Zo'n brede glimlach waar je een banaan dwars in kan plaatsen? lekker manquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar Vas lacht toch altijd? Die herken je zo, aan haar brede glimlach en rooie oogjes.
Moet je inderdaad niet doen, naar het schijnt sla ik in m'n slaapquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als je slaapt kom ik inderdaad niet bij je in de buurt.
Wie vind je vervelend?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel boeiende en een paar vervelende persoonlijkheden
En ik doe netjes mijn werk om de boeiende mensen over te hevelen naar mijn 'veilige' stonerhol.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel boeiende en een paar vervelende persoonlijkheden
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
En ik doe netjes mijn werk om de boeiende mensen over te hevelen naar mijn 'veilige' stonerhol.
Geen idee over Veer verder, maar als ze moet ontkennen dat ze pool is zal er vast wel iets pools aan zijn, waarvoor hulde.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaa jaaa gister
Maar het was nog niet klaar
Zo vertel je je vriendjelief Monoboy een verhaaltje dat een vriend ooit eens Twinkies voor je mee wou nemen uit de USA, waarna ze van de douane niet mee mochten en ze aldaar de Twinkies hebben moeten opeten.
En zo ontvang je de dag na je verjaardag een super Amerikaans pakketje met de post!
Deze baas blijkt steeds baziger te zijn! Bedankt Mono en connecties!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Met een excuusbriefje van je huisarts mag alles.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Iemand die in het hasj en wiet topic vraagt of ie wiet mag meenemen in het vliegtuigx100
En niks weggeven he.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaa jaaa gister
Maar het was nog niet klaar
Zo vertel je je vriendjelief Monoboy een verhaaltje dat een vriend ooit eens Twinkies voor je mee wou nemen uit de USA, waarna ze van de douane niet mee mochten en ze aldaar de Twinkies hebben moeten opeten.
En zo ontvang je de dag na je verjaardag een super Amerikaans pakketje met de post!
Deze baas blijkt steeds baziger te zijn! Bedankt Mono en connecties!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sommige binnenlandse vluchten moet het kunnen in theoriequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Iemand die in het hasj en wiet topic vraagt of ie wiet mag meenemen in het vliegtuigx100
Dag, stukquote:
Neem me wat winegums meequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:23 schreef Amarantha het volgende:
Sigaretje roken en daarna maar eens stonersvoer halen bij de supermarkt
Als ik er aan denk, ok? Tevens zijn winegums niet eens lekkerquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik er aan denk, ok? Tevens zijn winegums niet eens lekker
Ik ben gewoon volbloed Nederlands, net als mijn ouders/opa's/oma's. Maar iedereen denkt altijd dat ik Pools ben (of deels Russisch oid) dus ik neem aan dat ik gewoon een typische Oostblok kop hebquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
En niks weggeven he.![]()
*maakt mental image van Veer*
Ah ja, lekkerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gebruikt waardoor ik 10 euro korting had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |