Hij is helemaal gek van zo een gingermeisje uit Victorious dus dat zou wel meevallen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als grote broer moet je hem slaan omdat hij naar die gay ass nagesynchroniseerde zooi kijkt. Was hij nou pas 6 of 8 of zo dan kon het nog. Die weten meestal nog niet beter.
Maar op je 14e ga je toch niet vrijwillig zulk kinderachtig programma kijken?
Of dit was een subtiele poging van je broertje om te vertellen dat hij gay is.
net zo gay als zn broer dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als grote broer moet je hem slaan omdat hij naar die gay ass nagesynchroniseerde zooi kijkt. Was hij nou pas 6 of 8 of zo dan kon het nog. Die weten meestal nog niet beter.
Maar op je 14e ga je toch niet vrijwillig zulk kinderachtig programma kijken?
Of dit was een subtiele poging van je broertje om te vertellen dat hij gay is.
Breng me je zus dan zou je zien hoe gay ik ben.quote:
je gaat haar anaal nemen? of neemt zij een voorbind dildo?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Breng me je zus dan zou je zien hoe gay ik ben.
En je hebt hem niet uitgelegd dat roodharigen geen ziel hebben en je geen aandacht mag schenken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is helemaal gek van zo een gingermeisje uit Victorious dus dat zou wel meevallen.
Dan gaan jullie samen shoppen tot jullie droppen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik heb geen zusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bohh die wil ik zien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op Motherless stond toen dus een hele confession van een oud Disney producer die vertelde dat bij de casting van die shows die meisjes allemaal smerige dingen moesten doen.
Zeg maar dat ik hem misquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik op facebook tegen hem:
19:47
waar is mur. vraagt beach in stoners
ben stonedquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
zoveel duimen omhoog gestoken dat je kramp krijgt? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Moira doe je mee met de ONZ Sintsurprise?quote:
He wat?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:38 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Moira doe je mee met de ONZ Sintsurprise?
You're the succesful mequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:40 schreef Studeur het volgende:
Ik geef het eerlijk toe, ik geil op klojo
Dat staat er nu ook mijn excuses fijn dat je me hier op attendeertquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat staat er nu ook mijn excuses fijn dat je me hier op attendeert
quote:
oke veel plezierquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:52 schreef Moira. het volgende:
Ik ga ff weer verder dit kijken want da's leuk
Jack mijn swag niet. Dat is mijn ding, om te vroeg lapo te roepenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |