Someone Who Isn't Mequote:
SWIM gaat aangifte doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:55 schreef Unscrewed het volgende:
SWIM zat tot vandaag met een probleem: geen geld en geen wiet.
SWIM kon alleen makkelijk werk krijgen bij de AH, die andere winkels die hebben niemand nodig.
Dan gaat SWIM maar dealen.
Nu krijgt SWIM 50% van de opbrengst + een 5je aan wiet om zelf te smoken iedere keer dat SWIM door zijn paar zakjes heen is en een 10tje om met anderen te smoken om te introduceren.
SWIM zegt YOLO.quote:
wut.quote:
Zelfs ik weet dat, kom opquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet je niet wat adolescentie is?
Ik lees maar halfquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet je niet wat adolescentie is?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lees maar halfIk zie alleen
Slaap lekker adolescentiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:10 schreef Studeur het volgende:
In bed liggen in de hoop te slapen
Vaarwel adolescentie
1 keer daar rond gekeken en overal was het sneuquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eens, heb ook wel een tijdje gepost in US maar dat waren 9 van de 10 keer van die expres idiote foto's maar het is tegenwoordig maar een trieste bedoening
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou je kop joh, je postte gewoon sexy foto's hoor. Allemaal voor de aandacht. Bah, ik walg van meisjes zoals jij.
Dat is toch fantastischquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat topic van mij waar een meme van m'n foto gemaakt werd is inderdaad HEEL ERG SEXY HE VEER?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |