Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Awquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:25 schreef VeerEli het volgende:
US / Userfoto's #310 - u nu!
Moest om deze ook wel lachen![]()
Ik heb ook half kaal gehad. Half kaal en dan beetje halflang en dan naar achteren of scheiding gekamd en toen ging mijn haar verder groeien terwijl ik wel steeds de zijkanten bleef opscheren en had ik haar tot iets over mijn schouder en dan half kaal daarbij. En dus beide zijkanten en de achterkant geschoren, helemaal rond dus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had ooit één zijkant opgeschoren en later beide kanten. Beide kanten was vooral zodat ik het gelijk weer aan kon laten groeien en omdat ik dat dan ook eens gehad had
Vind 't wel vermakelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:31 schreef Sardu het volgende:
Dat in US is toch goddomme geen rel.![]()
Stel sneue zakken bij elkaar die een foto bashen, maar bij een rel stel ik me heel wat anders voor dan dit vmbo gedoe.
Bij the queen of ego is het zo nu en dan op zijn plaatsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:31 schreef Sardu het volgende:
Stel sneue zakken bij elkaar die een foto bashen, maar bij een rel stel ik me heel wat anders voor dan dit vmbo gedoe.
link?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:31 schreef Sardu het volgende:
Ik ken haar verder niet en kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een post van haar heb gelezen. Daarbij heeft iedereen toch een groot ego op Fok! en is dat toch ook de reden dat we hier zitten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij the queen of ego is het zo nu en dan op zijn plaats
Dat mag, ik had alleen mee ME en gevatte opmerkingen verwacht.quote:
Vond m'n eigen wel een goeie hehehehequote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:36 schreef Sardu het volgende:
Dat mag, ik had alleen mee ME en gevatte opmerkingen verwacht.![]()
Deze?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vond m'n eigen wel een goeie hehehehe
Kan er inderdaad wel mee door, wel een hoog inkop gehalte though.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JA JOH, TUURLIJK, KAN ER NOG WEL BIJ HE!!!!!!!!!11
Hehehequote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze?
[..]
Kan er inderdaad wel mee door, wel een hoog inkop gehalte though.
En was 't wat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:42 schreef Typisch het volgende:
![]()
ik ben die fantastick eens tegengekomen op facebook, iemand die ik goed ken was getagd in een foto en toen stond zij er ineens ook op
einde bericht
Aan dequote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:42 schreef Typisch het volgende:
![]()
ik ben die fantastick eens tegengekomen op facebook, iemand die ik goed ken was getagd in een foto en toen stond zij er ineens ook op
einde bericht
Nee op FOK! doen we alsof we een groot ego hebben. Eigenlijk zijn wij onzekere puisterige autisten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ken haar verder niet en kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een post van haar heb gelezen. Daarbij heeft iedereen toch een groot ego op Fok! en is dat toch ook de reden dat we hier zitten?
Onderste maar is alweer open zie ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat bedoelt 'ie dan?
FOK!Userfoto's
US / Userfoto's #310 - u nu!
?
Ah ja joh is altijd gezeur dat mensen niet de reacties krijgen die ze graag zouden willen, of juist overmatig veel kakreacties zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onderste maar is alweer open zie ik
Ja, die beeldjesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:08 schreef Amarantha het volgende:
Moira. heb je de update gezien in 't dolfijnentopic?
Ssssst, straks wil Veer me geen pics meer sturen!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee op FOK! doen we alsof we een groot ego hebben. Eigenlijk zijn wij onzekere puisterige autisten.
Hahahahahquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
kan zelf ook wel wat minder chips eten heb ik het idee
maar foto's zeggen mij niet zoveel
Eens, heb ook wel een tijdje gepost in US maar dat waren 9 van de 10 keer van die expres idiote foto's maar het is tegenwoordig maar een trieste bedoeningquote:
Hou je kop joh, je postte gewoon sexy foto's hoor. Allemaal voor de aandacht. Bah, ik walg van meisjes zoals jij.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eens, heb ook wel een tijdje gepost in US maar dat waren 9 van de 10 keer van die expres idiote foto's maar het is tegenwoordig maar een trieste bedoening
Hoe dit ook meer geloofwaardig over komt dan de post van Vas.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou je kop joh, je postte gewoon sexy foto's hoor. Allemaal voor de aandacht. Bah, ik walg van meisjes zoals jij.
Ja inderdaad, dat topic van mij waar een meme van m'n foto gemaakt werd is inderdaad HEEL ERG SEXY HE VEER?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou je kop joh, je postte gewoon sexy foto's hoor. Allemaal voor de aandacht. Bah, ik walg van meisjes zoals jij.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoe dit ook meer geloofwaardig over komt dan de post van Vas.![]()
![]()
Nee, dat was je 'kijk-mij-fucking-ghettofab-zijn' look. Dat kwam weer dáárna.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat topic van mij waar een meme van m'n foto gemaakt werd is inderdaad HEEL ERG SEXY HE VEER?
Sardu plsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:54 schreef Sardu het volgende:
Wooooh, kijk mij omringd zijn door vrouwelijke users op deze pagina.![]()
![]()
Wollah.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef VeerEli het volgende:
Nee, dat was je 'kijk-mij-fucking-ghettofab-zijn' look. Dat kwam weer dáárna.
Wot?quote:
Als in de peuken? Die zijn niet te roken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:12 schreef Trollscience het volgende:
davidoff is echt lekker en goedkoop waarom heb ik dit nooit eerder gepakt
ik vind ze classy en bitter, heerlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als in de peuken? Die zijn niet te roken.
Lucky Strike Bruin is erg lekker. En zonder additives.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:21 schreef Amarantha het volgende:
Hmm nooit gehad. Ik moet binnenkort weer eens een pakje Gauloises halenOf Lucky Strike.
link?!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat topic van mij waar een meme van m'n foto gemaakt werd is inderdaad HEEL ERG SEXY HE VEER?
gauloises is wel echtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:21 schreef Amarantha het volgende:
Hmm nooit gehad. Ik moet binnenkort weer eens een pakje Gauloises halenOf Lucky Strike.
Niets kan tippen aan Parliamentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gauloises is wel echt [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gelukkig heb je 10 katten, mijn kater had ook van de week een muis gevangen hier blijkbaar toen ik al sliepquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
Muizen ergens in mijn kamerHoor vaker in de muren ofzo iets krassen/knagen/krabbelen
Mja wat wil je in zo'n oud huis
Ja, ik krijg van Burnsy regelmatig muizen toegereikt omdat ze me zo lief vindtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb je 10 katten, mijn kater had ook van de week een muis gevangen hier blijkbaar toen ik al sliep![]()
Fucking ranzig. Waar die vandaan kwam?
Tja.
Vind hier oplossingenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
Muizen ergens in mijn kamerHoor vaker in de muren ofzo iets krassen/knagen/krabbelen
Mja wat wil je in zo'n oud huis
Een laken en met een schaar 2 gaten in knippen. Bij voorkeur een wit laken en niet van het kussensloop je 'hoed' maken. Tenzij je van de kkk wil zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Halloween outfit bedenken, iets wat goedkoop zelf in elkaar te knutselen is. Hmm
Ik was vorig jaar echt lillekquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Halloween outfit bedenken, iets wat goedkoop zelf in elkaar te knutselen is. Hmm
Nee te makkelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een laken en met een schaar 2 gaten in knippen. Bij voorkeur een wit laken en niet van het kussensloop je 'hoed' maken. Tenzij je van de kkk wil zijn.![]()
Mijn halloween outfit is al klaar.
Mummy met toiletpapier?quote:
Foto's? Ik zag er genant uitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik was vorig jaar al een bebloede iets. Slet ofzo.. had niet echt specifiek iets maar had witte kleding aan, kort en onder het bloed en hoge hakken
Nee heb ik nietquote:
verf je haar en ga als powerpuff girlquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:38 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
verf je haar en ga als powerpuff girl
Bericht je wel op fbquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee heb ik nietZelfs niet van mijn gezicht, dit jaar wel even doen. Ik had een bebloed gezicht.
Foto van jouw gênante outfit?
Of een meteoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind hier oplossingen
K&W / Hoe kom ik van muis/muizen op kamer af?
Eindconclusie is dat je een dino nodig hebt
beter iets origineels als een pompoen inderdaadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Tevens hoef ik alleen mijn haar te ontkleuren voor Bubbles en ontkleuren doe ik toch al over 2 weken. Verder een slecht plan
Pompoen is ook geen optie. Meer iets meisjesachtig maar watquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
beter iets origineels als een pompoen inderdaad
Gewoon effe Bruce bellenquote:
Zelden zo'n pijnlijke kater gehadquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik was vorig jaar al een bebloede iets. Slet ofzo.. had niet echt specifiek iets maar had witte kleding aan, kort en onder het bloed en hoge hakken
Nummer 1 is op een vreemde manier wel sexyquote:
Toch wel Red?quote:
Niet op een vreemde manier. Zou dr keihard mee naar huis nemen en voor me laten koken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Nummer 1 is op een vreemde manier wel sexy
tamponquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pompoen is ook geen optie. Meer iets meisjesachtig maar wat
Bloody tamponquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Mijn pokemons (de gene waar ik wat mee doe in ieder geval:Geen Eevee hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Wat let jequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik hoorde al dat ik hem had kunnen ophalenAch
Laatste keer dat ik het heb gespeeld zal ook wel een jaar of twaalf geleden zijn geweestquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik het echt serieus speel. Nooit verder gespeeld dan een half uur
Maar Quagsire is lelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat ik die niet zo nodig hoef te hebbenDenk ik
Ach als die maar nuttig isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar Quagsire is lelijkAl is Vaporeon ook niet moeders mooiste. God. Dat ik die namennog ken
![]()
Zo denken ze ook altijd over mijquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, het is wel zo fijn als mijn post 's nachts geleverd wordt.
Haha HoerHoerenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:41 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit me helemaal misselijk te vreten aan deze dingen
Geen wonder dat het diabetes-gehalte in de VS zo hoog is
Teringquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:42 schreef Studeur het volgende:
Ga morgen toch zo hard falen voor mn tentamen
En dat terwijl ik ook nog eens 75 eur moet betalen omdat ik te laat was met inschrijven.
Jaquote:
Haha neequote:
Je geld weggooienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:42 schreef Studeur het volgende:
Ga morgen toch zo hard falen voor mn tentamen
En dat terwijl ik ook nog eens 75 eur moet betalen omdat ik te laat was met inschrijven.
Ohquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
Haha nee
Een voldoende wordt t sowieso niet. In t beste geval haal ik een 3.5, het minimumcijfer om de herkansing te mogen maken.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:45 schreef Studeur het volgende:
O ik had blijkbaar ook een tussentoets vandaag voor een ander vak zie ik net.
Godverdomme waar ben ik mee bezig
Dankjewel. Al heb ik dat het meeste nodig om mn bed uit te komen om 8 uurquote:
Someone Who Isn't Mequote:
SWIM gaat aangifte doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:55 schreef Unscrewed het volgende:
SWIM zat tot vandaag met een probleem: geen geld en geen wiet.
SWIM kon alleen makkelijk werk krijgen bij de AH, die andere winkels die hebben niemand nodig.
Dan gaat SWIM maar dealen.
Nu krijgt SWIM 50% van de opbrengst + een 5je aan wiet om zelf te smoken iedere keer dat SWIM door zijn paar zakjes heen is en een 10tje om met anderen te smoken om te introduceren.
SWIM zegt YOLO.quote:
wut.quote:
Zelfs ik weet dat, kom opquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet je niet wat adolescentie is?
Ik lees maar halfquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet je niet wat adolescentie is?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lees maar halfIk zie alleen
Slaap lekker adolescentiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:10 schreef Studeur het volgende:
In bed liggen in de hoop te slapen
Vaarwel adolescentie
1 keer daar rond gekeken en overal was het sneuquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eens, heb ook wel een tijdje gepost in US maar dat waren 9 van de 10 keer van die expres idiote foto's maar het is tegenwoordig maar een trieste bedoening
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is toch fantastischquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vond dat zo baas maar komt omdat ik Amanda heetquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:09 schreef Moira. het volgende:
Ik hou van alle mensen die dit diggen
Amanda Show
Mensen die dit niet keken en baas vonden
neequote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:59 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Werkt dat net zo als pallets sorteren?
Gr gr Kees
Ik ben al thuis sinds een half uur geledenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
EN gewoon betaald krijgen die tijd?
Ohquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben al thuis sinds een half uur geleden
Waar werk jij dan? En nee ben niet aan het blowen. Paar dagen geleden nog welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:14 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh
Al aan het blowen?
Ik ga nu maar een assi draaien. Voor de slaapdienst uit bed komt kan ik geen wiet meer roken dat ruiken ze dan nog. Laatste was lang genoeg geleden om weggetrokken te zijn inmiddels
Ik werk nog nergens. Heb wajong. En ben ook niet van plan ergens te gaan werken. Heb nu wat website opdrachtjes en dan heb ik als die af zijn een portfolio en dan krijg ik sneller meer klantenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waar werk jij dan? En nee ben niet aan het blowen. Paar dagen geleden nog wel
Ah tofquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik werk nog nergens. Heb wajong. En ben ook niet van plan ergens te gaan werken. Heb nu wat website opdrachtjes en dan heb ik als die af zijn een portfolio en dan krijg ik sneller meer klanten
Of ik ben eigen baas of uitkering. Ik trek het niet echt om orders te krijgen. Een website custom maken naar wensen van een klant vind ik wel heel leuk
Ik kan gewoon websites maken tis alleen meer dat ik nu echt wat op wil starten en dan gewoon op bouw naar stabiel opdrachten binnen krijgen zodat ik kan leven ervan. hoef ik ook geen uitkering meer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ah tofals je goed genoeg bent hoef je iig geen uitkering meer te trekken
Hou vol viro.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:51 schreef Viro het volgende:
Wtf, stond net stil bij tankstation was er niets aan de hand. Ben net 2 minuten op de snelweg en lekke band.
Wil je mij wanneer de tijd daar is niet ook mee helpen met verhuizen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik vanavond niet meer post weet je voldoende
Wat krijg ik als beloning?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je mij wanneer de tijd daar is niet ook mee helpen met verhuizen?
Crack_quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die ene waar je voor moest dokken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:30 schreef Studeur het volgende:
Tentamen verneukt. Wel een 3,5 denk ik dus t wordt een herkansing.
Straks weer mn bed in want moe.
Verdomme vent, dat is toch ook geen instelling.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:30 schreef Studeur het volgende:
He crack in stonersquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel eens onder een glazen dak prima te doen man.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef imikethat het volgende:
Iemand trouwens wel eens geprobeerd om hasj te roken onder glas? Goede ervaringen en werkt het een beetje?
Kutwijfquote:
Misschien dat Vas ervaring heeft met roken achter glas maar onder glas zou ik niet wetenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef imikethat het volgende:
Iemand trouwens wel eens geprobeerd om hasj te roken onder glas? Goede ervaringen en werkt het een beetje?
Werkt wel, vies scherp though. Ik geef alleen de voorkeur aan een joint.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef imikethat het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Misschien dat Vas ervaring heeft met roken achter glas maar onder glas zou ik niet weten
hueheuheuehehehquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit jij nou weer te lachen dan rotwijf.
Hahahaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze hem zelf niet snapt
Ah gelukkig, Vas staat in dit topic bekend als de domboquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat is kutquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:30 schreef Studeur het volgende:
Whehehe wat een aanwist dit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah gelukkig, Vas staat in dit topic bekend als de dombo
HAHAHAHAHAAHAHH VAS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foto?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een vreemde bult op mijn wang.. niet een bultje maar best een grote. Voelt alsof er vocht onderzitEw
superaidsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een vreemde bult op mijn wang.. niet een bultje maar best een grote. Voelt alsof er vocht onderzitEw
Wil je echt nietquote:
niet dat ik t hoef te zien maar straks is t iets ergs.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je echt nietNa het is niet ranzig maar ziet er weird uit
SPOILER: wazige bult op wangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Gewoon geen zin om erop te reageren misschien?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zo joh chagrijntje, met de verkeerde tiet uit bed gestapt?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon geen zin om erop te reageren misschien?
Stapt ze toch altijd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo joh chagrijntje, met de verkeerde tiet uit bed gestapt?
jajajajajaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon geen zin om erop te reageren misschien?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb alsnog een foto gemaakt, wellicht heeft iemand hier ineens zoiets van 'dat heb ik ook eens gehad en dat was..'Duidelijk superaidsSPOILER: wazige bult op wangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mobiel scroll ik van onder naar bovenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Er staat nog op de spoiler wat het is. Ik voel me niet schuldig
Ik ga mezelf voor de trein gooien zo depressief ben ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo joh chagrijntje, met de verkeerde tiet uit bed gestapt?
Dacht ik ook aan maar het voelt alsof er allemaal vocht onder zit..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:26 schreef VeerEli het volgende:
Ziet er wel goor uit man. Maar ziet er gewoon uit als een dikke ontstoken puist ofzo. Of misschien schurft?
Koppen werkt beter.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga mezelf voor de trein gooien zo depressief ben ik.
Sorryquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op mobiel scroll ik van onder naar boven
Nee niet doen, dat is vervelend voor de machinist en inzittenden van de trein joh, egoïstisch monster.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja godverdomme mooi niet he.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, dat is het standaard zinnetje in klb sc.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:02 schreef Nestalgie het volgende:
Crack![]()
Jij bent toch de fokslut geef je nummer.in dm
Gewoon met je tengels vanaf blijven en afwachten tot het minder wordt. Wordt het niet minder, gewoon ff naar de dokter gaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan maar het voelt alsof er allemaal vocht onder zit..Zo klote dit, geen idee hoe ik er in godsnaam vanaf kom
Heb je onlangs nog iemand op je gezicht laten ejaculeren?quote:
Misschien een steenpuist oid. Hoop dat het zoiets is voor je.. want dat is wel snel verholpenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan maar het voelt alsof er allemaal vocht onder zit..Zo klote dit, geen idee hoe ik er in godsnaam vanaf kom
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je onlangs nog iemand op je gezicht laten ejaculeren?
kapmes. Al weet ik niet of dat staal daardoorheen komtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Precies, gooi jezelf dan voor een metro ofsoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee niet doen, dat is vervelend voor de machinist en inzittenden van de trein joh, egoïstisch monster.
Steenpuisten voelen toch niet aan als een vochtbult?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien een steenpuist oid. Hoop dat het zoiets is voor je.. want dat is wel snel verholpen
Als het dat is wel besmettelijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien een steenpuist oid. Hoop dat het zoiets is voor je.. want dat is wel snel verholpen
Ja of gooi jezelf voor een bus of vrachtwagen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies, gooi jezelf dan voor een metro ofso
Ja? Dan is dat het. Probeer het eens te wassen.quote:
Geen idee hoe zoiets moet voelenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Steenpuisten voelen toch niet aan als een vochtbult?
Is toch niet mijn probleem meer dan huehueheieheueheheueheuehegdnfjdhquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee niet doen, dat is vervelend voor de machinist en inzittenden van de trein joh, egoïstisch monster.
Is een steenpuist besmettelijk?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als het dat is wel besmettelijk.
Of een kinderwagen. Mensen herinneren zich nooit iets van hun babyzijn dus ook geen trauma'squote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja of gooi jezelf voor een bus of vrachtwagen.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja? Dan is dat het. Probeer het eens te wassen.
Bepaalde gevallen zelfs dodelijkquote:
hahahahahaahahh ;p ;p ;pquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is toch niet mijn probleem meer dan huehueheieheueheheueheuehegdnfjdh
Dan is je huid misschien allergisch voor Sperma.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik heb het al anderhalf week. Heb het inmiddels ook al tig keer schoongemaakt maar niks helpt tot nu toe. Ik heb wel tea tree olie, kan ik wel even proberen maar stinkt zo
Dude.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan is je huid misschien allergisch voor Sperma.
Wat, meen je niet :/. Dm maar, wil het wel weten.. als je wil tenminstequote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel goed. Opleiding is gestopt dat wel maar is een lang verhaalmet jou
?
Nooit ruiken aan iets wat je op je gezicht moet smeren of moet likkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik heb het al anderhalf week. Heb het inmiddels ook al tig keer schoongemaakt maar niks helpt tot nu toe. Ik heb wel tea tree olie, kan ik wel even proberen maar stinkt zo
Misschien is het een verdwaald cannabiszaadje dat ingegroeid is en barst er zo een wietplant uitquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Blijkbaar smoke je nu te weinig.
Omg fucking vetquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien is het een verdwaald cannabiszaadje dat ingegroeid is en barst er zo een wietplant uit
dom. Ervanaf blijven, srs.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Mijn ex had dat ook die kreeg daar soort gelijke plekken van. Toen heb ik het maar uitgemaakt.quote:
Ik maak het niet schoon met mijn vingers hoorquote:
Je kop vol toppenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg fucking vetDat is wel origineel. Heeft niemand
Ik heb toen geen eens seks gehadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn ex had dat ook die kreeg daar soort gelijke plekken van. Toen heb ik het maar uitgemaakt.
Gadver, seksquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb toen geen eens seks gehad
Zolang je niet weet wat het is en hoe je het moet behandelen moet je zeker niet zelf vanalles proberen nee, en als het gewoon een puist was dan moest je er ook niet aankomen, met of zonder vingersquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak het niet schoon met mijn vingers hoorMaar helemaal niks aandoen? Wattenschijfje met tea tree kan ik wel proberen toch?
Trouwen?quote:
Ik wacht het wel even af tot na het weekend, blijf er tot die tijd netjes vanaf met of zonder vingers en dan ga ik Maandag de dokter wel even laten kijkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zolang je niet weet wat het is en hoe je het moet behandelen moet je zeker niet zelf vanalles proberen nee, en als het gewoon een puist was dan moest je er ook niet aankomen, met of zonder vingers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Gewoon niet aanzitten, word vanzelf minder en gaat weg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak het niet schoon met mijn vingers hoorMaar helemaal niks aandoen? Wattenschijfje met tea tree kan ik wel proberen toch?
Ik zou hem wel een keertje willen aanrakenquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou hem wel een keertje willen aanraken
Zachtjes er op drukken tot hij warm wordt en gaat kloppenquote:
Ja dat had ik doorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:39 schreef Dven het volgende:
Het gaat nog steeds over dat ding op je wang, trouwens![]()
Misschien klapt hij wel door de ultrasone trillingenquote:
Dat laatste moet inmiddels sowieso gebeuren. Heb nog meer redenen waarom een bezoekje aan de dokter en dermatoloog geen kwaad kan. Maar ik durf niet zo goed, bang voor wat ze gaan zeggenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:39 schreef Dven het volgende:
gewoon even langs de huisarts gaan, misschien dat je wel doorverwezen wordt naar een dermatoloog ofzo
Dan had dat helaas al veel eerder moeten gebeurenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien klapt hij wel door de ultrasone trillingen
Dat je eerder had langs moeten komen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste moet inmiddels sowieso gebeuren. Heb nog meer redenen waarom een bezoekje aan de dokter en dermatoloog geen kwaad kan. Maar ik durf niet zo goed, bang voor wat ze gaan zeggen
Waarschijnlijk ja maar ben ook bang voor dingen als kanker. Klinkt misschien overdreven maar dat heeft niks met mijn wang te maken verderquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat je eerder had langs moeten komen?
joa daar heb ik het ook vandaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is het standaard zinnetje in klb sc.
Ik ben er helaas bekend meequote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja maar ben ook bang voor dingen als kanker. Klinkt misschien overdreven maar dat heeft niks met mijn wang te maken verder
Daarom durf ik niet zo goed heen te gaan..quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:36 schreef Dven het volgende:
Een groepje steenpuisten is wel naar trouwens. Kan er zelfs dood aan gaanKarbonkel ja, had mijn ma maar die heeft dus ook diabetes wat weer betekent dat het langzaam geneest. Moest het uitgesneden worden en mocht ik fijn dat gat een paar maanden verzorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zou maar geen zelfmoord kunnen plegen omdat de trein waar je voor wilde springen vertraging heeft door iemand die er net iets eerder dan jou voor is gaan springen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit is echt weer een twisted mind gedachtequote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je zou maar geen zelfmoord kunnen plegen omdat de trein waar je voor wilde springen vertraging heeft door iemand die er net iets eerder dan jou voor is gaan springen.
Mijn grijze massa is daarin gespecialiseerd. Ik heb meer twisted gedachtes dan wat normalere. En ik vraag mij ook heel de tijd van alles af, ook heel vaak erg twisted zooiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit is echt weer een twisted mind gedachte
Karaoke? Dan kom ik niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Liedje uit mijn hoofd leren voor karaoke. Hebben we eindelijk weer met halloween dit jaar
Echt BOB jij en je gedachtesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je zou maar geen zelfmoord kunnen plegen omdat de trein waar je voor wilde springen vertraging heeft door iemand die er net iets eerder dan jou voor is gaan springen.
Maar ik kan niet zingen in mijn kostuum.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fack you. Je komt gewoonWant leuk feestje in mijn huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |