SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Het is een witlof-achtige. Nou, witlof kan wat bitter zijn maar dit. Uch wat viesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:29 schreef Zeester het volgende:
En DE, ik heb denk ik nooit radicchio gehad, maar dat is toch zo'n bittere rode slasoort? Geen aanrader dus.
Trouwens, doe het jezelf niet aan dat je dat morgen weer gaat eten, als het echt zo vies is. Dan maar een x een blik soep met een broodje, dat is altijd beter dan de hele dag bedenken dat je iets smerigs moet eten. Wilskracht om niet buiten de lijntjes te kleuren komt niet vanzelf, en je niet op je eten kunnen verheugen (of erger, balen van je eten) is wel echt een recipe for disaster.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is een witlof-achtige. Nou, witlof kan wat bitter zijn maar dit. Uch wat vies
Er ligt nog een bak vreselijk lekkere pompoensoep in mn vriezer....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef Zeester het volgende:
[..]
Trouwens, doe het jezelf niet aan dat je dat morgen weer gaat eten, als het echt zo vies is. Dan maar een x een blik soep met een broodje, dat is altijd beter dan de hele dag bedenken dat je iets smerigs moet eten. Wilskracht om niet buiten de lijntjes te kleuren komt niet vanzelf, en je niet op je eten kunnen verheugen (of erger, balen van je eten) is wel echt een recipe for disaster.
Nice!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had een keurige dag!
En eigenlijk ook wel gewoon een keurige week.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had een keurige dag!
En eigenlijk ook wel gewoon een keurige week.
Maar nog wel op een stabiel gewicht? Fietsen naar je werk is superquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:12 schreef BananaPancake het volgende:
Hallo ik laat ook weer eens wat van me horen. Dieettechnisch is het momenteel wat rommelig ivm onregelmatige werktijden e.d.
Qua sporten gaat het wel heel goed. Nog steeds 3x in de week fanatiek hockeyen en ga ook steeds vaker op de fiets naar t werk (7 km enkele reis)
Dat lijkt me echt verschrikkelijk heftig en niet goed voor je humeur! Maar als het werkt...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
Hier was de weegschaal dramatisch net. Wel nu eindelijk echt ongesteld, terwijl dat 5 dagen geleden al met geprut begon.Dus dat helpt niet mee, maar toch... Spineless bitch moi.
Nu maar weer eens kijken of ik eat-stop-eat er weer wat in krijg. 2 dagen in de week 'vasten' op 1 lichte maaltijd na. Daar ben ik vorig jaar december 4kg mee kwijt geraakt en het werkte bij mij heel goed als detox.
Beterschap!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:24 schreef Sjeen het volgende:
Ik (over)leef op dropjes, paracetamol en thee met honing op het moment
ik ook, kan er maar slecht aan wennen... *grijpt naar vitamine Dquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik voel jullie pijn. Word ook elke dag chagrijnig van het donker.
Dat doet echt helemaal niets voor mijn humeur.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:27 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijk heftig en niet goed voor je humeur! Maar als het werkt...
Ik vind het s avonds ook heerlijk, maar vind het zo jammer dat mijn lichaam zo slecht tegen die wisseling kan. Het betekent dat ik gewoon een paar weken kwakkel met verkoudheid, keelpijn etc.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben vreemd, vind het juist heerlijk om in het donker op te staan en dat het weer vroeg donker is
in een tunnel is 't niet zo raar dat 't donker is... Toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
God nou CC, ik zat gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer in het donker in de auto en ik realiseerde me dat ik in no time weer ALLEEN maar in het donker in de auto zou zitten en ik wilde mezelf bijna tegen de tunnelwand rammen
Ja ik sta een beetje stil. Fijn dat er niks bijkomt maar wil er zeker nog wat af.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar nog wel op een stabiel gewicht? Fietsen naar je werk is super
Whihih dat bedacht ik me ook toen ik op send druktequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in een tunnel is 't niet zo raar dat 't donker is... Toch?
Het ligt toch aan jou, volgens mij woon je toch alleen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Als het aan mij zou liggen zou ik het huis al in kerstmodus zetten.
6 november gaan hier de kerstverlichtingen/-versieringen al aanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Als het aan mij zou liggen zou ik het huis al in kerstmodus zetten.
Ik vind zilvervlies veel lekker dan Basmati. Basmati smaakt voor mij te zoetig ofzo...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:42 schreef clumsy_clown het volgende:
'S avonds doet het me niets, vind ik het juist wel gezellig, maar 's ochtends word ik er ook licht suīcidaal van ja. Daarnaast wens ik degene die heeft bedacht dat een dagdienst om 07.30 uur begint tyfus toe.
Laistje:
O: brinta, banaan
T: 2 sneetjes mueslinoten met gebraden kalfsgehakt
L: kop soep (als het een lekkere is), tomaatkomkommersalade (gisteravond klaargemaakt en in m'n tas gestopt. Ik geloof mezelf niet)
T: 2 rijstwafels
D: kipprut, bloemkool, zilvervliesrijst
Zilvervliesrijst is best te doen, zolang er een sausje bij zit. Al haalt het het natuurlijk niet bijbasmati
.
Bij mij in de buurt staat een mega boom met blauwe kaarsjes en die branden al weer hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
6 november gaan hier de kerstverlichtingen/-versieringen al aan
Mijn moeder woont in een klein huis, dus een bed beneden plaatsen is niet zomaar te realiseren. Ze slaapt zelf in een hoogslaper, dus er moet dan sowieso een bed geregeld worden. Idealiter iets wat op te klappen is ofzo, zodat mijn moeder haar huis nog in en uit kan...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:50 schreef Zeester het volgende:
Maar de operatie is dus wel geslaagd Tink? Kan je zusje beneden blijven in het huis van je moeder, of moet er daar ook vanalles geregeld worden zodat ze de trap niet ophoeft? Veel sterkte!
Bedoel je groepslessen of hardlopen oid?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou graag een sport op muziek gaan doen maar ik heb geen conditie
iemand daar ervaring mee?
Ik had er ook twee boterhammen bij, vergeten te melden!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind zilvervlies veel lekker dan Basmati. Basmati smaakt voor mij te zoetig ofzo...
En wat eet je als er geen lekkere soep is? Alleen tomaatkomkommersalade is een beetje weinig...
Ik heb een half ongeplande dag:
O: 4 volkoren met ardenner, corned beef en 30+kaas. De yoghurt was op en er waren geen eieren in huis...
T: Crackertjes.
L: 4 volkoren. 2 ardenner, 2 30+kaas.
S: Op en neer naar de Bruna rennen voor leuke dingetjes voor zusjelief.
T: Banaan.
D: Geen idee, direct uit m'n werk naar Limburg om zusjelief een dikke knuffel te geven. Gisteravond lukte niet meer i.c.m. heel vroeg op voor mijn werk, lange reistijd en de operatie die ook pas om 20:00 uur begonnen is. Denk dat het iets bij mam thuis wordt. Kan net zo goed afhaalfriet als iets gezonds zijn. Ligt er ook aan of zusjelief al naar huis mag en hoe dat dan allemaal gaat lopen. Ze mag iig niet lopen de komende zes weken.
Hier bij de Dirk hebben ze al tijden zo'n grote doos voor 7 euro. Iedere keer kijk ik er met een schuin oog naar, maar ik heb ze nog niet gekocht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedoel je groepslessen of hardlopen oid?
en ik had medjool dadels nodig voor een recept en ik wist dat zo'n grote doos een ramp zou zijn, maar ze hadden echt geen kleinere hoeveelheid![]()
Ze zijn goddelijk lekker (als je van die zachte kleffe zoete smaak houdt) en dat is dus tevens het probleemquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:25 schreef Lonaa het volgende:
Hier bij de Dirk hebben ze al tijden zo'n grote doos voor 7 euro. Iedere keer kijk ik er met een schuin oog naar, maar ik heb ze nog niet gekocht.
groepslessenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedoel je groepslessen of hardlopen oid?
en ik had medjool dadels nodig voor een recept en ik wist dat zo'n grote doos een ramp zou zijn, maar ze hadden echt geen kleinere hoeveelheid![]()
Daarom durf ik ze niet te kopen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze zijn goddelijk lekker (als je van die zachte kleffe zoete smaak houdt) en dat is dus tevens het probleemMaar ik weiger dadels te kopen die vies en keihard zijn (de normale verpakkingen).
Aquafit/Swimba/hoe het dan ook heet bij jou in het zwembad een optie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
groepslessen
en dat is juist het probleem
nogal vervelend als ik 80% van de tijd uit sta te hijgen aan de kant
Iedereen moet ergens beginnen dus gewoon gaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
groepslessen
en dat is juist het probleem
nogal vervelend als ik 80% van de tijd uit sta te hijgen aan de kant
ja dat deed ik een tijdje maar dat is maar 1 avond per week en die avond kan ik precies nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Aquafit/Swimba/hoe het dan ook heet bij jou in het zwembad een optie?
ik mag niet hardlopen vanwege een oude blessurequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Doe anders eerst een paar lesjes Evy ofzo. Of ga thuis aan de slag met Leslie. Na een paar weekjes voel je je vast een stuk beter over je conditie.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik mag niet hardlopen vanwege een oude blessure
Conditie opbouwen kost tijd... ga gewoon ergens mee beginnen wat je leuk vind, dat je uit staat te hijgen gaat vanzelf minder worden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik mag niet hardlopen vanwege een oude blessure
oh ik doe wel sporten hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:17 schreef Sarabi het volgende:
rhubarbje wat zie je zelf als optie?
Wandelen kan bijvoorbeeld ook.
Dan kun je onmogelijk 0.0 conditie hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik doe wel sporten hoor
ik ga zo zwemmen
vorig jaar deed ik yoga en fitness
en verder doe ik alles te voet of op de fiets
maar ik mis dansen, dat heb ik jaren gedaan
echt dansen kan niet (vanwege die blessure)
maar ik hoopte dat iemand ervaring had met een soort van lichte vorm van bewegen op muziek waardoor ik 1. mee kan doen en 2. geen last krijg van die blessure
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan kun je onmogelijk 0.0 conditie hebben
nou ik heb de hele zomer niks gedaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan kun je onmogelijk 0.0 conditie hebben
gewoon BOM?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:21 schreef Sarabi het volgende:
Zumba
Shbam (?)
Gewoon BOM
dat soort dingen
Gymles op de middelbare school.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon BOM?
Oh dat staat toch niet voor Bewegen Op Muziek? Dat klinkt echt als een dagactiviteit in het gehandicaptencentrum
Maar waarom perse een hele les willen uitdansen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik heb de hele zomer niks gedaandus het is nu echt ruk
maar goed was hij nooit hoor
niet goed genoeg om zo'n hele les uit te dansen
Yesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon BOM?
Oh dat staat toch niet voor Bewegen Op Muziek? Dat klinkt echt als een dagactiviteit in het gehandicaptencentrum
omdat ik bij het studentensportcentrum zit waar alleen maar dunne studentes van 18 sporten zonder te zweten en hun haar in de war te makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar waarom perse een hele les willen uitdansen?
Je begint toch ook niet met een marathon als je gaat hardlopen.
Wil je sporten? Vind je dansen leuk?
Begin dan!
Er zijn ook dikke (juist veel) studenten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik bij het studentensportcentrum zit waar alleen maar dunne studentes van 18 sporten zonder te zweten en hun haar in de war te maken
En ik wil niet enorm af gaan als dikke bijna-dertiger zonder conditie met enorm veel zweet
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon BOM?
nee de andere optie is gewoon het fitness centrum, yoga, zwemmen, aquarobics, squash en af en toe een potje tennisquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er zijn ook dikke (juist veel) studenten.
Dus de andere optie is om thuis te blijven, niet sporten en dikker te worden?
Grappig dat het zo veel gegeven wordt bij uni's. Verder hoor ik het nooit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja! Maar bij mij op de uni kon je dat dus ook doen en dat was heel zwaar en heel erg leuk
Ik heb me (ook bij de uni) ooit opgegeven voor een bokscursus, maar helaas werd ik niet ingelootquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou echt best wel graag willen kickboksen, maar dat durf ik ook niet vanwege m'n gewicht.
bij ons hebben ze blijkbaar iets dat heet boxfitnessquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou echt best wel graag willen kickboksen, maar dat durf ik ook niet vanwege m'n gewicht.
Mij lijkt dat hupsen dan weer niets, ik wil het stoere werkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij ons hebben ze blijkbaar iets dat heet boxfitness
waarbij je dus alleen de training zeg maar doet en het hupsen en slaan maar niet echt vechten
dit weekend maar even langs voor advies
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon BOM?
Raar is dat he.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:35 schreef Zeester het volgende:
Ik zit in de bieb naar een dikkig meisje te kijken en ik realiseer me dat ik echt geen flauw idee heb of ik dikker, dunner of whatever ben. We hebben wel een beetje hetzelfde figuur en vetverdeling. Het doet er eigenlijk ook niet toe, maar tot zo ver een realistisch zelfbeeld, ik heb het niet.
Heb weleens een test gezien in zo'n programma waarbij vrouwen zichzelf in een rijtje moesten plaatsen wat op gewicht gesorteerd was, en dan keihard faalden. Dat ben ik.
Ja, hoi. Maar ik denk dat heel veel mensen dat hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:35 schreef Zeester het volgende:
Ik zit in de bieb naar een dikkig meisje te kijken en ik realiseer me dat ik echt geen flauw idee heb of ik dikker, dunner of whatever ben. We hebben wel een beetje hetzelfde figuur en vetverdeling. Het doet er eigenlijk ook niet toe, maar tot zo ver een realistisch zelfbeeld, ik heb het niet.
Heb weleens een test gezien in zo'n programma waarbij vrouwen zichzelf in een rijtje moesten plaatsen wat op gewicht gesorteerd was, en dan keihard faalden. Dat ben ik.
Jij bent ook gewoon raar hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen schatten de meesten zichzelf te dik in.
Ik daarentegen heb dat exact andersom. Dat is ook erg confronterend soms
Moet je ook niet met je rug naar de fotograaf gaan staanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb het vooral met foto's, dan is m'n reet toch altijd wel erg confronterend.
ja, vind je?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon raar hoor.
Geniepige lui, zomaar me besluipen en foto's maken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Moet je ook niet met je rug naar de fotograaf gaan staan
Auwquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:46 schreef Zeester het volgende:
Ik heb het ook wel eerder andersom. Kan me nog herinneren dat ik met een vriendin in een tramhokje zag en een lelijke Engelse toeriste met een enorme reet over het Leidseplein zag lopen in een veel te strakke broek en toen vroeg ik grappend 'is mijn kont ook ongeveer zo dik?' Waarop die vriendin zei 'ja, denk het wel zo'n beetje'
OMG!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:49 schreef Zeester het volgende:
De allerergste au was toen iemand op m'n voormalige werk die bij andere vestiging werkt vroeg of ik het zusje van onze manager was. En die manager was zo dik en lelijk dat ik een maand later op dieet ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |