Ja oke. En ja dat van die deel volkoren deel bloem zag ik. Maar heb liever helemaal volkoren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:33 schreef Sarabi het volgende:
Ja of bijvoorbeeld een deel bloem en een deel volkorenmeel.
En verder is het altijd kijken hoeveel water je nodig hebt dat is bij elk merk bloem/meel weer anders.
Klopt, maar daardoor vond ik het niet minder smakelijk (toen ik het gezonder wilde doen).quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:11 schreef douche-eendje het volgende:
Let wel op dat met 100% volkorenmeel deeg anders rijst. Minder luchtig iig. Misschien minder belangrijk met een pizzabodem, maar met brood best tricky
ik zit ook steeds op mijn regen app te kijken want ik wou een stukje wandelen vandaagquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
-1.2 in twee weken, ondanks de slipper gisteren.
[ afbeelding ]
Zou fijn zijn als het even zou stoppen met keihard regenen, zodat ik boodschappen kan doen, maar het ziet er niet naar uit dat dat gaat gebeuren.
hier zie je! binnen blijf weerquote:
Voorlopig aan een kettinkje om je hals? Is dat een optie?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:58 schreef Zeester het volgende:
Wat is trouwens de juiste termijn om een ring te laten verkleinen bij afvallen? Ik heb een ring die ik voor mijn 18e van mijn inmiddels overleden opa heb gekregen, dus enorm dierbaar, maar hij zit echt losjes nu, hij draait heel vaak om, wat heel irritant is, en als ik m'n hand hard beweeg voel ik hem schuiven. Hij heeft nog geen afval-risico, maar dat duurt volgens mij niet lang meer. Moet ik hem dan strakjes als hij af gaat vallen maar niet meer dragen tot ik gestabiliseerd ben? Vind ik een beetje een kutoplossing, want ik heb hem echt al sinds m'n 18e continu om (op hier en daar een dag na)
Niet echt, want het is een zegelring, en die zijn best lomp dus dat staat niet echt charmant.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voorlopig aan een kettinkje om je hals? Is dat een optie?
Ik zit hier nu heel erg hard te schudden met mijn hand en hij gaat echt nog niet afvallen, want mijn vingers hebben nog steeds soort vet-kussentjes, waar de ring overheen moet. Maar een maat of 2 kleiner kan wel, want als ik hem omdoe kan ik die kussentjes natuurlijk induwen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat je nog heel erg veel afvalt van je vingers, maar waarschijnlijk nog wel een beetje in 15 kg tijd. Maar ik zou hem ook niet te lang meer dragen, want als je hem wel per ongeluk kwijt raakt dan ben je voor altijd een beetje boos op jezelf
Ik doe ook rustig aan. Mag van mn trainster iig deze week niet hardlopen en goed naar mn lijf luisteren, of donderdagavond sporten alweer verstandig is zie ik donderdagmiddag welquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:53 schreef Sarabi het volgende:
Wel uitkijken d-e je bent verder van huis als je knie echt kapot gaat en je maanden niet kan trainen.
Fijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij gaat mn maandagochtend weegmoment ongepland en onverdiend heel erg meevallen
Uhu. Ik doe 1x per 2 a 3 weken een vetmeting. Handmatig en electronisch. Ik ga dat idd ook maar eens in excel invoeren morgen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Qwea, je doel is toch vooral om vet kwijt te raken, getuige het streven van jou en je fysiotherapeut waar je het laatst over had? Ik houd in een Excelbestand mijn gewicht bij, mijn vetpercentage en de hoeveelheid vet in kilo's. Het aardige daarvan is dat ik het laatste getal vaak zie dalen als het eerste getal stijgt en het tweede getal daalt. Dan hoef je je niet zo op dat getal op de weegschaal te richten.
Ooh ja, ik moest nog die burpees en die push-up oefenenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:19 schreef douche-eendje het volgende:
Zeester, ik zou zelf wachten tot je echt op streefgewicht bent. Een ring kleiner maken maakt de ring ook weer kwetsbaarder voor beschadigingen later, want er komt een zwakkere plek in. Dat wil je dan niet te vaak doen...
Ik had mn fittestdingen nog niet gepost en mn boekje is nu droogAantal x in een minuut. T ging alleen niet superlekker vandaag, iets met heel veel regen
Datum 25/8 - 22/9 - 13/10
Jumping jacks 57 > 63 > 70
Crunch 29 > 44 > 44
Squats 30 > 38 > 38
Spiderman 44 > 45 > 50
Tricep Dips 38 > 46 > 50
Bend & Thrust 14 > 17 > Burpee, 13
Push up 30 op knie > 40 op knie > 26 op tenen![]()
Globe jumps 12 > 15 > 18
Dinsdag lichaamsmeting en nu hopen dat mn knie snel normaal doet zodat ik donderdag of zondag weer kan bootcampen.
En als je wel gaat sporten, knal er een brace om?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik doe ook rustig aan. Mag van mn trainster iig deze week niet hardlopen en goed naar mn lijf luisteren, of donderdagavond sporten alweer verstandig is zie ik donderdagmiddag wel.
[..]
Fijn
Bah wat een zielig persoon.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef roos85 het volgende:
BleghVreselijk down op het moment
Ging gegeven moment over afvallen, lief is nu kilo of 11 kwijt en dat is goed te zien. Hij zei toen dat ik er 5 kwijt was.. werd ik door schoonzus van top tot teen bekeken met de opmerking dat er bij mij niks van te zien is en vervolgens ook nog de opmerking dat wanneer zij 5 kilo zou afvallen er niks meer van haar over zou zijn..
Nou en bedankt
Simpel, zij maakt een krengige opmerking en dat heeft niets met jou te maken maar alles met haar. Jij geeft het de kans zo gemeen te zijn als je het je zo aantrekt en daarom voel je je down. Sta er boven, wees trots dat je al 5 kilo bent afgevallen en lach om het feit dat je schoonzus blijkbaar rotopmerkingen moet maken om zichzelf waarschijnlijk superieur te voelen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef roos85 het volgende:
Ging gegeven moment over afvallen, lief is nu kilo of 11 kwijt en dat is goed te zien. Hij zei toen dat ik er 5 kwijt was.. werd ik door schoonzus van top tot teen bekeken met de opmerking dat er bij mij niks van te zien is en vervolgens ook nog de opmerking dat wanneer zij 5 kilo zou afvallen er niks meer van haar over zou zijn..
Nou en bedankt
Ik weet niet of een brace gaat werken hierbij. Als ik zelf zo voel is het gewoon weer eens een spiertje dat even vervelend doet, alsof er een knoopje in zit. Die heb ik wel vaker, voorheen was het altijd ergens in mn heup. Of mn nek. Of mn voetquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
En als je wel gaat sporten, knal er een brace om?
Mijn knie loopt momenteel ook te bitchen als een mofo. Kan de trap niet eens op![]()
Morgen sporten
Die burpees zijn echt zwaar kut zegquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, ik moest nog die burpees en die push-up oefenenSit-ups had de fysio op 3x 20 gesteld. Heb vanmorgen 3x 25 gedaan en ik kan easy as hell 3x 40 of 3x 50. Ga ik morgen maar eens mee beginnen.
Ik vind het wel tof van je dat je gewoon lekker bootcampt!Hoeveel kcal eet jij eigenlijk?
Je bent 5 kg afgevallen, super!quote:
Joh je kan er niets aan doen dat mensen debiel zijn. Je kunt er wel iets aan doen dat jij je iets aantrekt van de mening/opmerkingen van debielen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef roos85 het volgende:
Nou en bedankt
Als je triggerpoints hebt wil dry needling wel eens helpen. En idd, omfg die burpeesquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of een brace gaat werken hierbij. Als ik zelf zo voel is het gewoon weer eens een spiertje dat even vervelend doet, alsof er een knoopje in zit. Die heb ik wel vaker, voorheen was het altijd ergens in mn heup. Of mn nek. Of mn voet. Kijk het wel even aan hoe het gaat, heb zo wel mn personen mocht ie even losgemaakt moeten worden
[..]
Die burpees zijn echt zwaar kut zeg. Ik heb echt geen idee hoeveel kcal ik eet, zou ik ook eens wat meer op moeten letten maar ik vind mn lijstjes momenteel we een prima leidraad.
[..]
Je bent 5 kg afgevallen, super!(jammer dat ik je pi niet kan aanpassen naar een
)
Jah maar ik snap het ergens wel. Ik zou ook best pissed zijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Joh je kan er niets aan doen dat mensen debiel zijn. Je kunt er wel iets aan doen dat jij je iets aantrekt van de mening/opmerkingen van debielen.
Ik zou dr echt dequote:Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jah maar ik snap het ergens wel. Ik zou ook best pissed zijn
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kweetje, pas je een beetje op met obsessief gedrag?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kweetje, pas je een beetje op met obsessief gedrag?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Om daarvan af te stappen / te voorkomen (Ik weet namelijk zoooooo hoe dat gaat bij me) heb ik een extra tussendoortje genomen. Oprotten met dat perse vasthouden aan 1900
Ik zou gewoon heel fucking blunt zeggen dat ze een kutsnol is en dat ze het blijkbaar nodig heeft in haar kutleven om anderen af te zeiken. Met de vraag daarna of ze niet beter iets aan haar sneue zelf kan doen alvorens mensen te gaan affikken die wel de discipline hebben iets aan zichzelf te doen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zou dr echt degeven. (En vervolgens, when she least expects it de burn van dr leven geven. Gewoon omdat het kan. Omdat ik het kan. Goed
)
IF you got it. flaunt it!quote:
Ik zou hetzelfde...denkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:05 schreef Qwea het volgende:
Ik zou gewoon heel fucking blunt zeggen dat ze een kutsnol is en dat ze het blijkbaar nodig heeft in haar kutleven om anderen af te zeiken. Met de vraag daarna of ze niet beter iets aan haar sneue zelf kan doen alvorens mensen te gaan affikken die wel de discipline hebben iets aan zichzelf te doen.
En dan zou ik er nog een "stinksnol" achteraan gooien ws ook/tokkie
Acupunctuur met electroschokjes in een vastzittende spierquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je triggerpoints hebt wil dry needling wel eens helpen. En idd, omfg die burpees
Oeh, die ga ik ff googlen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Acupunctuur met electroschokjes in een vastzittende spierCollega van mij is zo'n TCM (chinees medisch gebeuren) die heeft mij al vaker weer los weten te maken
En als burpees nog niet gaan, doe dan eerst de bend & thrust. Dan stap je hem uit ipv springen.
http://www.rainymood.com/ ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:15 schreef BananaPancake het volgende:
Een stinkende snol indeed. Niks van aantrekken roos. Je bent goed bezig!
Ik heb vandaag maar een grote schoonmaak gehouden als ik toch niet kon hockeyen en nu lekker op de bank met wat kaarsjes en dan lekker de regengeluiden
Bij opdrukken, doe het eerst op je knieen. Wat bij mijn trainingen ook erg heeft geholpen is 5-10 seconden in opdrukpositie (hoog) staan, dan 2x opdrukken en dat herhalen. Kracht opbouwen, oefening goed uitvoeren en op je houding letten is het belangrijkste. Ook bij je burpeesquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh, die ga ik ff googlen.
Opdrukken gaat bij mij gewoon echt nietWat is dat zwaaaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |