Ik vond dat zo baas maar komt omdat ik Amanda heetquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:09 schreef Moira. het volgende:
Ik hou van alle mensen die dit diggen
Amanda Show
Mensen die dit niet keken en baas vonden
neequote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:59 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Werkt dat net zo als pallets sorteren?
Gr gr Kees
Ik ben al thuis sinds een half uur geledenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
EN gewoon betaald krijgen die tijd?
Ohquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben al thuis sinds een half uur geleden
Waar werk jij dan? En nee ben niet aan het blowen. Paar dagen geleden nog welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:14 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh
Al aan het blowen?
Ik ga nu maar een assi draaien. Voor de slaapdienst uit bed komt kan ik geen wiet meer roken dat ruiken ze dan nog. Laatste was lang genoeg geleden om weggetrokken te zijn inmiddels
Ik werk nog nergens. Heb wajong. En ben ook niet van plan ergens te gaan werken. Heb nu wat website opdrachtjes en dan heb ik als die af zijn een portfolio en dan krijg ik sneller meer klantenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waar werk jij dan? En nee ben niet aan het blowen. Paar dagen geleden nog wel
Ah tofquote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik werk nog nergens. Heb wajong. En ben ook niet van plan ergens te gaan werken. Heb nu wat website opdrachtjes en dan heb ik als die af zijn een portfolio en dan krijg ik sneller meer klanten
Of ik ben eigen baas of uitkering. Ik trek het niet echt om orders te krijgen. Een website custom maken naar wensen van een klant vind ik wel heel leuk
Ik kan gewoon websites maken tis alleen meer dat ik nu echt wat op wil starten en dan gewoon op bouw naar stabiel opdrachten binnen krijgen zodat ik kan leven ervan. hoef ik ook geen uitkering meer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ah tofals je goed genoeg bent hoef je iig geen uitkering meer te trekken
Hou vol viro.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:51 schreef Viro het volgende:
Wtf, stond net stil bij tankstation was er niets aan de hand. Ben net 2 minuten op de snelweg en lekke band.
Wil je mij wanneer de tijd daar is niet ook mee helpen met verhuizen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik vanavond niet meer post weet je voldoende
Wat krijg ik als beloning?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je mij wanneer de tijd daar is niet ook mee helpen met verhuizen?
Crack_quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die ene waar je voor moest dokken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:30 schreef Studeur het volgende:
Tentamen verneukt. Wel een 3,5 denk ik dus t wordt een herkansing.
Straks weer mn bed in want moe.
Verdomme vent, dat is toch ook geen instelling.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:30 schreef Studeur het volgende:
He crack in stonersquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel eens onder een glazen dak prima te doen man.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef imikethat het volgende:
Iemand trouwens wel eens geprobeerd om hasj te roken onder glas? Goede ervaringen en werkt het een beetje?
Kutwijfquote:
Misschien dat Vas ervaring heeft met roken achter glas maar onder glas zou ik niet wetenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef imikethat het volgende:
Iemand trouwens wel eens geprobeerd om hasj te roken onder glas? Goede ervaringen en werkt het een beetje?
Werkt wel, vies scherp though. Ik geef alleen de voorkeur aan een joint.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef imikethat het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Misschien dat Vas ervaring heeft met roken achter glas maar onder glas zou ik niet weten
hueheuheuehehehquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit jij nou weer te lachen dan rotwijf.
Hahahaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze hem zelf niet snapt
Ah gelukkig, Vas staat in dit topic bekend als de domboquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze hem zelf niet snapt
Dat is kutquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:30 schreef Studeur het volgende:
Whehehe wat een aanwist dit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah gelukkig, Vas staat in dit topic bekend als de dombo
HAHAHAHAHAAHAHH VAS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |