abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132119985
Ja of bijvoorbeeld een deel bloem en een deel volkorenmeel.
En verder is het altijd kijken hoeveel water je nodig hebt dat is bij elk merk bloem/meel weer anders.
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:37:16 #202
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132120078
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:33 schreef Sarabi het volgende:
Ja of bijvoorbeeld een deel bloem en een deel volkorenmeel.
En verder is het altijd kijken hoeveel water je nodig hebt dat is bij elk merk bloem/meel weer anders.
Ja oke. En ja dat van die deel volkoren deel bloem zag ik. Maar heb liever helemaal volkoren.

Zal zo eens boodschappen gaan doen dan maar.

Had bedacht pizza met champignons, paprika, rode ui, spinazie en kipfilet :9 Ooh en een beetje 20+ kaas geraspt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_132120144
Helemaal volkoren kan ook :Y
Niet de gist vergeten, zo'n beetje het belangrijkste.

Champignons en ui zijn altijd goed :9
Vanavond heb ik: kip, rode ui, paprika en mais (en BBQsaus).
pi_132121107
Let wel op dat met 100% volkorenmeel deeg anders rijst. Minder luchtig iig. Misschien minder belangrijk met een pizzabodem, maar met brood best tricky :P
pi_132121269
quote:
17s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:11 schreef douche-eendje het volgende:
Let wel op dat met 100% volkorenmeel deeg anders rijst. Minder luchtig iig. Misschien minder belangrijk met een pizzabodem, maar met brood best tricky :P
Klopt, maar daardoor vond ik het niet minder smakelijk (toen ik het gezonder wilde doen).
Op dit moment gebruik ik pizzabloem van de molen.
pi_132121474
Qwea, je doel is toch vooral om vet kwijt te raken, getuige het streven van jou en je fysiotherapeut waar je het laatst over had? Ik houd in een Excelbestand mijn gewicht bij, mijn vetpercentage en de hoeveelheid vet in kilo's. Het aardige daarvan is dat ik het laatste getal vaak zie dalen als het eerste getal stijgt en het tweede getal daalt. Dan hoef je je niet zo op dat getal op de weegschaal te richten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_132121584
Oooh ik had het al gezegd he maar ik ben gek op mijn app O+
Eindelijk weer in het gareel
al 1.6 kilo kwijt deze week *O*
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132121846
Zo richting High Tea, maar licht ontbeten vanochtend (gekookt eitje en een schaaltje yoghurt met fruit) en voor vanavond staat nog een soepje op menu. Hoop zo de schade beetje te beperken.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_132122008
-1.2 in twee weken, ondanks de slipper gisteren.

Zou fijn zijn als het even zou stoppen met keihard regenen, zodat ik boodschappen kan doen, maar het ziet er niet naar uit dat dat gaat gebeuren :o.
pi_132122088
quote:
2s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
-1.2 in twee weken, ondanks de slipper gisteren.

[ afbeelding ]

Zou fijn zijn als het even zou stoppen met keihard regenen, zodat ik boodschappen kan doen, maar het ziet er niet naar uit dat dat gaat gebeuren :o.
ik zit ook steeds op mijn regen app te kijken want ik wou een stukje wandelen vandaag

maar ik denk dat ik beter een binnenactiviteit verzin
alleen mijn vriend heeft nachtdiensten dus het moet wel een heeeeel rustige binnenactiviteit zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132122243
Mietjes. Ik heb een uur in de stromende regen buiten gesport. En ja, ik ga zo ook nog boodschappen doen.
pi_132122460
Hockeywedstrijd is afgelast :(
My salvation lies in your love..
pi_132122528
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:00 schreef BananaPancake het volgende:
Hockeywedstrijd is afgelast :(
hier zie je! binnen blijf weer
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132122898
Boek -> bed. Dat is de enige juiste activiteit vandaag. De AH is tot 20.00 uur open dus als het dan nog regent trotseer ik het tegen die tijd wel B-).
pi_132124096
Wat is trouwens de juiste termijn om een ring te laten verkleinen bij afvallen? Ik heb een ring die ik voor mijn 18e van mijn inmiddels overleden opa heb gekregen, dus enorm dierbaar, maar hij zit echt losjes nu, hij draait heel vaak om, wat heel irritant is, en als ik m'n hand hard beweeg voel ik hem schuiven. Hij heeft nog geen afval-risico, maar dat duurt volgens mij niet lang meer. Moet ik hem dan strakjes als hij af gaat vallen maar niet meer dragen tot ik gestabiliseerd ben? Vind ik een beetje een kutoplossing, want ik heb hem echt al sinds m'n 18e continu om (op hier en daar een dag na :()
pi_132124137
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:58 schreef Zeester het volgende:
Wat is trouwens de juiste termijn om een ring te laten verkleinen bij afvallen? Ik heb een ring die ik voor mijn 18e van mijn inmiddels overleden opa heb gekregen, dus enorm dierbaar, maar hij zit echt losjes nu, hij draait heel vaak om, wat heel irritant is, en als ik m'n hand hard beweeg voel ik hem schuiven. Hij heeft nog geen afval-risico, maar dat duurt volgens mij niet lang meer. Moet ik hem dan strakjes als hij af gaat vallen maar niet meer dragen tot ik gestabiliseerd ben? Vind ik een beetje een kutoplossing, want ik heb hem echt al sinds m'n 18e continu om (op hier en daar een dag na :()
Voorlopig aan een kettinkje om je hals? Is dat een optie?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132124180
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voorlopig aan een kettinkje om je hals? Is dat een optie?
Niet echt, want het is een zegelring, en die zijn best lomp dus dat staat niet echt charmant.

Hoeveel vallen vingers eigenlijk af? Als ik hem binnenkort laat verkleinen, moet dat over 15 kilo dan nog een x? Tink, heb jij hier ervaring mee?
pi_132124210
Ik denk niet dat je nog heel erg veel afvalt van je vingers, maar waarschijnlijk nog wel een beetje in 15 kg tijd. Maar ik zou hem ook niet te lang meer dragen, want als je hem wel per ongeluk kwijt raakt dan ben je voor altijd een beetje boos op jezelf :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132124240
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat je nog heel erg veel afvalt van je vingers, maar waarschijnlijk nog wel een beetje in 15 kg tijd. Maar ik zou hem ook niet te lang meer dragen, want als je hem wel per ongeluk kwijt raakt dan ben je voor altijd een beetje boos op jezelf :P
Ik zit hier nu heel erg hard te schudden met mijn hand en hij gaat echt nog niet afvallen, want mijn vingers hebben nog steeds soort vet-kussentjes, waar de ring overheen moet. Maar een maat of 2 kleiner kan wel, want als ik hem omdoe kan ik die kussentjes natuurlijk induwen.
pi_132124607
Zeester, ik zou zelf wachten tot je echt op streefgewicht bent. Een ring kleiner maken maakt de ring ook weer kwetsbaarder voor beschadigingen later, want er komt een zwakkere plek in. Dat wil je dan niet te vaak doen...

Ik had mn fittestdingen nog niet gepost en mn boekje is nu droog :+ Aantal x in een minuut. T ging alleen niet superlekker vandaag, iets met heel veel regen :')

Datum 25/8 - 22/9 - 13/10

Jumping jacks 57 > 63 > 70
Crunch 29 > 44 > 44
Squats 30 > 38 > 38
Spiderman 44 > 45 > 50
Tricep Dips 38 > 46 > 50
Bend & Thrust 14 > 17 > Burpee *O*, 13
Push up 30 op knie > 40 op knie > 26 op tenen *O*
Globe jumps 12 > 15 > 18

Dinsdag lichaamsmeting en nu hopen dat mn knie snel normaal doet zodat ik donderdag of zondag weer kan bootcampen.
pi_132125140
De vorige keer dat ik afgevallen ben, heb ik wel een ring kleiner laten maken.
Maar dan is ie inderdaad wel kwetsbaarder op dat punt.
  zondag 13 oktober 2013 @ 15:59:33 #222
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_132125906
Ik heb ook een zegelring van mijn opa O+ Ik kreeg heb van mijn oma, opa is al overleden toen ik 2 was. We hebben dezelfde initialen dus dat maakt de zegelring extra speciaal.
Spoilers!
pi_132126101
Ik heb de trouwringen van mn overgrootopa&oma aan een ketting van mn oma O+, trouwdatum ergens in 1924. Het echte erfstuk wat ik zou krijgen op mn 18e was helaas gestolen door de thuiszorgmedewerkster ;(
pi_132126295
Mijn opa vond het heel fijn om al zijn kleinkinderen zegelringen te schenken, zo erg dat hij in zijn testament speciaal had laten opnemen dat er een bedrag apart moest worden gezet om mijn enige nog <18 neefje ook een zegelring te laten krijgen van zijn kosten. Mede daarom hecht ik er ook zo aan, omdat ik weet dat hij dat ook heel erg belangrijk vond.

Goed om te horen van jullie ervaringen met ringen kleiner maken. Dan wacht ik nog eventjes, wie weet wordt hij wel nooit zoveel te groot dat ik hem echt af moet doen. Vind het sowieso wel iets 'engs' want het is toch iets wat je definitief laat doen, dan is er geen weg terug. Als ik dan weer aankom ga ik die ring niet opeens weer uit laten nemen ofzo. Maar misschien wel goede stok achter de deur.

En DE, wat erg dat iemand zulke dingen jat! En wat een goede verbeteringen in 8 weken tijd (toch?)! *O*
pi_132127173
Mooi dat je zo'n herinnering hebt zeester, zou ik ook heel zuinig op zijn :Y

Naast dat het erg is dat iemand juist zulke dingen jat, was het vooral naar voor mn oma. Ze dacht toen echt dat ze in de war was omdat ze ineens dingen niet meer kon vinden...

En ja, 8 weken tijd. 15 uur trainen *O* Heb als enige alle trainingen gedaan, heb er nog 1 over omdat de eerste keer de intake bleek te zijn. Dus ik hoop echt dat ik donderdag of zondag weer kan sporten, misschien dat ik een deze dagen even aan een collega vraag of hij mn knie los kan maken.
pi_132127885
Wel uitkijken d-e je bent verder van huis als je knie echt kapot gaat en je maanden niet kan trainen.
pi_132128095
Volgens mij gaat mn maandagochtend weegmoment ongepland en onverdiend heel erg meevallen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_132130008
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:53 schreef Sarabi het volgende:
Wel uitkijken d-e je bent verder van huis als je knie echt kapot gaat en je maanden niet kan trainen.
Ik doe ook rustig aan. Mag van mn trainster iig deze week niet hardlopen en goed naar mn lijf luisteren, of donderdagavond sporten alweer verstandig is zie ik donderdagmiddag wel :).
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij gaat mn maandagochtend weegmoment ongepland en onverdiend heel erg meevallen *O*
Fijn *O*
  zondag 13 oktober 2013 @ 18:13:08 #229
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132130089
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Qwea, je doel is toch vooral om vet kwijt te raken, getuige het streven van jou en je fysiotherapeut waar je het laatst over had? Ik houd in een Excelbestand mijn gewicht bij, mijn vetpercentage en de hoeveelheid vet in kilo's. Het aardige daarvan is dat ik het laatste getal vaak zie dalen als het eerste getal stijgt en het tweede getal daalt. Dan hoef je je niet zo op dat getal op de weegschaal te richten.
Uhu. Ik doe 1x per 2 a 3 weken een vetmeting. Handmatig en electronisch. Ik ga dat idd ook maar eens in excel invoeren morgen.
  zondag 13 oktober 2013 @ 18:15:38 #230
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132130163
quote:
17s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:19 schreef douche-eendje het volgende:
Zeester, ik zou zelf wachten tot je echt op streefgewicht bent. Een ring kleiner maken maakt de ring ook weer kwetsbaarder voor beschadigingen later, want er komt een zwakkere plek in. Dat wil je dan niet te vaak doen...

Ik had mn fittestdingen nog niet gepost en mn boekje is nu droog :+ Aantal x in een minuut. T ging alleen niet superlekker vandaag, iets met heel veel regen :')

Datum 25/8 - 22/9 - 13/10

Jumping jacks 57 > 63 > 70
Crunch 29 > 44 > 44
Squats 30 > 38 > 38
Spiderman 44 > 45 > 50
Tricep Dips 38 > 46 > 50
Bend & Thrust 14 > 17 > Burpee *O*, 13
Push up 30 op knie > 40 op knie > 26 op tenen *O*
Globe jumps 12 > 15 > 18

Dinsdag lichaamsmeting en nu hopen dat mn knie snel normaal doet zodat ik donderdag of zondag weer kan bootcampen.
Ooh ja, ik moest nog die burpees en die push-up oefenen :') Sit-ups had de fysio op 3x 20 gesteld. Heb vanmorgen 3x 25 gedaan en ik kan easy as hell 3x 40 of 3x 50. Ga ik morgen maar eens mee beginnen.

Ik vind het wel tof van je dat je gewoon lekker bootcampt! :D Hoeveel kcal eet jij eigenlijk?
  zondag 13 oktober 2013 @ 18:17:33 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132130220
quote:
17s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:09 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik doe ook rustig aan. Mag van mn trainster iig deze week niet hardlopen en goed naar mn lijf luisteren, of donderdagavond sporten alweer verstandig is zie ik donderdagmiddag wel :).

[..]

Fijn *O*
En als je wel gaat sporten, knal er een brace om?

Mijn knie loopt momenteel ook te bitchen als een mofo. Kan de trap niet eens op :{

Morgen sporten _O-
pi_132130405
Blegh :( Vreselijk down op het moment :'(
Ging gegeven moment over afvallen, lief is nu kilo of 11 kwijt en dat is goed te zien. Hij zei toen dat ik er 5 kwijt was.. werd ik door schoonzus van top tot teen bekeken met de opmerking dat er bij mij niks van te zien is en vervolgens ook nog de opmerking dat wanneer zij 5 kilo zou afvallen er niks meer van haar over zou zijn..

Nou en bedankt :(
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_132130529
quote:
13s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef roos85 het volgende:
Ging gegeven moment over afvallen, lief is nu kilo of 11 kwijt en dat is goed te zien. Hij zei toen dat ik er 5 kwijt was.. werd ik door schoonzus van top tot teen bekeken met de opmerking dat er bij mij niks van te zien is en vervolgens ook nog de opmerking dat wanneer zij 5 kilo zou afvallen er niks meer van haar over zou zijn..

Bah wat een zielig persoon.
pi_132130552
quote:

Simpel, zij maakt een krengige opmerking en dat heeft niets met jou te maken maar alles met haar. Jij geeft het de kans zo gemeen te zijn als je het je zo aantrekt en daarom voel je je down. Sta er boven, wees trots dat je al 5 kilo bent afgevallen en lach om het feit dat je schoonzus blijkbaar rotopmerkingen moet maken om zichzelf waarschijnlijk superieur te voelen.
pi_132130597
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

En als je wel gaat sporten, knal er een brace om?

Mijn knie loopt momenteel ook te bitchen als een mofo. Kan de trap niet eens op :{

Morgen sporten _O-
Ik weet niet of een brace gaat werken hierbij. Als ik zelf zo voel is het gewoon weer eens een spiertje dat even vervelend doet, alsof er een knoopje in zit. Die heb ik wel vaker, voorheen was het altijd ergens in mn heup. Of mn nek. Of mn voet :'). Kijk het wel even aan hoe het gaat, heb zo wel mn personen mocht ie even losgemaakt moeten worden :9
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh ja, ik moest nog die burpees en die push-up oefenen :') Sit-ups had de fysio op 3x 20 gesteld. Heb vanmorgen 3x 25 gedaan en ik kan easy as hell 3x 40 of 3x 50. Ga ik morgen maar eens mee beginnen.

Ik vind het wel tof van je dat je gewoon lekker bootcampt! :D Hoeveel kcal eet jij eigenlijk?
Die burpees zijn echt zwaar kut zeg :'). Ik heb echt geen idee hoeveel kcal ik eet, zou ik ook eens wat meer op moeten letten maar ik vind mn lijstjes momenteel we een prima leidraad.
quote:
ik er 5 kwijt was
Je bent 5 kg afgevallen, super! *O* (jammer dat ik je pi niet kan aanpassen naar een ^O^ )
pi_132130835
quote:

Joh je kan er niets aan doen dat mensen debiel zijn. Je kunt er wel iets aan doen dat jij je iets aantrekt van de mening/opmerkingen van debielen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:01:17 #237
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132131499
quote:
17s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:30 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik weet niet of een brace gaat werken hierbij. Als ik zelf zo voel is het gewoon weer eens een spiertje dat even vervelend doet, alsof er een knoopje in zit. Die heb ik wel vaker, voorheen was het altijd ergens in mn heup. Of mn nek. Of mn voet :'). Kijk het wel even aan hoe het gaat, heb zo wel mn personen mocht ie even losgemaakt moeten worden :9

[..]

Die burpees zijn echt zwaar kut zeg :'). Ik heb echt geen idee hoeveel kcal ik eet, zou ik ook eens wat meer op moeten letten maar ik vind mn lijstjes momenteel we een prima leidraad.

[..]

Je bent 5 kg afgevallen, super! *O* (jammer dat ik je pi niet kan aanpassen naar een ^O^ )
Als je triggerpoints hebt wil dry needling wel eens helpen. En idd, omfg die burpees :')
pi_132131512
Kweetje, pas je een beetje op met obsessief gedrag?
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:01:46 #239
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132131515
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Joh je kan er niets aan doen dat mensen debiel zijn. Je kunt er wel iets aan doen dat jij je iets aantrekt van de mening/opmerkingen van debielen.
Jah maar ik snap het ergens wel. Ik zou ook best pissed zijn :')
pi_132131539
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jah maar ik snap het ergens wel. Ik zou ook best pissed zijn :')
Ik zou dr echt de :') geven. (En vervolgens, when she least expects it de burn van dr leven geven. Gewoon omdat het kan. Omdat ik het kan. Goed :D )
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:03:27 #241
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132131564
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
:Y :Y

Om daarvan af te stappen / te voorkomen (Ik weet namelijk zoooooo hoe dat gaat bij me) heb ik een extra tussendoortje genomen. Oprotten met dat perse vasthouden aan 1900 :{w

:*
pi_132131578
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

:Y :Y

Om daarvan af te stappen / te voorkomen (Ik weet namelijk zoooooo hoe dat gaat bij me) heb ik een extra tussendoortje genomen. Oprotten met dat perse vasthouden aan 1900 :{w

:*
*O*
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:05:18 #243
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132131625
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zou dr echt de :') geven. (En vervolgens, when she least expects it de burn van dr leven geven. Gewoon omdat het kan. Omdat ik het kan. Goed :D )
Ik zou gewoon heel fucking blunt zeggen dat ze een kutsnol is en dat ze het blijkbaar nodig heeft in haar kutleven om anderen af te zeiken. Met de vraag daarna of ze niet beter iets aan haar sneue zelf kan doen alvorens mensen te gaan affikken die wel de discipline hebben iets aan zichzelf te doen.

En dan zou ik er nog een "stinksnol" achteraan gooien ws ook :') /tokkie
pi_132131658
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

:') /tokkie
IF you got it. flaunt it!

:') *O*
pi_132131694
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:05 schreef Qwea het volgende:

Ik zou gewoon heel fucking blunt zeggen dat ze een kutsnol is en dat ze het blijkbaar nodig heeft in haar kutleven om anderen af te zeiken. Met de vraag daarna of ze niet beter iets aan haar sneue zelf kan doen alvorens mensen te gaan affikken die wel de discipline hebben iets aan zichzelf te doen.

En dan zou ik er nog een "stinksnol" achteraan gooien ws ook :') /tokkie
Ik zou hetzelfde...denken 8-)
pi_132131714
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Als je triggerpoints hebt wil dry needling wel eens helpen. En idd, omfg die burpees :')
Acupunctuur met electroschokjes in een vastzittende spier :9 Collega van mij is zo'n TCM (chinees medisch gebeuren) die heeft mij al vaker weer los weten te maken ;)

En als burpees nog niet gaan, doe dan eerst de bend & thrust. Dan stap je hem uit ipv springen.
pi_132131917
Een stinkende snol indeed. Niks van aantrekken roos. Je bent goed bezig!

Ik heb vandaag maar een grote schoonmaak gehouden als ik toch niet kon hockeyen en nu lekker op de bank met wat kaarsjes en dan lekker de regengeluiden O+
My salvation lies in your love..
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:19:43 #248
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132132021
quote:
17s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:08 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Acupunctuur met electroschokjes in een vastzittende spier :9 Collega van mij is zo'n TCM (chinees medisch gebeuren) die heeft mij al vaker weer los weten te maken ;)

En als burpees nog niet gaan, doe dan eerst de bend & thrust. Dan stap je hem uit ipv springen.
Oeh, die ga ik ff googlen.

Opdrukken gaat bij mij gewoon echt niet :{ Wat is dat zwaaaar
pi_132132038
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:15 schreef BananaPancake het volgende:
Een stinkende snol indeed. Niks van aantrekken roos. Je bent goed bezig!

Ik heb vandaag maar een grote schoonmaak gehouden als ik toch niet kon hockeyen en nu lekker op de bank met wat kaarsjes en dan lekker de regengeluiden O+
http://www.rainymood.com/ ?

Hier geen regen :+
pi_132132235
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oeh, die ga ik ff googlen.

Opdrukken gaat bij mij gewoon echt niet :{ Wat is dat zwaaaar
Bij opdrukken, doe het eerst op je knieen. Wat bij mijn trainingen ook erg heeft geholpen is 5-10 seconden in opdrukpositie (hoog) staan, dan 2x opdrukken en dat herhalen. Kracht opbouwen, oefening goed uitvoeren en op je houding letten is het belangrijkste. Ook bij je burpees :P

En die burpees... nou ja, zoiets lukt mij dus echt niet hoor; niet dat tempo iig :P
Bij de bend&trust stap je het uit ipv springen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')