Wat krijg ik als beloning?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je mij wanneer de tijd daar is niet ook mee helpen met verhuizen?
Crack_quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die ene waar je voor moest dokken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:30 schreef Studeur het volgende:
Tentamen verneukt. Wel een 3,5 denk ik dus t wordt een herkansing.
Straks weer mn bed in want moe.
Verdomme vent, dat is toch ook geen instelling.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:30 schreef Studeur het volgende:
He crack in stonersquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel eens onder een glazen dak prima te doen man.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef imikethat het volgende:
Iemand trouwens wel eens geprobeerd om hasj te roken onder glas? Goede ervaringen en werkt het een beetje?
Kutwijfquote:
Misschien dat Vas ervaring heeft met roken achter glas maar onder glas zou ik niet wetenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef imikethat het volgende:
Iemand trouwens wel eens geprobeerd om hasj te roken onder glas? Goede ervaringen en werkt het een beetje?
Werkt wel, vies scherp though. Ik geef alleen de voorkeur aan een joint.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef imikethat het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Misschien dat Vas ervaring heeft met roken achter glas maar onder glas zou ik niet weten
hueheuheuehehehquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit jij nou weer te lachen dan rotwijf.
Hahahaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze hem zelf niet snapt
Ah gelukkig, Vas staat in dit topic bekend als de domboquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze hem zelf niet snapt
Dat is kutquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:30 schreef Studeur het volgende:
Whehehe wat een aanwist dit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah gelukkig, Vas staat in dit topic bekend als de dombo
HAHAHAHAHAAHAHH VAS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |