Stoners roken wiet, krijgen vreetkick, nemen een koekje. Logisch toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Koffie, koekje? Zit ik nou in het stonerstopic of ben ik in OUD beland?
Als ik stoned ben eet ik wel wat meer dan 'een koekje' hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Stoners roken wiet, krijgen vreetkick, nemen een koekje. Logisch toch?
wanneer niet, vreetzakquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik stoned ben eet ik wel wat meer dan 'een koekje' hoor
Kijk, daar doen die stoners nu al ~ 300 topics over om achter te komen.quote:
Niet alle reese's cups opeten plzquote:
Kan ik niet beloven, stonermunchieeeesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk, daar doen die stoners nu al ~ 300 topics over om achter te komen.![]()
![]()
Ik zal straks je dm lezen met contactinfo, nu eerst even koffie en een koekje op mijn ouwe dag.
[..]
Niet alle reese's cups opeten plz
Ik heb ooit dozen van die shit besteld.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ik niet beloven, stonermunchieeees
Oh en voor ik het vergeet, welkom in stöners, de meest gezellige sc op Fok!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik Pools was? Maar dat ben ik helemaal niet.
En hoe weet jij nou wie ik ben danIk kom hier nooit.
Shut up bitchquote:
Mwah, wel beetje dood hoor hier.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh en voor ik het vergeet, welkom in stöners, de meest gezellige sc op Fok!
ontken het eens bitchquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up bitch
[..]
Mwah, wel beetje dood hoor hier.
KLB is vaak wel gezelliger, nooit fitties en gehaatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh en voor ik het vergeet, welkom in stöners, de meest gezellige sc op Fok!
Op 477 topics is dat uurtje dat jij hier nu kijkt wel een hele kleine sample.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up bitch
[..]
Mwah, wel beetje dood hoor hier.
Hahahaha! Nooit?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
KLB is vaak wel gezelliger, nooit fitties en gehaat
Pff, dat gemekker daar altijd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
KLB is vaak wel gezelliger, nooit fitties en gehaat
Of komen ze terug als het donker is omdat ze Vas dan niet zo goed zien?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Op 477 topics is dat uurtje dat jij hier nu kijkt wel een hele kleine sample.
Maar op dit moment is het aardig dood idd, Vas heeft iedereen bang gemaakt en nu komen ze alleen terug als het donker is, en het zicht van Vas werkt in het donker niet zo goed.
Maar Vas lacht toch altijd? Die herken je zo, aan haar brede glimlach en rooie oogjes.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Of komen ze terug als het donker is omdat ze Vas dan niet zo goed zien?
Vas? Dat chagrijnige stuk vreten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar Vas lacht toch altijd? Die herken je zo, aan haar brede glimlach en rooie oogjes.
Zoiets dacht ik.quote:
Ik wilde die grap ook al posten maar scrolde eerst door omdat ik wel verwacht had dat die al gemaakt zou zijn. FOK! stelt mij ook nooit teleur.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Of komen ze terug als het donker is omdat ze Vas dan niet zo goed zien?
Tevens heb ik supergoed nachtzichtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Op 477 topics is dat uurtje dat jij hier nu kijkt wel een hele kleine sample.
Maar op dit moment is het aardig dood idd, Vas heeft iedereen bang gemaakt en nu komen ze alleen terug als het donker is, en het zicht van Vas werkt in het donker niet zo goed.
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik wilde die grap ook al posten maar scrolde eerst door omdat ik wel verwacht had dat die al gemaakt zou zijn. FOK! stelt mij ook nooit teleur.
Als je slaapt kom ik inderdaad niet bij je in de buurt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tevens heb ik supergoed nachtzicht
Veel boeiende en een paar vervelende persoonlijkhedenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pff, dat gemekker daar altijd.![]()
Als het daar ook gezellig was dan had ik mijn postcarriere ook wel doorgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |