Helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 oktober 2013 03:24 schreef Moira. het volgende:
Nja gebeurt trouwens in meer SC'smaar dit is gewoon veruit de tofste
Gebruik je wel alle codes?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:38 schreef Amarantha het volgende:
Mini bestelling gedaan bij de H&MNog een jurkje erbij in mijn kledingkast
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil ook met jouw vader naar hartje London.
ben je jarig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Hahaa jaaa gisterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ben je jarig?
edit: gister dusGefelicteerd
![]()
![]()
![]()
wat lief, gratis obesitasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaa jaaa gister
Maar het was nog niet klaar
Zo vertel je je vriendjelief Monoboy een verhaaltje dat een vriend ooit eens Twinkies voor je mee wou nemen uit de USA, waarna ze van de douane niet mee mochten en ze aldaar de Twinkies hebben moeten opeten.
En zo ontvang je de dag na je verjaardag een super Amerikaans pakketje met de post!
Deze baas blijkt steeds baziger te zijn! Bedankt Mono en connecties!![]()
![]()
[ afbeelding ]
echt iets wat ik nooit zal begrijpen, vooral vrouwen lijken die Amerikaanse zoete troep te willen proberenquote:
zoete troepquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt iets wat ik nooit zal begrijpen, vooral vrouwen lijken die Amerikaanse zoete troep te willen proberen
MONO IS EEN FEEDER!!!!!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaa jaaa gister
Maar het was nog niet klaar
Zo vertel je je vriendjelief Monoboy een verhaaltje dat een vriend ooit eens Twinkies voor je mee wou nemen uit de USA, waarna ze van de douane niet mee mochten en ze aldaar de Twinkies hebben moeten opeten.
En zo ontvang je de dag na je verjaardag een super Amerikaans pakketje met de post!
Deze baas blijkt steeds baziger te zijn! Bedankt Mono en connecties!![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah zo, ja je fleurde gisteren mijn dag heel iets op, nadat Moira te oud was geworden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja toen ik mijzelf sherlockte zei jij iets over mij![]()
Daten?
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Omdat ik Pools was? Maar dat ben ik helemaal niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:23 schreef Sardu het volgende:
Ah zo, ja je fleurde gisteren mijn dag heel iets op, nadat Moira te oud was geworden.![]()
Daten?
je post history is zijn startpaginaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik Pools was? Maar dat ben ik helemaal niet.
En hoe weet jij nou wie ik ben danIk kom hier nooit.
Dat geeft niet, wat niet is kan nog komen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik Pools was? Maar dat ben ik helemaal niet.
En hoe weet jij nou wie ik ben danIk kom hier nooit.
Haha, oke. Gezelligquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat geeft niet, wat niet is kan nog komen.![]()
Soms laten de stoners hier het deurtje van mijn hok iets openstaan, hoewel ik door de ketting niet helemaal naar buiten kan, kan ik af en toe wel iets meelezen uit een andere sc.
Het spijt me.quote:
Koffie, koekje? Zit ik nou in het stonerstopic of ben ik in OUD beland?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het spijt me.![]()
Het is natuurlijk niet netjes om zo over een vreemde te praten. Wat dacht je van een kennismakingsdate? Koffie, koekje een goed gesprek tot de rohypnol begint te werken en dan zien we wel hoe het loopt.
Dus koffie drinken is alleen voor oude mensen weggelegd? Het gaat me er meer om dat ik die rohypnol ergens in kwijt moet en koffie is meer troebel dan een breezer. Maar we kunnen ook sushi gaan eten als je dat liever hebt, lekker hip en zo anders.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Koffie, koekje? Zit ik nou in het stonerstopic of ben ik in OUD beland?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dus koffie drinken is alleen voor oude mensen weggelegd? Het gaat me er meer om dat ik die rohypnol ergens in kwijt moet en koffie is meer troebel dan een breezer. Maar we kunnen ook sushi gaan eten als je dat liever hebt, lekker hip en zo anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |