Zo randomquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Courtney met dat irritante geluid..
Die wilde je toch wat aandoen...
haha jaaaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Haha je kunt ook gesprekken in je hoofd houden met zijn stem en dan zelf wart verzinnen
Zal ook niet altijd zo geweest zijn. Is niet allemaal rozegeur en manenschijn in dat werk wereldjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:48 schreef Moira. het volgende:
Die acteurs moeten zo'n lol hebben gehad op hun werk
True, true. Maar toch; wat zullen ze een lol hebben gehadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zal ook niet altijd zo geweest zijn. Is niet allemaal rozegeur en manenschijn in dat werk wereldje
Ik zag laatst op Youtube dit voorbij komenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:48 schreef Moira. het volgende:
Die acteurs moeten zo'n lol hebben gehad op hun werk
Moet gelijk denken aan een schimmel infectie bij een kutquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
A) lamb
B) dog
C) hamster
D) infection
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag laatst op Youtube dit voorbij komen
Vroeger als puber was de Amanda Show wel leuk,
Dat Victorious kijk ik alleen met een doos tissues en wat Vaseline.
waar het hart van vol is hequote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet gelijk denken aan een schimmel infectie bij een kut
Was die Dan Schneider ook niet die kerel die het zusje van Britney Spears had bezwangerd ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar toch mag ik de humor erin over het algemeen nog steeds wel
Sam & Cat zijn echt bazenkarakters uit de 2 verschillende seriesLijkt me best tof om te zien
Alleen heb ik geen TV
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was die Dan Schneider ook niet die kerel die het zusje van Britney Spears had bezwangerd ?
Chicks schijnen sex te hebben met Scouts/Agents/Producers etc voor ze in Disney/Nickelodeon series verschijnen. Is ooit een oud medewerker over uit de school geklapt.
goede oude tijdquote:
Was dat op een cruiseschip?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:03 schreef Beach het volgende:
[..]
goede oude tijd
ken je heartbreak high???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |