Door South Park, ja.quote:
Staat die ook in je system32?quote:
nee, staat allemaal netjes samen in een mapje dat "4chan" heet, onderverdeeld in "roomboter", "pr0nz" ("niet geej" en "flikkers"), "reactions", en "lsd", danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Staat die ook in je system32?
lol /b/ 4chan So Funny XDxdDquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee, staat allemaal netjes samen in een mapje dat "4chan" heet, onderverdeeld in "roomboter", "pr0nz" ("niet geej" en "flikkers"), "reactions", en "lsd", dan
edit:
oh en "wallpapers"
quote:
Zitten best veel BoC fans daarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
/b/ is voor kleine kindjes, ik zit op /mu/
Al mijn muziek staat netjes maar ik heb ook zoeen nare muziekmap:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee, staat allemaal netjes samen in een mapje dat "4chan" heet, onderverdeeld in "roomboter", "pr0nz" ("niet geej" en "flikkers"), "reactions", en "lsd", dan
edit:
oh en "wallpapers"
meest "geliefde" bands daar zijn toch wel radiohead, death grips,the cure en neutral milk hotelquote:
pics van je muziekmapquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al mijn muziek staat netjes maar ik heb ook zoeen nare muziekmap:
[ afbeelding ]
Oftewel toffe people.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
meest "geliefde" bands daar zijn toch wel radiohead, death grips,the cure en neutral milk hotel(en gewoon loveless als één van de absolute favorieten) voor de rest vaak "losse" albums die heel goed zijn, flowcharts daar zijn ook handig als je een band niet kent en er naar wilt beginnen met luisteren
nah, heel veel mensen die pretentieus doen om te trollen, en ook wel trolls in het algemeenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:11 schreef FL_Freak het volgende:
quote:
Op donderdag 10 oktober 2013 17:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
meest "geliefde" bands daar zijn toch wel radiohead, death grips,the cure en neutral milk hotel (en gewoon loveless als één van de absolute favorieten) voor de rest vaak "losse" albums die heel goed zijn, flowcharts daar zijn ook handig als je een band niet kent en er naar wilt beginnen met luisteren
Oftewel toffe people.
Laat ik daar nou ervaring mee hebbenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nah, heel veel mensen die pretentieus doen om te trollen, en ook wel trolls in het algemeenmaar daar moet je doorheen kijken
Ondertussen echt al een jaar niets meer aan gedaan of zo.quote:
heb mijn hardeschijf uitgeleend maar heb ook veel muziekquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ondertussen echt al een jaar niets meer aan gedaan of zo.
[ afbeelding ]
Tot mijn 14e kocht ik alles eigenlijk. Maar toen ging ik steeds meer verschillende dingen luisteren (al die albums kopen zou erg duur worden) en ook minder bekende dingen (geen cd's verkrijgbaar of zoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:16 schreef smitjew het volgende:
[..]
heb mijn hardeschijf uitgeleend maar heb ook veel muziek![]()
lang leven the piratebay
piratebay is ook geen reet op te vindenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:16 schreef smitjew het volgende:
[..]
heb mijn hardeschijf uitgeleend maar heb ook veel muziek![]()
lang leven the piratebay
handig, dat spotifyquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een namenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |