gauloises is wel echtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:21 schreef Amarantha het volgende:
Hmm nooit gehad. Ik moet binnenkort weer eens een pakje Gauloises halenOf Lucky Strike.
Niets kan tippen aan Parliamentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gauloises is wel echt [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gelukkig heb je 10 katten, mijn kater had ook van de week een muis gevangen hier blijkbaar toen ik al sliepquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
Muizen ergens in mijn kamerHoor vaker in de muren ofzo iets krassen/knagen/krabbelen
Mja wat wil je in zo'n oud huis
Ja, ik krijg van Burnsy regelmatig muizen toegereikt omdat ze me zo lief vindtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb je 10 katten, mijn kater had ook van de week een muis gevangen hier blijkbaar toen ik al sliep![]()
Fucking ranzig. Waar die vandaan kwam?
Tja.
Vind hier oplossingenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
Muizen ergens in mijn kamerHoor vaker in de muren ofzo iets krassen/knagen/krabbelen
Mja wat wil je in zo'n oud huis
Een laken en met een schaar 2 gaten in knippen. Bij voorkeur een wit laken en niet van het kussensloop je 'hoed' maken. Tenzij je van de kkk wil zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Halloween outfit bedenken, iets wat goedkoop zelf in elkaar te knutselen is. Hmm
Ik was vorig jaar echt lillekquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Halloween outfit bedenken, iets wat goedkoop zelf in elkaar te knutselen is. Hmm
Nee te makkelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een laken en met een schaar 2 gaten in knippen. Bij voorkeur een wit laken en niet van het kussensloop je 'hoed' maken. Tenzij je van de kkk wil zijn.![]()
Mijn halloween outfit is al klaar.
Mummy met toiletpapier?quote:
Foto's? Ik zag er genant uitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik was vorig jaar al een bebloede iets. Slet ofzo.. had niet echt specifiek iets maar had witte kleding aan, kort en onder het bloed en hoge hakken
Nee heb ik nietquote:
verf je haar en ga als powerpuff girlquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:38 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
verf je haar en ga als powerpuff girl
Bericht je wel op fbquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee heb ik nietZelfs niet van mijn gezicht, dit jaar wel even doen. Ik had een bebloed gezicht.
Foto van jouw gênante outfit?
Of een meteoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind hier oplossingen
K&W / Hoe kom ik van muis/muizen op kamer af?
Eindconclusie is dat je een dino nodig hebt
beter iets origineels als een pompoen inderdaadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Tevens hoef ik alleen mijn haar te ontkleuren voor Bubbles en ontkleuren doe ik toch al over 2 weken. Verder een slecht plan
Pompoen is ook geen optie. Meer iets meisjesachtig maar watquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
beter iets origineels als een pompoen inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |