Ja, stilstaande .jpg's bewegen nu sowieso wel bij mij door slaapgebrek en net een jonko. Maar deze beweegt wel aardig veel ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:47 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit plaatje beweegt, heb je THC in je systeem. Hoe meer THC hoe meer dat plaatje spaced.
Als je nog nooit hebt gesmoked beweegt ie waarschijnlijk ook wel een beetje, maar niet echt heel erg, alleen een beetje het 'adem' effect.
Uhh, iedereen keek wel eens van die illusiedingen tochquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus toen je jong was vond je spacende dingetjes ook al leuk?
Nice.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:55 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, stilstaande .jpg's bewegen nu sowieso wel bij mij door slaapgebrek en net een jonko. Maar deze beweegt wel aardig veel ja.
True true, me too.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh, iedereen keek wel eens van die illusiedingen toch? Vond het wel grappig altijd ja.
Zeker wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kan je nog wel stoned worden dan?
Wow, wow hoe eng. Die wilde ik ook net posten, maar er was iets vaags met die link dus ik zocht een anderequote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh nice.
[ afbeelding ]
Deze is best wel apart.
http://www.kaboutermetgitaar.0fees.net/trippy.html
LEL
Het komt gewoon naar voren bij mijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:59 schreef RockNijntje het volgende:
Deze zat in mijn examen woensdag. Ik staarde er werkelijk drie minuten naar of zo
.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het komt gewoon naar voren bij mij
Wij zijn gewoon voor elkaar gemaakt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, wow hoe eng. Die wilde ik ook net posten, maar er was iets vaags met die link dus ik zocht een andere![]()
.
Oh ja, trippy, die is oud.
Zielmaatje!1111!11!11!!11!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon voor elkaar gemaakt.
Kijk, deze shit tript ballen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:59 schreef RockNijntje het volgende:
Deze zat in mijn examen woensdag. Ik staarde er werkelijk drie minuten naar of zo
.
[ afbeelding ]
Ik had die nacht amper geslapen, krijg ik om 8:30 dat plaatje voor mijn neus. Echt, het was naarquote:
Yayquote:
Je kan gewoon sociaal gewenste antwoorden kiezen ook al ben je een kutuserquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:07 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Hoera
Mensen die haten mogen verlaten.
Verdiep je in hoe ogen werken en perspectief en analyseer veel van die plaatjes.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:07 schreef badtripbob het volgende:
Trippy plaatjes. Ik kan wel animaties maken die vaag morphen en zo maar ik zou ook wel willen snappen hoe je van die stilstaande kunst maakt die dan gaat bewegen. En soms dan denk ik dat ik iets heb dat werkt maar dan werkt het alleen omdat op dat moment sowieso alles al beweegt.
Kun je echt op zoveel manieren benaderen. Het kan vanuit een volledig doordachte wiskundige reeks of formule. Het kan vanuit de natuurkunde (optica) benaderd worden. Het kan ook door een kleur op een vel te gooien en volgens kleurentheorieėn verder te gaan. Anyway, die artists zijn nogal pientere mensen en ik heb diep respect voor ze dat ze zelf niet helemaal doodgaan tijdens het makenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:07 schreef badtripbob het volgende:
Trippy plaatjes. Ik kan wel animaties maken die vaag morphen en zo maar ik zou ook wel willen snappen hoe je van die stilstaande kunst maakt die dan gaat bewegen. En soms dan denk ik dat ik iets heb dat werkt maar dan werkt het alleen omdat op dat moment sowieso alles al beweegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |