SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Het is een witlof-achtige. Nou, witlof kan wat bitter zijn maar dit. Uch wat viesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:29 schreef Zeester het volgende:
En DE, ik heb denk ik nooit radicchio gehad, maar dat is toch zo'n bittere rode slasoort? Geen aanrader dus.
Trouwens, doe het jezelf niet aan dat je dat morgen weer gaat eten, als het echt zo vies is. Dan maar een x een blik soep met een broodje, dat is altijd beter dan de hele dag bedenken dat je iets smerigs moet eten. Wilskracht om niet buiten de lijntjes te kleuren komt niet vanzelf, en je niet op je eten kunnen verheugen (of erger, balen van je eten) is wel echt een recipe for disaster.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is een witlof-achtige. Nou, witlof kan wat bitter zijn maar dit. Uch wat vies
Er ligt nog een bak vreselijk lekkere pompoensoep in mn vriezer....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef Zeester het volgende:
[..]
Trouwens, doe het jezelf niet aan dat je dat morgen weer gaat eten, als het echt zo vies is. Dan maar een x een blik soep met een broodje, dat is altijd beter dan de hele dag bedenken dat je iets smerigs moet eten. Wilskracht om niet buiten de lijntjes te kleuren komt niet vanzelf, en je niet op je eten kunnen verheugen (of erger, balen van je eten) is wel echt een recipe for disaster.
Nice!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had een keurige dag!
En eigenlijk ook wel gewoon een keurige week.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had een keurige dag!
En eigenlijk ook wel gewoon een keurige week.
Maar nog wel op een stabiel gewicht? Fietsen naar je werk is superquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:12 schreef BananaPancake het volgende:
Hallo ik laat ook weer eens wat van me horen. Dieettechnisch is het momenteel wat rommelig ivm onregelmatige werktijden e.d.
Qua sporten gaat het wel heel goed. Nog steeds 3x in de week fanatiek hockeyen en ga ook steeds vaker op de fiets naar t werk (7 km enkele reis)
Dat lijkt me echt verschrikkelijk heftig en niet goed voor je humeur! Maar als het werkt...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
Hier was de weegschaal dramatisch net. Wel nu eindelijk echt ongesteld, terwijl dat 5 dagen geleden al met geprut begon.Dus dat helpt niet mee, maar toch... Spineless bitch moi.
Nu maar weer eens kijken of ik eat-stop-eat er weer wat in krijg. 2 dagen in de week 'vasten' op 1 lichte maaltijd na. Daar ben ik vorig jaar december 4kg mee kwijt geraakt en het werkte bij mij heel goed als detox.
Beterschap!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:24 schreef Sjeen het volgende:
Ik (over)leef op dropjes, paracetamol en thee met honing op het moment
ik ook, kan er maar slecht aan wennen... *grijpt naar vitamine Dquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik voel jullie pijn. Word ook elke dag chagrijnig van het donker.
Dat doet echt helemaal niets voor mijn humeur.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:27 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijk heftig en niet goed voor je humeur! Maar als het werkt...
Ik vind het s avonds ook heerlijk, maar vind het zo jammer dat mijn lichaam zo slecht tegen die wisseling kan. Het betekent dat ik gewoon een paar weken kwakkel met verkoudheid, keelpijn etc.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben vreemd, vind het juist heerlijk om in het donker op te staan en dat het weer vroeg donker is
in een tunnel is 't niet zo raar dat 't donker is... Toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
God nou CC, ik zat gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer in het donker in de auto en ik realiseerde me dat ik in no time weer ALLEEN maar in het donker in de auto zou zitten en ik wilde mezelf bijna tegen de tunnelwand rammen
Ja ik sta een beetje stil. Fijn dat er niks bijkomt maar wil er zeker nog wat af.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar nog wel op een stabiel gewicht? Fietsen naar je werk is super
Whihih dat bedacht ik me ook toen ik op send druktequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in een tunnel is 't niet zo raar dat 't donker is... Toch?
Het ligt toch aan jou, volgens mij woon je toch alleen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Als het aan mij zou liggen zou ik het huis al in kerstmodus zetten.
6 november gaan hier de kerstverlichtingen/-versieringen al aanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Als het aan mij zou liggen zou ik het huis al in kerstmodus zetten.
Ik vind zilvervlies veel lekker dan Basmati. Basmati smaakt voor mij te zoetig ofzo...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:42 schreef clumsy_clown het volgende:
'S avonds doet het me niets, vind ik het juist wel gezellig, maar 's ochtends word ik er ook licht suīcidaal van ja. Daarnaast wens ik degene die heeft bedacht dat een dagdienst om 07.30 uur begint tyfus toe.
Laistje:
O: brinta, banaan
T: 2 sneetjes mueslinoten met gebraden kalfsgehakt
L: kop soep (als het een lekkere is), tomaatkomkommersalade (gisteravond klaargemaakt en in m'n tas gestopt. Ik geloof mezelf niet)
T: 2 rijstwafels
D: kipprut, bloemkool, zilvervliesrijst
Zilvervliesrijst is best te doen, zolang er een sausje bij zit. Al haalt het het natuurlijk niet bijbasmati
.
Bij mij in de buurt staat een mega boom met blauwe kaarsjes en die branden al weer hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
6 november gaan hier de kerstverlichtingen/-versieringen al aan
Mijn moeder woont in een klein huis, dus een bed beneden plaatsen is niet zomaar te realiseren. Ze slaapt zelf in een hoogslaper, dus er moet dan sowieso een bed geregeld worden. Idealiter iets wat op te klappen is ofzo, zodat mijn moeder haar huis nog in en uit kan...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:50 schreef Zeester het volgende:
Maar de operatie is dus wel geslaagd Tink? Kan je zusje beneden blijven in het huis van je moeder, of moet er daar ook vanalles geregeld worden zodat ze de trap niet ophoeft? Veel sterkte!
Bedoel je groepslessen of hardlopen oid?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou graag een sport op muziek gaan doen maar ik heb geen conditie
iemand daar ervaring mee?
Ik had er ook twee boterhammen bij, vergeten te melden!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind zilvervlies veel lekker dan Basmati. Basmati smaakt voor mij te zoetig ofzo...
En wat eet je als er geen lekkere soep is? Alleen tomaatkomkommersalade is een beetje weinig...
Ik heb een half ongeplande dag:
O: 4 volkoren met ardenner, corned beef en 30+kaas. De yoghurt was op en er waren geen eieren in huis...
T: Crackertjes.
L: 4 volkoren. 2 ardenner, 2 30+kaas.
S: Op en neer naar de Bruna rennen voor leuke dingetjes voor zusjelief.
T: Banaan.
D: Geen idee, direct uit m'n werk naar Limburg om zusjelief een dikke knuffel te geven. Gisteravond lukte niet meer i.c.m. heel vroeg op voor mijn werk, lange reistijd en de operatie die ook pas om 20:00 uur begonnen is. Denk dat het iets bij mam thuis wordt. Kan net zo goed afhaalfriet als iets gezonds zijn. Ligt er ook aan of zusjelief al naar huis mag en hoe dat dan allemaal gaat lopen. Ze mag iig niet lopen de komende zes weken.
Hier bij de Dirk hebben ze al tijden zo'n grote doos voor 7 euro. Iedere keer kijk ik er met een schuin oog naar, maar ik heb ze nog niet gekocht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedoel je groepslessen of hardlopen oid?
en ik had medjool dadels nodig voor een recept en ik wist dat zo'n grote doos een ramp zou zijn, maar ze hadden echt geen kleinere hoeveelheid![]()
Ze zijn goddelijk lekker (als je van die zachte kleffe zoete smaak houdt) en dat is dus tevens het probleemquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:25 schreef Lonaa het volgende:
Hier bij de Dirk hebben ze al tijden zo'n grote doos voor 7 euro. Iedere keer kijk ik er met een schuin oog naar, maar ik heb ze nog niet gekocht.
groepslessenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedoel je groepslessen of hardlopen oid?
en ik had medjool dadels nodig voor een recept en ik wist dat zo'n grote doos een ramp zou zijn, maar ze hadden echt geen kleinere hoeveelheid![]()
Daarom durf ik ze niet te kopen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze zijn goddelijk lekker (als je van die zachte kleffe zoete smaak houdt) en dat is dus tevens het probleemMaar ik weiger dadels te kopen die vies en keihard zijn (de normale verpakkingen).
Aquafit/Swimba/hoe het dan ook heet bij jou in het zwembad een optie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
groepslessen
en dat is juist het probleem
nogal vervelend als ik 80% van de tijd uit sta te hijgen aan de kant
Iedereen moet ergens beginnen dus gewoon gaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
groepslessen
en dat is juist het probleem
nogal vervelend als ik 80% van de tijd uit sta te hijgen aan de kant
ja dat deed ik een tijdje maar dat is maar 1 avond per week en die avond kan ik precies nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Aquafit/Swimba/hoe het dan ook heet bij jou in het zwembad een optie?
ik mag niet hardlopen vanwege een oude blessurequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Doe anders eerst een paar lesjes Evy ofzo. Of ga thuis aan de slag met Leslie. Na een paar weekjes voel je je vast een stuk beter over je conditie.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik mag niet hardlopen vanwege een oude blessure
Conditie opbouwen kost tijd... ga gewoon ergens mee beginnen wat je leuk vind, dat je uit staat te hijgen gaat vanzelf minder worden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik mag niet hardlopen vanwege een oude blessure
oh ik doe wel sporten hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:17 schreef Sarabi het volgende:
rhubarbje wat zie je zelf als optie?
Wandelen kan bijvoorbeeld ook.
Dan kun je onmogelijk 0.0 conditie hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik doe wel sporten hoor
ik ga zo zwemmen
vorig jaar deed ik yoga en fitness
en verder doe ik alles te voet of op de fiets
maar ik mis dansen, dat heb ik jaren gedaan
echt dansen kan niet (vanwege die blessure)
maar ik hoopte dat iemand ervaring had met een soort van lichte vorm van bewegen op muziek waardoor ik 1. mee kan doen en 2. geen last krijg van die blessure
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan kun je onmogelijk 0.0 conditie hebben
nou ik heb de hele zomer niks gedaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan kun je onmogelijk 0.0 conditie hebben
gewoon BOM?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:21 schreef Sarabi het volgende:
Zumba
Shbam (?)
Gewoon BOM
dat soort dingen
Gymles op de middelbare school.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon BOM?
Oh dat staat toch niet voor Bewegen Op Muziek? Dat klinkt echt als een dagactiviteit in het gehandicaptencentrum
Maar waarom perse een hele les willen uitdansen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik heb de hele zomer niks gedaandus het is nu echt ruk
maar goed was hij nooit hoor
niet goed genoeg om zo'n hele les uit te dansen
Yesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon BOM?
Oh dat staat toch niet voor Bewegen Op Muziek? Dat klinkt echt als een dagactiviteit in het gehandicaptencentrum
omdat ik bij het studentensportcentrum zit waar alleen maar dunne studentes van 18 sporten zonder te zweten en hun haar in de war te makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar waarom perse een hele les willen uitdansen?
Je begint toch ook niet met een marathon als je gaat hardlopen.
Wil je sporten? Vind je dansen leuk?
Begin dan!
Er zijn ook dikke (juist veel) studenten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik bij het studentensportcentrum zit waar alleen maar dunne studentes van 18 sporten zonder te zweten en hun haar in de war te maken
En ik wil niet enorm af gaan als dikke bijna-dertiger zonder conditie met enorm veel zweet
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon BOM?
nee de andere optie is gewoon het fitness centrum, yoga, zwemmen, aquarobics, squash en af en toe een potje tennisquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er zijn ook dikke (juist veel) studenten.
Dus de andere optie is om thuis te blijven, niet sporten en dikker te worden?
Grappig dat het zo veel gegeven wordt bij uni's. Verder hoor ik het nooit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja! Maar bij mij op de uni kon je dat dus ook doen en dat was heel zwaar en heel erg leuk
Ik heb me (ook bij de uni) ooit opgegeven voor een bokscursus, maar helaas werd ik niet ingelootquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou echt best wel graag willen kickboksen, maar dat durf ik ook niet vanwege m'n gewicht.
bij ons hebben ze blijkbaar iets dat heet boxfitnessquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou echt best wel graag willen kickboksen, maar dat durf ik ook niet vanwege m'n gewicht.
Mij lijkt dat hupsen dan weer niets, ik wil het stoere werkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij ons hebben ze blijkbaar iets dat heet boxfitness
waarbij je dus alleen de training zeg maar doet en het hupsen en slaan maar niet echt vechten
dit weekend maar even langs voor advies
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon BOM?
Raar is dat he.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:35 schreef Zeester het volgende:
Ik zit in de bieb naar een dikkig meisje te kijken en ik realiseer me dat ik echt geen flauw idee heb of ik dikker, dunner of whatever ben. We hebben wel een beetje hetzelfde figuur en vetverdeling. Het doet er eigenlijk ook niet toe, maar tot zo ver een realistisch zelfbeeld, ik heb het niet.
Heb weleens een test gezien in zo'n programma waarbij vrouwen zichzelf in een rijtje moesten plaatsen wat op gewicht gesorteerd was, en dan keihard faalden. Dat ben ik.
Ja, hoi. Maar ik denk dat heel veel mensen dat hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:35 schreef Zeester het volgende:
Ik zit in de bieb naar een dikkig meisje te kijken en ik realiseer me dat ik echt geen flauw idee heb of ik dikker, dunner of whatever ben. We hebben wel een beetje hetzelfde figuur en vetverdeling. Het doet er eigenlijk ook niet toe, maar tot zo ver een realistisch zelfbeeld, ik heb het niet.
Heb weleens een test gezien in zo'n programma waarbij vrouwen zichzelf in een rijtje moesten plaatsen wat op gewicht gesorteerd was, en dan keihard faalden. Dat ben ik.
Jij bent ook gewoon raar hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen schatten de meesten zichzelf te dik in.
Ik daarentegen heb dat exact andersom. Dat is ook erg confronterend soms
Moet je ook niet met je rug naar de fotograaf gaan staanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb het vooral met foto's, dan is m'n reet toch altijd wel erg confronterend.
ja, vind je?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon raar hoor.
Geniepige lui, zomaar me besluipen en foto's maken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Moet je ook niet met je rug naar de fotograaf gaan staan
Auwquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:46 schreef Zeester het volgende:
Ik heb het ook wel eerder andersom. Kan me nog herinneren dat ik met een vriendin in een tramhokje zag en een lelijke Engelse toeriste met een enorme reet over het Leidseplein zag lopen in een veel te strakke broek en toen vroeg ik grappend 'is mijn kont ook ongeveer zo dik?' Waarop die vriendin zei 'ja, denk het wel zo'n beetje'
OMG!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:49 schreef Zeester het volgende:
De allerergste au was toen iemand op m'n voormalige werk die bij andere vestiging werkt vroeg of ik het zusje van onze manager was. En die manager was zo dik en lelijk dat ik een maand later op dieet ging
Oefquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:46 schreef Zeester het volgende:
Ik heb het ook wel eerder andersom. Kan me nog herinneren dat ik met een vriendin in een tramhokje zag en een lelijke Engelse toeriste met een enorme reet over het Leidseplein zag lopen in een veel te strakke broek en toen vroeg ik grappend 'is mijn kont ook ongeveer zo dik?' Waarop die vriendin zei 'ja, denk het wel zo'n beetje'
ja ik! Maar thuis. Zit nu mobiel te wachten op het zwemuurtjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft er iemand een lekker recept voor coleslaw? En watvoor kool heb ik daar voor nodig? Ik heb voor een ander recept witte kool of spitskool nodig, kan ik dat ook voor de coleslaw gebruiken?
Be, ik ontdooi voorgesneden groenten nooit eigenlijk maar gooi het zo de pan in. Op hoog vuur bak je het vocht er uit, dan is het wel te doen. Gisteren nog een prima halve zak Mexicaanse wokgroenten uit de vriezer in mijn gehaktputje gegooid.
download beaucoup de appquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:35 schreef Zeester het volgende:
Volgens mij zag ik een lekker recept van Jamie daarvoor! Zal eens kijken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft er iemand een lekker recept voor coleslaw? En watvoor kool heb ik daar voor nodig? Ik heb voor een ander recept witte kool of spitskool nodig, kan ik dat ook voor de coleslaw gebruiken?
Be, ik ontdooi voorgesneden groenten nooit eigenlijk maar gooi het zo de pan in. Op hoog vuur bak je het vocht er uit, dan is het wel te doen. Gisteren nog een prima halve zak Mexicaanse wokgroenten uit de vriezer in mijn gehaktputje gegooid.
Je lichaam heeft ook meer energie nodig nu.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, ik heb echt last van de omslag van het weer. Ik heb veel meer behoefte aan eten. Ik probeer het maar op te vangen met wat extra fruit en extra crackertjes, maar ik wil die behoefte helemaal niet hebben. Het is puur de kou en het donkere, de regen. Ik moet er even doorheen, dan gaat het wel weer over.
wij hadden deze week al een heerlijke vega stoofschotelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je lichaam heeft ook meer energie nodig nu.
Ik zie wel weer uit naar stoofpotten en stampschotels
Zal eens kijken straks.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Kayotic kitchen heeft ook een coleslaw recept trouwens, en haar recepten zijn *altijd* lekker.
Dat is zeker waar, dat ze altijd lekker zijn!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Kayotic kitchen heeft ook een coleslaw recept trouwens, en haar recepten zijn *altijd* lekker.
Je kunt ook gewoon buiten in de een plas zwemmen. Dat besloot mijn fiets ook te doen, en toen zat er allemaal blubber aan het zadel, wat ik met mijn regenjas niet weg kon vegenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
Kutzwembadik moet nu in de cafetaria, tussen de friet etende mensen, wachten tot ik mag zwemmen
je mag ook pas om 6 uur er in
hoe kun je dan een uur zwemmen als je nog moet omkleden?
Vorig jaar mocht je met je studentenpas dan gewoon door want het kon ook zijn dat je gewoon kwam zwemmen voor de leuk
ooeeh duur! Maar klinkt wel coolquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, ik heb een hele coole kickboksschool gevonden... Ze geven er ook 1 op 1 trainingen gericht op afvallen, maar die kosten 160 euro per maand
Auw inderdaad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:46 schreef Zeester het volgende:
Dat was ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
De coleslaw
http://allrecipes.com/recipe/apple-cole-slaw/
ik weet niet meer wie hem wou, maar goed
Dat was die courgette stamppot toch? Die staat voor volgende week hier ook op de planning.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:19 schreef Zeester het volgende:
Mijn eten was heerlijk. Maar ik had hele hobbelige aardappels, dus met schillen verloor ik een hele hoop aardappel. Dus de verhouding aardappel groente was erg ten voordeel van de groente, erg gezond, maar het was duidelijk geen 4 porties. Heb een flink bord vol genomen, en heb volgens mij nog een vergelijkbare hoeveelheid over voor morgen.
Maar, superlekkere maaltijd, ga hem weer op het vaste roulatie repertoire zetten!
Ja, die! Maar ik had dus een kilootje kruimige aardappels, waar volgens mij zo'n beetje een pond aan schil vanaf kwam, dus misschien iets meer aardappels dan het recept vraagt. Of iets grotere dan de mijne, want dit was echt karige opbrengst.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat was die courgette stamppot toch? Die staat voor volgende week hier ook op de planning.
Dat wisselt heel erg op die site. Als hij zo achterlijk lagt ga ik altijd maar even wat anders doen en probeer het later weer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:30 schreef Zeester het volgende:
Aargh, ik wil m'n dag even in de eetmeter gooien om te kijken of ik vandaag ok heb gegeten, maar die site is superlaggy!
Chocolade kan migraine opwekken, ik neem aan dat dat bij jou niet het geval is?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:34 schreef Qwea het volgende:
Ietwat slechtere aaf voor mij. 2 bananen, 1 blokje pure chocolade en een mueslireep als extra gehad. Ik krijg van migraine altijd vreetbuien
Daar maak ik dan meestal aardappels uit de oven van. Ik haat kleine aardappels schillen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had pas een restje aardappels die heel klein waren. Ook zo irritant.
Bij mij komt hij ook vanuit mijn nek,zit dan vaak een knoop in een spier. Doe dan een warmtepleister erop (moet wel bijna kotsen van die geur) en probeer dan een paar uur te slapen op mn speciale kussen. Dan is het overquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:46 schreef Qwea het volgende:
Nope, migraine komt bij mij vanuit mijn nek. En ik dacht dat chocolade zou helpen, maar helaas.
Eens kijken of ik ga sporten of dat ik dat morgen doe.
Ik heb instabiele nekwervelsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bij mij komt hij ook vanuit mijn nek,zit dan vaak een knoop in een spier. Doe dan een warmtepleister erop (moet wel bijna kotsen van die geur) en probeer dan een paar uur te slapen op mn speciale kussen. Dan is het overen zie ik eruit als een spook.
Nu even ontbijten, zo rondje hardlopen
Welke app?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
Yay! Mijn eerste goede dag geeft meteen resultaat op de weegschaal
Alle credits gaan naar mijn nieuwe app!
En naar mij natuurlijk
Foodgawkers checken! Een dagje online surfen en dan een lekkere weeklijst makenquote:
Dat is meestal ook wat ik doe ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foodgawkers checken! Een dagje online surfen en dan een lekkere weeklijst maken
Heb ik gisteren ook gedaan:
Zo: zelfgemaakte pizza
Ma: paella
Di: Thaise groene curry
Woe: AGV
Do: romige kalfragout
Vrij: tortellini maaltijdsoep
oh gewoon zo'n cal. tellerquote:
Ik moest quessediallas googlen. Toen kwam ik op wiki: "Letterlijk betekent het woord 'kaasdingetje'."quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
Even denken wat hebben wij ook al weer deze week?
Aardappelpreisoep
nasi
broodje vegaburger
een ovenschotel met aardappel en spinazie
pasta
en quessadillas
dat heb ik nog niet helemaal beslotenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moest quessediallas googlen. Toen kwam ik op wiki: "Letterlijk betekent het woord 'kaasdingetje'."
Is dat lekker? Wat doe je er in/tussen?
Whehehe, 2 bananen, 1 blokje chocola en een mueslireep een vreetbui noemen toont wel aan; you've come a long way babyquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:34 schreef Qwea het volgende:
Ietwat slechtere aaf voor mij. 2 bananen, 1 blokje pure chocolade en een mueslireep als extra gehad. Ik krijg van migraine altijd vreetbuien
tomaat (duhquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:02 schreef Zeester het volgende:
Bruchetta zijn zo heerlijk! Ik krijg dinsdag een vriendin te eten, en denk dat dat ons voorafje wordt. Wat heb jij ervoor gebruikt?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wij gingen vanavond wokken (2e keer in mijn leven en daaar blijft het wrsch bij) en hoorde een tienjarig meisje tegen haar moeder zeggen 'nee mam, ik wil vanavond sowieso niet zoveel eten'. Vervolgens bleek even later waar de opmerking vandaan kwam, ze bestelde chocomel waarop haar moeder commentaar leverde: Dat zou ik nou niet doen, zo drink je jezelf dik.
nou die zien we over een jaar of 8 hier wel terug dan hequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wij gingen vanavond wokken (2e keer in mijn leven en daaar blijft het wrsch bij) en hoorde een tienjarig meisje tegen haar moeder zeggen 'nee mam, ik wil vanavond sowieso niet zoveel eten'. Vervolgens bleek even later waar de opmerking vandaan kwam, ze bestelde chocomel waarop haar moeder commentaar leverde: Dat zou ik nou niet doen, zo drink je jezelf dik.
Zielige dikke meisjes verhalen onder spoilerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:14 schreef Brighteyes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het heel ingewikkeld hoe je met kinderen en eten moet omgaan. Ik heb geen kinderen, maar hoop wel ze ooit te krijgen, en het lijkt me echt verdomd lastig. Hoe doe jij dat, BE?
Och, mijn nichtje mocht helemaal niets en moest van haar moeder constant op dieet (vanaf een jaar of 8quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:27 schreef Qwea het volgende:
Het andere uiterste is natuulk je kind van alles laten vreten. Mijn nichtje mag gewoon alles wat ze wil 989x per dag. Het is dan ook best een propje.
Ik moest aan jou denken idd omdat ik je er best vaak over hoor en het eten was op zich prima, ik waande me even terug in Singapore met de Kong Bao sausquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Wokken!
Heerlijk gezond met alle groente en magere producten die mje maar kan bedenken! Ook salades. Je kan het zo heerlijk maken wat je zelf wil/
Tip, wokken met veel knoflook met vooral tauge, kool, paksoi en andere groente wat snel slinkt.
Heerlijke smaak, de meeste olie gaat er af door het vocht van de groente en je hebt echt alles zo vreselijk lekker... *honger krijgt*
Mijn moeder is een lieve moeder en wil het lekker doen.
Vroeger kregen we in de avond vaak een halve kip , een dikke gebraden ribkarbonade, 6 kipvleigeltjes ofzo... Heerlijk, dat wel
Ik heb wel eens gedacht: je kan hier echt nooooit eten als vegetariër of iemand met een voedselallergiequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:55 schreef Brighteyes het volgende:
En ik vind het idee dus heel raar dat al dat eten in dezelfde bakken water gepleurd wordt. Vlees, vis, kip, groente...
Nou ja, dat dus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gedacht: je kan hier echt nooooit eten als vegetariër of iemand met een voedselallergie
Ja, niet volgens mij. Dan heb je pech.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, dat dus.
Hoewel ik inmiddels een klein beetje twijfel aan de ernst van mijn garnalen allergie (kleine beetjes lijken wel te kunnen), maar stel nou dat, hoe zouden ze dat dan doen?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:23 schreef Zeester het volgende:
[..]
Zielige dikke meisjes verhalen onder spoilerWij doen heel gewoon over eten. Eten moeten we, want dat heeft ons lichaam nodig. Daarnaast vinden we het fijn om lekker te eten. Dus eten we gezond en lekker, en soms eens ongezond en lekker. Ze weet wel dat sommige dingen (de Mac) niet gezond zijn en we dat dus niet vaak kunnen eten. En dat groenten en fruit en visjes wel gezond zijn en dat we dat dus vaker kunnen eten. Een en ander niet zozeer n relatie tot dik worden, hoewel ik dat ook wel eens heb gezegd want het is u eenmaal zo, maar vooral ook in relatie tot wat je lichaam fijn vindt en waar je tandjes niet van kapot gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het heel ingewikkeld hoe je met kinderen en eten moet omgaan. Ik heb geen kinderen, maar hoop wel ze ooit te krijgen, en het lijkt me echt verdomd lastig. Hoe doe jij dat, BE?
Als je daar normaal over doet, krijgt een kind er ook een normaal idee over.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Ja, precies. Oke...quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat het vooral belangrijk is wat je eet. Wat groente of een handje noten of wat fruit zal niet veel kwaad kunnen, een zak chips is minder goed
Omnomnomquote:Ik was gisteren een dagje naar de sauna. De lunch was derhalve koffie met appeltaart met slagroom, en het was zalig. Het diner was een heerlijke salade met fruit, gerookte forel, gerookte zalm, rivierkreeftjes en ei. Er zat ook wat krabsalade bij, maar daar zat teveel mayo door. Heerlijke combi wel, met al dat vis en fruit!
Ik vind van wel. iig, als ik 's avonds ruim een uur heb gesport gaat er echt nog wel een bakje kwark in, al is het alleen maar omdat mn lijf het nodig heeft.quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:46 schreef Qwea het volgende:
Niet meer eten na 20u 's avonds is regelrechte bullshit, toch?
Ja, true. En ik zie het zelf ook niet zo zitten om naar 1700kcal te gaan met 4x per week sporten. Er hoeft ook niet perse wat af... maar ik zou toch wel graag nog wat vet op mijn benen kwijt willen. En ik weet wel dat dat ook kan met krachttraining, maar 74,6 is zo frustrerendquote:Op zondag 13 oktober 2013 09:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind van wel. iig, als ik 's avonds ruim een uur heb gesport gaat er echt nog wel een bakje kwark in, al is het alleen maar omdat mn lijf het nodig heeft.
En geen idee Q, of dat artikel waarheid is... T is ook nogal onduidelijk om wat voor dieet het gaat![]()
Gisteren schoot er tijdens t hardlopen een spier in mn knie vast... hij zit nu weer gelukkig los en ik hoop dat het zo even blijft, want laatste fittest/training van mn 8weeks bootcamp. En dat houd in dat ik over 5 op vakantie ga
Denk dat je met krachttraining meer zult bereiken dan focus op je gewicht houdenquote:Op zondag 13 oktober 2013 09:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, true. En ik zie het zelf ook niet zo zitten om naar 1700kcal te gaan met 4x per week sporten. Er hoeft ook niet perse wat af... maar ik zou toch wel graag nog wat vet op mijn benen kwijt willen. En ik weet wel dat dat ook kan met krachttraining, maar 74,6 is zo frustrerend
Waar ga je heen op vakantie?
Qwea, toch nog een beetje geduld hebben. Jouw lijf is in zo'n rap tempo zoveel afgevallen, dat je het echt ff tijd moet geven.quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, precies. Oke...
[..]
Omnomnom![]()
Ander vraagje. Ik sta al weken stil. 74,6, soms 74,4. Niet zo erg, maar ik wil miss toch nog wel 1 of 2 kilo kwijt...
http://www.telegraaf.nl/v(...)n_dieet_volg___.html
Is dat plausibel? M.a.w is mijn lichaam gewend en moet ik wat anders proberen?
Ik hoop dat dat het is iddquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:37 schreef Zeester het volgende:
[..]
Qwea, toch nog een beetje geduld hebben. Jouw lijf is in zo'n rap tempo zoveel afgevallen, dat je het echt ff tijd moet geven.
Ooooh nice!!!!!!!quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Denk dat je met krachttraining meer zult bereiken dan focus op je gewicht houden
Nepal
Net een uur in de stromende regen afsluiting van bootcamp gehad inclusief fittest. Mijn hemel, wat is het KOUDDDDDDD. Net lang onder de warme douche gestaanMn knie was wel weer vervelend aan het doen dus deze week niet sporten. Mweh.
Ja, dan is misschien dé oplossing 1 die je niet wilt horen, ff een week of 2 niet op de weegschaal. Dan moet je het wel loslaten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat het is idd
En ik ben er ook veel te obsessief mee bezig.
Ik durf amper wat anders te eten dan groenteDus, ik ga straks zelf lekker pizza maken. Wel pizza met groente, maar dat is omdat ik dat erg lekker vind.
Alleen, nu heb ik dus 1x eerder pizza gemaakt, vierkantNiet te vreten. Uit zo'n pakje. Nu wil ik zelf de bodem maken, liefst volkoren maar hoeft niet. En het liefst rond. Dus, vragen :
a) Iemand een recept voor de bodem?
b) Hoe in godsnaam krijg je de bodem rond?
Ja, goed punt...quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:43 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, dan is misschien dé oplossing 1 die je niet wilt horen, ff een week of 2 niet op de weegschaal. Dan moet je het wel loslaten.
Jeah heb er ook zin inquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooooh nice!!!!!!!
Niet sporten zuigtWij gingen zwemmen, want nieuw zwembad en vast cool... Ja, not so much
we zijn 25 min geweest en toen gingen we weer
CUL / [Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #18quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, goed punt...
Ooh en tomatensaus recepten zijn ook welkom /kookkneus
Daar staan ook tips over het vormenquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
CUL / [Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #18
In de OP staat een goed basisrecept voor de bodem.
Ik ga dat eens even doorlezen! Ik zie bloem staan, maar kan ik ook volkorenmeel nemen bv? Of is dat niet te vreten?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar staan ook tips over het vormen
Maar rond(achtig) is juist zoveel makkelijker dan vierkant
Hier staat het deeg al 2 uur te rusten
Vanavond BBQ chicken pizza
Ik vind volkorenmeel goed te doenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga dat eens even doorlezen! Ik zie bloem staan, maar kan ik ook volkorenmeel nemen bv? Of is dat niet te vreten?
Dus ipv gewoon meel / bloem neem ik dan volkoren? En verder gewoon het recept volgen dus? Ja sorry maar ik ben echt een kneus met dit soort dingenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind volkorenmeel goed te doen
Je merkt dan ook echt dat je eerder vol zit.
Ja oke. En ja dat van die deel volkoren deel bloem zag ik. Maar heb liever helemaal volkoren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:33 schreef Sarabi het volgende:
Ja of bijvoorbeeld een deel bloem en een deel volkorenmeel.
En verder is het altijd kijken hoeveel water je nodig hebt dat is bij elk merk bloem/meel weer anders.
Klopt, maar daardoor vond ik het niet minder smakelijk (toen ik het gezonder wilde doen).quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:11 schreef douche-eendje het volgende:
Let wel op dat met 100% volkorenmeel deeg anders rijst. Minder luchtig iig. Misschien minder belangrijk met een pizzabodem, maar met brood best tricky
ik zit ook steeds op mijn regen app te kijken want ik wou een stukje wandelen vandaagquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
-1.2 in twee weken, ondanks de slipper gisteren.
[ afbeelding ]
Zou fijn zijn als het even zou stoppen met keihard regenen, zodat ik boodschappen kan doen, maar het ziet er niet naar uit dat dat gaat gebeuren.
hier zie je! binnen blijf weerquote:
Voorlopig aan een kettinkje om je hals? Is dat een optie?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:58 schreef Zeester het volgende:
Wat is trouwens de juiste termijn om een ring te laten verkleinen bij afvallen? Ik heb een ring die ik voor mijn 18e van mijn inmiddels overleden opa heb gekregen, dus enorm dierbaar, maar hij zit echt losjes nu, hij draait heel vaak om, wat heel irritant is, en als ik m'n hand hard beweeg voel ik hem schuiven. Hij heeft nog geen afval-risico, maar dat duurt volgens mij niet lang meer. Moet ik hem dan strakjes als hij af gaat vallen maar niet meer dragen tot ik gestabiliseerd ben? Vind ik een beetje een kutoplossing, want ik heb hem echt al sinds m'n 18e continu om (op hier en daar een dag na)
Niet echt, want het is een zegelring, en die zijn best lomp dus dat staat niet echt charmant.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voorlopig aan een kettinkje om je hals? Is dat een optie?
Ik zit hier nu heel erg hard te schudden met mijn hand en hij gaat echt nog niet afvallen, want mijn vingers hebben nog steeds soort vet-kussentjes, waar de ring overheen moet. Maar een maat of 2 kleiner kan wel, want als ik hem omdoe kan ik die kussentjes natuurlijk induwen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat je nog heel erg veel afvalt van je vingers, maar waarschijnlijk nog wel een beetje in 15 kg tijd. Maar ik zou hem ook niet te lang meer dragen, want als je hem wel per ongeluk kwijt raakt dan ben je voor altijd een beetje boos op jezelf
Ik doe ook rustig aan. Mag van mn trainster iig deze week niet hardlopen en goed naar mn lijf luisteren, of donderdagavond sporten alweer verstandig is zie ik donderdagmiddag welquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:53 schreef Sarabi het volgende:
Wel uitkijken d-e je bent verder van huis als je knie echt kapot gaat en je maanden niet kan trainen.
Fijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij gaat mn maandagochtend weegmoment ongepland en onverdiend heel erg meevallen
Uhu. Ik doe 1x per 2 a 3 weken een vetmeting. Handmatig en electronisch. Ik ga dat idd ook maar eens in excel invoeren morgen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Qwea, je doel is toch vooral om vet kwijt te raken, getuige het streven van jou en je fysiotherapeut waar je het laatst over had? Ik houd in een Excelbestand mijn gewicht bij, mijn vetpercentage en de hoeveelheid vet in kilo's. Het aardige daarvan is dat ik het laatste getal vaak zie dalen als het eerste getal stijgt en het tweede getal daalt. Dan hoef je je niet zo op dat getal op de weegschaal te richten.
Ooh ja, ik moest nog die burpees en die push-up oefenenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:19 schreef douche-eendje het volgende:
Zeester, ik zou zelf wachten tot je echt op streefgewicht bent. Een ring kleiner maken maakt de ring ook weer kwetsbaarder voor beschadigingen later, want er komt een zwakkere plek in. Dat wil je dan niet te vaak doen...
Ik had mn fittestdingen nog niet gepost en mn boekje is nu droogAantal x in een minuut. T ging alleen niet superlekker vandaag, iets met heel veel regen
Datum 25/8 - 22/9 - 13/10
Jumping jacks 57 > 63 > 70
Crunch 29 > 44 > 44
Squats 30 > 38 > 38
Spiderman 44 > 45 > 50
Tricep Dips 38 > 46 > 50
Bend & Thrust 14 > 17 > Burpee, 13
Push up 30 op knie > 40 op knie > 26 op tenen![]()
Globe jumps 12 > 15 > 18
Dinsdag lichaamsmeting en nu hopen dat mn knie snel normaal doet zodat ik donderdag of zondag weer kan bootcampen.
En als je wel gaat sporten, knal er een brace om?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik doe ook rustig aan. Mag van mn trainster iig deze week niet hardlopen en goed naar mn lijf luisteren, of donderdagavond sporten alweer verstandig is zie ik donderdagmiddag wel.
[..]
Fijn
Bah wat een zielig persoon.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef roos85 het volgende:
BleghVreselijk down op het moment
Ging gegeven moment over afvallen, lief is nu kilo of 11 kwijt en dat is goed te zien. Hij zei toen dat ik er 5 kwijt was.. werd ik door schoonzus van top tot teen bekeken met de opmerking dat er bij mij niks van te zien is en vervolgens ook nog de opmerking dat wanneer zij 5 kilo zou afvallen er niks meer van haar over zou zijn..
Nou en bedankt
Simpel, zij maakt een krengige opmerking en dat heeft niets met jou te maken maar alles met haar. Jij geeft het de kans zo gemeen te zijn als je het je zo aantrekt en daarom voel je je down. Sta er boven, wees trots dat je al 5 kilo bent afgevallen en lach om het feit dat je schoonzus blijkbaar rotopmerkingen moet maken om zichzelf waarschijnlijk superieur te voelen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef roos85 het volgende:
Ging gegeven moment over afvallen, lief is nu kilo of 11 kwijt en dat is goed te zien. Hij zei toen dat ik er 5 kwijt was.. werd ik door schoonzus van top tot teen bekeken met de opmerking dat er bij mij niks van te zien is en vervolgens ook nog de opmerking dat wanneer zij 5 kilo zou afvallen er niks meer van haar over zou zijn..
Nou en bedankt
Ik weet niet of een brace gaat werken hierbij. Als ik zelf zo voel is het gewoon weer eens een spiertje dat even vervelend doet, alsof er een knoopje in zit. Die heb ik wel vaker, voorheen was het altijd ergens in mn heup. Of mn nek. Of mn voetquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
En als je wel gaat sporten, knal er een brace om?
Mijn knie loopt momenteel ook te bitchen als een mofo. Kan de trap niet eens op![]()
Morgen sporten
Die burpees zijn echt zwaar kut zegquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, ik moest nog die burpees en die push-up oefenenSit-ups had de fysio op 3x 20 gesteld. Heb vanmorgen 3x 25 gedaan en ik kan easy as hell 3x 40 of 3x 50. Ga ik morgen maar eens mee beginnen.
Ik vind het wel tof van je dat je gewoon lekker bootcampt!Hoeveel kcal eet jij eigenlijk?
Je bent 5 kg afgevallen, super!quote:
Joh je kan er niets aan doen dat mensen debiel zijn. Je kunt er wel iets aan doen dat jij je iets aantrekt van de mening/opmerkingen van debielen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef roos85 het volgende:
Nou en bedankt
Als je triggerpoints hebt wil dry needling wel eens helpen. En idd, omfg die burpeesquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of een brace gaat werken hierbij. Als ik zelf zo voel is het gewoon weer eens een spiertje dat even vervelend doet, alsof er een knoopje in zit. Die heb ik wel vaker, voorheen was het altijd ergens in mn heup. Of mn nek. Of mn voet. Kijk het wel even aan hoe het gaat, heb zo wel mn personen mocht ie even losgemaakt moeten worden
[..]
Die burpees zijn echt zwaar kut zeg. Ik heb echt geen idee hoeveel kcal ik eet, zou ik ook eens wat meer op moeten letten maar ik vind mn lijstjes momenteel we een prima leidraad.
[..]
Je bent 5 kg afgevallen, super!(jammer dat ik je pi niet kan aanpassen naar een
)
Jah maar ik snap het ergens wel. Ik zou ook best pissed zijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Joh je kan er niets aan doen dat mensen debiel zijn. Je kunt er wel iets aan doen dat jij je iets aantrekt van de mening/opmerkingen van debielen.
Ik zou dr echt dequote:Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jah maar ik snap het ergens wel. Ik zou ook best pissed zijn
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kweetje, pas je een beetje op met obsessief gedrag?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kweetje, pas je een beetje op met obsessief gedrag?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Om daarvan af te stappen / te voorkomen (Ik weet namelijk zoooooo hoe dat gaat bij me) heb ik een extra tussendoortje genomen. Oprotten met dat perse vasthouden aan 1900
Ik zou gewoon heel fucking blunt zeggen dat ze een kutsnol is en dat ze het blijkbaar nodig heeft in haar kutleven om anderen af te zeiken. Met de vraag daarna of ze niet beter iets aan haar sneue zelf kan doen alvorens mensen te gaan affikken die wel de discipline hebben iets aan zichzelf te doen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zou dr echt degeven. (En vervolgens, when she least expects it de burn van dr leven geven. Gewoon omdat het kan. Omdat ik het kan. Goed
)
IF you got it. flaunt it!quote:
Ik zou hetzelfde...denkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:05 schreef Qwea het volgende:
Ik zou gewoon heel fucking blunt zeggen dat ze een kutsnol is en dat ze het blijkbaar nodig heeft in haar kutleven om anderen af te zeiken. Met de vraag daarna of ze niet beter iets aan haar sneue zelf kan doen alvorens mensen te gaan affikken die wel de discipline hebben iets aan zichzelf te doen.
En dan zou ik er nog een "stinksnol" achteraan gooien ws ook/tokkie
Acupunctuur met electroschokjes in een vastzittende spierquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je triggerpoints hebt wil dry needling wel eens helpen. En idd, omfg die burpees
Oeh, die ga ik ff googlen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Acupunctuur met electroschokjes in een vastzittende spierCollega van mij is zo'n TCM (chinees medisch gebeuren) die heeft mij al vaker weer los weten te maken
En als burpees nog niet gaan, doe dan eerst de bend & thrust. Dan stap je hem uit ipv springen.
http://www.rainymood.com/ ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:15 schreef BananaPancake het volgende:
Een stinkende snol indeed. Niks van aantrekken roos. Je bent goed bezig!
Ik heb vandaag maar een grote schoonmaak gehouden als ik toch niet kon hockeyen en nu lekker op de bank met wat kaarsjes en dan lekker de regengeluiden
Bij opdrukken, doe het eerst op je knieen. Wat bij mijn trainingen ook erg heeft geholpen is 5-10 seconden in opdrukpositie (hoog) staan, dan 2x opdrukken en dat herhalen. Kracht opbouwen, oefening goed uitvoeren en op je houding letten is het belangrijkste. Ook bij je burpeesquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh, die ga ik ff googlen.
Opdrukken gaat bij mij gewoon echt nietWat is dat zwaaaar
Hier regent t nog steedsquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.rainymood.com/ ?
Hier geen regen
Qquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou gewoon heel fucking blunt zeggen dat ze een kutsnol is en dat ze het blijkbaar nodig heeft in haar kutleven om anderen af te zeiken. Met de vraag daarna of ze niet beter iets aan haar sneue zelf kan doen alvorens mensen te gaan affikken die wel de discipline hebben iets aan zichzelf te doen.
En dan zou ik er nog een "stinksnol" achteraan gooien ws ook/tokkie
Kutsnol.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:10 schreef BananaPancake het volgende:
Ja dan ben jij slank en zij nog steeds een snol
Patquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. Ik ga weer beginnen. 40 kilo moet eraf. En dit keer gaat het gewoon gebeuren ook!
Iemand een link naar een goede site over gezonde voeding, waar je bijvoorbeeld weekmenu's kan samenstellen etc? Ik krijg alleen maar van die baggersites..
Hmm, been there, done thatquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Pat
Ik ben bezig met Weight Watchers en bevalt mij erg goed!
Okequote:Op zondag 13 oktober 2013 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm, been there, done thatNet als sonja, cambridge, ziekenhuis etc etc etc.
Das wel een goedequote:Met WW wel een keer 12 kg afgevallen in 10 of 12 weken, bij zo'n clubje, waarbij je geld moest inleggen en de nr 1 2 en 3 een geldbedrag wonnen. Waar ik eerste werd, want geld is een goede trigger
Als het Belgen waren, die bedoelen daarmee dat ze vol zitten... Mijn schoonzusje zegt aan tafel regelmatig 'ik ben dik' en bedoelt daarmee dat ze genoeg (teveel) gegeten heeft. Ik keek de eerste keer heel raar, ze weegt nl. een kilo of vijftigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:14 schreef Brighteyes het volgende:
Gekke belgen!quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als het Belgen waren, die bedoelen daarmee dat ze vol zitten... Mijn schoonzusje zegt aan tafel regelmatig 'ik ben dik' en bedoelt daarmee dat ze genoeg (teveel) gegeten heeft. Ik keek de eerste keer heel raar, ze weegt nl. een kilo of vijftig
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als het Belgen waren, die bedoelen daarmee dat ze vol zitten... Mijn schoonzusje zegt aan tafel regelmatig 'ik ben dik' en bedoelt daarmee dat ze genoeg (teveel) gegeten heeft. Ik keek de eerste keer heel raar, ze weegt nl. een kilo of vijftig
Hoeveel kcal zou dat verbranden?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:54 schreef Sarabi het volgende:
Bah vaatwasser kapoteens kijken of we hem nog kunnen laten maken, maar dat zal wel duurder worden dan een nieuwe.
Of voorlopig afwassen....
Niet zo heel veel ben ik bangquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoeveel kcal zou dat verbranden?
Mijn ring is na 44 kilo wel echt te groot, maar mijn knokkels voorkomen dattie af valt...quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:01 schreef Zeester het volgende:
Hoeveel vallen vingers eigenlijk af? Als ik hem binnenkort laat verkleinen, moet dat over 15 kilo dan nog een x? Tink, heb jij hier ervaring mee?
Te weinig om dequote:Op maandag 14 oktober 2013 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoeveel kcal zou dat verbranden?
Het is zonder enige twijfel het favoriete object in m'n nieuwe huis.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef Zeester het volgende:
Ik denk dat ik een veel betere huisvrouw zou zijn met een vaatwasser. Ik vind afwassen zo stom, dat ik vaak bij het idee ervan al besluit dan maar helemaal niets te doen. Al verbrandde het duizend calorieen per keer!
Gecondoleerd Clumsquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Gisteravond zou ik boodschappen doen, maar we kregen het nieuws dat m'n oma is overleden dus toen ben ik snel naar m'n moeder gegaan en hebben we onderweg maar Mac gehaald... (Ze is 81 geworden, was al lang ziek, dus het is haar gegund hoor, ti's alleen voor m'n moeder zo sneu, want ze kan ook niet naar de begrafenis vanwege haar eigen gezondheid). Nu heb ik voor op het werk ook niets bij me, dus het wordt een snaaidag. Ik ga vanavond wel proberen hard te lopen.
De maanden voor de verhuuzing naar dit huis telde ik bij elk afwasje af. En toen we verhuisd waren bleek de vaatwasser kapotquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is zonder enige twijfel het favoriete object in m'n nieuwe huis.
Ik ben nog 100 gram gezakt ondanks dat ik bijna niet buiten kwam en 2 avonden nootjes atquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:21 schreef Claudia_x het volgende:
Stil hier! Dat is meestal een slecht teken.
Apekooien?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weer veel hindernissen op kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |