Ja oke. En ja dat van die deel volkoren deel bloem zag ik. Maar heb liever helemaal volkoren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:33 schreef Sarabi het volgende:
Ja of bijvoorbeeld een deel bloem en een deel volkorenmeel.
En verder is het altijd kijken hoeveel water je nodig hebt dat is bij elk merk bloem/meel weer anders.
Klopt, maar daardoor vond ik het niet minder smakelijk (toen ik het gezonder wilde doen).quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:11 schreef douche-eendje het volgende:
Let wel op dat met 100% volkorenmeel deeg anders rijst. Minder luchtig iig. Misschien minder belangrijk met een pizzabodem, maar met brood best tricky
ik zit ook steeds op mijn regen app te kijken want ik wou een stukje wandelen vandaagquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
-1.2 in twee weken, ondanks de slipper gisteren.
[ afbeelding ]
Zou fijn zijn als het even zou stoppen met keihard regenen, zodat ik boodschappen kan doen, maar het ziet er niet naar uit dat dat gaat gebeuren.
hier zie je! binnen blijf weerquote:
Voorlopig aan een kettinkje om je hals? Is dat een optie?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:58 schreef Zeester het volgende:
Wat is trouwens de juiste termijn om een ring te laten verkleinen bij afvallen? Ik heb een ring die ik voor mijn 18e van mijn inmiddels overleden opa heb gekregen, dus enorm dierbaar, maar hij zit echt losjes nu, hij draait heel vaak om, wat heel irritant is, en als ik m'n hand hard beweeg voel ik hem schuiven. Hij heeft nog geen afval-risico, maar dat duurt volgens mij niet lang meer. Moet ik hem dan strakjes als hij af gaat vallen maar niet meer dragen tot ik gestabiliseerd ben? Vind ik een beetje een kutoplossing, want ik heb hem echt al sinds m'n 18e continu om (op hier en daar een dag na)
Niet echt, want het is een zegelring, en die zijn best lomp dus dat staat niet echt charmant.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voorlopig aan een kettinkje om je hals? Is dat een optie?
Ik zit hier nu heel erg hard te schudden met mijn hand en hij gaat echt nog niet afvallen, want mijn vingers hebben nog steeds soort vet-kussentjes, waar de ring overheen moet. Maar een maat of 2 kleiner kan wel, want als ik hem omdoe kan ik die kussentjes natuurlijk induwen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat je nog heel erg veel afvalt van je vingers, maar waarschijnlijk nog wel een beetje in 15 kg tijd. Maar ik zou hem ook niet te lang meer dragen, want als je hem wel per ongeluk kwijt raakt dan ben je voor altijd een beetje boos op jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |