Niet som je voor te schamen. Ik haal het overigens niet uit jequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben gewoon volbloed Nederlands, net als mijn ouders/opa's/oma's. Maar iedereen denkt altijd dat ik Pools ben (of deels Russisch oid) dus ik neem aan dat ik gewoon een typische Oostblok kop heb
Wat niet? Nederlands of Pools?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet som je voor te schamen. Ik haal het overigens niet uit je
Pools of Russisch.quote:
Serieus. Of ik ben gewoon niet zo bekend met hoe Polen of Russen eruit zienquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Serieus niet? Dan ben je serieus één van de eersten
Hoor wel meer soorten Oostblok voorbij komen, maar het is voornamelijk Pools om de één of andere reden, en af en toe Russisch. Maar Russisch vaak weer halfquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Serieus. Of ik ben gewoon niet zo bekend met hoe Polen of Russen eruit zien
Maar wat weten de meeste mensen nu van Polen of Rusland? Eigenlijk moet je een keer daar over straat lopen. Met zo'n vod rond je kop als bescherming tegen de elementen terwijl je op sloffen en in een gymbroek vanuit zo'n kledingbak rondloopt. Als mensen je in het Pools of Russisch aanspreken dan weet je dat je er eigenlijk toch wel een beetje op lijkt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoor wel meer soorten Oostblok voorbij komen, maar het is voornamelijk Pools om de één of andere reden, en af en toe Russisch. Maar Russisch vaak weer half
Ben er ook zo blij meequote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb ooit dozen van die shit besteld.![]()
Elke maand een nieuwe doos met shit uit de u.s.a. om te munchen als een echte pro.
Zonder je verhaal over vod rond kop etc, vraag ik mij serieus af of, als ik daar rond zou lopen, ik inderdaad gewoon Pools of Russisch aangesproken zou wordenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar wat weten de meeste mensen nu van Polen of Rusland? Eigenlijk moet je een keer daar over straat lopen. Met zo'n vod rond je kop als bescherming tegen de elementen terwijl je op sloffen en in een gymbroek vanuit zo'n kledingbak rondloopt. Als mensen je in het Pools of Russisch aanspreken dan weet je dat je er eigenlijk toch wel een beetje op lijkt.
Vast wel maar kijk daar niet vreemd van op. Ze spreken mij ook allemaal in het Bulgaars aan terwijl ik op alles behalve een Bulgaar lijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zonder je verhaal over vod rond kop etc, vraag ik mij serieus af of, als ik daar rond zou lopen, ik inderdaad gewoon Pools of Russisch aangesproken zou worden
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben gewoon volbloed Nederlands, net als mijn ouders/opa's/oma's. Maar iedereen denkt altijd dat ik Pools ben (of deels Russisch oid) dus ik neem aan dat ik gewoon een typische Oostblok kop heb
Dat doen ze sowieso wel door hun gebrek aan engels. Meeste zijn ook gewoon koppig en blijven pools lullen, mijn ervaring is dat de jeugd 18 tot 25 jaar wel fatsoenlijk engels kan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zonder je verhaal over vod rond kop etc, vraag ik mij serieus af of, als ik daar rond zou lopen, ik inderdaad gewoon Pools of Russisch aangesproken zou worden
Foto staat gewoon in fobo hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:44 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden. Niks mis met vrouwelijke oostblok koppen, de mannen daar zien er niet uit in tegenstelling tot de vrouwen.![]()
Ach en ik kwam afgelopen zomer uit spanje, italie en werd zelfs een pool genoemd door iemand daar, terwijl ik ook gewoon nederlands ben.![]()
Maar mental image aangescherpt.
Ik heb geen flauw idee hoe ik daar via mijn mobiel moet komen.quote:
Hahahah fuck dat, ga je maar checken als je op laptop zitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe ik daar via mijn mobiel moet komen.![]()
Kan je een omschrijving geven?
Ligt het trouwens dan niet aan die ene foto waardoor mensen denken dat je van de taiga's komt?quote:
Als een mix tussen een Pool en een Rusquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe ik daar via mijn mobiel moet komen.![]()
Kan je een omschrijving geven?
Nee man, ze zeggen het over al m'n foto's en ook veel mensen in real life die ik leer kennen vragen het mequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ligt het trouwens dan niet aan die ene foto waardoor mensen denken dat je van de taiga's komt?
Wat voor alcoholpercentage zal zo'n kruising in het bloed hebben?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Als een mix tussen een Pool en een Rus
Beter spreek je over bloedpercentage in het alcoholquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat voor alcoholpercentage zal zo'n kruising in het bloed hebben?
Adoptie een mogelijkheid?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee man, ze zeggen het over al m'n foto's en ook veel mensen in real life die ik leer kennen vragen het me
Ja ehh... Dan weet ik het ook niet meerquote:
Ik had een vriendin die ook volbloed NL was, maar die leek veel op een latinaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja ehh... Dan weet ik het ook niet meer
Komt voor ja. Zo'n vriendinnetje heb ik ook gehadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik had een vriendin die ook volbloed NL was, maar die leek veel op een latinaHoe het kan, no idea
Soms heb je dat nou eenmaal
Aiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt voor ja. Zo'n vriendinnetje heb ik ook gehadOok eens eentje die op een alien leek maar dat was in m'n slechte periode
Oh, ik ga gelijk even lurken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:15 schreef Snowbells het volgende:
Geweldig die mini rel met DV in userfoto's.
Zijn ze haar nu weer aan het pesten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:15 schreef Snowbells het volgende:
Geweldig die mini rel met DV in userfoto's.
Wat? Dat bestaat gewoon hoorquote:
Ik heb er een combinatie van deze 3 van gemaakt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Als een mix tussen een Pool en een Rus
Ik zal ooit eens een poging doen. Dm was te moeilijk?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahah fuck dat, ga je maar checken als je op laptop zit
Poolse vrouwen met geschoren hoofden zijn altijd een beetje dubieusquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb er een combinatie van deze 3 van gemaakt.
[ afbeelding ]
[..]
Ik zal ooit eens een poging doen. Dm was te moeilijk?
Zo'n hossel waarbij je onderbewustzijn al tegen je loopt te schreeuwen van doe het niet maar je toch door zet en binnen een paar uur na het batsen zit je dan tegen je innerlijke zelf te zeggen dat die toch weereens gelijk had. En dan hoop je haar nooit tegen te komen op straat als je met maten bentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt voor ja. Zo'n vriendinnetje heb ik ook gehadOok eens eentje die op een alien leek maar dat was in m'n slechte periode
Daarom altijd meisjes uit andere steden daten als ze een beetje lillek zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zo'n hossel waarbij je onderbewustzijn al tegen je loopt te schreeuwen van doe het niet maar je toch door zet en binnen een paar uur na het batsen zit je dan tegen je innerlijke zelf te zeggen dat die toch weereens gelijk had. En dan hoop je haar nooit tegen te komen op straat als je met maten bentWant dat hoor je dan de rest van je leven
holy fuck, die rechter is lelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb er een combinatie van deze 3 van gemaakt.
[ afbeelding ]
[..]
Ik zal ooit eens een poging doen. Dm was te moeilijk?
Ik ook niet, ze reageert nooit op mijn DM's, PM's en FoBoReactiesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:19 schreef Amarantha het volgende:
Haha ben aan het lezen. Ken DV verder niet dus geen idee hoe ze verder is
Wijven met een opgeschoren zijkantquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Poolse vrouwen met geschoren hoofden zijn altijd een beetje dubieus
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze reageert nooit op mijn DM's, PM's en FoBoReacties
Ben er niet altijd even fan van, simpelweg omdat ze er de kop niet voor hebben. Maar wanneer dat wel het geval is!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:19 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wijven met een opgeschoren zijkantHelemaal met dreads erbij is dat echt zo fucking tof
True, maar dat is met elk kapsel zo. Het moet je maar net goed staan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben er niet altijd even fan van, simpelweg omdat ze er de kop niet voor hebben. Maar wanneer dat wel het geval is!
Ik had ooit één zijkant opgeschoren en later beide kanten. Beide kanten was vooral zodat ik het gelijk weer aan kon laten groeien en omdat ik dat dan ook eens gehad hadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:19 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wijven met een opgeschoren zijkantHelemaal met dreads erbij is dat echt zo fucking tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |