Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Dan ga je niet zingen. Ik ben waarschijnlijk ook de enige van dit huis die gaat zingen bedenk ik me nuquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar ik kan niet zingen in mijn kostuum.![]()
Ik kan nief zingen.
Maar ik kan niet zingen in mijn kostuum.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fack you. Je komt gewoonWant leuk feestje in mijn huis.
Reken er maar niet opquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet dan zingen op hoge hakken, ging vorig jaar ook zo goed. Ziet kabels niet liggen in het donker enz. Mooi man. Maar toen had ik ze net, wellicht gaat het dit jaar wat beter
Wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:02 schreef Sardu het volgende:
Ah, een reden om wel te komen dus. Ama op dr plaat zien gaan met halloween.![]()
![]()
Veer lijkt helemaal niet op een pool, hele droom in duigen.
Ik word soms vergeleken met een oostblokker. Ik vind zelf niet dat ik een oostblok heaufd heb.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:02 schreef Sardu het volgende:
Ah, een reden om wel te komen dus. Ama op dr plaat zien gaan met halloween.![]()
![]()
Dus je komt? Silvia komt vast ook wel (denk ik). En we hebben ook een logeerkamer enzquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:02 schreef Sardu het volgende:
Ah, een reden om wel te komen dus. Ama op dr plaat zien gaan met halloween.
.. ik heb(wel ver weg) Deutsche blot.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik word gewoon gezien als een Nederlander. Gelukkig maar want mijn vader en oma lijken op een Duitser, dat heb ik niet mee gekregen gelukkig
Ik ook maar niet ver weg. Mijn oma is een Berlinerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
.. ik heb(wel ver weg) Deutsche blot.![]()
Euh, hoe ziet een duitser eruit?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik word gewoon gezien als een Nederlander. Gelukkig maar want mijn vader en oma lijken op een Duitser, dat heb ik niet mee gekregen gelukkig
Opzich wel cool hoor. Ik had een site gevonden die uit historische archieven z'n data haalde. Kon je op achternaam zoeken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook maar niet ver weg. Mijn oma is een BerlinerDuitser dus. Mijn vader een halve.
Moeilijk uit te leggen maar de mensen om me heen snappen wel wat ik bedoel, die zeggen het zelf ookquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Euh, hoe ziet een duitser eruit?
Mof.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook maar niet ver weg. Mijn oma is een BerlinerDuitser dus. Mijn vader een halve. Mijn oma woonde dichtbij Hitler in de oorlog
Duidelijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen maar de mensen om me heen snappen wel wat ik bedoel, die zeggen het zelf ookMijn oma ziet er gewoon Duits uit (praat ook Drents met een Duitse ondertoon) en mijn vader heeft een Duitse neus haha!
Ze is meteen na de oorlog Duitsland uitgevluchtquote:
Ja? Ik snap namelijk best dat Vas het niet snapt maar het is moeilijk uit te leggen. De mensen die me kennen die snappen het wel namelijkquote:
Haha wauw, één van de weinigen die dat vindtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:02 schreef Sardu het volgende:
![]()
Tja. Zo vroeg ik aan mijn moeder of ze wist dat oma waarschijnlijk ( en wij dus ook) duits bloed hadden. Kreeg ik ''had je dat niet aan d'r kop gezien'' terugquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja? Ik snap namelijk best dat Vas het niet snapt maar het is moeilijk uit te leggen. De mensen die me kennen die snappen het wel namelijkVooral bij mijn oma. 'De dikke Duitse vrouw in de scootmobiel' hehe
Nee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:11 schreef SpacyColours het volgende:
Of moet je per sé in hogere sferen zijn alvorens hier te posten?
Jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:11 schreef SpacyColours het volgende:
Broeder!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[b]Ik word soms vergeleken met een oostblokker.[/b] Ik vind zelf niet dat ik een oostblok heaufd heb.
Het is een sterke pre. Daarom ga ik nu ook naar buiten even jointje rokenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:11 schreef SpacyColours het volgende:
Ik maar 12,5quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik heb maar een kwart Duits bloed. Telt niet echt
Overgrootoma was Duits?quote:
quote:
Goed gezienquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Overgrootoma was Duits?
Sorry als het hier al ergens staat. Reageer soms op berichten zonder te kijken wie het gepost heeft
Als het niet tegelijk met halloween hier in de buurt is wil ik wel een poging doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus je komt? Silvia komt vast ook wel (denk ik). En we hebben ook een logeerkamer enzMaar dat laatste is alleen geschikt voor mensen die bekend zijn met kraakpanden*
*Niet dat het er zo goor is maar voor mensen die er niet bekend mee zijn is het misschien wel even wennen
Ik vind van niet.quote:
Dat laatste ging wel vanuit haha. Kijk maar even! Ik zou het wel tof vindenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:17 schreef Sardu het volgende:
Als het niet tegelijk met halloween hier in de buurt is wil ik wel een poging doen.
Ik ben wel wat gewend hoor en anders slaap ik wel rechtop in de hoek.
Niet stoned ergens je auto parkeren en daar slapenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als het niet tegelijk met halloween hier in de buurt is wil ik wel een poging doen.![]()
Ik ben wel wat gewend hoor en anders slaap ik wel rechtop in de hoek.
[..]
Ik vind van niet.![]()
Wel 'n mooi bekkie though.
Eindbaas. Dat keek ik vroeger altij in de pauze van de basisschoolquote:
Waarom? Ken je toch veel beter gewoon aan de pep gaan dan ritalin te gaan gebruiken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:16 schreef SpacyColours het volgende:
Nou ik heb net ritalin achter de kiezen.
Daar gaat m;n brein van kokenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:19 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Waarom? Ken je toch veel beter gewoon aan de pep gaan dan ritalin te gaan gebruiken?
Dat had je m'n psychiater zes jaar terug moeten vertellen. Maar die schreef me ritalin voor zonder me erop te wijzen om het als hulpmiddel te gebruiken en niet als genotsmiddel. En destijds was ik ook nog maar 13, dus wist ik veel wat de impact van die pillen was. En voor ik het wist raakte ik verslaafd aan dat spul...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:19 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Waarom? Ken je toch veel beter gewoon aan de pep gaan dan ritalin te gaan gebruiken?
Ik kreeg die troep ook. Iedere lading die ik kreeg verkocht ik gelijk weer doorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:22 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Dat had je m'n psychiater zes jaar terug moeten vertellen. Maar die schreef me ritalin voor zonder me erop te wijzen om het als hulpmiddel te gebruiken en niet als genotsmiddel. En destijds was ik ook nog maar 13, dus wist ik veel wat de impact van die pillen was. En voor ik het wist raakte ik verslaafd aan dat spul...
Ik op een gegeven moment ook; leek me wel een goed idee om van m'n verslaving af te komen, maar ik werd alleen depressief door.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kreeg die troep ook. Iedere lading die ik kreeg verkocht ik gelijk weer door
Je omschrijft nu gewoon een kneiterhard zwerend probleem in ons land hé. Kinderen worden gewoon aan de zware ''medicatie'' gelegd, want misschien hebben ze wel een stoornis.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:22 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Dat had je m'n psychiater zes jaar terug moeten vertellen. Maar die schreef me ritalin voor zonder me erop te wijzen om het als hulpmiddel te gebruiken en niet als genotsmiddel. En destijds was ik ook nog maar 13, dus wist ik veel wat de impact van die pillen was. En voor ik het wist raakte ik verslaafd aan dat spul...
Zonder auto gaat dat slecht of ik moet er die avond 1 stelen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet stoned ergens je auto parkeren en daar slapen
niet goed voor je rug, kan het je niet aanraden
Misschien mag je in J. zijn busje slapen hahaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zonder auto gaat dat slecht of ik moet er die avond 1 stelen.![]()
En slecht voor je rug is het inderdaad. Beter gewoon een busje kopen en een matras achterin.
Mijn kostuum leent zich aan het eind van de avond prima als slaapzak.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien mag je in J. zijn busje slapen haha
Gewoon een luier dragenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn kostuum leent zich aan het eind van de avond prima als slaapzak.![]()
Alleen lastig bij het pissen maar dat zien we dan wel.
Hahaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn kostuum leent zich aan het eind van de avond prima als slaapzak.![]()
Alleen lastig bij het pissen maar dat zien we dan wel.
Precies; ik werd niet eens gecontrolleerd nadat ik die pillen kreeg. Alleen één keer na een maandje, toen de psychiater achteloos de zorgen van mijn moeder in de wind sloeg die zei dat ik als een zombie door het huis liep, want dat waren zogenaamd effecten die na een maandje wel weer verdwijnen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je omschrijft nu gewoon een kneiterhard zwerend probleem in ons land hé. Kinderen worden gewoon aan de zware ''medicatie'' gelegd, want misschien hebben ze wel een stoornis.
Op de schrale billetjes na, helemaal geen gek idee.quote:
Dan ben je de enige.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:45 schreef Unscrewed het volgende:
Het valt me op dat iedereen onaardig is hier.
Al 2 joints op maar zie niks aparts in je plaatje.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:47 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit plaatje beweegt, heb je THC in je systeem. Hoe meer THC hoe meer dat plaatje spaced.
Als je nog nooit hebt gesmoked beweegt ie waarschijnlijk ook wel een beetje, maar niet echt heel erg, alleen een beetje het 'adem' effect.
Hmm. Ik kan me wel herinneren dat dit effect minder heftig was toen ik jonger was.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:47 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit plaatje beweegt, heb je THC in je systeem. Hoe meer THC hoe meer dat plaatje spaced.
Als je nog nooit hebt gesmoked beweegt ie waarschijnlijk ook wel een beetje, maar niet echt heel erg, alleen een beetje het 'adem' effect.
VASquote:
replaceuser.gifquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:45 schreef Unscrewed het volgende:
Het valt me op dat iedereen onaardig is hier.
Kan je nog wel stoned worden dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan ben je de enige.
[..]
Al 2 joints op maar zie niks aparts in je plaatje.
Dus toen je jong was vond je spacende dingetjes ook al leuk?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm. Ik kan me wel herinneren dat dit effect minder heftig was toen ik jonger was.
Mag ik dan de moeder zijn?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Ja, stilstaande .jpg's bewegen nu sowieso wel bij mij door slaapgebrek en net een jonko. Maar deze beweegt wel aardig veel ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:47 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Uhh, iedereen keek wel eens van die illusiedingen tochquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus toen je jong was vond je spacende dingetjes ook al leuk?
Nice.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:55 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, stilstaande .jpg's bewegen nu sowieso wel bij mij door slaapgebrek en net een jonko. Maar deze beweegt wel aardig veel ja.
True true, me too.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh, iedereen keek wel eens van die illusiedingen toch? Vond het wel grappig altijd ja.
Zeker wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kan je nog wel stoned worden dan?
Wow, wow hoe eng. Die wilde ik ook net posten, maar er was iets vaags met die link dus ik zocht een anderequote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh nice.
[ afbeelding ]
Deze is best wel apart.
http://www.kaboutermetgitaar.0fees.net/trippy.html
LEL
Het komt gewoon naar voren bij mijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:59 schreef RockNijntje het volgende:
Deze zat in mijn examen woensdag. Ik staarde er werkelijk drie minuten naar of zo
.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het komt gewoon naar voren bij mij
Wij zijn gewoon voor elkaar gemaakt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, wow hoe eng. Die wilde ik ook net posten, maar er was iets vaags met die link dus ik zocht een andere![]()
.
Oh ja, trippy, die is oud.
Zielmaatje!1111!11!11!!11!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon voor elkaar gemaakt.
Kijk, deze shit tript ballen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:59 schreef RockNijntje het volgende:
Deze zat in mijn examen woensdag. Ik staarde er werkelijk drie minuten naar of zo
.
[ afbeelding ]
Ik had die nacht amper geslapen, krijg ik om 8:30 dat plaatje voor mijn neus. Echt, het was naarquote:
Yayquote:
Je kan gewoon sociaal gewenste antwoorden kiezen ook al ben je een kutuserquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:07 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Hoera
Mensen die haten mogen verlaten.
Verdiep je in hoe ogen werken en perspectief en analyseer veel van die plaatjes.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:07 schreef badtripbob het volgende:
Trippy plaatjes. Ik kan wel animaties maken die vaag morphen en zo maar ik zou ook wel willen snappen hoe je van die stilstaande kunst maakt die dan gaat bewegen. En soms dan denk ik dat ik iets heb dat werkt maar dan werkt het alleen omdat op dat moment sowieso alles al beweegt.
Kun je echt op zoveel manieren benaderen. Het kan vanuit een volledig doordachte wiskundige reeks of formule. Het kan vanuit de natuurkunde (optica) benaderd worden. Het kan ook door een kleur op een vel te gooien en volgens kleurentheorieën verder te gaan. Anyway, die artists zijn nogal pientere mensen en ik heb diep respect voor ze dat ze zelf niet helemaal doodgaan tijdens het makenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:07 schreef badtripbob het volgende:
Trippy plaatjes. Ik kan wel animaties maken die vaag morphen en zo maar ik zou ook wel willen snappen hoe je van die stilstaande kunst maakt die dan gaat bewegen. En soms dan denk ik dat ik iets heb dat werkt maar dan werkt het alleen omdat op dat moment sowieso alles al beweegt.
Een goed begin van de dag.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had die nacht amper geslapen, krijg ik om 8:30 dat plaatje voor mijn neus. Echt, het was naar. En dan moet je het ook nog analyseren en shit en er dus heel goed naar kijken
![]()
.
Bij een test die je zelf invult.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:07 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Hoera
Mensen die haten mogen verlaten.
Dat geldt voor iedereen zo'n beetje met die mindset.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je kan gewoon sociaal gewenste antwoorden kiezen ook al ben je een kutuser
Escherquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
Escher hoorde ook bij Op Art. Hij deed stiekem helemaal niks met wiskunde, zoals iedereen altijd maar zegt. Over zijn werken zijn wel artikelen te vinden waarin uitgelegd wordt hoe het werkt.
Ja als ik zou weten wat voor soort formules je aan moet denken dan zou ik best wel iets kunnen maken. Ben nu sowieso te vaag om te gaan rekenenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kun je echt op zoveel manieren benaderen. Het kan vanuit een volledig doordachte wiskundige reeks of formule. Het kan vanuit de natuurkunde (optica) benaderd worden. Het kan ook door een kleur op een vel te gooien en volgens kleurentheorieën verder te gaan. Anyway, die artists zijn nogal pientere mensen en ik heb diep respect voor ze dat ze zelf niet helemaal doodgaan tijdens het maken.
Reeksen vooral neem ik aan. Fibonacci is wel een leuke danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:14 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja als ik zou weten wat voor soort formules je aan moet denken dan zou ik best wel iets kunnen maken. Ben nu sowieso te vaag om te gaan rekenenEn ik heb al fucking lang geen wiskunde toegepast dus al zou ik een poging wagen moet ik toch eerst even die termen allemaal even opzoeken en ff herinneren wat wat ook alweer was
Lijkt me wel leuk! Vorig jaar (en 3 jaar terug) heb ik ook meegedaan aan Secret Santa, was een project onder twitterende beauty bloggers. Was net zoietsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:17 schreef Klojo120 het volgende:
ONZ / [ONZ Sinterklaas Surprise] aanmeldtopic!
Doen jullie ook mee?
Hij is gewoon eerlijk ingevuld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bij een test die je zelf invult.![]()
Goed man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow, het valt me op, dat al die kleine dingen, allemaal deel zijn van een groter ding dat hetzelfde is als die kleine dingen. Ook gewoon echt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er met FOK! aan de hand? Hebben jullie dat ook of ligt het aan mij?
[..]
Reeksen vooral neem ik aan. Fibonacci is wel een leuke dan.
Er is zelfs natuurlijk fibonacci voedsel.
[ afbeelding ]
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
En dit is tevens het leven in een nutshell.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:45 schreef Unscrewed het volgende:
Het valt me op dat al die kleine dingen, allemaal deel zijn van een groter ding dat hetzelfde is als die kleine dingen.
Daar gaat het ook om. Nou ja, bij die rij danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow, het valt me op, dat al die kleine dingen, allemaal deel zijn van een groter ding dat hetzelfde is als die kleine dingen. Ook gewoon echt.
ewa trollie!!11! haha lang gelede XDquote:
Weet je wat DXM is?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En dit is tevens het leven in een nutshell.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:11 schreef Studeur het volgende:
PUM TUM TUM TUM TUM PEUMDUM UDMDUD DUMDUMD
neequote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tu du du tu tu tu tu tu tu du du tu tu tu tu tu tu.
Oke klinkt wel lekkerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ja jonge wel doen dan. Was bazennummertje drie jaar geleden.
Door South Park, ja.quote:
Staat die ook in je system32?quote:
nee, staat allemaal netjes samen in een mapje dat "4chan" heet, onderverdeeld in "roomboter", "pr0nz" ("niet geej" en "flikkers"), "reactions", en "lsd", danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Staat die ook in je system32?
lol /b/ 4chan So Funny XDxdDquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee, staat allemaal netjes samen in een mapje dat "4chan" heet, onderverdeeld in "roomboter", "pr0nz" ("niet geej" en "flikkers"), "reactions", en "lsd", dan
edit:
oh en "wallpapers"
quote:
Zitten best veel BoC fans daarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
/b/ is voor kleine kindjes, ik zit op /mu/
Al mijn muziek staat netjes maar ik heb ook zoeen nare muziekmap:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee, staat allemaal netjes samen in een mapje dat "4chan" heet, onderverdeeld in "roomboter", "pr0nz" ("niet geej" en "flikkers"), "reactions", en "lsd", dan
edit:
oh en "wallpapers"
meest "geliefde" bands daar zijn toch wel radiohead, death grips,the cure en neutral milk hotelquote:
pics van je muziekmapquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al mijn muziek staat netjes maar ik heb ook zoeen nare muziekmap:
[ afbeelding ]
Oftewel toffe people.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
meest "geliefde" bands daar zijn toch wel radiohead, death grips,the cure en neutral milk hotel(en gewoon loveless als één van de absolute favorieten) voor de rest vaak "losse" albums die heel goed zijn, flowcharts daar zijn ook handig als je een band niet kent en er naar wilt beginnen met luisteren
nah, heel veel mensen die pretentieus doen om te trollen, en ook wel trolls in het algemeenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:11 schreef FL_Freak het volgende:
quote:
Op donderdag 10 oktober 2013 17:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
meest "geliefde" bands daar zijn toch wel radiohead, death grips,the cure en neutral milk hotel (en gewoon loveless als één van de absolute favorieten) voor de rest vaak "losse" albums die heel goed zijn, flowcharts daar zijn ook handig als je een band niet kent en er naar wilt beginnen met luisteren
Oftewel toffe people.
Laat ik daar nou ervaring mee hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nah, heel veel mensen die pretentieus doen om te trollen, en ook wel trolls in het algemeenmaar daar moet je doorheen kijken
Ondertussen echt al een jaar niets meer aan gedaan of zo.quote:
heb mijn hardeschijf uitgeleend maar heb ook veel muziekquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ondertussen echt al een jaar niets meer aan gedaan of zo.
[ afbeelding ]
Tot mijn 14e kocht ik alles eigenlijk. Maar toen ging ik steeds meer verschillende dingen luisteren (al die albums kopen zou erg duur worden) en ook minder bekende dingen (geen cd's verkrijgbaar of zoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:16 schreef smitjew het volgende:
[..]
heb mijn hardeschijf uitgeleend maar heb ook veel muziek![]()
lang leven the piratebay
piratebay is ook geen reet op te vindenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:16 schreef smitjew het volgende:
[..]
heb mijn hardeschijf uitgeleend maar heb ook veel muziek![]()
lang leven the piratebay
handig, dat spotifyquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een namenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker offline muziek waar ik altijd bij kan, veel fijnerquote:
dat kan bij spotify ookquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker offline muziek waar ik altijd bij kan, veel fijner.
als je onbekendere muziek luistert staat er geen kut op, en sommige bands weren hun muziek gewoon van spotify vanwege copyrightquote:
Ik ga er nooit aan beginnenquote:
Daar heb ik geen ervaring mee, luister niet van die obscure muziek.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je onbekendere muziek luistert staat er geen kut op, en sommige bands weren hun muziek gewoon van spotify vanwege copyright
Dat kan, ik geef slechts aan dat dat wat je net zei ook prima met Spotify kan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga er nooit aan beginnen. Vind het zo veel fijner.
weet niet gwn moordenaar toch ofc . :pquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
trollsiense heo noem je het als je je vriend vermoort??/? XD
homiecide XDquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet niet gwn moordenaar toch ofc . :p
Metalcorequote:
zeg dat nog eensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Metalcore. Vieze Amerikaanse nepmetal.
Ja nee, die generalisatie die hij daar heeft.quote:
die gast luistert zelf naar metalcorequote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja nee, die generalisatie die hij daar heeft.
ik ken het jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
Dit dadaïstische gedicht is ook wel wat voor jou, Troll.
Verstoor ons liefdesspel niet.quote:
hoezo?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij kunt in je eentje nog een sc oprichten
Haha wow.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:08 schreef Trollscience het volgende:
de plaatjes op dv's tumblr somsjezus
Linkje?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:08 schreef Trollscience het volgende:
de plaatjes op dv's tumblr somsjezus
Maar die randomness van The Amanda Show was gewoon zo mooiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond dat zo baas maar komt omdat ik Amanda heet
[ afbeelding ]
Die aflevering met die videoband winkelquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar die randomness van The Amanda Show was gewoon zo mooiIk hield daar toen al van
Hahaaa jaaaa Blockblisterquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die aflevering met die videoband winkel
Drake en josh keek ik zelf ook nog een paar keer zo als er niks anders was op tvquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaaa jaaaa Blockblister'
En Kyle
Zo tof ook dat Drake & Josh daarna hun eigen show kregen, waarna Miranda Cosgrove daarin weer haar eigen show kreeg. Dan SchneiderSchneider's Bakery
Dat judge trudy vond ik dan weer niks aanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:40 schreef Moira. het volgende:
Die kinderprogramma's van tegenwoordig zijn veel te 'normaal' en allemaal nagesynchroniseerd
Onze kinderen zullen door de TV alleen maar humorloos worden en geen Engels leren
Die ondertitelde randomheid van vroegah
Ik ben altijd alles van Dan Schneider blijven kijkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Drake en josh keek ik zelf ook nog een paar keer zo als er niks anders was op tv
Ik vond alles altijd welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat judge trudy vond ik dan weer niks aan
Die Courtney met dat irritante geluid..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond alles altijd wel
Maar vooral Courtney (MA-HA!) en Penelope (please) waren tof
Haha je kunt ook gesprekken in je hoofd houden met zijn stem en dan zelf wart verzinnenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
En nu ik stoner ben snap ik Kyle nog zo veel beter
Zo randomquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Courtney met dat irritante geluid..
Die wilde je toch wat aandoen...
haha jaaaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Haha je kunt ook gesprekken in je hoofd houden met zijn stem en dan zelf wart verzinnen
Zal ook niet altijd zo geweest zijn. Is niet allemaal rozegeur en manenschijn in dat werk wereldjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:48 schreef Moira. het volgende:
Die acteurs moeten zo'n lol hebben gehad op hun werk
True, true. Maar toch; wat zullen ze een lol hebben gehadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zal ook niet altijd zo geweest zijn. Is niet allemaal rozegeur en manenschijn in dat werk wereldje
Ik zag laatst op Youtube dit voorbij komenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:48 schreef Moira. het volgende:
Die acteurs moeten zo'n lol hebben gehad op hun werk
Moet gelijk denken aan een schimmel infectie bij een kutquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
A) lamb
B) dog
C) hamster
D) infection
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag laatst op Youtube dit voorbij komen
Vroeger als puber was de Amanda Show wel leuk,
Dat Victorious kijk ik alleen met een doos tissues en wat Vaseline.
waar het hart van vol is hequote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet gelijk denken aan een schimmel infectie bij een kut
Was die Dan Schneider ook niet die kerel die het zusje van Britney Spears had bezwangerd ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar toch mag ik de humor erin over het algemeen nog steeds wel
Sam & Cat zijn echt bazenkarakters uit de 2 verschillende seriesLijkt me best tof om te zien
Alleen heb ik geen TV
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was die Dan Schneider ook niet die kerel die het zusje van Britney Spears had bezwangerd ?
Chicks schijnen sex te hebben met Scouts/Agents/Producers etc voor ze in Disney/Nickelodeon series verschijnen. Is ooit een oud medewerker over uit de school geklapt.
goede oude tijdquote:
Was dat op een cruiseschip?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:03 schreef Beach het volgende:
[..]
goede oude tijd
ken je heartbreak high???
Somsquote:
Nee dan, Loveboat bedoel ik trouwens ook niet.quote:
'kids'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:08 schreef FL_Freak het volgende:
Die kut programma's van nu![]()
Medelijden met wat de nieuwe generatie kids missen
Achter elkaar in een blok op Foxkidsquote:
Ik kan mij die zondag nog voor de geest halen dat ik dat keekquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Achter elkaar in een blok op Foxkids
ja echtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:08 schreef FL_Freak het volgende:
Die kut programma's van nu![]()
Medelijden met wat de nieuwe generatie kids missen
Ik zei het tochquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:22 schreef Moira. het volgende:
Internet zegt dat Dan Schneider een pedofiele voetfetisjist is.
Mijn jeugdheldInternet, wat doe je
Ja er is echt aids op tegenwoordig, ook allemaal Nederlandsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is echt erg ja.
Ik heb een broertje van veertien en de vorige keer dat hij hier was zat hij ook naar Nickeloden te kijken een of andere serie met een kneus die heel de tijd praat alsof hij teveel van de helium gesnoept heeft.
dat was zo kut dat mag hij hier niet meer kijken van mij.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:22 schreef Moira. het volgende:
Internet zegt dat Dan Schneider een pedofiele voetfetisjist is.
Mijn jeugdheldInternet, wat doe je
Ja nja, het blijft het internet, speculaties blijven speculaties, zie geen officiële berichten ofzoquote:
Op Motherless stond toen dus een hele confession van een oud Disney producer die vertelde dat bij de casting van die shows die meisjes allemaal smerige dingen moesten doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja nja, het blijft het internet, speculaties blijven speculaties, zie geen officiële berichten ofzo
Maar ziet er iig niet best uit
motherless is toch een pron site?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op Motherless stond toen dus een hele confession van een oud Disney producer die vertelde dat bij de casting van die shows die meisjes allemaal smerige dingen moesten doen.
Yupquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:25 schreef aequus het volgende:
[..]
motherless is toch een pron site?
Motherlessquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op Motherless stond toen dus een hele confession van een oud Disney producer die vertelde dat bij de casting van die shows die meisjes allemaal smerige dingen moesten doen.
Als grote broer moet je hem slaan omdat hij naar die gay ass nagesynchroniseerde zooi kijkt. Was hij nou pas 6 of 8 of zo dan kon het nog. Die weten meestal nog niet beter.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is echt erg ja.
Ik heb een broertje van veertien en de vorige keer dat hij hier was zat hij ook naar Nickeloden te kijken een of andere serie met een kneus die heel de tijd praat alsof hij teveel van de helium gesnoept heeft.
dat was zo kut dat mag hij hier niet meer kijken van mij.
Hij is helemaal gek van zo een gingermeisje uit Victorious dus dat zou wel meevallen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als grote broer moet je hem slaan omdat hij naar die gay ass nagesynchroniseerde zooi kijkt. Was hij nou pas 6 of 8 of zo dan kon het nog. Die weten meestal nog niet beter.
Maar op je 14e ga je toch niet vrijwillig zulk kinderachtig programma kijken?
Of dit was een subtiele poging van je broertje om te vertellen dat hij gay is.
net zo gay als zn broer dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als grote broer moet je hem slaan omdat hij naar die gay ass nagesynchroniseerde zooi kijkt. Was hij nou pas 6 of 8 of zo dan kon het nog. Die weten meestal nog niet beter.
Maar op je 14e ga je toch niet vrijwillig zulk kinderachtig programma kijken?
Of dit was een subtiele poging van je broertje om te vertellen dat hij gay is.
Breng me je zus dan zou je zien hoe gay ik ben.quote:
je gaat haar anaal nemen? of neemt zij een voorbind dildo?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Breng me je zus dan zou je zien hoe gay ik ben.
En je hebt hem niet uitgelegd dat roodharigen geen ziel hebben en je geen aandacht mag schenken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is helemaal gek van zo een gingermeisje uit Victorious dus dat zou wel meevallen.
Dan gaan jullie samen shoppen tot jullie droppen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik heb geen zusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bohh die wil ik zien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik hem misquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik op facebook tegen hem:
19:47
waar is mur. vraagt beach in stoners
ben stonedquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
zoveel duimen omhoog gestoken dat je kramp krijgt? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Moira doe je mee met de ONZ Sintsurprise?quote:
He wat?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:38 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Moira doe je mee met de ONZ Sintsurprise?
You're the succesful mequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:40 schreef Studeur het volgende:
Ik geef het eerlijk toe, ik geil op klojo
Dat staat er nu ook mijn excuses fijn dat je me hier op attendeertquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat staat er nu ook mijn excuses fijn dat je me hier op attendeert
quote:
oke veel plezierquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:52 schreef Moira. het volgende:
Ik ga ff weer verder dit kijken want da's leuk
Jack mijn swag niet. Dat is mijn ding, om te vroeg lapo te roepenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |