Onderste maar is alweer open zie ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat bedoelt 'ie dan?
FOK!Userfoto's
US / Userfoto's #310 - u nu!
?
Ah ja joh is altijd gezeur dat mensen niet de reacties krijgen die ze graag zouden willen, of juist overmatig veel kakreacties zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onderste maar is alweer open zie ik
Ja, die beeldjesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:08 schreef Amarantha het volgende:
Moira. heb je de update gezien in 't dolfijnentopic?
Ssssst, straks wil Veer me geen pics meer sturen!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee op FOK! doen we alsof we een groot ego hebben. Eigenlijk zijn wij onzekere puisterige autisten.
Hahahahahquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
kan zelf ook wel wat minder chips eten heb ik het idee
maar foto's zeggen mij niet zoveel
Eens, heb ook wel een tijdje gepost in US maar dat waren 9 van de 10 keer van die expres idiote foto's maar het is tegenwoordig maar een trieste bedoeningquote:
Hou je kop joh, je postte gewoon sexy foto's hoor. Allemaal voor de aandacht. Bah, ik walg van meisjes zoals jij.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eens, heb ook wel een tijdje gepost in US maar dat waren 9 van de 10 keer van die expres idiote foto's maar het is tegenwoordig maar een trieste bedoening
Hoe dit ook meer geloofwaardig over komt dan de post van Vas.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou je kop joh, je postte gewoon sexy foto's hoor. Allemaal voor de aandacht. Bah, ik walg van meisjes zoals jij.
Ja inderdaad, dat topic van mij waar een meme van m'n foto gemaakt werd is inderdaad HEEL ERG SEXY HE VEER?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou je kop joh, je postte gewoon sexy foto's hoor. Allemaal voor de aandacht. Bah, ik walg van meisjes zoals jij.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoe dit ook meer geloofwaardig over komt dan de post van Vas.![]()
![]()
Nee, dat was je 'kijk-mij-fucking-ghettofab-zijn' look. Dat kwam weer dáárna.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat topic van mij waar een meme van m'n foto gemaakt werd is inderdaad HEEL ERG SEXY HE VEER?
Sardu plsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:54 schreef Sardu het volgende:
Wooooh, kijk mij omringd zijn door vrouwelijke users op deze pagina.![]()
![]()
Wollah.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef VeerEli het volgende:
Nee, dat was je 'kijk-mij-fucking-ghettofab-zijn' look. Dat kwam weer dáárna.
Wot?quote:
Als in de peuken? Die zijn niet te roken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:12 schreef Trollscience het volgende:
davidoff is echt lekker en goedkoop waarom heb ik dit nooit eerder gepakt
ik vind ze classy en bitter, heerlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als in de peuken? Die zijn niet te roken.
Lucky Strike Bruin is erg lekker. En zonder additives.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:21 schreef Amarantha het volgende:
Hmm nooit gehad. Ik moet binnenkort weer eens een pakje Gauloises halenOf Lucky Strike.
link?!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat topic van mij waar een meme van m'n foto gemaakt werd is inderdaad HEEL ERG SEXY HE VEER?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |