Misschien is het een verdwaald cannabiszaadje dat ingegroeid is en barst er zo een wietplant uitquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Blijkbaar smoke je nu te weinig.
Omg fucking vetquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien is het een verdwaald cannabiszaadje dat ingegroeid is en barst er zo een wietplant uit
dom. Ervanaf blijven, srs.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik heb het al anderhalf week. Heb het inmiddels ook al tig keer schoongemaakt maar niks helpt tot nu toe. Ik heb wel tea tree olie, kan ik wel even proberen maar stinkt zo
Mijn ex had dat ook die kreeg daar soort gelijke plekken van. Toen heb ik het maar uitgemaakt.quote:
Ik maak het niet schoon met mijn vingers hoorquote:
Je kop vol toppenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg fucking vetDat is wel origineel. Heeft niemand
Ik heb toen geen eens seks gehadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn ex had dat ook die kreeg daar soort gelijke plekken van. Toen heb ik het maar uitgemaakt.
Gadver, seksquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb toen geen eens seks gehad
Zolang je niet weet wat het is en hoe je het moet behandelen moet je zeker niet zelf vanalles proberen nee, en als het gewoon een puist was dan moest je er ook niet aankomen, met of zonder vingersquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak het niet schoon met mijn vingers hoorMaar helemaal niks aandoen? Wattenschijfje met tea tree kan ik wel proberen toch?
Trouwen?quote:
Ik wacht het wel even af tot na het weekend, blijf er tot die tijd netjes vanaf met of zonder vingers en dan ga ik Maandag de dokter wel even laten kijkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zolang je niet weet wat het is en hoe je het moet behandelen moet je zeker niet zelf vanalles proberen nee, en als het gewoon een puist was dan moest je er ook niet aankomen, met of zonder vingers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Gewoon niet aanzitten, word vanzelf minder en gaat weg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak het niet schoon met mijn vingers hoorMaar helemaal niks aandoen? Wattenschijfje met tea tree kan ik wel proberen toch?
Ik zou hem wel een keertje willen aanrakenquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou hem wel een keertje willen aanraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |