Somsquote:
Nee dan, Loveboat bedoel ik trouwens ook niet.quote:
'kids'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:08 schreef FL_Freak het volgende:
Die kut programma's van nu![]()
Medelijden met wat de nieuwe generatie kids missen
Achter elkaar in een blok op Foxkidsquote:
Ik kan mij die zondag nog voor de geest halen dat ik dat keekquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Achter elkaar in een blok op Foxkids
ja echtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:08 schreef FL_Freak het volgende:
Die kut programma's van nu![]()
Medelijden met wat de nieuwe generatie kids missen
Ik zei het tochquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:22 schreef Moira. het volgende:
Internet zegt dat Dan Schneider een pedofiele voetfetisjist is.
Mijn jeugdheldInternet, wat doe je
Ja er is echt aids op tegenwoordig, ook allemaal Nederlandsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is echt erg ja.
Ik heb een broertje van veertien en de vorige keer dat hij hier was zat hij ook naar Nickeloden te kijken een of andere serie met een kneus die heel de tijd praat alsof hij teveel van de helium gesnoept heeft.
dat was zo kut dat mag hij hier niet meer kijken van mij.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:22 schreef Moira. het volgende:
Internet zegt dat Dan Schneider een pedofiele voetfetisjist is.
Mijn jeugdheldInternet, wat doe je
Ja nja, het blijft het internet, speculaties blijven speculaties, zie geen officiële berichten ofzoquote:
Op Motherless stond toen dus een hele confession van een oud Disney producer die vertelde dat bij de casting van die shows die meisjes allemaal smerige dingen moesten doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja nja, het blijft het internet, speculaties blijven speculaties, zie geen officiële berichten ofzo
Maar ziet er iig niet best uit
motherless is toch een pron site?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op Motherless stond toen dus een hele confession van een oud Disney producer die vertelde dat bij de casting van die shows die meisjes allemaal smerige dingen moesten doen.
Yupquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:25 schreef aequus het volgende:
[..]
motherless is toch een pron site?
Motherlessquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op Motherless stond toen dus een hele confession van een oud Disney producer die vertelde dat bij de casting van die shows die meisjes allemaal smerige dingen moesten doen.
Als grote broer moet je hem slaan omdat hij naar die gay ass nagesynchroniseerde zooi kijkt. Was hij nou pas 6 of 8 of zo dan kon het nog. Die weten meestal nog niet beter.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is echt erg ja.
Ik heb een broertje van veertien en de vorige keer dat hij hier was zat hij ook naar Nickeloden te kijken een of andere serie met een kneus die heel de tijd praat alsof hij teveel van de helium gesnoept heeft.
dat was zo kut dat mag hij hier niet meer kijken van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |