Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Dan ga je niet zingen. Ik ben waarschijnlijk ook de enige van dit huis die gaat zingen bedenk ik me nuquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar ik kan niet zingen in mijn kostuum.![]()
Ik kan nief zingen.
Maar ik kan niet zingen in mijn kostuum.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fack you. Je komt gewoonWant leuk feestje in mijn huis.
Reken er maar niet opquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet dan zingen op hoge hakken, ging vorig jaar ook zo goed. Ziet kabels niet liggen in het donker enz. Mooi man. Maar toen had ik ze net, wellicht gaat het dit jaar wat beter
Wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:02 schreef Sardu het volgende:
Ah, een reden om wel te komen dus. Ama op dr plaat zien gaan met halloween.![]()
![]()
Veer lijkt helemaal niet op een pool, hele droom in duigen.
Ik word soms vergeleken met een oostblokker. Ik vind zelf niet dat ik een oostblok heaufd heb.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:02 schreef Sardu het volgende:
Ah, een reden om wel te komen dus. Ama op dr plaat zien gaan met halloween.![]()
![]()
Dus je komt? Silvia komt vast ook wel (denk ik). En we hebben ook een logeerkamer enzquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:02 schreef Sardu het volgende:
Ah, een reden om wel te komen dus. Ama op dr plaat zien gaan met halloween.
.. ik heb(wel ver weg) Deutsche blot.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik word gewoon gezien als een Nederlander. Gelukkig maar want mijn vader en oma lijken op een Duitser, dat heb ik niet mee gekregen gelukkig
Ik ook maar niet ver weg. Mijn oma is een Berlinerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
.. ik heb(wel ver weg) Deutsche blot.![]()
Euh, hoe ziet een duitser eruit?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik word gewoon gezien als een Nederlander. Gelukkig maar want mijn vader en oma lijken op een Duitser, dat heb ik niet mee gekregen gelukkig
Opzich wel cool hoor. Ik had een site gevonden die uit historische archieven z'n data haalde. Kon je op achternaam zoeken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook maar niet ver weg. Mijn oma is een BerlinerDuitser dus. Mijn vader een halve.
Moeilijk uit te leggen maar de mensen om me heen snappen wel wat ik bedoel, die zeggen het zelf ookquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Euh, hoe ziet een duitser eruit?
Mof.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook maar niet ver weg. Mijn oma is een BerlinerDuitser dus. Mijn vader een halve. Mijn oma woonde dichtbij Hitler in de oorlog
Duidelijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen maar de mensen om me heen snappen wel wat ik bedoel, die zeggen het zelf ookMijn oma ziet er gewoon Duits uit (praat ook Drents met een Duitse ondertoon) en mijn vader heeft een Duitse neus haha!
Ze is meteen na de oorlog Duitsland uitgevluchtquote:
Ja? Ik snap namelijk best dat Vas het niet snapt maar het is moeilijk uit te leggen. De mensen die me kennen die snappen het wel namelijkquote:
Haha wauw, één van de weinigen die dat vindtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:02 schreef Sardu het volgende:
![]()
Tja. Zo vroeg ik aan mijn moeder of ze wist dat oma waarschijnlijk ( en wij dus ook) duits bloed hadden. Kreeg ik ''had je dat niet aan d'r kop gezien'' terugquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja? Ik snap namelijk best dat Vas het niet snapt maar het is moeilijk uit te leggen. De mensen die me kennen die snappen het wel namelijkVooral bij mijn oma. 'De dikke Duitse vrouw in de scootmobiel' hehe
Nee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:11 schreef SpacyColours het volgende:
Of moet je per sé in hogere sferen zijn alvorens hier te posten?
Jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:11 schreef SpacyColours het volgende:
Broeder!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[b]Ik word soms vergeleken met een oostblokker.[/b] Ik vind zelf niet dat ik een oostblok heaufd heb.
Het is een sterke pre. Daarom ga ik nu ook naar buiten even jointje rokenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:11 schreef SpacyColours het volgende:
Ik maar 12,5quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik heb maar een kwart Duits bloed. Telt niet echt
Overgrootoma was Duits?quote:
quote:
Goed gezienquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Overgrootoma was Duits?
Sorry als het hier al ergens staat. Reageer soms op berichten zonder te kijken wie het gepost heeft
Als het niet tegelijk met halloween hier in de buurt is wil ik wel een poging doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus je komt? Silvia komt vast ook wel (denk ik). En we hebben ook een logeerkamer enzMaar dat laatste is alleen geschikt voor mensen die bekend zijn met kraakpanden*
*Niet dat het er zo goor is maar voor mensen die er niet bekend mee zijn is het misschien wel even wennen
Ik vind van niet.quote:
Dat laatste ging wel vanuit haha. Kijk maar even! Ik zou het wel tof vindenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:17 schreef Sardu het volgende:
Als het niet tegelijk met halloween hier in de buurt is wil ik wel een poging doen.
Ik ben wel wat gewend hoor en anders slaap ik wel rechtop in de hoek.
Niet stoned ergens je auto parkeren en daar slapenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als het niet tegelijk met halloween hier in de buurt is wil ik wel een poging doen.![]()
Ik ben wel wat gewend hoor en anders slaap ik wel rechtop in de hoek.
[..]
Ik vind van niet.![]()
Wel 'n mooi bekkie though.
Eindbaas. Dat keek ik vroeger altij in de pauze van de basisschoolquote:
Waarom? Ken je toch veel beter gewoon aan de pep gaan dan ritalin te gaan gebruiken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:16 schreef SpacyColours het volgende:
Nou ik heb net ritalin achter de kiezen.
Daar gaat m;n brein van kokenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:19 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Waarom? Ken je toch veel beter gewoon aan de pep gaan dan ritalin te gaan gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |