Een goed begin van de dag.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had die nacht amper geslapen, krijg ik om 8:30 dat plaatje voor mijn neus. Echt, het was naar. En dan moet je het ook nog analyseren en shit en er dus heel goed naar kijken
![]()
.
Bij een test die je zelf invult.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:07 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Hoera
Mensen die haten mogen verlaten.
Dat geldt voor iedereen zo'n beetje met die mindset.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je kan gewoon sociaal gewenste antwoorden kiezen ook al ben je een kutuser
Escherquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
Escher hoorde ook bij Op Art. Hij deed stiekem helemaal niks met wiskunde, zoals iedereen altijd maar zegt. Over zijn werken zijn wel artikelen te vinden waarin uitgelegd wordt hoe het werkt.
Ja als ik zou weten wat voor soort formules je aan moet denken dan zou ik best wel iets kunnen maken. Ben nu sowieso te vaag om te gaan rekenenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kun je echt op zoveel manieren benaderen. Het kan vanuit een volledig doordachte wiskundige reeks of formule. Het kan vanuit de natuurkunde (optica) benaderd worden. Het kan ook door een kleur op een vel te gooien en volgens kleurentheorieėn verder te gaan. Anyway, die artists zijn nogal pientere mensen en ik heb diep respect voor ze dat ze zelf niet helemaal doodgaan tijdens het maken.
Reeksen vooral neem ik aan. Fibonacci is wel een leuke danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:14 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja als ik zou weten wat voor soort formules je aan moet denken dan zou ik best wel iets kunnen maken. Ben nu sowieso te vaag om te gaan rekenenEn ik heb al fucking lang geen wiskunde toegepast dus al zou ik een poging wagen moet ik toch eerst even die termen allemaal even opzoeken en ff herinneren wat wat ook alweer was
Lijkt me wel leuk! Vorig jaar (en 3 jaar terug) heb ik ook meegedaan aan Secret Santa, was een project onder twitterende beauty bloggers. Was net zoietsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:17 schreef Klojo120 het volgende:
ONZ / [ONZ Sinterklaas Surprise] aanmeldtopic!
Doen jullie ook mee?
Hij is gewoon eerlijk ingevuld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bij een test die je zelf invult.![]()
Goed man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow, het valt me op, dat al die kleine dingen, allemaal deel zijn van een groter ding dat hetzelfde is als die kleine dingen. Ook gewoon echt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er met FOK! aan de hand? Hebben jullie dat ook of ligt het aan mij?
[..]
Reeksen vooral neem ik aan. Fibonacci is wel een leuke dan.
Er is zelfs natuurlijk fibonacci voedsel.
[ afbeelding ]
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
En dit is tevens het leven in een nutshell.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:45 schreef Unscrewed het volgende:
Het valt me op dat al die kleine dingen, allemaal deel zijn van een groter ding dat hetzelfde is als die kleine dingen.
Daar gaat het ook om. Nou ja, bij die rij danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow, het valt me op, dat al die kleine dingen, allemaal deel zijn van een groter ding dat hetzelfde is als die kleine dingen. Ook gewoon echt.
ewa trollie!!11! haha lang gelede XDquote:
Weet je wat DXM is?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En dit is tevens het leven in een nutshell.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:11 schreef Studeur het volgende:
PUM TUM TUM TUM TUM PEUMDUM UDMDUD DUMDUMD
neequote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tu du du tu tu tu tu tu tu du du tu tu tu tu tu tu.
Oke klinkt wel lekkerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ja jonge wel doen dan. Was bazennummertje drie jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |