Lekker offline muziek waar ik altijd bij kan, veel fijnerquote:
dat kan bij spotify ookquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker offline muziek waar ik altijd bij kan, veel fijner.
als je onbekendere muziek luistert staat er geen kut op, en sommige bands weren hun muziek gewoon van spotify vanwege copyrightquote:
Ik ga er nooit aan beginnenquote:
Daar heb ik geen ervaring mee, luister niet van die obscure muziek.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je onbekendere muziek luistert staat er geen kut op, en sommige bands weren hun muziek gewoon van spotify vanwege copyright
Dat kan, ik geef slechts aan dat dat wat je net zei ook prima met Spotify kan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga er nooit aan beginnen. Vind het zo veel fijner.
weet niet gwn moordenaar toch ofc . :pquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
trollsiense heo noem je het als je je vriend vermoort??/? XD
homiecide XDquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet niet gwn moordenaar toch ofc . :p
Metalcorequote:
zeg dat nog eensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Metalcore. Vieze Amerikaanse nepmetal.
Ja nee, die generalisatie die hij daar heeft.quote:
die gast luistert zelf naar metalcorequote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja nee, die generalisatie die hij daar heeft.
ik ken het jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
Dit dadaïstische gedicht is ook wel wat voor jou, Troll.
Verstoor ons liefdesspel niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |