.v. vrijdag.
Voor de beeldvorming: normaal plus ik bij een extreem braaf weekend een kleine pond en bij een ranzig weekend tussen de 2 en 3 kilo :')
disclaimer
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:43:33 #294
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132181499
Het is hier vooral stil, omdat ik dozen aan het uitpakken en kasten in elkaar aan het zetten ben... Eten gaat redelijk. Morgen weer aan het werk, dus dan sowieso weer wat meer regelmaat.
pi_132182084
Weer veel hindernissen op kantoor :(
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:13:53 #296
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_132182121
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weer veel hindernissen op kantoor :(
Apekooien?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:15:36 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_132182159
Dat zou briljant zijn!

Oh en lopen gaat hier ook weer supergoed. Ik heb nog 60 dagen om mijn wandeldoel te halen. En ik moet nog 207 kilometer. Da's 3,5 km per dag. Ik moet het potverdomme halen :')

[ Bericht 86% gewijzigd door SQ op 15-10-2013 10:21:08 ]
disclaimer
pi_132182718
Dat is niks voor jou toch sq?
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:45:53 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_132182856
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is niks voor jou toch sq?
mijn doel halen? Nou dank je ;(
disclaimer
pi_132182882
_O-

Wat goed, SQ!
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:58:01 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_132183136
bam.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')