Linkje?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:08 schreef Trollscience het volgende:
de plaatjes op dv's tumblr somsjezus
Maar die randomness van The Amanda Show was gewoon zo mooiquote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond dat zo baas maar komt omdat ik Amanda heet
[ afbeelding ]
Die aflevering met die videoband winkelquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar die randomness van The Amanda Show was gewoon zo mooiIk hield daar toen al van
Hahaaa jaaaa Blockblisterquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die aflevering met die videoband winkel
Drake en josh keek ik zelf ook nog een paar keer zo als er niks anders was op tvquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaaa jaaaa Blockblister'
En Kyle
Zo tof ook dat Drake & Josh daarna hun eigen show kregen, waarna Miranda Cosgrove daarin weer haar eigen show kreeg. Dan SchneiderSchneider's Bakery
Dat judge trudy vond ik dan weer niks aanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:40 schreef Moira. het volgende:
Die kinderprogramma's van tegenwoordig zijn veel te 'normaal' en allemaal nagesynchroniseerd
Onze kinderen zullen door de TV alleen maar humorloos worden en geen Engels leren
Die ondertitelde randomheid van vroegah
Ik ben altijd alles van Dan Schneider blijven kijkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Drake en josh keek ik zelf ook nog een paar keer zo als er niks anders was op tv
Ik vond alles altijd welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat judge trudy vond ik dan weer niks aan
Die Courtney met dat irritante geluid..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond alles altijd wel
Maar vooral Courtney (MA-HA!) en Penelope (please) waren tof
Haha je kunt ook gesprekken in je hoofd houden met zijn stem en dan zelf wart verzinnenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
En nu ik stoner ben snap ik Kyle nog zo veel beter
Zo randomquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Courtney met dat irritante geluid..
Die wilde je toch wat aandoen...
haha jaaaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Haha je kunt ook gesprekken in je hoofd houden met zijn stem en dan zelf wart verzinnen
Zal ook niet altijd zo geweest zijn. Is niet allemaal rozegeur en manenschijn in dat werk wereldjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:48 schreef Moira. het volgende:
Die acteurs moeten zo'n lol hebben gehad op hun werk
True, true. Maar toch; wat zullen ze een lol hebben gehadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zal ook niet altijd zo geweest zijn. Is niet allemaal rozegeur en manenschijn in dat werk wereldje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |