download beaucoup de appquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:35 schreef Zeester het volgende:
Ik zit in de bieb naar een dikkig meisje te kijken en ik realiseer me dat ik echt geen flauw idee heb of ik dikker, dunner of whatever ben. We hebben wel een beetje hetzelfde figuur en vetverdeling. Het doet er eigenlijk ook niet toe, maar tot zo ver een realistisch zelfbeeld, ik heb het niet.
Heb weleens een test gezien in zo'n programma waarbij vrouwen zichzelf in een rijtje moesten plaatsen wat op gewicht gesorteerd was, en dan keihard faalden. Dat ben ik.
Volgens mij zag ik een lekker recept van Jamie daarvoor! Zal eens kijken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft er iemand een lekker recept voor coleslaw? En watvoor kool heb ik daar voor nodig? Ik heb voor een ander recept witte kool of spitskool nodig, kan ik dat ook voor de coleslaw gebruiken?
Be, ik ontdooi voorgesneden groenten nooit eigenlijk maar gooi het zo de pan in. Op hoog vuur bak je het vocht er uit, dan is het wel te doen. Gisteren nog een prima halve zak Mexicaanse wokgroenten uit de vriezer in mijn gehaktputje gegooid.
Je lichaam heeft ook meer energie nodig nu.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, ik heb echt last van de omslag van het weer. Ik heb veel meer behoefte aan eten. Ik probeer het maar op te vangen met wat extra fruit en extra crackertjes, maar ik wil die behoefte helemaal niet hebben. Het is puur de kou en het donkere, de regen. Ik moet er even doorheen, dan gaat het wel weer over.
wij hadden deze week al een heerlijke vega stoofschotelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je lichaam heeft ook meer energie nodig nu.
Ik zie wel weer uit naar stoofpotten en stampschotels
Zal eens kijken straks.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Kayotic kitchen heeft ook een coleslaw recept trouwens, en haar recepten zijn *altijd* lekker.
Dat is zeker waar, dat ze altijd lekker zijn!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Kayotic kitchen heeft ook een coleslaw recept trouwens, en haar recepten zijn *altijd* lekker.
Je kunt ook gewoon buiten in de een plas zwemmen. Dat besloot mijn fiets ook te doen, en toen zat er allemaal blubber aan het zadel, wat ik met mijn regenjas niet weg kon vegenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
Kutzwembadik moet nu in de cafetaria, tussen de friet etende mensen, wachten tot ik mag zwemmen
je mag ook pas om 6 uur er in
hoe kun je dan een uur zwemmen als je nog moet omkleden?
Vorig jaar mocht je met je studentenpas dan gewoon door want het kon ook zijn dat je gewoon kwam zwemmen voor de leuk
ooeeh duur! Maar klinkt wel coolquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, ik heb een hele coole kickboksschool gevonden... Ze geven er ook 1 op 1 trainingen gericht op afvallen, maar die kosten 160 euro per maand
Auw inderdaad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:46 schreef Zeester het volgende:
Ik heb het ook wel eerder andersom. Kan me nog herinneren dat ik met een vriendin in een tramhokje zag en een lelijke Engelse toeriste met een enorme reet over het Leidseplein zag lopen in een veel te strakke broek en toen vroeg ik grappend 'is mijn kont ook ongeveer zo dik?' Waarop die vriendin zei 'ja, denk het wel zo'n beetje'
Dat was ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
De coleslaw
http://allrecipes.com/recipe/apple-cole-slaw/
ik weet niet meer wie hem wou, maar goed
Dat was die courgette stamppot toch? Die staat voor volgende week hier ook op de planning.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:19 schreef Zeester het volgende:
Mijn eten was heerlijk. Maar ik had hele hobbelige aardappels, dus met schillen verloor ik een hele hoop aardappel. Dus de verhouding aardappel groente was erg ten voordeel van de groente, erg gezond, maar het was duidelijk geen 4 porties. Heb een flink bord vol genomen, en heb volgens mij nog een vergelijkbare hoeveelheid over voor morgen.
Maar, superlekkere maaltijd, ga hem weer op het vaste roulatie repertoire zetten!
Ja, die! Maar ik had dus een kilootje kruimige aardappels, waar volgens mij zo'n beetje een pond aan schil vanaf kwam, dus misschien iets meer aardappels dan het recept vraagt. Of iets grotere dan de mijne, want dit was echt karige opbrengst.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat was die courgette stamppot toch? Die staat voor volgende week hier ook op de planning.
Dat wisselt heel erg op die site. Als hij zo achterlijk lagt ga ik altijd maar even wat anders doen en probeer het later weer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:30 schreef Zeester het volgende:
Aargh, ik wil m'n dag even in de eetmeter gooien om te kijken of ik vandaag ok heb gegeten, maar die site is superlaggy!
Chocolade kan migraine opwekken, ik neem aan dat dat bij jou niet het geval is?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:34 schreef Qwea het volgende:
Ietwat slechtere aaf voor mij. 2 bananen, 1 blokje pure chocolade en een mueslireep als extra gehad. Ik krijg van migraine altijd vreetbuien
Daar maak ik dan meestal aardappels uit de oven van. Ik haat kleine aardappels schillen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had pas een restje aardappels die heel klein waren. Ook zo irritant.
Bij mij komt hij ook vanuit mijn nek,zit dan vaak een knoop in een spier. Doe dan een warmtepleister erop (moet wel bijna kotsen van die geur) en probeer dan een paar uur te slapen op mn speciale kussen. Dan is het overquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:46 schreef Qwea het volgende:
Nope, migraine komt bij mij vanuit mijn nek. En ik dacht dat chocolade zou helpen, maar helaas.
Eens kijken of ik ga sporten of dat ik dat morgen doe.
Ik heb instabiele nekwervelsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bij mij komt hij ook vanuit mijn nek,zit dan vaak een knoop in een spier. Doe dan een warmtepleister erop (moet wel bijna kotsen van die geur) en probeer dan een paar uur te slapen op mn speciale kussen. Dan is het overen zie ik eruit als een spook.
Nu even ontbijten, zo rondje hardlopen
Welke app?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
Yay! Mijn eerste goede dag geeft meteen resultaat op de weegschaal
Alle credits gaan naar mijn nieuwe app!
En naar mij natuurlijk
Foodgawkers checken! Een dagje online surfen en dan een lekkere weeklijst makenquote:
Dat is meestal ook wat ik doe ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foodgawkers checken! Een dagje online surfen en dan een lekkere weeklijst maken
Heb ik gisteren ook gedaan:
Zo: zelfgemaakte pizza
Ma: paella
Di: Thaise groene curry
Woe: AGV
Do: romige kalfragout
Vrij: tortellini maaltijdsoep
oh gewoon zo'n cal. tellerquote:
Ik moest quessediallas googlen. Toen kwam ik op wiki: "Letterlijk betekent het woord 'kaasdingetje'."quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
Even denken wat hebben wij ook al weer deze week?
Aardappelpreisoep
nasi
broodje vegaburger
een ovenschotel met aardappel en spinazie
pasta
en quessadillas
dat heb ik nog niet helemaal beslotenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moest quessediallas googlen. Toen kwam ik op wiki: "Letterlijk betekent het woord 'kaasdingetje'."
Is dat lekker? Wat doe je er in/tussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |